Lijkt me beter van niet. Ik ben directeur/eigenaar van een redelijk groot bedrijf en ik kan op het moment niet echt een rechtszaak gebruiken.quote:Op vrijdag 20 november 2009 14:42 schreef Soohr het volgende:
ik denk dat ik een beter oordeel kan geven wanneer je ook foto's hebt
Mijn hart wil geen kinderen. Maar ja, het is ook wel lullig om je secretaresse te vertellen dat je je eigen kind niet moet. Zit er best wel een beetje mee in m'n maag.quote:Op vrijdag 20 november 2009 14:44 schreef Esmerallda17 het volgende:
Je hart volgen, ook al is dat bij veel mannen moeilijk en denken die alleen aan seks en lekkere (overdreven) wijven.
Dan was het ook geen collega die je gepaald hebt,quote:Op vrijdag 20 november 2009 14:44 schreef Kreator het volgende:
[..]
Lijkt me beter van niet. Ik ben directeur/eigenaar van een redelijk groot bedrijf en ik kan op het moment niet echt een rechtszaak gebruiken.
Als je hart geen kinderen wil, dan moet je toch kiezen voor de gene zonder kinderen ?quote:Op vrijdag 20 november 2009 14:45 schreef Kreator het volgende:
[..]
Mijn hart wil geen kinderen. Maar ja, het is ook wel lullig om je secretaresse te vertellen dat je je eigen kind niet moet. Zit er best wel een beetje mee in m'n maag.
quote:Op vrijdag 20 november 2009 14:45 schreef Kreator het volgende:
Beetje jammer van de baggerreacties trouwens. Dit is een serieus topic.
Nee, de vrijgezelle wil geen kinderen. Bovendien is dat een stagiaire van 20, dus daar zit veel meer toekomst in voor mij. Maar hoe pak ik dat aan met mijn secretaresse dan? Die denkt dat ze een nieuwe man heeft gevonden in mij....quote:Op vrijdag 20 november 2009 14:50 schreef Esmerallda17 het volgende:
Als je hart geen kinderen wil, dan moet je toch kiezen voor de gene zonder kinderen ?
En uiteraard bespreken met haar of ze ook geen kinderen wilt,.
Dus jij neukt altijd je werknemers? Dat hoor je als baas sowieso niet te doenquote:Op vrijdag 20 november 2009 14:44 schreef Kreator het volgende:
[..]
Lijkt me beter van niet. Ik ben directeur/eigenaar van een redelijk groot bedrijf en ik kan op het moment niet echt een rechtszaak gebruiken.
quote:Op vrijdag 20 november 2009 14:42 schreef Metalfrost het volgende:
Allereerst, je zit in een fucked-up situatie.
Nu de kern: dump de getrouwde vrouw, raad haar een abortus aan en zeg dat ze met haar man een relatiepsycholoog moeten raadplegen. Ga door met de ongetrouwde- en kinderloze vrouw.
Succes.
Nou, ik keer mezelf uit wat ik wil. Dus dat is niet echt relevant.quote:Op vrijdag 20 november 2009 14:51 schreef Joe-Momma het volgende:
-bagger verwijderd door SAdmin rechten-
Kep trouwens ineens wel wat raad voor je... Leg je december uitkering en je vakantie geld maar vast opzij want in juni heb je een kinderkamer met inhoud nodig...
Nee, maar het liep nogal uit de hand. Qua drank en drugs enzo. Dan gebeurt er wel eens wat. Een directeur is ook maar van vlees en bloed.quote:Op vrijdag 20 november 2009 14:52 schreef boudemaniak het volgende:
Dus jij neukt altijd je werknemers? Dat hoor je als baas sowieso niet te doenSowieso sex met een collega, maar ook nog eens een relatie? Lutser
![]()
En toch vind ik dit serieus een hele goede oplossing:
[..]
Dan moet je met degeen verder die het meeste geld waard is.quote:Op vrijdag 20 november 2009 14:53 schreef Kreator het volgende:
[..]
Nou, ik keer mezelf uit wat ik wil. Dus dat is niet echt relevant.
Dan ben jij dus geen goede directeur. ZO iemand hoort zich te gedragen en het goede voorbeeld geven. Jezelf kapot snuiven moet je in je eigen tijd doen en niet tijdens een bedrijfsuitje. Daarom herhaal ik het nog eens: Lutserquote:Op vrijdag 20 november 2009 14:54 schreef Kreator het volgende:
[..]
Nee, maar het liep nogal uit de hand. Qua drank en drugs enzo. Dan gebeurt er wel eens wat. Een directeur is ook maar van vlees en bloed.
1 klein foutje maken is genoeg om van een directeur van een bedrijf met 480 medewerkers en een jaaromzet van +/- 90 miljoen een slechte directeur te maken...quote:Op vrijdag 20 november 2009 14:56 schreef boudemaniak het volgende:
Dan ben jij dus geen goede directeur.
Dat is toch juist het voordeel van manager/directeur zijn? Een beetje die jonge stagaires e.d. inpalmen met je macht en rijkdo, of juist die dertigers met een vastgeroest huwelijk eens goed doorsmerenquote:Op vrijdag 20 november 2009 14:56 schreef boudemaniak het volgende:
[..]
Dan ben jij dus geen goede directeur. ZO iemand hoort zich te gedragen en het goede voorbeeld geven. Jezelf kapot snuiven moet je in je eigen tijd doen en niet tijdens een bedrijfsuitje. Daarom herhaal ik het nog eens: Lutser
Werkuitje is misschien buiten werktijd om maar is wel werkgerelateerd en omdat er collega's bij zitten moet je je wel gedragenquote:Op vrijdag 20 november 2009 14:58 schreef Kreator het volgende:
[..]
1 klein foutje maken is genoeg om van een directeur van een bedrijf met 480 medewerkers en een jaaromzet van +/- 90 miljoen een slechte directeur te maken...
Wat heeft het toch met mijn functioneren te maken? Dit was gewoon privé. Buiten werktijd.
Want? Er wordt zoveel gerotzooid. Komt misschien ook wel omdat ik in de adult entertainment business zit, dat het allemaal wat losser is, maar toch.quote:Op vrijdag 20 november 2009 15:01 schreef boudemaniak het volgende:
Werkuitje is misschien buiten werktijd om maar is wel werkgerelateerd en omdat er collega's bij zitten moet je je wel gedragen
Ontsla die hoer dan? Zwanger levert ze niks op, en als straks haar money maker vol hechtingen zit of 2x de normale diameter heeft is die asset ook niks meer waardquote:Op vrijdag 20 november 2009 15:02 schreef Kreator het volgende:
[..]
Want? Er wordt zoveel gerotzooid. Komt misschien ook wel omdat ik in de adult entertainment business zit, dat het allemaal wat losser is, maar toch.
quote:Op vrijdag 20 november 2009 15:03 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ontsla die hoer dan? Zwanger levert ze niks op, en als straks haar money maker vol hechtingen zit of 2x de normale diameter heeft is die asset ook niks meer waard
Wat doet het ertoe hoe oud ik ben? Heeft toch niets met de openingspost te maken?quote:Op vrijdag 20 november 2009 15:03 schreef Esmerallda17 het volgende:
Ts wtf hou oud ben je ?
Directeur neukt stagiaire en een getrouwd wijf, ondertussen heeft hij veel te veel gezopen, en lekker drugs gebruikt.
Het ideaal beeld van een directeur..
Nou, dan moet die getrouwde slet toch helemaal snappen dat ze niks te claimen heeft?quote:Op vrijdag 20 november 2009 15:02 schreef Kreator het volgende:
Want? Er wordt zoveel gerotzooid. Komt misschien ook wel omdat ik in de adult entertainment business zit, dat het allemaal wat losser is, maar toch.
je verdiend 90 mln per jaar? Huur dan een goede advocaat ipv hier op Fok! om raad te vragen...quote:Op vrijdag 20 november 2009 15:06 schreef Kreator het volgende:
[..]
Wat doet het ertoe hoe oud ik ben? Heeft toch niets met de openingspost te maken?
@Loveless. Ik ben geen pooier. Dan verdien je geen 90mln per jaar.
Precies, en wellicht lost dat de zwangerschap ook nog wel opquote:Op vrijdag 20 november 2009 15:07 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nou, dan moet die getrouwde slet toch helemaal snappen dat ze niks te claimen heeft?
En anders schop je haar maar keihard in haar kut. Zal d'r leren.
Dat heeft hij dus al gedaan en is juist het probleemquote:Op vrijdag 20 november 2009 15:08 schreef Swiffer het volgende:
Als ze met jou na een avondje feesten in bed beland, ookal os ze getrouwd, zal je echt de enige niet zijn..
probeer daar eens iets mee te doen?
Gast, zit niet te pronken met je 90mln per jaarquote:Op vrijdag 20 november 2009 15:06 schreef Kreator het volgende:
[..]
Wat doet het ertoe hoe oud ik ben? Heeft toch niets met de openingspost te maken?
quote:Op vrijdag 20 november 2009 15:09 schreef boudemaniak het volgende:
Gast, zit niet te pronken met je 90mln per jaarHet feit blijft: je bent miss. een goede manager in het oogpunt van zaken doen, maar in het sociale oogpunt ben en blijf je een oncapabele lutser als je dit overkomt
Als je stagiaires van 20 neukt en je zit zelf in de 40-50.quote:Op vrijdag 20 november 2009 15:06 schreef Kreator het volgende:
[..]
dit.quote:Op vrijdag 20 november 2009 15:09 schreef DaCybrSrfr het volgende:
Tja.. jij plant je kwakje in die meid die nu zwanger is... wees dan ook een echte vent en neem je verantwoordelijkheid.
quote:Op vrijdag 20 november 2009 15:10 schreef Re het volgende:
laat de vrouwen het uitvechten, voedt de ene met je mening dat je helemaal geen kinderen wil en de ander dat je idd wel wat vastigheid zoekt...
Aangenomen?quote:Op vrijdag 20 november 2009 15:18 schreef Seven. het volgende:
Als je dit nou met een kloon geopend had, dan was ik er misschien wel ingetrapt. Maar goed topic verder.
Wtf,..wat voor een directeur ben jij eigenlijk van wat voor een bedrijf???quote:Op vrijdag 20 november 2009 14:54 schreef Kreator het volgende:
[..]
Nee, maar het liep nogal uit de hand. Qua drank en drugs enzo. Dan gebeurt er wel eens wat. Een directeur is ook maar van vlees en bloed.
quote:Op vrijdag 20 november 2009 15:24 schreef dartchickie het volgende:
[..]
Wtf,..wat voor een directeur ben jij eigenlijk van wat voor een bedrijf???
Teneerste leeg je je lul en wil je niet voor de gevolgen zorgen??
Had je dan eerder moeten bedenken,..
Ten tweede prik je dr ook nog eens een x een jong ding van 20 aan,...
Hoe oud ben jezelf eigenlijk???
Ten derde misschien heb jij die vrouw wel aanleiding gegeven dat ze denkt met jouw verder een toekomst te hebben.
Wat je weet iig wel veel te vertellen van dr ,..en dat ze je niet tijdens het legen van jouw lul tussen de cocktails en de nodige snufjes en snuifjes verteld hebben!!!
Dus conclusie de directeur is idd van vlees en bloed ,..zijn hersens zitten ongeveer in het kleine stukje wat die geleegd heeft in die vrouw.
En waar de hersens moeten zitten,.zit nu een hersenvretertje en wat doet die daar????
HONGER LIJDEN!!!!!
Darten is niet goed voor je geestelijke gezondheid, dat blijkt wel weer.quote:Op vrijdag 20 november 2009 15:24 schreef dartchickie het volgende:
En waar de hersens moeten zitten,.zit nu een hersenvretertje en wat doet die daar????
HONGER LIJDEN!!!!!
Nou hou er maar rekening mee dat je werkneemster jou in juni een baby uitkeert mister bigshot-directeur-die-zijn-werknemers-naait... Geef de drank maar de schuld...quote:Op vrijdag 20 november 2009 14:53 schreef Kreator het volgende:
[..]
Nou, ik keer mezelf uit wat ik wil. Dus dat is niet echt relevant.
Hallo, bedankt voor je serieuze reactie. Ik ben 30. En ik weet wel dat ik fout zit, vandaar ook dat ik vraag om raad. Vond je einde minder sterk dan je begin. Heb je nog tips dan? Of blijft het bij mij afzeiken...quote:Op vrijdag 20 november 2009 15:24 schreef dartchickie het volgende:
Wtf,..wat voor een directeur ben jij eigenlijk van wat voor een bedrijf???
Teneerste leeg je je lul en wil je niet voor de gevolgen zorgen??
Had je dan eerder moeten bedenken,..
Ten tweede prik je dr ook nog eens een x een jong ding van 20 aan,...
Hoe oud ben jezelf eigenlijk???
Ten derde misschien heb jij die vrouw wel aanleiding gegeven dat ze denkt met jouw verder een toekomst te hebben.
Want je weet iig wel veel te vertellen van dr ,..en dat zal ze je niet tijdens het legen van jouw lul tussen de cocktails en de nodige snufjes en snuifjes verteld hebben!!!
Dus conclusie de directeur is idd van vlees en bloed ,..zijn hersens zitten ongeveer in het kleine stukje wat die geleegd heeft in die vrouw.
HONGER LIJDEN!!!!!
Goed plan!!!quote:Op vrijdag 20 november 2009 15:26 schreef ehqo. het volgende:
Probeer tijdens de volgende sekspartij zo diep te penetreren dat je het hoofd van de ongeborene verwoest.
Ik had ook niet verwacht dat er zoveel bagger in zou komen! Ik vroeg serieuze antwoorden. Maar die kreeg ik niet, omdat ze hier denken dat ik een topic fake!quote:Op vrijdag 20 november 2009 15:29 schreef Joe-Momma het volgende:
Dat je als volwassen vent met verantwoordelijkheid van een bedrijf 'hier' op fok (gem. Leeftijd tussen de 17 en 23 jaar) advies komt vragen..
Het is geen klein foutje vriend vrouwen zwanger maken is serious shit ouwe!!quote:Op vrijdag 20 november 2009 14:58 schreef Kreator het volgende:
[..]
Wat heeft het toch met mijn functioneren te maken? Dit was gewoon privé. Buiten werktijd.
Dus elk foutje moet maar meteen zo hard gestraft worden dat je er de rest van je leven aan vastzit. Het is niet oko gedeeltelijk haar schuld>?!???!quote:Op vrijdag 20 november 2009 15:35 schreef Joe-Momma het volgende:
Het is geen klein foutje vriend vrouwen zwanger maken is serious shit ouwe!!
En de term BEDRIJFS-UITJE betekent niet dat je als directeur in prive tijd bezig bent..
Van mij mag ze je helemaal leeg zuigen en dan heb ik het niet over je swaffel-stick...
quote:Op vrijdag 20 november 2009 15:39 schreef Copycat het volgende:
En ik heb vorige week onze drieling gebaard.
Huhuhu, je zegt "foutje"; eerst nadenken voordat je iets doet!quote:Op vrijdag 20 november 2009 15:40 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dus elk foutje moet maar meteen zo hard gestraft worden dat je er de rest van je leven aan vastzit. Het is niet oko gedeeltelijk haar schuld>?!???!
Je hebt ook geen geld; alimentatie is behoorlijk prijzig, schijnt het! Daarnaast kom je niet over als een directeur van een bedrijf, uit wat voor industrie dan ook.quote:@capricia: Als je te dom bent om een topic door te lezen, krijg je sowieso geen cent.
nadenken gaat vrij lastig als je liters drank en een 'dmda' drankje hebt gehad.quote:Op vrijdag 20 november 2009 15:42 schreef LompeHork het volgende:
Huhuhu, je zegt "foutje"; eerst nadenken voordat je iets doet!
Misschien had je van tevoren moeten bedenken wat de consequenties waren van liters drank? ZEKER omdat je een voorbeeldfunctie hebt, ook buiten werktijdenquote:Op vrijdag 20 november 2009 15:44 schreef Kreator het volgende:
[..]
nadenken gaat vrij lastig als je liters drank en een 'dmda' drankje hebt gehad.
Nee, maar die reageren over het algemeen volwassener.quote:Die hebben allemaal een grijs pak, zijn 50+ en rijden een 5 serie? Beetje ouderwetse gedachte.
Ze had al jaren geen sex meer met die vent!quote:Op vrijdag 20 november 2009 15:46 schreef Cue_ het volgende:
Maar ik zou sowieso eerst een test laten doen om te zien of het wel echt je kind is, voor ik er maar iets voor zou doen. Ze kan natuurlijk wel zeggen dat het van jou is, maar dat zegt weinig als ze ook getrwoud is.
Hoi Directeur van je eigen wereldquote:Op vrijdag 20 november 2009 14:39 schreef Kreator het volgende:
Hallo,
Ik had pasgeleden een bedrijfs-uitje en dat liep redelijk goed. Zo halverwege de avond heb ik een vrouwelijk collegaatje geplayd en die was daar wel van gecharmeerd. Dus wij naar buiten, beetje brommers kiek'n[/b[.
Anyway, toen liep het een beetje uit de hand en op het eind van de avond heb ik ook nog een andere (getrouwde) collega versierd [b](kennelijk) en daar werd ik de volgende ochtend naast wakker. Met een enorme kater. Niet vanwege haar, maar door de drank.
Maar goed, nu wil dus die ene collega wel eens kijken of we een relatie kunnen beginnen en die andere wil sex.[/b/ Op zich best wel een prettige situatie dus, ware het niet dat [b]zij dus naast elkaar zitten en het van elkaar niet weten. Dat was echter nog wel te overleven, ik heb voor hetere vuren gestaan... maar vanmiddag vertelde de getrouwde collega dus dat ze zwanger was (van mij zegt ze, omdat ze geen sex met haar man heeft). Ze was van plan haar man te verlaten met haar 2 kinderen, omdat ze met mij verder wilde.
Ik heb gezegd dat ik daar even over na moet denken. Die ander is tenslotte ook nog in the picture en die heeft geen kinderen en is ook wel leuk.
Wat zal ik doen?
Groetjes,
Krea.
zegt ze ...quote:Op vrijdag 20 november 2009 15:48 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ze had al jaren geen sex meer met die vent!
Wat voor tip wil je dan???quote:Op vrijdag 20 november 2009 15:30 schreef Kreator het volgende:
[..]
Hallo, bedankt voor je serieuze reactie. Ik ben 30. En ik weet wel dat ik fout zit, vandaar ook dat ik vraag om raad. Vond je einde minder sterk dan je begin. Heb je nog tips dan? Of blijft het bij mij afzeiken...
Aansturen op een abortus lijkt mij het beste, maar dat ligt ook aan jouw opvattingen over het leven. Die andere meid lijkt me niet je prioriteit waard nu.quote:Op vrijdag 20 november 2009 15:48 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ze had al jaren geen sex meer met die vent!
Mr de directeur-met-omzet-van-90miljoen... Wtf denk jezelf??!!!quote:Op vrijdag 20 november 2009 15:40 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dus elk foutje moet maar meteen zo hard gestraft worden dat je er de rest van je leven aan vastzit. Het is niet oko gedeeltelijk haar schuld>?!???!
@capricia: Als je te dom bent om een topic door te lezen, krijg je sowieso geen cent.
Zeer goed hoor,..quote:Op vrijdag 20 november 2009 15:28 schreef Copycat het volgende:
[..]
Darten is niet goed voor je geestelijke gezondheid, dat blijkt wel weer.
Wanneer is de geboorte van jullie kindje uitgerekend?quote:Op vrijdag 20 november 2009 15:53 schreef Kreator het volgende:
Abortus is misschien wel mogelijk, maar ik wilde eerst hier even peilen naar de meningen. Ik heb wel gelukkig veel overwicht op die vrouw, dus ik kan daar op aandringen en dan gaat ze wel overstag.
Maar zoiets moet je natuurlijk niet doen voor een beetje vlinders in de buik van een stagiaire. Je moet het wel zeker weten!
Dat blijkt!quote:Op vrijdag 20 november 2009 15:53 schreef dartchickie het volgende:
Zeer goed hoor,..![]()
Keeps de mind open!!!!!!
Heb zo aandeelhoudersvergadering, zal het even in de groep gooien of een van de jongens hier ervaring mee heeft. Kunnen wij ook even lachen. Ik laat het je weten!quote:Op vrijdag 20 november 2009 15:56 schreef Kreator het volgende:
Anyway, ik heb zo management stuurgroep overleg met mijn divisiemanagers. Kan ik mijn gedachten even opzij zetten. Als ik straks terugkom, hoop ik op echte tips.
30 weken.quote:Op vrijdag 20 november 2009 15:56 schreef capricia het volgende:
Wanneer is de geboorte van jullie kindje uitgerekend?
Heb zo overleg met onze Imperial Director Western Hemisphere, zal het hem ook eens vragen...quote:Op vrijdag 20 november 2009 15:57 schreef error_404 het volgende:
[..]
Heb zo aandeelhoudersvergadering, zal het even in de groep gooien of een van de jongens hier ervaring mee heeft. Kunnen wij ook even lachen. Ik laat het je weten!
In zijn grote onderneming met divisiemanagers gaat het management naar hetzelfde "personeels-feest" als de stagaires.quote:Op vrijdag 20 november 2009 15:56 schreef Kreator het volgende:
Anyway, ik heb zo management stuurgroep overleg met mijn divisiemanagers. Kan ik mijn gedachten even opzij zetten. Als ik straks terugkom, hoop ik op echte tips.
Mss was het een stagiaire van de opleiding 'MBO Prostitutie'?quote:Op vrijdag 20 november 2009 16:03 schreef BorusBulldog het volgende:
[..]
In zijn grote onderneming met divisiemanagers gaat het management naar hetzelfde "personeels-feest" als de stagaires.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |