Lekker thuis in bed!quote:Op zaterdag 28 november 2009 19:50 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Ik was er gisteravond! En waar was jij!!
Het is een onvervalste Klarendalse papier-etende neg0r!quote:
Ik woon erquote:Op maandag 30 november 2009 16:39 schreef remlof het volgende:
[..]
En wat heeft dat met Arnhem te maken?
Die Agenten zien er niet heel Arnhems uit, was ie op vakantie?quote:Op maandag 30 november 2009 16:41 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Het is een onvervalste Klarendalse papier-etende neg0r!
Zijn dat geen buurtwachten in Het Broek?quote:Op maandag 30 november 2009 16:43 schreef Adelante het volgende:
Die Agenten zien er niet heel Arnhems uit, was ie op vakantie?
Het Dorp zou logischer zijnquote:Op maandag 30 november 2009 16:44 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Zijn dat geen buurtwachten in Het Broek?
Dat is het! Op dat filmpje zie je hoe ze die neg0r weer terug in zijn rolstoel proberen te krijgen natuurlijk.quote:
Goeie vraag.quote:Op maandag 30 november 2009 19:37 schreef AMDB het volgende:
Mensen, waar vinden dit jaar de vette O&N feestjes plaats?
Jeujquote:
Elden, tegenover de Ohraquote:
als het goed is per 1 januari, ik ga vanmiddag kijken of het wat isquote:wanneer
omdat ik Didam een achterlijk inteeltdorp vind en mijn huisbaas een engerd isquote:, waarom?
quote:Op woensdag 2 december 2009 12:29 schreef Muck het volgende:
omdat ik Didam een achterlijk inteeltdorp vind
Wees blij dat ze geen familie zijnquote:Op woensdag 2 december 2009 13:01 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Je beledigt mijn vrienden!
Mijn ouders wonen er anders nog wel.quote:Op woensdag 2 december 2009 13:02 schreef remlof het volgende:
[..]
Wees blij dat ze geen familie zijn
Zolang mijn huisbaas niet een van jouw ouders is, zal ik ze niet tot hun sokken toe afbrandenquote:Op woensdag 2 december 2009 13:07 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Mijn ouders wonen er anders nog wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |