Dat doet die zwarte man allemaal voor honderdenzeven uro per maand.quote:Op donderdag 26 november 2009 21:45 schreef Xenomaniac het volgende:
Waarom zijn ze trouwens niet aan het werk?
Er moet toch best wat verbouwd en aangepast worden.
terwijl de rest een auto kooptquote:Op donderdag 26 november 2009 21:46 schreef donald_dick het volgende:
*gok hier wanneer oma wordt genomen door een zwartje*
Echt heel ranzig inderdaad. Je zou er nog niet dood naast gevonden willen worden.quote:Op donderdag 26 november 2009 21:47 schreef Plato1980 het volgende:
Wat een ordinair wijf is het ook.
Ik twijfelde nog tussen dit en een dvd en ik heb absoluut de goede keuze gemaakt.quote:Op donderdag 26 november 2009 21:48 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Dit is de beste aflevering tot nu toe....GEWELDIG!
quote:Op donderdag 26 november 2009 21:51 schreef donald_dick het volgende:
en nu gaat ie de vorige eigenaar met keelkanker vastbinden met zijn handboeien!
Dat hoop ik niet, er zijn natuurlijk wel kinderen bij betrokken.quote:Op donderdag 26 november 2009 21:51 schreef Homdeck het volgende:
Ik hoop dat ze gigantisch op hun bek gaan
Terecht, ik hoop dat we zo beelden krijgen waarin die lui in een kookpot zitten.quote:Op donderdag 26 november 2009 21:53 schreef donald_dick het volgende:
De negers komen!
Dat kan ook niet meer, want ze hebben geen rooie cent meerquote:
oma strijkt niet hard genoeg door, dus ja....quote:Op donderdag 26 november 2009 22:01 schreef Plato1980 het volgende:
Ligt het nou aan mij of hebben ze beiden altijd dezelfde kleren aan?
euuhh, 1 rand is 8 eurocentquote:Op donderdag 26 november 2009 22:01 schreef Strolie75 het volgende:
Hoeveel Rand is 1euro?
Triest verhaal inderdaad.quote:Op donderdag 26 november 2009 22:01 schreef Pannenkoeken het volgende:
Vind t wel zielig voor die oma
"Over twee weken draaien we ze de nek om".quote:
Juist...quote:Op donderdag 26 november 2009 22:07 schreef Plato1980 het volgende:
Kunnen we ze niet weigeren als ze berooid terugkomen naar Nederland? Laten we in hun plaats wat intelligente, ambitieuze asielzoekers toe.
die draaien we ook de nek om! Dat bespaard geldquote:Op donderdag 26 november 2009 22:07 schreef snellejelle het volgende:
Ik ben erg benieuwd naar de kids over twee weken
Ze hebben echt geen idee. Ik vraag me af of ze ooit van het ANC gehoord hebben.quote:Op donderdag 26 november 2009 22:07 schreef Xenomaniac het volgende:
De constant neerbuigende houding tegen de locals is echt schokkend.
en snel een beetje!quote:Op donderdag 26 november 2009 22:09 schreef Fargo het volgende:
Sterven in Afrika? Nou, dat kan geregeld worden...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |