Lijkt me beter van niet. Ik ben directeur/eigenaar van een redelijk groot bedrijf en ik kan op het moment niet echt een rechtszaak gebruiken.quote:Op vrijdag 20 november 2009 14:42 schreef Soohr het volgende:
ik denk dat ik een beter oordeel kan geven wanneer je ook foto's hebt
Mijn hart wil geen kinderen. Maar ja, het is ook wel lullig om je secretaresse te vertellen dat je je eigen kind niet moet. Zit er best wel een beetje mee in m'n maag.quote:Op vrijdag 20 november 2009 14:44 schreef Esmerallda17 het volgende:
Je hart volgen, ook al is dat bij veel mannen moeilijk en denken die alleen aan seks en lekkere (overdreven) wijven.
Dan was het ook geen collega die je gepaald hebt,quote:Op vrijdag 20 november 2009 14:44 schreef Kreator het volgende:
[..]
Lijkt me beter van niet. Ik ben directeur/eigenaar van een redelijk groot bedrijf en ik kan op het moment niet echt een rechtszaak gebruiken.
Als je hart geen kinderen wil, dan moet je toch kiezen voor de gene zonder kinderen ?quote:Op vrijdag 20 november 2009 14:45 schreef Kreator het volgende:
[..]
Mijn hart wil geen kinderen. Maar ja, het is ook wel lullig om je secretaresse te vertellen dat je je eigen kind niet moet. Zit er best wel een beetje mee in m'n maag.
quote:Op vrijdag 20 november 2009 14:45 schreef Kreator het volgende:
Beetje jammer van de baggerreacties trouwens. Dit is een serieus topic.
Nee, de vrijgezelle wil geen kinderen. Bovendien is dat een stagiaire van 20, dus daar zit veel meer toekomst in voor mij. Maar hoe pak ik dat aan met mijn secretaresse dan? Die denkt dat ze een nieuwe man heeft gevonden in mij....quote:Op vrijdag 20 november 2009 14:50 schreef Esmerallda17 het volgende:
Als je hart geen kinderen wil, dan moet je toch kiezen voor de gene zonder kinderen ?
En uiteraard bespreken met haar of ze ook geen kinderen wilt,.
Dus jij neukt altijd je werknemers? Dat hoor je als baas sowieso niet te doenquote:Op vrijdag 20 november 2009 14:44 schreef Kreator het volgende:
[..]
Lijkt me beter van niet. Ik ben directeur/eigenaar van een redelijk groot bedrijf en ik kan op het moment niet echt een rechtszaak gebruiken.
quote:Op vrijdag 20 november 2009 14:42 schreef Metalfrost het volgende:
Allereerst, je zit in een fucked-up situatie.
Nu de kern: dump de getrouwde vrouw, raad haar een abortus aan en zeg dat ze met haar man een relatiepsycholoog moeten raadplegen. Ga door met de ongetrouwde- en kinderloze vrouw.
Succes.
Nou, ik keer mezelf uit wat ik wil. Dus dat is niet echt relevant.quote:Op vrijdag 20 november 2009 14:51 schreef Joe-Momma het volgende:
-bagger verwijderd door SAdmin rechten-
Kep trouwens ineens wel wat raad voor je... Leg je december uitkering en je vakantie geld maar vast opzij want in juni heb je een kinderkamer met inhoud nodig...
Nee, maar het liep nogal uit de hand. Qua drank en drugs enzo. Dan gebeurt er wel eens wat. Een directeur is ook maar van vlees en bloed.quote:Op vrijdag 20 november 2009 14:52 schreef boudemaniak het volgende:
Dus jij neukt altijd je werknemers? Dat hoor je als baas sowieso niet te doenSowieso sex met een collega, maar ook nog eens een relatie? Lutser
![]()
En toch vind ik dit serieus een hele goede oplossing:
[..]
Dan moet je met degeen verder die het meeste geld waard is.quote:Op vrijdag 20 november 2009 14:53 schreef Kreator het volgende:
[..]
Nou, ik keer mezelf uit wat ik wil. Dus dat is niet echt relevant.
Dan ben jij dus geen goede directeur. ZO iemand hoort zich te gedragen en het goede voorbeeld geven. Jezelf kapot snuiven moet je in je eigen tijd doen en niet tijdens een bedrijfsuitje. Daarom herhaal ik het nog eens: Lutserquote:Op vrijdag 20 november 2009 14:54 schreef Kreator het volgende:
[..]
Nee, maar het liep nogal uit de hand. Qua drank en drugs enzo. Dan gebeurt er wel eens wat. Een directeur is ook maar van vlees en bloed.
1 klein foutje maken is genoeg om van een directeur van een bedrijf met 480 medewerkers en een jaaromzet van +/- 90 miljoen een slechte directeur te maken...quote:Op vrijdag 20 november 2009 14:56 schreef boudemaniak het volgende:
Dan ben jij dus geen goede directeur.
Dat is toch juist het voordeel van manager/directeur zijn? Een beetje die jonge stagaires e.d. inpalmen met je macht en rijkdo, of juist die dertigers met een vastgeroest huwelijk eens goed doorsmerenquote:Op vrijdag 20 november 2009 14:56 schreef boudemaniak het volgende:
[..]
Dan ben jij dus geen goede directeur. ZO iemand hoort zich te gedragen en het goede voorbeeld geven. Jezelf kapot snuiven moet je in je eigen tijd doen en niet tijdens een bedrijfsuitje. Daarom herhaal ik het nog eens: Lutser
Werkuitje is misschien buiten werktijd om maar is wel werkgerelateerd en omdat er collega's bij zitten moet je je wel gedragenquote:Op vrijdag 20 november 2009 14:58 schreef Kreator het volgende:
[..]
1 klein foutje maken is genoeg om van een directeur van een bedrijf met 480 medewerkers en een jaaromzet van +/- 90 miljoen een slechte directeur te maken...
Wat heeft het toch met mijn functioneren te maken? Dit was gewoon privé. Buiten werktijd.
Want? Er wordt zoveel gerotzooid. Komt misschien ook wel omdat ik in de adult entertainment business zit, dat het allemaal wat losser is, maar toch.quote:Op vrijdag 20 november 2009 15:01 schreef boudemaniak het volgende:
Werkuitje is misschien buiten werktijd om maar is wel werkgerelateerd en omdat er collega's bij zitten moet je je wel gedragen
Ontsla die hoer dan? Zwanger levert ze niks op, en als straks haar money maker vol hechtingen zit of 2x de normale diameter heeft is die asset ook niks meer waardquote:Op vrijdag 20 november 2009 15:02 schreef Kreator het volgende:
[..]
Want? Er wordt zoveel gerotzooid. Komt misschien ook wel omdat ik in de adult entertainment business zit, dat het allemaal wat losser is, maar toch.
quote:Op vrijdag 20 november 2009 15:03 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ontsla die hoer dan? Zwanger levert ze niks op, en als straks haar money maker vol hechtingen zit of 2x de normale diameter heeft is die asset ook niks meer waard
Wat doet het ertoe hoe oud ik ben? Heeft toch niets met de openingspost te maken?quote:Op vrijdag 20 november 2009 15:03 schreef Esmerallda17 het volgende:
Ts wtf hou oud ben je ?
Directeur neukt stagiaire en een getrouwd wijf, ondertussen heeft hij veel te veel gezopen, en lekker drugs gebruikt.
Het ideaal beeld van een directeur..
Nou, dan moet die getrouwde slet toch helemaal snappen dat ze niks te claimen heeft?quote:Op vrijdag 20 november 2009 15:02 schreef Kreator het volgende:
Want? Er wordt zoveel gerotzooid. Komt misschien ook wel omdat ik in de adult entertainment business zit, dat het allemaal wat losser is, maar toch.
je verdiend 90 mln per jaar? Huur dan een goede advocaat ipv hier op Fok! om raad te vragen...quote:Op vrijdag 20 november 2009 15:06 schreef Kreator het volgende:
[..]
Wat doet het ertoe hoe oud ik ben? Heeft toch niets met de openingspost te maken?
@Loveless. Ik ben geen pooier. Dan verdien je geen 90mln per jaar.
Precies, en wellicht lost dat de zwangerschap ook nog wel opquote:Op vrijdag 20 november 2009 15:07 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nou, dan moet die getrouwde slet toch helemaal snappen dat ze niks te claimen heeft?
En anders schop je haar maar keihard in haar kut. Zal d'r leren.
Dat heeft hij dus al gedaan en is juist het probleemquote:Op vrijdag 20 november 2009 15:08 schreef Swiffer het volgende:
Als ze met jou na een avondje feesten in bed beland, ookal os ze getrouwd, zal je echt de enige niet zijn..
probeer daar eens iets mee te doen?
Gast, zit niet te pronken met je 90mln per jaarquote:Op vrijdag 20 november 2009 15:06 schreef Kreator het volgende:
[..]
Wat doet het ertoe hoe oud ik ben? Heeft toch niets met de openingspost te maken?
quote:Op vrijdag 20 november 2009 15:09 schreef boudemaniak het volgende:
Gast, zit niet te pronken met je 90mln per jaarHet feit blijft: je bent miss. een goede manager in het oogpunt van zaken doen, maar in het sociale oogpunt ben en blijf je een oncapabele lutser als je dit overkomt
Als je stagiaires van 20 neukt en je zit zelf in de 40-50.quote:Op vrijdag 20 november 2009 15:06 schreef Kreator het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |