Blijft leukquote:Op zaterdag 21 november 2009 00:03 schreef morpheus_at_work het volgende:
Status Quo, uit de tijd dat sportsokken nog helemaal hip waren
Dat is wel toevallig zeg. Grappig !quote:Op zaterdag 21 november 2009 00:04 schreef morpheus_at_work het volgende:
Hans ik zou exact de zelfde titel genomen voor de TT
quote:Santogold - Say Aha
Foo Fighters - Wheels
Anneke van Giersbergen & Agua de Annique - Hey Okay!
Supergrass - Pumping On Your Stereo
Symon - Cut Me Loose
Madonna - Give It To Me
Live Request
Flinke Namen - Wolken
The Killers - Mr Brightside
Live request: welke track uit het 3FM live archief wil je horen?
SMS A/B/C naar 3333 of twitter met #derrudy
a. Adele - Cold Shoulder (live Paradiso)
b. Jamie Lidell - Another Day (live Lowlands)
c. Radiohead - No Surprises (live Pinkpop)
het zijn voor beide ook afwijkende muziekstijlen waar ze voorheen ingezeten hebbenquote:Op zaterdag 21 november 2009 00:20 schreef Barney_Stinson het volgende:
Ligt het aan mij? Maar ik vind de nieuwe Muse en BEP wat stijl betreft ergens wel op elkaar lijken. Kan er moeilijk de vinger opliggen maar mijn gevoel zegt dit.
Lekker hoor, geniet ervanquote:Op zaterdag 21 november 2009 00:26 schreef Brennel het volgende:
Weekeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeend![]()
![]()
![]()
Dinsdag pas weer werken
Wanneer kan je gaan klussen in je nieuwe huisjequote:Op zaterdag 21 november 2009 00:26 schreef Brennel het volgende:
![]()
![]()
Dinsdag pas weer werken
leuk ...quote:Op zaterdag 21 november 2009 00:40 schreef Nikmans het volgende:
Bedankt voor de hulp guys, hier mijn optreden twee en een halve week geleden:
Gaaaf!quote:Op zaterdag 21 november 2009 00:26 schreef Brennel het volgende:
![]()
![]()
Dinsdag pas weer werken
Dinsdag krijg ik als het goed is de sleutelquote:Op zaterdag 21 november 2009 00:31 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Wanneer kan je gaan klussen in je nieuwe huisje
Jeetje, dat is voor een vrijdag idd erg matigquote:Op zaterdag 21 november 2009 00:47 schreef morpheus_at_work het volgende:
Top 20 in de 3FM-reeks op 20-11-2009
01. 095 -Hans-
02. 088 morpheus_at_work
03. 065 Sersjee
04. 058 Timo20
05. 056 Roel_Jewel
06. 050 gerbenp
07. 038 Marc63
08. 038 Vlindur
09. 035 Sirolf
10. 030 on_air
11. 028 Derek010
12. 027 Barney_Stinson
13. 026 Litton-Lane
14. 021 Dagoduck
15. 018 alors
16. 017 Ofyles2
17. 015 themauster
18. 013 Againzender
19. 013 Tourniquet
20. 012 mutzenbacher
gematigde vrijdag is het geweest hans
Trusten !quote:
Moet je er veel aan doen, of valt het mee.quote:Op zaterdag 21 november 2009 00:48 schreef Brennel het volgende:
[..]
Dinsdag krijg ik als het goed is de sleutel
Slaap lekkerquote:
quote:Op zaterdag 21 november 2009 00:48 schreef Brennel het volgende:
[..]
Dinsdag krijg ik als het goed is de sleutel
Mijn verhuizing doet nog steeds zeer. Het heeft een grotere krater veroorzaakt dan de gemiddelde zelfmoordaanslag in Irakquote:Op zaterdag 21 november 2009 00:49 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Moet je er veel aan doen, of valt het mee.
je loopt tegen zoveel kosten aan, gordijnen, vloer, muren
Doe er eens wat aan, net als Wild Beasts.quote:Op zaterdag 21 november 2009 00:51 schreef derrudy_kevin het volgende:
jaaaaaa mumford & sons... waarom is dat gvdmme geen hit!!
nieuwbouw is nog erger, als je tijdens de bouw credietcrisis krijgt en je op je reserves moet teren.quote:Op zaterdag 21 november 2009 00:51 schreef Barney_Stinson het volgende:
[..]
Mijn verhuizing doet nog steeds zeer. Het heeft een grotere krater veroorzaakt dan de gemiddelde zelfmoordaanslag in Irak
volgende week weer draaien en mp3 doorsturen naar 3 voor 12 en vreetvermaakquote:Op zaterdag 21 november 2009 00:51 schreef derrudy_kevin het volgende:
jaaaaaa mumford & sons... waarom is dat gvdmme geen hit!!
net met rudy afgesproken dat we hem volgende week elk uur als uursluiter gaan draaienquote:Op zaterdag 21 november 2009 00:51 schreef Barney_Stinson het volgende:
[..]
Doe er eens wat aan, net als Wild Beasts.
Grote klassequote:Op zaterdag 21 november 2009 00:53 schreef derrudy_kevin het volgende:
[..]
net met rudy afgesproken dat we hem volgende week elk uur als uursluiter gaan draaien
quote:Op zaterdag 21 november 2009 00:53 schreef derrudy_kevin het volgende:
[..]
net met rudy afgesproken dat we hem volgende week elk uur als uursluiter gaan draaien
Jullie Radio Rebellenquote:Op zaterdag 21 november 2009 00:53 schreef derrudy_kevin het volgende:
[..]
En Mr. Brightside dan in het laatste uur als een-na-laatste?quote:Op zaterdag 21 november 2009 00:53 schreef derrudy_kevin het volgende:
[..]
(Misschien) nieuwe vloer in de woonkamer, likje verf, gordijnen, en dan kan ik erin.quote:Op zaterdag 21 november 2009 00:49 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Moet je er veel aan doen, of valt het mee.
je loopt tegen zoveel kosten aan, gordijnen, vloer, muren
trusten Barney !quote:Op zaterdag 21 november 2009 01:00 schreef Barney_Stinson het volgende:
Ik ga nu echt pitten, fijne nacht nog iedereen
slaap lekker nog een keerquote:Op zaterdag 21 november 2009 01:00 schreef Barney_Stinson het volgende:
Ik ga nu echt pitten, fijne nacht nog iedereen
Het valt mee.quote:Op zaterdag 21 november 2009 00:54 schreef Brennel het volgende:
[..]
(Misschien) nieuwe vloer in de woonkamer, likje verf, gordijnen, en dan kan ik erin.
Ik wil ook wel wat planken in de keuken en douche, maar dat is voor latere zorg. Net als de trap.
Zou vaker moeten zijn.quote:Op zaterdag 21 november 2009 01:02 schreef Sirolf het volgende:
Zo, tijd voor weer eens een leuke Freaknacht (zonder Andre Pronk, Dorien en Giel)! Was wel weer eens tijd.
jij ook weer bedankt voor leuke uitzending.quote:Op zaterdag 21 november 2009 01:05 schreef derrudy_kevin het volgende:
doei allemaal, tot volgende week!
quote:Op zaterdag 21 november 2009 01:05 schreef derrudy_kevin het volgende:
Aufwiedersehenquote:Op zaterdag 21 november 2009 01:05 schreef derrudy_kevin het volgende:
quote:Op zaterdag 21 november 2009 01:19 schreef Brennel het volgende:
Ik ga slapen. Heb een drukke, hectische en bizarre week gehad, ben stuk nu.
Truste
Valt me nog mee dat Amsterdam-Zuidoost pas gereviseerd is. Ik gun de lokale raad aldaar niets meer.quote:Op zaterdag 21 november 2009 00:52 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
nieuwbouw is nog erger, als je tijdens de bouw credietcrisis krijgt en je op je reserves moet teren.
nou, ik zou nog wel even een paar uurtjes willen slapen andersquote:Op zaterdag 21 november 2009 07:33 schreef Broekie het volgende:
Ben je net 2,5 uur wakker, draait Domien "Krezip - Go To Sleep".
Nu al? Dacht het dus niet hè?
en tot die tijd een spannend muziekjequote:Op zaterdag 21 november 2009 10:50 schreef Sjowhan het volgende:
We gaan er zo uit, volgens @fokonderhoud en @dannyroodbol.
beter goed dan half brak opleverenquote:Op zaterdag 21 november 2009 21:51 schreef Sirolf het volgende:
Ah, FOK is er weer.
De aankondiging was 'in de middag' dat het klaar zou zijn, maar het is nu toch al behoorlijk avond geworden.
Maargoed, alles werkt weer.
GMTA ! Zou ik ook wel graag willen weten.. helaas al afgelopen?quote:Op zaterdag 21 november 2009 22:53 schreef Dagoduck het volgende:
Hoe heet dit nummer?
vind deze niet zo heel sterk tav voorgaande releasesquote:Op zaterdag 21 november 2009 23:05 schreef -Hans- het volgende:
Hahaha wat een ge-wel-dige plaat zeg. Die moeten ze maar eens snel gaan draaien in Martiniplaza ..
Niet?? uuhhm, dat kan natuurlijkquote:Op zaterdag 21 november 2009 23:07 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
vind deze niet zo heel sterk tav voorgaande releases
Fok zal niet stuk gaan, daar zijn goede backups voor , alleen of de hardware stabiel is.quote:Op zondag 22 november 2009 16:05 schreef -Hans- het volgende:
Hoop niet dat Fok! nu weer stuk gaat...
Met stuk bedoel ik dus downquote:Op zondag 22 november 2009 17:02 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Fok zal niet stuk gaan, daar zijn goede backups voor , alleen of de hardware stabiel is.
Dat werd tijdquote:
Fijne zondag dusquote:Op zondag 22 november 2009 17:10 schreef Barney_Stinson het volgende:
Fok doet het weer![]()
Ajax heeft gewonnen![]()
En ik heb een kaartje gekocht voor Muse in Wembley volgend jaar![]()
Leuke zondag tot nu toe
Ik kan met alle punten met je meegaanquote:Op zondag 22 november 2009 17:10 schreef Barney_Stinson het volgende:
Fok doet het weer![]()
Ajax heeft gewonnen![]()
En ik heb een kaartje gekocht voor Muse in Wembley volgend jaar![]()
Leuke zondag tot nu toe
Precies, zou ik ook doen marijehquote:Op zondag 22 november 2009 17:19 schreef Barney_Stinson het volgende:
Kun je met de docent niet overleggen dat hij extra pauzes inlast?
gewoon eten tijdens het college , deden wij ook vaak op hele drukke dagen, als je het van te voren aangaf was het niet erg.quote:Op zondag 22 november 2009 17:18 schreef MarijeH het volgende:
Ben een beetje geschrokken van mijn rooster van morgen. We hebben les van 11:15-17:30. Met maar een kwartier pauze om 15:00 uur. Dit houdt ik nooit vol. Nu twijfel ik ergens tussen. Van 11:15-12:00 hebben we een feedback van bedrijfsanalyse en van 12:00 -12:45 hebben we een feedback van fiscale aangifte.
Voor bedrijfsanalyse had ik een 6 en voor fiscale aangifte een 8. Ons is geadviseerd naar deze feedbacks (hoorcolleges) te gaan. Nu lijkt het alsof ik een keuze moet maken. Van 8:30 tot 15:00 uur zonder eten houd ik niet vol en raak ik mijn concentratie kwijt ben ik bang. Tussen 12:45 en 15:00 hebben we bedrijfsadministratie (twee lesuren) en fiscale aangifte (eerste lesuur). Om 15:15 begint het tweee lesuur van fiscale aangifte *. Dat zijn twee toch wel belangrijke vakken waarbij je goed moet opletten. Van bedrijfsadministratie snap ik een opgave niet, maar dat even terzijde. Vanaf 16:00 0 17:30 hebben we dan nog verslaglegging. Van verslagleggng heb ik volgens mij alle opgaven goed.
Nu komt het. Ik wil heel graag naar de feedback van fiscale aangifte. Maar ik weet niet of ik bedrijfsanalyse kan missen, misschien wel. Ik doe nu bedrijfseconomie, maar ik twijfelde tussen bedrijfseconomie en fiscale economie. Ik koos bedrijfseconomie, omdat je dan meer keus had. Commerciele economie viel als eerste af.
Wat zouden jullie doen?
* Fiscale aangifte bestaat uit twee onderdelen: Tax en Law. Morgen hebben we Law (belastingen)
Ik denk dat ik dat ga overleggen morgen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zou ik zeker doenquote:Op zondag 22 november 2009 17:23 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dat ga overleggen morgen.
Bedankt voor de tip.quote:Op zondag 22 november 2009 17:23 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
gewoon eten tijdens het college , deden wij ook vaak op hele drukke dagen, als je het van te voren aangaf was het niet erg.
Avond Brennel !!!quote:Op zondag 22 november 2009 18:14 schreef Brennel het volgende:
Goeeeeeeedenavond!
Gisteravond naar Sara Kroos (ja, ik weet wat jullie van haar vinden) in A'dam geweest. Met m'n ex.
Was leuk
Was erg gezellig, zeer geslaagde avondquote:Op zondag 22 november 2009 18:34 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Avond Brennel !!!. Was wel gezellig dus?
Ah, gelukkig maar!quote:Op zondag 22 november 2009 18:41 schreef Brennel het volgende:
[..]
Was erg gezellig, zeer geslaagde avond
Ned3 heeft het uitgezonden.quote:Op zaterdag 21 november 2009 02:57 schreef Marc63 het volgende:
Laat iemand dit aub in Nederland uitzenden. Wel wat voor Comedy Central. Dit kan tot in den treure worden herhaald en het blijft leuk.
Hij heeft juist gezegd dat hij het een hele eer zou vinden.quote:Op zondag 22 november 2009 18:38 schreef -Hans- het volgende:
Zal eerlijk toegeven dat ik de nieuwe Pearl Jam echt wel kan waarderen.
Hoorde ik het nou goed bij Timur dat Michiel Veenstra zich niet beschikbaar heeft gesteld om het GH in te gaan?
Met je ex naar Sara Kroos , jemigquote:Op zondag 22 november 2009 18:14 schreef Brennel het volgende:
Goeeeeeeedenavond!
Gisteravond naar Sara Kroos (ja, ik weet wat jullie van haar vinden) in A'dam geweest. Met m'n ex.
Was leuk
quote:Op zondag 22 november 2009 18:38 schreef -Hans- het volgende:
...
Hoorde ik het nou goed bij Timur dat Michiel Veenstra zich niet beschikbaar heeft gesteld om het GH in te gaan?
Weet het wel zeker, want michiel zou juist super graag het huis weer ingaan.quote:Op zondag 22 november 2009 19:33 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Vertel me alsjeblieft dat je gehoorproblemen hebt...
Klopt, hij had het er een paar dagen geleden nog over dat hij het een grote eer zou vinden, omdat je echt 24/7 op radio leeft in dat huis en hij de ervaring in Den Haag 2 jaar geleden heel erg tof vond. Die wil dus wel.quote:Op zondag 22 november 2009 19:32 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Hij heeft juist gezegd dat hij het een hele eer zou vinden.
Timur zei toch ook dat hij niet ging?quote:Op zondag 22 november 2009 19:35 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Klopt, hij had het er een paar dagen geleden nog over dat hij het een grote eer zou vinden, omdat je echt 24/7 op radio leeft in dat huis en hij de ervaring in Den Haag 2 jaar geleden heel erg tof vond. Die wil dus wel.
Van de overdag-DJ's willen alleen Rob en Sander Lantinga niet, vanwege respectievelijk Radio 2-werkzaamheden de week daarna en gezondheidsproblemen.
lolquote:
1 voordeel de rest van nederland wil timur ook nietquote:Op zondag 22 november 2009 19:36 schreef alors het volgende:
[..]
Timur zei toch ook dat hij niet ging?
Gelukkig niet goed gehoord dusquote:Op zondag 22 november 2009 19:32 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Hij heeft juist gezegd dat hij het een hele eer zou vinden.
hagel en onweer met windstoten hebben wij rond 18:00 uur gehad.quote:Op zondag 22 november 2009 19:38 schreef -Hans- het volgende:
[..]
lol. 't is niet echt mijn favo muziek
.
damn, zal maar snel mijn raam sluiten want het begint steeds harder te waaien. Van 6.5 naar 10,4.. m/s
Daar begint het toch wel op te lijkenquote:Op zondag 22 november 2009 19:33 schreef T3hTommay het volgende:
Vertel me alsjeblieft dat je gehoorproblemen hebt...
Aj, dat trekt nu dus deze kant op..quote:Op zondag 22 november 2009 19:39 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
hagel en onweer met windstoten hebben wij rond 18:00 uur gehad.
je mag het met liefde hebben.quote:Op zondag 22 november 2009 19:40 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Aj, dat trekt nu dus deze kant op..
Nou dank je wel !!quote:Op zondag 22 november 2009 19:41 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
je mag het met liefde hebben.
Hoezo zou je het willen hebben ?quote:Op zondag 22 november 2009 19:47 schreef Brennel het volgende:
Blaas het dan maar deze kant op, hier is het welkom.
Omdat ik gek op onweer benquote:Op zondag 22 november 2009 19:48 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Hoezo zou je het willen hebben ?
quote:Op zondag 22 november 2009 20:16 schreef Barney_Stinson het volgende:
Junkie XL - A Little Less Conversation, Klaas begint weer lekker.
quote:Op zondag 22 november 2009 20:16 schreef Barney_Stinson het volgende:
Junkie XL - A Little Less Conversation, Klaas begint weer lekker.
Congratz met de AFCquote:Op zondag 22 november 2009 20:24 schreef Againzender het volgende:
pompompom
AFCquote:Op zondag 22 november 2009 20:29 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Congratz met de AFC. Zag net nog de samenvatting van Grunn... Mijn god, Jans maakt het seizoen niet vol als het zo blijft doorgaan. Drama!!!
quote:Op zondag 22 november 2009 20:45 schreef themauster het volgende:
Zojuist eindelijk mijn 4 cadeaubonnen van Bol.com gebruikt en 4 films van The Muppets besteld
Was ontzettend leuk vanmiddag: voor het eerst onze oudste zoon meegenomen (4 jaar). Wat vond hij het mooiquote:Op zondag 22 november 2009 20:29 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Congratz met de AFC. Zag net nog de samenvatting van Grunn... Mijn god, Jans maakt het seizoen niet vol als het zo blijft doorgaan. Drama!!!
Ik complimenteer u met deze uitermate goede aanschaf!!quote:Op zondag 22 november 2009 20:45 schreef themauster het volgende:
Zojuist eindelijk mijn 4 cadeaubonnen van Bol.com gebruikt en 4 films van The Muppets besteld
Leuk zeg en ook direct een uitermate boeiende 1e helft gezien. Puike overwinning tegen Heerenveenquote:Op zondag 22 november 2009 20:55 schreef Againzender het volgende:
[..]
Was ontzettend leuk vanmiddag: voor het eerst onze oudste zoon meegenomen (4 jaar). Wat vond hij het mooi
Nice!quote:Op zondag 22 november 2009 20:45 schreef themauster het volgende:
AZ voedt Axel goed opquote:Op zondag 22 november 2009 21:07 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Leuk zeg en ook direct een uitermate boeiende 1e helft gezien. Puike overwinning tegen Heerenveen.
[..]
Nice!
Neem die van mij ooit nog wel eens mee naar nederlands elftal als ze in de toekomst leuker gaan voetballen.quote:Op zondag 22 november 2009 20:55 schreef Againzender het volgende:
[..]
Was ontzettend leuk vanmiddag: voor het eerst onze oudste zoon meegenomen (4 jaar). Wat vond hij het mooi
Oeh! dat is wel lang geleden zegquote:Op zondag 22 november 2009 21:10 schreef borisz het volgende:
[..]
AZ voedt Axel goed op. Mijn eerste duel was Telstar - Dordt in 1995 denk ik
. Wonnen we met 2-0
.
Echte fan dus van de FCquote:Op zondag 22 november 2009 21:28 schreef themauster het volgende:
Mijn eerste wedstrijd was 1996 Oosterparkstadion Groningen en ik geloof dat Feijenoord de tegenstanders waren.
Pas in 2002 kreeg ik een seizoenskaart,in het laatste jaar in het Oosterparkstadion en de 1e 2 jaar in de Euroborg nog in de Z-side gezeten , daarna wegens bezuinigingen 1 jaar geen seizoenskaart gehad maar sinds 2008 wel weer een seizoenskaart
Whaha prachtig verhaalquote:Op zondag 22 november 2009 21:34 schreef Cee het volgende:
Mijn eerste en enige wedstrijd was Willem II - Ajax in 1995 of 1996. Ik was voor Ajax en ze hadden anderhalf jaar lang niet verloren volgens mij. En toen ging ik met m'n vader, eerst bij oma & opa op bezoek (die wonen tegenover 't WII stadion) en daarna naar de wedstrijd, ik verloor m'n aandacht een beetje tussen al die herrie en grote kerels en zodoende miste ik ook het ene moment waarop het enige doelpunt van de wedstrijd werd gescoord.....door Willem II.
Einde verhaal.
Leuk liedjequote:Op zondag 22 november 2009 21:47 schreef morpheus_at_work het volgende:
Michael Buble
quote:VanVelzenMusic: just noticed that BMI airways has lots of legspace. Completely useless to me of course, but everyone else seems to enjoy it. :-)
Ja ook dit seizoen, volgend jaar ook weer, Ik hoop echt dat Erwin Koeman volgend seizoen naar de FC komtquote:Op zondag 22 november 2009 21:35 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Echte fan dus van de FC, maar dit jaar heb je wel een seizoenkaart of niet?
Daar begint het wel een beetje op te lijken dat het Erwin gaat wordenquote:Op zondag 22 november 2009 22:02 schreef themauster het volgende:
[..]
Ja ook dit seizoen, volgend jaar ook weer, Ik hoop echt dat Erwin Koeman volgend seizoen naar de FC komt
Lekkerquote:
heb de cd nog zonder bonus cdquote:Op zondag 22 november 2009 22:11 schreef Barney_Stinson het volgende:
[..]
Lekker
Heb je de bonus cd al beluisterd, staan nog een aantal erg gave tracks op.
Volgend jaar wordt al een mooi concertjaar ... Editors en Muse.
Ken wel iemand die de cd heeft. Misschien maar een keer even checkenquote:Op zondag 22 november 2009 22:11 schreef Barney_Stinson het volgende:
[..]
Lekker
Heb je de bonus cd al beluisterd, staan nog een aantal erg gave tracks op.
Volgend jaar wordt al een mooi concertjaar ... Editors en Muse.
die kennis heet TPB en is zelfs in flac te downloadenquote:Op zondag 22 november 2009 22:19 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ken wel iemand die de cd heeft. Misschien maar een keer even checken.
Leuke dancemix dit
quote:Op zondag 22 november 2009 22:23 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
die kennis heet TPB en is zelfs in flac te downloaden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |