Net gekeken via uitzending gemist.
Wat een walgelijke mensen!!
Ik had erg veel medelijden met oma, die haar zoon helaas uit een soort van misplaatst loyaliteitsgevoel tot aan het einde der wereld zou volgen, maar niet de waardering daarvoor ontvangt. Mensje, ga toch lekker terug naar je zusjes die er nog wel zijn!!! En haar opmerking over 'zwartjes' neem ik bij lange niet zo serieus als alle walgelijks wat die twee anderen eruit kraamden, Oma was al veel te oud, en die is van vroeger uit gewend om het zo te zeggen, daar zat echt geen kwaad in, dat mensje.
En ik was echt geschokt door het discriminerende en superieure gedrag van die twee. Bah, bah en nog eens bah!! Niet alleen ten opzichte van zijn werknemers, maar ook bijvoorbeeld tegenover dat vrouwtje dat ie sowieso al genaaid had met de aankoop, omdat ze geen geld had voor een ziektekostenverzekering. Toen hij voor elkaar had dat de aanleg van het water van de aankoopprijs afging sloeg ie zich nog net niet op de borst onder het roepen: ' I am baas!!"
De huishoudelijke hulp zo ongeveer ontslaan omdat ze een koekje eet
Vies vet lachen omdat je je 'knecht' fijn hebt kunnen naaien met het salaris.
Bah! Ik weet weer precies waarom ik altijd import Tilburger ben gebleven en waarom ik dat ellendige tokkiedorp met heel veel genoegen achter me heb gelaten!! Erg last van plaatsvervangende schaamte had ik. Wat moeten die mensen in Zuid-Afrika wel niet voor idioot beeld krijgen van Nederlanders??
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden