dit.quote:Op vrijdag 20 november 2009 15:09 schreef DaCybrSrfr het volgende:
Tja.. jij plant je kwakje in die meid die nu zwanger is... wees dan ook een echte vent en neem je verantwoordelijkheid.
quote:Op vrijdag 20 november 2009 15:10 schreef Re het volgende:
laat de vrouwen het uitvechten, voedt de ene met je mening dat je helemaal geen kinderen wil en de ander dat je idd wel wat vastigheid zoekt...
Aangenomen?quote:Op vrijdag 20 november 2009 15:18 schreef Seven. het volgende:
Als je dit nou met een kloon geopend had, dan was ik er misschien wel ingetrapt. Maar goed topic verder.
Wtf,..wat voor een directeur ben jij eigenlijk van wat voor een bedrijf???quote:Op vrijdag 20 november 2009 14:54 schreef Kreator het volgende:
[..]
Nee, maar het liep nogal uit de hand. Qua drank en drugs enzo. Dan gebeurt er wel eens wat. Een directeur is ook maar van vlees en bloed.
quote:Op vrijdag 20 november 2009 15:24 schreef dartchickie het volgende:
[..]
Wtf,..wat voor een directeur ben jij eigenlijk van wat voor een bedrijf???
Teneerste leeg je je lul en wil je niet voor de gevolgen zorgen??
Had je dan eerder moeten bedenken,..
Ten tweede prik je dr ook nog eens een x een jong ding van 20 aan,...
Hoe oud ben jezelf eigenlijk???
Ten derde misschien heb jij die vrouw wel aanleiding gegeven dat ze denkt met jouw verder een toekomst te hebben.
Wat je weet iig wel veel te vertellen van dr ,..en dat ze je niet tijdens het legen van jouw lul tussen de cocktails en de nodige snufjes en snuifjes verteld hebben!!!
Dus conclusie de directeur is idd van vlees en bloed ,..zijn hersens zitten ongeveer in het kleine stukje wat die geleegd heeft in die vrouw.
En waar de hersens moeten zitten,.zit nu een hersenvretertje en wat doet die daar????
HONGER LIJDEN!!!!!
Darten is niet goed voor je geestelijke gezondheid, dat blijkt wel weer.quote:Op vrijdag 20 november 2009 15:24 schreef dartchickie het volgende:
En waar de hersens moeten zitten,.zit nu een hersenvretertje en wat doet die daar????
HONGER LIJDEN!!!!!
Nou hou er maar rekening mee dat je werkneemster jou in juni een baby uitkeert mister bigshot-directeur-die-zijn-werknemers-naait... Geef de drank maar de schuld...quote:Op vrijdag 20 november 2009 14:53 schreef Kreator het volgende:
[..]
Nou, ik keer mezelf uit wat ik wil. Dus dat is niet echt relevant.
Hallo, bedankt voor je serieuze reactie. Ik ben 30. En ik weet wel dat ik fout zit, vandaar ook dat ik vraag om raad. Vond je einde minder sterk dan je begin. Heb je nog tips dan? Of blijft het bij mij afzeiken...quote:Op vrijdag 20 november 2009 15:24 schreef dartchickie het volgende:
Wtf,..wat voor een directeur ben jij eigenlijk van wat voor een bedrijf???
Teneerste leeg je je lul en wil je niet voor de gevolgen zorgen??
Had je dan eerder moeten bedenken,..
Ten tweede prik je dr ook nog eens een x een jong ding van 20 aan,...
Hoe oud ben jezelf eigenlijk???
Ten derde misschien heb jij die vrouw wel aanleiding gegeven dat ze denkt met jouw verder een toekomst te hebben.
Want je weet iig wel veel te vertellen van dr ,..en dat zal ze je niet tijdens het legen van jouw lul tussen de cocktails en de nodige snufjes en snuifjes verteld hebben!!!
Dus conclusie de directeur is idd van vlees en bloed ,..zijn hersens zitten ongeveer in het kleine stukje wat die geleegd heeft in die vrouw.
HONGER LIJDEN!!!!!
Goed plan!!!quote:Op vrijdag 20 november 2009 15:26 schreef ehqo. het volgende:
Probeer tijdens de volgende sekspartij zo diep te penetreren dat je het hoofd van de ongeborene verwoest.
Ik had ook niet verwacht dat er zoveel bagger in zou komen! Ik vroeg serieuze antwoorden. Maar die kreeg ik niet, omdat ze hier denken dat ik een topic fake!quote:Op vrijdag 20 november 2009 15:29 schreef Joe-Momma het volgende:
Dat je als volwassen vent met verantwoordelijkheid van een bedrijf 'hier' op fok (gem. Leeftijd tussen de 17 en 23 jaar) advies komt vragen..
Het is geen klein foutje vriend vrouwen zwanger maken is serious shit ouwe!!quote:Op vrijdag 20 november 2009 14:58 schreef Kreator het volgende:
[..]
Wat heeft het toch met mijn functioneren te maken? Dit was gewoon privé. Buiten werktijd.
Dus elk foutje moet maar meteen zo hard gestraft worden dat je er de rest van je leven aan vastzit. Het is niet oko gedeeltelijk haar schuld>?!???!quote:Op vrijdag 20 november 2009 15:35 schreef Joe-Momma het volgende:
Het is geen klein foutje vriend vrouwen zwanger maken is serious shit ouwe!!
En de term BEDRIJFS-UITJE betekent niet dat je als directeur in prive tijd bezig bent..
Van mij mag ze je helemaal leeg zuigen en dan heb ik het niet over je swaffel-stick...
quote:Op vrijdag 20 november 2009 15:39 schreef Copycat het volgende:
En ik heb vorige week onze drieling gebaard.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |