Inderdaad, vechtende paarden. Tof!quote:Op donderdag 19 november 2009 21:39 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ze zijn er pas net, het kan nog best leuk worden.
Voorlopig niet echt. Zweden is ook een te goed georganiseerd land, de mensen kunnen ook gewoon normaal engels, dus taalproblemen zijn er ook niet echt.quote:Op donderdag 19 november 2009 21:44 schreef Xenomaniac het volgende:
Ze zijn iig erg enthousiast, dat helpt vast.
Bovendien is Zweden erg vergevingsgezind.
Ik heb de eerste 5 minuten niet gezien, zijn er nog beren op de weg?
Dit gaat mij te onbezorgd..
Dat bedacht ik me ook al jaquote:Op donderdag 19 november 2009 21:46 schreef TheArt het volgende:
Dat uitgerekend zij zegt dat de Zweden 10 jaar achter lopen qua kleding
Daar heb je hier niet eens een studiootje voor...quote:Op donderdag 19 november 2009 21:55 schreef Xenomaniac het volgende:
Het is ook gvd geen geld hč, 140k voor 18ha.
Pleegdochter van 23.quote:Op donderdag 19 november 2009 21:56 schreef Strolie75 het volgende:
Ik heb het begin gemist, wie is die blonde meid? De dochter?
Dat redden deze twee wel. Denken weinig na over zaken.quote:Op donderdag 19 november 2009 22:02 schreef Xenomaniac het volgende:
Volgens mij hang je daar de hele winter aan de Prosac.
Twee weken is vast leuk, maar een hele winter?
Ja middelmatige aflevering.quote:Op donderdag 19 november 2009 21:38 schreef marcodej het volgende:
Ze hebben het nog veel te gezellig, vind er geen klap aan...
Dat is gebruikelijk, maar ze maken wel een selectie.quote:Op donderdag 19 november 2009 22:43 schreef Cyan het volgende:
Dat hadden ze toch goed voor elkaar! Het zou leuk zijn als "Ik vertrek" aan het einde van het seizoen nog eens terug gaat om te kijken hoe het met alle stellen gaat.
Neuiquote:Op donderdag 19 november 2009 23:06 schreef cptmarco het volgende:
is het de moeite waard om de aflevering op uitzendinggemist terug te kijken?
Ja ik heb de ondertiteling maar aangezetquote:Op donderdag 19 november 2009 21:44 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
De manier waarop zij praten wekt bij mij irritatie op.
Of het als een trein loopt vraag ik mij af.quote:Op vrijdag 20 november 2009 02:11 schreef Boca_Raton het volgende:
Schitterend stuk land hadden ze gekocht ook. Dit moet lukken verder, ze weten precies wat ze willen en het loopt als een trein.
Dat zal opzich een verkeerd beeld leveren.quote:Op vrijdag 20 november 2009 02:23 schreef DrDentzz het volgende:
Die Zweden denken waarschijnlijk dat ze uit Texas komen met hun rare accent, Amerikaanse vlag en countrymuziek. Leren paardrijden door echte cowboys.
Dat is inderdaad de vraag, over dat dansen en dat country-gedoe. Maar met het verhuur van de huisjes en de paardrijlessen krijgen ze toch ook aardig wat binnen. Ze zijn slim en ondernemend genoeg.quote:Op vrijdag 20 november 2009 02:18 schreef APK het volgende:
[..]
Of het als een trein loopt vraag ik mij af.
Zitten die Zweden echt te wachten op slome danspasjes op retarded muziek?
Volgens mij zouden ze meer verdienen door forellen uit te zetten en verhuur van die huisjes icm paardrijden in de omgeving.
Ze heeft vast ergens gelezen dat dat zo hoort in Afrikaquote:Op donderdag 26 november 2009 21:41 schreef snellejelle het volgende:
Ze wil echt op alles afdingen...
"Hoeveel is 6 keer 250."quote:Op donderdag 26 november 2009 21:42 schreef Strolie75 het volgende:
Hoofdrekenen is toch best handig om te kunnen.
'Hoeveel is 6x250, reken da es effe snel voor me uit.'quote:Op donderdag 26 november 2009 21:42 schreef Strolie75 het volgende:
Hoofdrekenen is toch best handig om te kunnen.
Dat doet die zwarte man allemaal voor honderdenzeven uro per maand.quote:Op donderdag 26 november 2009 21:45 schreef Xenomaniac het volgende:
Waarom zijn ze trouwens niet aan het werk?
Er moet toch best wat verbouwd en aangepast worden.
terwijl de rest een auto kooptquote:Op donderdag 26 november 2009 21:46 schreef donald_dick het volgende:
*gok hier wanneer oma wordt genomen door een zwartje*
Echt heel ranzig inderdaad. Je zou er nog niet dood naast gevonden willen worden.quote:Op donderdag 26 november 2009 21:47 schreef Plato1980 het volgende:
Wat een ordinair wijf is het ook.
Ik twijfelde nog tussen dit en een dvd en ik heb absoluut de goede keuze gemaakt.quote:Op donderdag 26 november 2009 21:48 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Dit is de beste aflevering tot nu toe....GEWELDIG!
quote:Op donderdag 26 november 2009 21:51 schreef donald_dick het volgende:
en nu gaat ie de vorige eigenaar met keelkanker vastbinden met zijn handboeien!
Dat hoop ik niet, er zijn natuurlijk wel kinderen bij betrokken.quote:Op donderdag 26 november 2009 21:51 schreef Homdeck het volgende:
Ik hoop dat ze gigantisch op hun bek gaan
Terecht, ik hoop dat we zo beelden krijgen waarin die lui in een kookpot zitten.quote:Op donderdag 26 november 2009 21:53 schreef donald_dick het volgende:
De negers komen!
Dat kan ook niet meer, want ze hebben geen rooie cent meerquote:
oma strijkt niet hard genoeg door, dus ja....quote:Op donderdag 26 november 2009 22:01 schreef Plato1980 het volgende:
Ligt het nou aan mij of hebben ze beiden altijd dezelfde kleren aan?
euuhh, 1 rand is 8 eurocentquote:Op donderdag 26 november 2009 22:01 schreef Strolie75 het volgende:
Hoeveel Rand is 1euro?
Triest verhaal inderdaad.quote:Op donderdag 26 november 2009 22:01 schreef Pannenkoeken het volgende:
Vind t wel zielig voor die oma
"Over twee weken draaien we ze de nek om".quote:
Juist...quote:Op donderdag 26 november 2009 22:07 schreef Plato1980 het volgende:
Kunnen we ze niet weigeren als ze berooid terugkomen naar Nederland? Laten we in hun plaats wat intelligente, ambitieuze asielzoekers toe.
die draaien we ook de nek om! Dat bespaard geldquote:Op donderdag 26 november 2009 22:07 schreef snellejelle het volgende:
Ik ben erg benieuwd naar de kids over twee weken
Ze hebben echt geen idee. Ik vraag me af of ze ooit van het ANC gehoord hebben.quote:Op donderdag 26 november 2009 22:07 schreef Xenomaniac het volgende:
De constant neerbuigende houding tegen de locals is echt schokkend.
en snel een beetje!quote:Op donderdag 26 november 2009 22:09 schreef Fargo het volgende:
Sterven in Afrika? Nou, dat kan geregeld worden...
Dat wijf zie ik nog wel eindigen met een brandende band om haar nek.quote:Op donderdag 26 november 2009 22:09 schreef Fargo het volgende:
Sterven in Afrika? Nou, dat kan geregeld worden...
Terwijl ze dat natuurlijk absoluut niet is, integendeel.quote:Op donderdag 26 november 2009 22:11 schreef Homdeck het volgende:
Dat wijf voelt zich zo superieur ten opzichte van de lokale mensen. Om te kotsen
Wanneer op dvd verkrijgbaar + behind the scenes beeldenquote:Op donderdag 26 november 2009 22:10 schreef Plato1980 het volgende:
Topaflevering.
Het is idd absoluut tenenkrommend.quote:Op donderdag 26 november 2009 22:07 schreef Xenomaniac het volgende:
De constant neerbuigende houding tegen de locals is echt schokkend.
Dit soort figuren worden meestal overvallen of gewoon midden op straat genecklaced.
Afdingenquote:Op donderdag 26 november 2009 22:16 schreef LudoSanders het volgende:
Dat afdingen was wel mooi in dat warenhuis trouwens.
Ja okay, maar eerlijk is eerlijk, daar was oma natuurlijk zelf bij en heeft ook niet echt nagedacht over wat verhuizen naar ZA nou eigenlijk inhoudt. Al met al behoorlijk ondoordacht.quote:Op donderdag 26 november 2009 22:14 schreef LudoSanders het volgende:
Die oma, wat zielig om die op 81 jarige leeftijd mee te slepen naar een ver land.
Huh?quote:Op donderdag 26 november 2009 22:21 schreef Sannun het volgende:
Ongelofelijk die verhalen op zijn Hyves.
Ik had erg graag de vlucht naar Zimbabwe willen zien op tv! En de nieuwste post waarin hij zegt dat zijn personeel toch zó geweldig is.. Zou hij soms al beelden van de aflevering hebben gezien en zelf ook door hebben dat hij niet echt aardig was tegen zijn personeel..
LINK LINK LINK.......quote:Op donderdag 26 november 2009 22:21 schreef Sannun het volgende:
Ongelofelijk die verhalen op zijn Hyves.
Ik had erg graag de vlucht naar Zimbabwe willen zien op tv! En de nieuwste post waarin hij zegt dat zijn personeel toch zó geweldig is.. Zou hij soms al beelden van de aflevering hebben gezien en zelf ook door hebben dat hij niet echt aardig was tegen zijn personeel..
Schei nou toch uit, het vrouwtje was 81. Als je die in Alaska had neergezet en had gezegd dat dit nou de hoofdstad van Zuid-Afrika,was dan had ze het aangenomen.quote:Op donderdag 26 november 2009 22:23 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Ja okay, maar eerlijk is eerlijk, daar was oma natuurlijk zelf bij en heeft ook niet echt nagedacht over wat verhuizen naar ZA nou eigenlijk inhoudt. Al met al behoorlijk ondoordacht.
quote:Op donderdag 26 november 2009 22:24 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
LINK LINK LINK.......
Maar ik zie de vlucht naar Zimbabwe niet.quote:Op donderdag 26 november 2009 15:14 schreef SigmundFreud het volgende:
Vanavond een gezin dat naar Zuid-Afrika vertrekt. Als je wil weten hoe het is verlopen dan kun je het lezen op http://prayer1.hyves.nl/blog/ (ik heb het zelf niet gedaan).
Je zou maar als kind worden geboren van zulke oudersquote:Op donderdag 26 november 2009 22:24 schreef APK het volgende:
Prachtig portret van een stel verschrikkelijk lelijke, vieze, onaangename, domme mensen.
Nou inderdaad. Het was gewoon een lief moedertje dat bovendien dagelijks voor de kleinkinderen zorgde. Ze was ze overal achterna gereisd. Aan zoon en vrouw om het ouwe mensje zo veel mogelijk te helpen en tegemoet te komen hoor, vind ik. Had bijvoorbeelkd eerst haar huisje fijn afgemaakt met vereende krachten.quote:Op donderdag 26 november 2009 22:25 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Schei nou toch uit, het vrouwtje was 81. Als je die in Alaska had neergezet en had gezegd dat dit nou de hoofdstad van Zuid-Afrika,was dan had ze het aangenomen.
Precies, ze had waarschijnlijk niet veel meer dan lagere school gehad.quote:Op donderdag 26 november 2009 22:25 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Schei nou toch uit, het vrouwtje was 81. Als je die in Alaska had neergezet en had gezegd dat dit nou de hoofdstad van Zuid-Afrika,was dan had ze het aangenomen.
Ja. Ze had voorheen zelfs nog nooit gevlogen.quote:Op donderdag 26 november 2009 22:25 schreef Buitendam het volgende:
quote:Op donderdag 26 november 2009 15:14 schreef SigmundFreud het volgende:
Vanavond een gezin dat naar Zuid-Afrika vertrekt. Als je wil weten hoe het is verlopen dan kun je het lezen op http://prayer1.hyves.nl/blog/ (ik heb het zelf niet gedaan).
quote:Het bedrijf waar ik 13 jaar geleden met mijn vader mee begonnen was.
En waar Marian en ik al die tijd snoeihard voor gewerkt hadden.
Met een omzet van bijna 1 miljoen euro en 30 man personeel.
Vorig jaar januari heb ik nog een bod op mijn bedrijf gehad van ¤ 850000 euro ...... wat ik toen afgeslagen had daar het toen nog meer waaard was.
Is binnen 4 maanden gesloopt tot een bedrijf waar een faillissement niet meer af te wenden lijkt.
Hij kende die Marian toch pas een jaar?quote:Op donderdag 26 november 2009 22:31 schreef Mortaxx het volgende:
Dat verhaal over z'n bedrijf op die hyvesKrijg nu toch wel een beetje medelijden
[..]
De blog van 13 juli:quote:Op donderdag 26 november 2009 22:26 schreef Duderella het volgende:
[..]
[..]
Maar ik zie de vlucht naar Zimbabwe niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Freudian slips: when you say one thing, but mean your mother.
1 miljoen omzet met 30 man personeelquote:Op donderdag 26 november 2009 22:31 schreef Mortaxx het volgende:
Dat verhaal over z'n bedrijf op die hyvesKrijg nu toch wel een beetje medelijden
[..]
Dat dacht ik ook al inderdaad.quote:Op donderdag 26 november 2009 22:35 schreef snellejelle het volgende:
[..]
1 miljoen omzet met 30 man personeel
Hij zal wel discriminatie tegen blanken bedoelen.quote:Op donderdag 26 november 2009 22:37 schreef K.Weenie het volgende:
Volgens zijn Hyves zijn ze ook erg into wicca (zijn wicca-naam is Djakai), en is hij lid van de anti discriminatie-hyve. Zou je niet verwachten.
En nog betalen om dat land in te mogenquote:Op donderdag 26 november 2009 22:37 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook al inderdaad.
En vluchten naar Zimbabwe.
Mjah, in het rijtje van 'vergeten dat je aan boord van een vliegtuig geen wapens mee mag nemen', verbaast me het niet.quote:Op donderdag 26 november 2009 22:40 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
En nog betalen om dat land in te mogenEn vergeten extra benzine mee te nemen
Valt me mee dat ze het overleefd hebben
Ik denk dat die Zimbabwaanse grenswachters niet wisten wat ze zagenquote:Op donderdag 26 november 2009 22:40 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
En nog betalen om dat land in te mogenEn vergeten extra benzine mee te nemen
Valt me mee dat ze het overleefd hebben
Vergeet emigreren in bezit van toeristenvisum niet.quote:Op donderdag 26 november 2009 22:43 schreef Duderella het volgende:
Mjah, in het rijtje van 'vergeten dat je aan boord van een vliegtuig geen wapens mee mag nemen', verbaast me het niet.
Ze dachten ook: "die moeten we hebben, kunnen we nog lol aan beleven"quote:Op donderdag 26 november 2009 22:44 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik denk dat die Zimbabwaanse grenswachters niet wisten wat ze zagen.
Mwoah, dat heb ik ook weleens gedaan.quote:Op donderdag 26 november 2009 22:45 schreef APK het volgende:
Vergeet emigreren in bezit van toeristenvisum niet.
"Oeps, vergeten!quote:Op donderdag 26 november 2009 22:45 schreef APK het volgende:
[..]
Vergeet emigreren in bezit van toeristenvisum niet.
quote:Op donderdag 26 november 2009 23:22 schreef WammesWaggel het volgende:
Om dit soort mensen kijk ik dit programma, fan-tas-tisch
Zij waren zo gemakkelijk om te haten
Alles maar dan ook alles was fout aan die mensen, ik heb genoten en wens ze dan ook niks goeds toe!
Ja en ik schaam mij allang niet meer voor dat soort gevoelens,quote:
En het erge is dat zo'n hulpje zijn gewicht in goud waard kan zijn en je dus met je leven speelt door zo iemand tegen je op te zetten, in Zuid-Afrika staan zo zijn stamgenoten in je slaapkamer om minder en die snijden je in stukken na je walgelijke vrouw middels een treintje rekkenquote:Op donderdag 26 november 2009 23:29 schreef Blue-eyes het volgende:
Walgelijk, hoe Thomas die werknemer Thomas zat uit te buiten. Hij weet dondersgoed dat die man gewoon helemaal niets meer heeft als hij ontslagen wordt, dus die accepteert alles wat hem wordt aangeboden.
En in plaats van zo'n man te helpen en hem een paar euro's meer te geven gaat hij hem nog minder betalen. Wat was zijn loon ook al weer, 107 euro per maand? En dan dat vreselijke enge, genoegzame lachje van hem toen hij het voor elkaar had
Dat vermoeden kreeg ik ook ja!quote:Op donderdag 26 november 2009 23:41 schreef Coos het volgende:
Maar ze zullen oma echt wel daar houden want van het aow-tje van opoe kunnen ze lekker de slavendrijver blijven uithangen.
Inderdaad. Met dat en de kinderbijslag kunnen ze daar wel levenquote:Op donderdag 26 november 2009 23:41 schreef Coos het volgende:
Maar ze zullen oma echt wel daar houden want van het aow-tje van opoe kunnen ze lekker de slavendrijver blijven uithangen.
En dat wijf had toch al een kuil in gedachten.quote:Op donderdag 26 november 2009 23:54 schreef Duderella het volgende:
[..]
Dat vermoeden kreeg ik ook ja!
Dat was toch ook wel echt een héle erge opmerking hč? Ik was 'm al bijna weer vergeten, in de ontkennende fase. Hoe kun je zoiets zeggen?quote:Op vrijdag 27 november 2009 00:09 schreef Coos het volgende:
[..]
En dat wijf had toch al een kuil in gedachten.
ze zijn alleen 400 jaar te laat. Zehadden prima gepast in het gevolg van jan van riebeeckquote:Op vrijdag 27 november 2009 00:12 schreef WammesWaggel het volgende:
Ze hadden wel een beetje de instelling die onze landgenoten hadden in vroeger tijd in de Oost, die VOC-mentaliteit waar Balkenende zo vol over is.
Heerlijke TV.quote:Op donderdag 26 november 2009 23:22 schreef WammesWaggel het volgende:
Om dit soort mensen kijk ik dit programma, fan-tas-tisch
Zij waren zo gemakkelijk om te haten
Alles maar dan ook alles was fout aan die mensen, ik heb genoten en wens ze dan ook niks goeds toe!
quote:Geschreven door: Roland
Datum: 15 November 2009 19:47
Website: http://www.otelli-icecream.com/gastenboek/guestbook.php#reactie
Bericht:
Mike, Wordt het niet eens tijd om je website aan te passen? Je bent immers al een tijd gescheiden en Ilona en Milan wonen inmiddels al weer twee jaar in Nederland sinds dat je een nieuwe liefde hebt gevonden.Dit getuigt niet van respect, ook niet voor je nieuwe vriendin Fiona en je klanten. Aanpassen dus die site want dit kan echt niet, je hebt er zelfs nog oude foto\'s op staan van je ex en je dochter.Groet, Roland
Als je het een beetje goed aanpakt, heb je natuurlijk wel gratis publiciteit voor je camping, b&b, lodge of wat dan ook. Moet je natuurlijk wel kunnen laten zien dat de accommodatie op een mooie plek staat (niet in de buurt van een mijn!!) de kamers klaar zijn, een mooi zwembad. Wat ook een plus punt kan zijn is dat je sympathiek overkomt, en de kijkers je zien als een goede gastheer of gastvrouw.quote:Op vrijdag 27 november 2009 09:38 schreef Fargo het volgende:
Wat zou voor sommige mensen toch de reden zijn om je op te geven voor zo'n programma? Naamsbekendheid, beetje gratis promotie? Denken dat je met een camerateam achter je soms wat meer voor elkaar kunt krijgen?
Waar ze vandaan kwamen werd overigens niet duidelijk in de reportage. Ik heb er zelf Tilburg van gemaakt.quote:Op vrijdag 27 november 2009 11:03 schreef FoXje het volgende:
Ik neem aan dat er in Tilburg ook normale mensen wonen, maar dit was echt te erg
Jawel, dat was heel duidelijk in het begin te zien, dat het inderdaad Tilburg was.quote:Op vrijdag 27 november 2009 11:23 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Waar ze vandaan kwamen werd overigens niet duidelijk in de reportage. Ik heb er zelf Tilburg van gemaakt.
Kun je nagaanquote:Op vrijdag 27 november 2009 11:33 schreef Boca_Raton het volgende:
Ohw, nou toevalstreffertje dan. Ik dacht: nét Tilburgers![]()
Weird wiev.quote:Op vrijdag 27 november 2009 15:29 schreef marcodej het volgende:
Inderdaad, ze hebben ook een eigen YT-kanaal![]()
http://www.youtube.com/user/thomasprayer
![]()
quote:Op vrijdag 27 november 2009 15:29 schreef marcodej het volgende:
Inderdaad, ze hebben ook een eigen YT-kanaal![]()
http://www.youtube.com/user/thomasprayer
![]()
Goh. Verbazingwekkend allemaal hoor, die reakties ook.quote:Op vrijdag 27 november 2009 17:01 schreef Duderella het volgende:
Onze Tilburg-cowboy vindt FOK! inhoudsloos, mensen!![]()
http://prayer1.hyves.nl/index.php?l3=bl&l4=it&blogitem_id=25218639&blogitem_secret=Uuai
Zó flauw, al die kritiek op oma! (Maar op kritiek op hen, gaat hij liever niet in.)
Die hyves is echt fantastisch! Ik hoop zo dat er ooit nog een aflevering gemaakt gaat worden over deze mensen.....quote:Op vrijdag 27 november 2009 17:01 schreef Duderella het volgende:
Onze Tilburg-cowboy vindt FOK! inhoudsloos, mensen!![]()
http://prayer1.hyves.nl/index.php?l3=bl&l4=it&blogitem_id=25218639&blogitem_secret=Uuai
Zó flauw, al die kritiek op oma! (Maar op kritiek op hen, gaat hij liever niet in.)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |