Dat wil ik ook wel weten. Kun je daar een beetje behoorlijk schaatsen?quote:
Ik las het namelijk in de krant afgelopen week en het leek me wel leuk om even een avondje te doen, maar aangezien ik de korenmarkt al niet erg groot vind ben ik erg benieuwd hoe dat eruit komt te zien.quote:Op vrijdag 20 november 2009 13:12 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Dat wil ik ook wel weten. Kun je daar een beetje behoorlijk schaatsen?
Vind je het nog stééds zo aanstootgevend, Nylz?quote:
quote:
Heb ik dat ooit gevonden dan?quote:Op vrijdag 20 november 2009 14:47 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Vind je het nog stééds zo aanstootgevend, Nylz?
O nee, dat was jij niet.quote:Op vrijdag 20 november 2009 14:53 schreef remlof het volgende:
Heb ik dat ooit gevonden dan?
Ow en hoi Q_B
Ja, doe is.quote:Op vrijdag 20 november 2009 14:53 schreef GimmeGore het volgende:
Ga IS dood?
Vind je het heel erg als ik die in tenenkrommende fouten in het openbaar zet?
En dat is écht waar.quote:Op vrijdag 20 november 2009 12:48 schreef remlof het volgende:
Nee, als je uit Nehmege komt krijg je het niet
Ja maar woon sinds een aantal maanden een soort van in Arnhemquote:
Ah, zuid dusquote:Op vrijdag 20 november 2009 19:26 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja maar woon sinds een aantal maanden een soort van in Arnhem
In Malburgenquote:Op vrijdag 20 november 2009 19:27 schreef remlof het volgende:
[..]
Ah, zuid dus
Nee, geintje, welke wijk?
Malburgen is dan ook praktisch Nehmege-noordquote:Op vrijdag 20 november 2009 19:30 schreef tliciouz het volgende:
[..]
In MalburgenAls ik uit het keukenraam kijk zie ik een enorme achterstandswijk, geef mij maar Nijmegen
Malburgen West is toch aardig opgeknapt?quote:Op vrijdag 20 november 2009 19:30 schreef tliciouz het volgende:
[..]
In MalburgenAls ik uit het keukenraam kijk zie ik een enorme achterstandswijk, geef mij maar Nijmegen
Voel ik me toch een beetje thuis in Nimwegenquote:Op vrijdag 20 november 2009 19:31 schreef remlof het volgende:
[..]
Malburgen is dan ook praktisch Nehmege-noord
Wij zitten in Malburgen Oost.quote:Op vrijdag 20 november 2009 19:32 schreef Adelante het volgende:
[..]
Malburgen West is toch aardig opgeknapt?
Don`t let the door hit you!quote:Op vrijdag 20 november 2009 19:30 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ligt er ook maar weer net aan in welke buurt je komt in Nijmegen, en het gaat mij er niet om waar ze beter Nederlands spreken, Arnhem zelf spreekt me gewoon totaal niet aan.quote:Op zondag 22 november 2009 23:03 schreef Wazeggie het volgende:
[..]
Don`t let the door hit you!![]()
Zelfs in Malburgen spreken ze beter Nederlands dan in Nijmeeeeguuh. En da is!
Ja dat kan, ikzelf zou weer nooit in Nijmegen gaan wonen. Er zit qua mentaliteit en uitstraling veel verschil vind ik tussen die 2 steden. Ik vind Nijmegen wat meer Brabants en Arnhemmers wat afstandelijker. Vandaar dat mijn voorkeur meer uitgaat naar Arnhem.quote:Op maandag 23 november 2009 08:26 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ligt er ook maar weer net aan in welke buurt je komt in Nijmegen, en het gaat mij er niet om waar ze beter Nederlands spreken, Arnhem zelf spreekt me gewoon totaal niet aan.
Het zijn beide prachtstedenquote:Op maandag 23 november 2009 13:45 schreef Wazeggie het volgende:
[..]
Ja dat kan, ikzelf zou weer nooit in Nijmegen gaan wonen. Er zit qua mentaliteit en uitstraling veel verschil vind ik tussen die 2 steden. Ik vind Nijmegen wat meer Brabants en Arnhemmers wat afstandelijker. Vandaar dat mijn voorkeur meer uitgaat naar Arnhem.
Ja en ik heb heb dus wat meer met dat Brabantsequote:Op maandag 23 november 2009 13:45 schreef Wazeggie het volgende:
[..]
Ja dat kan, ikzelf zou weer nooit in Nijmegen gaan wonen. Er zit qua mentaliteit en uitstraling veel verschil vind ik tussen die 2 steden. Ik vind Nijmegen wat meer Brabants en Arnhemmers wat afstandelijker. Vandaar dat mijn voorkeur meer uitgaat naar Arnhem.
Ik vind zelf het uitgaan in Arnhem leuker, Korenmarkt is echt gezellig vind ik persoonlijk. Maar moet wel eerlijk zeggen dat ik met stappen meestal naar Amsterdam ga.quote:Op maandag 23 november 2009 13:47 schreef AMDB het volgende:
[..]
Het zijn beide prachtstedenNijmegen vind ik nu vooral het uitgaansleven en culturele aanbod beter. Arnhem heeft als stad wel een veel mooiere uitstraling (ja vooral Noord
). Spijkerkwartier en centrum
Ik ben zelf niet zo iemand van de kroegen, en zolang Arnhem geen tent heeft als de NDRGRND in NMGN zal Arnhem nooit leuker wordenquote:Op maandag 23 november 2009 13:57 schreef Wazeggie het volgende:
[..]
Ik vind zelf het uitgaan in Arnhem leuker, Korenmarkt is echt gezellig vind ik persoonlijk. Maar moet wel eerlijk zeggen dat ik met stappen meestal naar Amsterdam ga.
Ow ja, punkrock, leuk!quote:Op maandag 23 november 2009 15:19 schreef GimmeGore het volgende:
Er is wel geteld 1 kroegje in Arnhem wat ik leuk vind
Maar goed er is toch volgende week weer een leuk concertje in the Stage, dus dan maar daar heen
quote:Op maandag 23 november 2009 21:33 schreef remlof het volgende:
[..]
Ow ja, punkrock, leuk!
Maar ik ben in Amsterdam geloof ik, vrijdag
Ow nee, deathmetal is niet zo mijn ding. Het moet wel leuk blijvenquote:Op maandag 23 november 2009 22:30 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Nee, death metal op de zaterdag
Vrijdag zit ik in Nijmegen voor een concert
quote:Op maandag 23 november 2009 23:03 schreef remlof het volgende:
[..]
Ow nee, deathmetal is niet zo mijn ding. Het moet wel leuk blijven
quote:Op maandag 23 november 2009 23:03 schreef remlof het volgende:
[..]
Dus daar gaan we zaterdag heen?quote:Op maandag 23 november 2009 23:03 schreef remlof het volgende:
[..]
alweerquote:Gewapende overval op tankstation Elderveld http://bit.ly/69s0py
Bah... Arme kassierequote:
En circa 45 minuten met een gewone intercity, die 4x per uur rijdt ipv 6x per dag zoals de ICEquote:
Doe jij 7 minuten over die trappenpartij?quote:Op woensdag 25 november 2009 19:09 schreef remlof het volgende:
[..]
En circa 45 minuten met een gewone intercity, die 4x per uur rijdt ipv 6x per dag zoals de ICE
Nee, dat gaat zitten in stoppen op Ede-Wageningen en Driebergen-Zeist of dat andere kutstation waar je langs komt onderweg naar Utrecht.quote:Op woensdag 25 november 2009 19:13 schreef Adelante het volgende:
[..]
Doe jij 7 minuten over die trappenpartij?
Uhuh, heel mooi pand inderdaad:quote:Op woensdag 25 november 2009 21:32 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
N.a.v. ene ander topic viel me op in wat voor een mooi pand de Mac eigenlijk is gevestigd
Die functie heeft het nu nog steedsquote:Op woensdag 25 november 2009 23:03 schreef remlof het volgende:
[..]
Uhuh, heel mooi pand inderdaad:
Overzicht
Naam: McDonalds
Adres: Rijnstraat 36, 6811 EW Arnhem
Bouwjaar: 1922
Stijl: Um 1800
Architect: W.F.C. Schaap
Opdrachtgever: Firma B.J. Voss & Zonen
Gebruik bij oplevering: winkel en atelier Voss, damesmode (1922-1976)
Gebruik sinds 1976: McDonalds restaurant
Beschrijving
Het vier verdiepingen tellende pand op de hoek Rijnstraat-Grote Oord-Jansstraat heeft een betonskelet waarvan de gevel is bekleed met natuursteen in een zandkleur. De hoek is uitgevoerd in een ronde erker met grote verticale glaspartijen en een grote koepel. Onder de koepel zijn wapenschilden, van de steden waarin Voss vestigingen had, gebeeldhouwd.
De sierlijke vrouwenbeelden boven de ingang vormen een evenwichtig contrast met de gevel: in een welhaast art-deco stijl en uitgevoerd in hardsteen symboliseren zij de winter- (links) en zomermode (rechts).
Het pand werd bewust in een traditionele, chique stijl opgetrokken om welgestelde klanten te trekken.
bron
Als je ergens vaak komt valt het je ook vaak niet eens op.quote:Op vrijdag 27 november 2009 00:06 schreef donroyco het volgende:
Winkelend publiek let niet op de gevel..
Hebben ze wat kunnen vinden?quote:Op zaterdag 28 november 2009 16:41 schreef Mirel het volgende:
Donderdag met een stel Utrechters naar Arnhem geweest. Ze zochten zoveel mogelijk dingen op om Arnhem af te zeiken
Gezellige vrienden heb jij, als ik met mijn vrienden een willekeurige stad in loop zijn we vooral op zoek naar drank.quote:Op zaterdag 28 november 2009 16:41 schreef Mirel het volgende:
Donderdag met een stel Utrechters naar Arnhem geweest. Ze zochten zoveel mogelijk dingen op om Arnhem af te zeiken
Ja drank is inderdaad bijzonder moeilijk te vinden in Arnhem op donderdagavondquote:Op zaterdag 28 november 2009 17:21 schreef Mirel het volgende:
Dat gedeelte ging niet goed en toen kreeg Arnhem het te verduren(donderdagavond)
Het kan lastig zijn als je met een busje verstandelijk beperkte mensen op stap gaat...quote:Op zaterdag 28 november 2009 17:21 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja drank is inderdaad bijzonder moeilijk te vinden in Arnhem op donderdagavond
Sorry schat, ik kan je niet komen vermakenquote:Op zaterdag 28 november 2009 18:03 schreef tliciouz het volgende:
Vanavond sinds een lange tijd weer stappen in Arnhem, ik ben benieuwd.
Wat is dat nouquote:Op zaterdag 28 november 2009 19:31 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Sorry schat, ik kan je niet komen vermaken
Lekker thuis in bed!quote:Op zaterdag 28 november 2009 19:50 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Ik was er gisteravond! En waar was jij!!
Het is een onvervalste Klarendalse papier-etende neg0r!quote:
Ik woon erquote:Op maandag 30 november 2009 16:39 schreef remlof het volgende:
[..]
En wat heeft dat met Arnhem te maken?
Die Agenten zien er niet heel Arnhems uit, was ie op vakantie?quote:Op maandag 30 november 2009 16:41 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Het is een onvervalste Klarendalse papier-etende neg0r!
Zijn dat geen buurtwachten in Het Broek?quote:Op maandag 30 november 2009 16:43 schreef Adelante het volgende:
Die Agenten zien er niet heel Arnhems uit, was ie op vakantie?
Het Dorp zou logischer zijnquote:Op maandag 30 november 2009 16:44 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Zijn dat geen buurtwachten in Het Broek?
Dat is het! Op dat filmpje zie je hoe ze die neg0r weer terug in zijn rolstoel proberen te krijgen natuurlijk.quote:
Goeie vraag.quote:Op maandag 30 november 2009 19:37 schreef AMDB het volgende:
Mensen, waar vinden dit jaar de vette O&N feestjes plaats?
Jeujquote:
Elden, tegenover de Ohraquote:
als het goed is per 1 januari, ik ga vanmiddag kijken of het wat isquote:wanneer
omdat ik Didam een achterlijk inteeltdorp vind en mijn huisbaas een engerd isquote:, waarom?
quote:Op woensdag 2 december 2009 12:29 schreef Muck het volgende:
omdat ik Didam een achterlijk inteeltdorp vind
Wees blij dat ze geen familie zijnquote:Op woensdag 2 december 2009 13:01 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Je beledigt mijn vrienden!
Mijn ouders wonen er anders nog wel.quote:Op woensdag 2 december 2009 13:02 schreef remlof het volgende:
[..]
Wees blij dat ze geen familie zijn
Zolang mijn huisbaas niet een van jouw ouders is, zal ik ze niet tot hun sokken toe afbrandenquote:Op woensdag 2 december 2009 13:07 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Mijn ouders wonen er anders nog wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |