quote:Op vrijdag 20 november 2009 15:46 schreef L.no het volgende:
Nog knapperds die hier mee willen doen?
Lekkerste FOK! Hunk 2009
Ik meen het hoor!quote:Op vrijdag 20 november 2009 15:46 schreef DjRex89 het volgende:
Slijmballen!
Bullshit. Jouw sig zegt zelfs dat jij cute bent.quote:Op vrijdag 20 november 2009 15:47 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Het is dat mn webcam kapot is maar anders............
Dat heb ik toch ook helemaal niet nodigquote:Op vrijdag 20 november 2009 15:50 schreef L.no het volgende:
Ja verdomme.. moeilijk om Dean een adoratie-topic voor zichzelf te maken.
Dat beslis ik wel.quote:Op vrijdag 20 november 2009 15:51 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Dat heb ik toch ook helemaal niet nodig
Die is niet helemaal objectiefquote:Op vrijdag 20 november 2009 15:51 schreef L.no het volgende:
[..]
Ik meen het hoor!
[..]
Bullshit. Jouw sig zegt zelfs dat jij cute bent.
Why the fuck zou je FOK hunk willen worden. Sowieso, schoonheidscompetitiesquote:Op vrijdag 20 november 2009 15:54 schreef L.no het volgende:
Isdatzo, Kuno, jna, Bootje... doen jullie wel mee?
Mja ik vind het zielig voor de andere deelnemers...quote:Op vrijdag 20 november 2009 15:57 schreef AMDB het volgende:
[..]
Why the fuck zou je FOK hunk willen worden. Sowieso, schoonheidscompetities![]()
![]()
Voor de lol natuurlijk.quote:Op vrijdag 20 november 2009 15:57 schreef AMDB het volgende:
[..]
Why the fuck zou je FOK hunk willen worden. Sowieso, schoonheidscompetities![]()
![]()
Ben ik misschien wel een beetje. Niet heel erg hoor. Geen gekleurde all-stars voor mij met hippe skinny jeans en gekleurde brillen. Of iets anders, gewoon normaalquote:Op vrijdag 20 november 2009 16:00 schreef L.no het volgende:
[..]
Voor de lol natuurlijk.![]()
Waarom krijg ik het gevoel dat jij een enorme alto bent..
Krijg je wel veel stemmenquote:Op vrijdag 20 november 2009 16:03 schreef Bootje84 het volgende:
Ik zie het al voor me..
*foto Bootje84*
Kan goed strijken..
Nou, je hebt iig wel potentie nu ik je fobo lurk.quote:Op vrijdag 20 november 2009 16:03 schreef AMDB het volgende:
[..]
Ben ik misschien wel een beetje. Niet heel erg hoor. Geen gekleurde all-stars voor mij met hippe skinny jeans en gekleurde brillen. Of iets anders, gewoon normaalWel lang haar, en ik heb me al een tijd niet geschoren
Dit is heul geen TMO ofzo. Alleen naam + foto.quote:Op vrijdag 20 november 2009 16:03 schreef Bootje84 het volgende:
Ik zie het al voor me..
*foto Bootje84*
Kan goed strijken..
Als iedereen mijn smaak heeft misschien wel ja.quote:
Kijk eens in US naar de wedstrijd die dáár nu aan de gang is. En nee, ik doe niet meequote:Op vrijdag 20 november 2009 15:54 schreef L.no het volgende:
Dank je!~quote:Op vrijdag 20 november 2009 16:11 schreef L.no het volgende:
Mja, ik ga zo werken.
Het lukte me wel om een paar minuten de sc levendig te maken.
Bye.![]()
Waarmee?quote:Op vrijdag 20 november 2009 15:54 schreef L.no het volgende:
Heerlijk, en ik ga NIET overwerken!quote:Op vrijdag 20 november 2009 16:13 schreef DjRex89 het volgende:
Oeh al 13min aan het 'overwerken'
AMDB nog lekker aan het werk?
Maar daar kan je niet meer aan meedoen..quote:Op vrijdag 20 november 2009 16:11 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Kijk eens in US naar de wedstrijd die dáár nu aan de gang is. En nee, ik doe niet mee.
Mja hier is het ook niet om 16.00 meteen klaar ofzo. Meer dat rond die tijd iedereen zijn ding gaat afronden. De een zit nog tot 5/half6 te werken terwijl de ander zich miss al vanaf 4 uur aan het bezatten is aan de barquote:
Bedankt, maar ik heb de bevestiging niet nodig van een internetforumquote:Op vrijdag 20 november 2009 16:06 schreef L.no het volgende:
[..]
Nou, je hebt iig wel potentie nu ik je fobo lurk.
Mja, moet je zelf weten.
quote:Op vrijdag 20 november 2009 16:16 schreef AMDB het volgende:
[..]
Bedankt, maar ik heb de bevestiging niet nodig van een internetforum
Een pleonasme?quote:
Nee.quote:
quote:Op vrijdag 20 november 2009 16:19 schreef AMDB het volgende:
[..]
Nee.
fo·rum het; o -s, fora 1 groep deskundigen die met het publiek discussiëren over een bep. kwestie: ~discussie 2 website waar over een bep. zaak kan worden gediscussieerd
Er bestaat ook een forum in de echte wereld!
Prettig weekendquote:Op vrijdag 20 november 2009 16:19 schreef DjRex89 het volgende:
Ik ben zo maar eens aan de bar hangenHelaas moet ik rijden
Lekkerste FOK! Hunk 2009quote:
Dankje.quote:Op vrijdag 20 november 2009 16:12 schreef AMDB het volgende:
[..]
Dank je!~
Veel plezier met werken en prettig weekend alvast!
En toen was het internet weg, echt like.. *POEF*, weg. De hele (westerse) wereld op z'n gatquote:Op vrijdag 20 november 2009 16:20 schreef AMDB het volgende:
Internet is een afspiegeling van de maatschappij.
Of andersom.
Ik zie het meer als het riool van de maatschappij.
Ja je hebt zakelijk internet en particulier internet.quote:Op vrijdag 20 november 2009 16:24 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
En toen was het internet weg, echt like.. *POEF*, weg. De hele (westerse) wereld op z'n gat. Niks werkt meer, de hele samenleving ligt lam.
Internet is meer dan 4chan.
Zoals die southpark afleveringquote:Op vrijdag 20 november 2009 16:24 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
En toen was het internet weg, echt like.. *POEF*, weg. De hele (westerse) wereld op z'n gat. Niks werkt meer, de hele samenleving ligt lam.
Internet is meer dan 4chan.
Het is en blijft één internet. En leg dat laatste eens uit danquote:Op vrijdag 20 november 2009 16:26 schreef AMDB het volgende:
[..]
Ja je hebt zakelijk internet en particulier internet.
Particulier internet is een groot riool!
Naja laat maar.quote:Op vrijdag 20 november 2009 16:28 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Het is en blijft één internet. En leg dat laatste eens uit dan?
Merci, straks eens kijkenquote:Op vrijdag 20 november 2009 16:44 schreef jna het volgende:
[..]
http://www.southpark.nl/guide/episode/1206/
Dean is wel op dreef de laatste dagen.quote:Top 20 in de StageSC-reeks op 19-11-2009
![]()
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 047 The_Dean
02. 031 L.no
03. 027 DjRex89
04. 026 Isdatzo
05. 021 AMDB
06. 018 Luctor.et.Emergo
07. 012 Bootje84
08. 009 Messenga
09. 009 Puala
10. 008 jna
11. 004 HostiMeister
12. 003 Kuno_van_Dijk
13. 002 motorbloempje
14. 002 Bravebart
15. 001 PieterBas
Reeks-statistieken!
C of D?quote:Op vrijdag 20 november 2009 19:52 schreef PieterBas het volgende:
Hallo
Net een proefrit gemaakt in een Corsa 1.4l, moet eerlijk bekennen dat ik erg verrast was
DDquote:
quote:Op vrijdag 20 november 2009 18:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dean is wel op dreef de laatste dagen.
Top Gearquote:Op vrijdag 20 november 2009 21:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Het is nog maar het begin van het weekend, maar ik verveel me nu al.![]()
![]()
Wanneer heb je voor het laatst pizza op en wanneer voor het laatst macaroniquote:
Macaroni: maandag.quote:Op vrijdag 20 november 2009 21:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wanneer heb je voor het laatst pizza op en wanneer voor het laatst macaroni
Dan mag pizza wel weer een keer.quote:Op vrijdag 20 november 2009 21:54 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Macaroni: maandag.
Pizza: paar maanden.
Koken jaquote:Op vrijdag 20 november 2009 21:53 schreef Isdatzo het volgende:
Is die macaroni een kwestie van in de magnetron zetten (opwarmen dus) of moet je die nog koken?
Als je 'm nog moet koken zou ik voor de pizza gaan, makkelijker te eten voor de TV en minder werk. Scheelt ook qua afwassen, dan kan je je afwas langer uitstellen.
quote:Op vrijdag 20 november 2009 21:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dan mag pizza wel weer een keer.
quote:Op vrijdag 20 november 2009 21:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Een ambtenaar die zijn computer vervangt als zijn bureaublad vol is.![]()
kej. Nog nooit op. Maar ik eet dan ook enkel pizza Hawaii.quote:
quote:Op vrijdag 20 november 2009 23:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar ik lust bijna niets.
Oh gelukkig.quote:
quote:Op vrijdag 20 november 2009 23:30 schreef PieterBas het volgende:
Als mijn baas, mij een auto van de zaak aan gaat bieden![]()
quote:Op vrijdag 20 november 2009 23:24 schreef PieterBas het volgende:
Als het nou B of een D was? dan had ik het wel doorgehad
Benzine of dieselquote:
Ik zie wel zoiets gebeuren, heb ik net een auto gekocht...quote:
quote:Op vrijdag 20 november 2009 23:33 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik zie wel zoiets gebeuren, heb ik net een auto gekocht...
Het blijft een kut-auto.quote:Op vrijdag 20 november 2009 23:35 schreef The_Dean het volgende:
Ik leg het wel weer even uit...
Corsa A
[ afbeelding ]
Corsa B
[ afbeelding ]
Corsa C
[ afbeelding ]
Corsa D
[ afbeelding ]
Dat sowieso.quote:Op vrijdag 20 november 2009 23:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Het blijft een kut-auto.
Graag gedaanquote:Op vrijdag 20 november 2009 23:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Maar bedankt voor de uitleg, Dean.
Net verjaardag gehad maar moest rijden dus wilde nu wel ff de kroeg in... Alleen is er opeens niemand meer die mee wilquote:
quote:Op vrijdag 20 november 2009 23:44 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Net verjaardag gehad maar moest rijden dus wilde nu wel ff de kroeg in... Alleen is er opeens niemand meer die mee wil
Mja laffe borrelaarsquote:
Jammer man.quote:Op vrijdag 20 november 2009 23:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Opel Vectra 1.8i Sport![]()
[ afbeelding ]
Deze lijkt er verdomd veel op, maar is 'em toch niet.
Die autoquote:
probleem is alleen dat het de 25ste nog niet is geweest.quote:Op zaterdag 21 november 2009 00:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Moet binnenkort alleen wel weer eens tanken.
Vastquote:
Net gedaan. 43 liter, dik tegen de 60 euroquote:Op zaterdag 21 november 2009 00:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Moet binnenkort alleen wel weer eens tanken.
Klinkt bekendquote:Op zaterdag 21 november 2009 00:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
probleem is alleen dat het de 25ste nog niet is geweest.
Lekker slapenquote:Op zaterdag 21 november 2009 00:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:download is klaar.
Nu naar bed. Weltrusten allemaal
Aan de emoticon te zien, was het leuk.quote:Op zaterdag 21 november 2009 00:33 schreef The_Dean het volgende:
Ja hoor
Net Green Street Hooligans gekeken
Indrukwekkendquote:Op zaterdag 21 november 2009 00:35 schreef L.no het volgende:
[..]
Aan de emoticon te zien, was het leuk.
Goed planquote:Op zaterdag 21 november 2009 00:35 schreef L.no het volgende:
Ik ga zo douchen en slapen though. Ben kapot!
Het is een film toch?quote:
Haha, drinkse en slaapse.quote:Op zaterdag 21 november 2009 00:37 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Goed plan
*gooit bier achterover en kruipt onder de dekens
Jaquote:Op zaterdag 21 november 2009 00:37 schreef L.no het volgende:
[..]
Het is een film toch?
Ik voeg m wel morgen toe aan mijn lijstje.
Nee, eerst nog tot drie uur wakker liggen te draaien en woelen.quote:
Dankje.quote:Op zaterdag 21 november 2009 00:41 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja
Maak morgen die lijst ook wel even voor je af.
Jij ook zoquote:
Goed bezig manquote:
Stiekem ben ik er niet mee bezig geweest, maar dat weet niemandquote:
quote:Op zaterdag 21 november 2009 21:50 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Stiekem ben ik er niet mee bezig geweest, maar dat weet niemand
quote:
quote:
teveel?quote:
quote:
Dean wederom.quote:Top 20 in de StageSC-reeks op 20-11-2009
![]()
01. 059 The_Dean
02. 039 Luctor.et.Emergo
03. 033 DjRex89
04. 033 AMDB
05. 025 L.no
06. 018 Bootje84
07. 011 Isdatzo
08. 007 PieterBas
09. 005 jna
10. 004 Puala
11. 002 Californium
12. 002 Bravebart
13. 001 Luiheid
Reeks-statistieken!
15 kilometer.quote:Op zaterdag 21 november 2009 22:17 schreef L.no het volgende:
Ik moet een week bijkomen als ik 15 kilometer ofzo fiets.
Weinig. Voornamelijk wat bankhangen en msn'en... verder wat met de auto bezig en een paar boodschappen.quote:Op zaterdag 21 november 2009 22:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Wat hebben jullie de hele dag gedaan?
quote:Op zaterdag 21 november 2009 22:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
15 kilometer.Toen was ik vorige week op de helft.
En na 15 km was ik vandaag nog niet eens in Westkapelle.
Een lekker luie zaterdag dus.quote:Op zaterdag 21 november 2009 22:18 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Weinig. Voornamelijk wat bankhangen en msn'en... verder wat met de auto bezig en een paar boodschappen.
Maar ik heb dan ook geen last van de Limburgse heuvels. Ookal heb ik vandaag nog wel een paar keer een dijk op en af gereden en door de duinen gefietst.quote:
quote:Op zaterdag 21 november 2009 22:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dean wederom.
En ik zelfs tweede
Jawelquote:Op zaterdag 21 november 2009 22:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Een lekker luie zaterdag dus.
Ik faal weer hardquote:Op zaterdag 21 november 2009 22:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dean wederom.
En ik zelfs tweede
Limburgse heuvelsquote:Op zaterdag 21 november 2009 22:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar ik heb dan ook geen last van de Limburgse heuvels. Ookal heb ik vandaag nog wel een paar keer een dijk op en af gereden en door de duinen gefietst.
Daarentegen had ik wel weer de beruchte Zeeuwse wind (zowel richting Westkapelle als op de terugweg wind tegen)
Nah, het ligt aan mezelf. Die heuvels zijn stom, maar geen smoes om neit zoveel te kunnen rijden zoals jij.quote:Op zaterdag 21 november 2009 22:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar ik heb dan ook geen last van de Limburgse heuvels. Ookal heb ik vandaag nog wel een paar keer een dijk op en af gereden en door de duinen gefietst.
Daarentegen had ik wel weer de beruchte Zeeuwse wind (zowel richting Westkapelle als op de terugweg wind tegen)
Meedoen is belangrijker dan winnenquote:
quote:
Nee, zo nu en dan wel eens lekkerquote:Op zaterdag 21 november 2009 22:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ook niet verkeerd natuurlijk.
Zegt de winnaar.quote:Op zaterdag 21 november 2009 22:23 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Meedoen is belangrijker dan winnen
Ik ook. Zonet een broodje gesmeerd, maar alweer hongerquote:
Nee, maar 0-0quote:Op zaterdag 21 november 2009 22:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Die zijn toch nog niet klaar?
Makkelijk pratenquote:
Jammer.quote:Op zaterdag 21 november 2009 22:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
![]()
die hebben we hier nog niet.
Jammer man.quote:Op zaterdag 21 november 2009 22:25 schreef PieterBas het volgende:
Voor de liefhebbers... het was dus een Corsa D
ja, veel kroepoek gegeten, maar dat vult niets.quote:Op zaterdag 21 november 2009 22:25 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ik ook. Zonet een broodje gesmeerd, maar alweer honger
Ja!quote:Op zaterdag 21 november 2009 22:26 schreef L.no het volgende:
[..]
Jammer.
Misschien een meet in een kfc tent doen
Met de Franse slagquote:Op zaterdag 21 november 2009 22:27 schreef PieterBas het volgende:
Bij de Renault dealer zo goed geholpen..
Hoewel de Clio op zich niet verkeerd reed, was echt de service dramatisch
Tja, met mijn salaris kan ik geen Porsche 911 of een Aston Martin DBS kopen..quote:
Pff.. die edit..:Pquote:Op zaterdag 21 november 2009 22:29 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja!
Waar staan die allemaal?
Pick one!
http://www.kfc.nl/20/restaurants/
Ten eerst bleek mijn proefrit niet ingepland te zijn, kreeg dus de auto van een verkoper mee.. Moest daar wel 20 minuten op wachten.quote:
Als het goed is krijgen we er hier wel één, maar of dat nou nog doorgang vind, weet ik niet.quote:Op zaterdag 21 november 2009 22:26 schreef L.no het volgende:
[..]
Jammer.
Misschien een meet in een kfc tent doen
Waarom hebben Amsterdam en Rotterdam en zoveel en heel Zeeland er helemaal geen één.quote:Op zaterdag 21 november 2009 22:29 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja!
Waar staan die allemaal?
Pick one!
http://www.kfc.nl/20/restaurants/
Ik hoop het wel voor je.quote:Op zaterdag 21 november 2009 22:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Als het goed is krijgen we er hier wel één, maar of dat nou nog doorgang vind, weet ik niet.
Veel meer animo daar I guess.quote:Op zaterdag 21 november 2009 22:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Waarom hebben Amsterdam en Rotterdam en zoveel en heel Zeeland er helemaal geen één.
Twente op 1-0.quote:Op zaterdag 21 november 2009 22:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Is wel gunstig voor Ajax.
Dat wel. Maar Lucky Twente is geboren volgens mij.quote:Op zaterdag 21 november 2009 22:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Is wel gunstig voor Ajax.
Iets met veel... minderhedenquote:Op zaterdag 21 november 2009 22:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Waarom hebben Amsterdam en Rotterdam en zoveel en heel Zeeland er helemaal geen één.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trouwens in Den Haag zitten er ook een stuk of 3... waarbij het toppunt is dat tegenover de KFC en AFC staat.. De American Fried Chicken
Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
quote:Op zaterdag 21 november 2009 22:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Zelfs Groningen heeft een KFC.
Zou alleen niet goed voor me zijn.quote:
Ja, ik zag het ook net.quote:Op zaterdag 21 november 2009 22:36 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dat wel. Maar Lucky Twente is geboren volgens mij.
quote:Op zaterdag 21 november 2009 22:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, ik zag het ook net.
quote:Op zaterdag 21 november 2009 22:36 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Iets met veel... minderhedenGelukkig dat KFC niet uit Amerika komt dan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trouwens in Den Haag zitten er ook een stuk of 3... waarbij het toppunt is dat tegenover de KFC en AFC staat.. De American Fried Chicken
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
KFC Corporation, based in Louisville, Kentucky, is the world's most popular chicken restaurant chain, specializing in Original Recipe®, Extra Crispy®, Kentucky Grilled Chicken™ and Original Recipe Strips with home-style sides, Honey BBQ Wings, and freshly made chicken sandwiches.quote:Op zaterdag 21 november 2009 22:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Gelukkig dat KFC niet uit Amerika komt dan.
Dat hoeft ook nietquote:Op zaterdag 21 november 2009 22:30 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Tja, met mijn salaris kan ik geen Porsche 911 of een Aston Martin DBS kopen..
Daarom ook dequote:Op zaterdag 21 november 2009 22:42 schreef PieterBas het volgende:
[..]
KFC Corporation, based in Louisville, Kentucky, is the world's most popular chicken restaurant chain, specializing in Original Recipe®, Extra Crispy®, Kentucky Grilled Chicken™ and Original Recipe Strips with home-style sides, Honey BBQ Wings, and freshly made chicken sandwiches.
Sorry hoorquote:Op zaterdag 21 november 2009 22:31 schreef L.no het volgende:
[..]
Pff.. die edit..:P
http://www.kfc.nl/172/kfc_locator/
Hangt af waar de meet is.
Boeiend, het blijft lekker.quote:Op zaterdag 21 november 2009 22:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zou alleen niet goed voor me zijn.![]()
In het centrum hebben we al Kippie en dan in de nieuwe wijk, redelijk dicht bij mijn wijk zou de KFC moeten komen.
Gelukkig woon ik nog thuis, dus wordt er wel voor gezorgd dat ik goed te eten krijg.quote:Op zaterdag 21 november 2009 22:45 schreef L.no het volgende:
[..]
Boeiend, het blijft lekker.![]()
Ik denk alleen niet dat je na wat maanden dat eten nog zoveel kan fietsen als nu.
Lekker weer...quote:Op zaterdag 21 november 2009 22:32 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ten eerst bleek mijn proefrit niet ingepland te zijn, kreeg dus de auto van een verkoper mee.. Moest daar wel 20 minuten op wachten.
Zijn brood lag nog in de auto, inclusief de kinderstoeltjes.. en in zijn zonneklep zat dus al zijn pasjes.. Heel handig, aangezien ze totaal geen gegevens van mij hadden
Amsterdam heeft er zesquote:Op zaterdag 21 november 2009 22:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja? Dat is maar drie kwartier rijden!quote:Op zaterdag 21 november 2009 22:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Zelfs Groningen heeft een KFC.
Oh ja, en in de navigatie stond "Thuis" al vast voorgeprogrammeerd... Konden zo ook zijn huis inquote:
Friesland heeft er ook helemaal geen.quote:Op zaterdag 21 november 2009 22:46 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Amsterdam heeft er zes
Ik wil er ook een in het dorp
quote:Op zaterdag 21 november 2009 22:36 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Iets met veel... minderhedenNegersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trouwens in Den Haag zitten er ook een stuk of 3... waarbij het toppunt is dat tegenover de KFC en AFC staat.. De American Fried Chicken
Sometimes the journey is the goal
I don't care about my soul
Sometimes life is just pure rock 'n roll!!
quote:Op zaterdag 21 november 2009 22:47 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Oh ja, en in de navigatie stond "Thuis" al vast voorgeprogrammeerd... Konden zo ook zijn huis in
Ik ookquote:Op zaterdag 21 november 2009 22:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik krijg wel gelijk zin inkip.
![]()
quote:
Woon jij nog thuis dan?quote:Op zaterdag 21 november 2009 22:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Gelukkig woon ik nog thuis, dus wordt er wel voor gezorgd dat ik goed te eten krijg.
Wel als hij er op zijn fietsrondje aan gaat...quote:Op zaterdag 21 november 2009 22:45 schreef L.no het volgende:
[..]
Boeiend, het blijft lekker.![]()
Ik denk alleen niet dat je na wat maanden dat eten nog zoveel kan fietsen als nu.
quote:Op zaterdag 21 november 2009 22:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Alleen mijn ouders toen ik terug was van mijn rondje fietsen of ik alweer afscheid genomen had.![]()
En dat ik het best mocht vertellen als ik een vriendinnetje had.![]()
quote:Op zaterdag 21 november 2009 22:47 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Oh ja, en in de navigatie stond "Thuis" al vast voorgeprogrammeerd... Konden zo ook zijn huis in
Aangezien zijn huissleutels ook aan zijn sleutelbos hingenquote:
Neequote:Op zaterdag 21 november 2009 22:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Friesland heeft er ook helemaal geen.
quote:Op zaterdag 21 november 2009 22:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
![]()
Ik hoop negerinnen voor jou dan toch...
Ging lekker daarzoquote:Op zaterdag 21 november 2009 22:51 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Aangezien zijn huissleutels ook aan zijn sleutelbos hingen
quote:Op zaterdag 21 november 2009 22:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Alleen mijn ouders toen ik terug was van mijn rondje fietsen of ik alweer afscheid genomen had.![]()
En dat ik het best mocht vertellen als ik een vriendinnetje had.![]()
Dat is helemaal niet leuk, aangezien ik helemaal niemand heb.quote:
Ik stond na 20 minuten eigenlijk op het punt, om weg te lopen..quote:
'blijkbaar.quote:Op zaterdag 21 november 2009 22:51 schreef L.no het volgende:
Hebben Limboland en Groningen meer negers dan ofzo?
Komt wel goed schatjequote:Op zaterdag 21 november 2009 22:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat is helemaal niet leuk, aangezien ik helemaal niemand heb.![]()
12, 6KMquote:Op zaterdag 21 november 2009 22:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Dichtbijzijnde voor mij:
Routebeschrijving naar KFC Breda
93,3 km – ca. 57 min.
Dat is nog wel te doen op de fiets.quote:
Daarom moest ik lachen.. het spijt me.quote:Op zaterdag 21 november 2009 22:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat is helemaal niet leuk, aangezien ik helemaal niemand heb.![]()
Ik dacht het ook net.quote:Op zaterdag 21 november 2009 22:56 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Het gaat weer eens over kip hoor
Mijn tante woonde daar vroeger.quote:Op zaterdag 21 november 2009 22:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
'blijkbaar.![]()
Groningen en buitenlanders?
leedvermaak.quote:Op zaterdag 21 november 2009 22:57 schreef L.no het volgende:
[..]
Daarom moest ik lachen.. het spijt me.
Daarom is die KFC daar natuurlijk gebouwd.quote:
Ik ben er in 2006 in Australië voor het laatst geweest.quote:Op zaterdag 21 november 2009 22:58 schreef jna het volgende:
Jullie hebben het over KFC, ik kom daar bijna nooit
Dat zeggen ze allemaal.quote:Op zaterdag 21 november 2009 22:58 schreef jna het volgende:
quote:Op zaterdag 21 november 2009 22:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Daarom is die KFC daar natuurlijk gebouwd.
![]()
Maar Limburg heeft gewoon drie vestigingen.
Als ik naar de Leyweg in DH moet fietsen.. kom ik eerst langs een McDonalds...quote:Op zaterdag 21 november 2009 22:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat is nog wel te doen op de fiets.
Fiets je het er ook gelijk weer af.
Wtf.quote:Op zaterdag 21 november 2009 22:58 schreef jna het volgende:
Die heb ik hier op 0,9 km van mijn huis.quote:Op zaterdag 21 november 2009 23:00 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Als ik naar de Leyweg in DH moet fietsen.. kom ik eerst langs een McDonalds...
Ik kom niet zo vaak (zeg maar nooit) in Limburg, dus ik zou het niet weten. Ik weet alleen dat er in Vlissingen en dan vooral in de Bonedijke veel negers wonen/aanwezig zijn.quote:Op zaterdag 21 november 2009 23:00 schreef L.no het volgende:
[..]
Nou uuh, er zijn meer negers dan we denken daar. Vooral in heerlen/Maastricht.
In de meeste steden is het superweinig.
Ah, ik weet precies welke plaats je bedoelt denk ik. Ging ik vaak met bootje langs.quote:Op zaterdag 21 november 2009 23:00 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Als ik naar de Leyweg in DH moet fietsen.. kom ik eerst langs een McDonalds...
HM, jammer dat er geen kfc voor ze zijnquote:Op zaterdag 21 november 2009 23:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik kom niet zo vaak (zeg maar nooit) in Limburg, dus ik zou het niet weten. Ik weet alleen dat er in Vlissingen en dan vooral in de Bonedijke veel negers wonen/aanwezig zijn.
Ja heel raar sinds ik al die filmpjes heb gezien over hoe ze die kippen behandelenquote:
Ah oke. Wel begrijpenlijk ja.quote:Op zaterdag 21 november 2009 23:06 schreef jna het volgende:
[..]
Ja heel raar sinds ik al die filmpjes heb gezien over hoe ze die kippen behandelen
WAT?!quote:
Zal wel in het (jeugd)journaal komenquote:Op zaterdag 21 november 2009 23:10 schreef L.no het volgende:
[..]
WAT?!
Wtf.. hoe flikken ze dat.![]()
Is er ergens nog een herhaling te zien?
quote:
Ja, uuh een samenvatting, maar het complete versie..quote:Op zaterdag 21 november 2009 23:11 schreef jna het volgende:
[..]
Zal wel in het (jeugd)journaal komen
joetjoep?quote:Op zaterdag 21 november 2009 23:12 schreef L.no het volgende:
[..]
Ja, uuh een samenvatting, maar het complete versie..
Waarschijnlijk is het junior songfestival nog niet gecorrupteerd.quote:
Mackenbach echt een Nederlandse naam.quote:
Ik hoor geen geluid. wierd enoough. Ik denk dat het aan mij ligtquote:
Ligt aan jou.quote:Op zaterdag 21 november 2009 23:18 schreef L.no het volgende:
[..]
Ik hoor geen geluid. wierd enoough. Ik denk dat het aan mij ligt
Heb ik af en toe last van. Geen idee hoe ik dat moet oplossen.quote:Op zaterdag 21 november 2009 23:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ligt aan jou.Maar je mist niets hoor.
Gewoon eens afblijven van de volumeknop.quote:Op zaterdag 21 november 2009 23:20 schreef L.no het volgende:
[..]
Heb ik af en toe last van. Geen idee hoe ik dat moet oplossen.
quote:Top 20 in de StageSC-reeks op 21-11-2009
![]()
01. 053 Luctor.et.Emergo
02. 048 The_Dean
03. 037 L.no
04. 011 PieterBas
05. 011 Bravebart
06. 007 jna
07. 002 Isdatzo
Reeks-statistieken!
Forum Opties | |