Inderdaad, vechtende paarden. Tof!quote:Op donderdag 19 november 2009 21:39 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ze zijn er pas net, het kan nog best leuk worden.
Voorlopig niet echt. Zweden is ook een te goed georganiseerd land, de mensen kunnen ook gewoon normaal engels, dus taalproblemen zijn er ook niet echt.quote:Op donderdag 19 november 2009 21:44 schreef Xenomaniac het volgende:
Ze zijn iig erg enthousiast, dat helpt vast.
Bovendien is Zweden erg vergevingsgezind.
Ik heb de eerste 5 minuten niet gezien, zijn er nog beren op de weg?
Dit gaat mij te onbezorgd..
Dat bedacht ik me ook al jaquote:Op donderdag 19 november 2009 21:46 schreef TheArt het volgende:
Dat uitgerekend zij zegt dat de Zweden 10 jaar achter lopen qua kleding
Daar heb je hier niet eens een studiootje voor...quote:Op donderdag 19 november 2009 21:55 schreef Xenomaniac het volgende:
Het is ook gvd geen geld hè, 140k voor 18ha.
Pleegdochter van 23.quote:Op donderdag 19 november 2009 21:56 schreef Strolie75 het volgende:
Ik heb het begin gemist, wie is die blonde meid? De dochter?
Dat redden deze twee wel. Denken weinig na over zaken.quote:Op donderdag 19 november 2009 22:02 schreef Xenomaniac het volgende:
Volgens mij hang je daar de hele winter aan de Prosac.
Twee weken is vast leuk, maar een hele winter?
Ja middelmatige aflevering.quote:Op donderdag 19 november 2009 21:38 schreef marcodej het volgende:
Ze hebben het nog veel te gezellig, vind er geen klap aan...
Dat is gebruikelijk, maar ze maken wel een selectie.quote:Op donderdag 19 november 2009 22:43 schreef Cyan het volgende:
Dat hadden ze toch goed voor elkaar! Het zou leuk zijn als "Ik vertrek" aan het einde van het seizoen nog eens terug gaat om te kijken hoe het met alle stellen gaat.
Neuiquote:Op donderdag 19 november 2009 23:06 schreef cptmarco het volgende:
is het de moeite waard om de aflevering op uitzendinggemist terug te kijken?
Ja ik heb de ondertiteling maar aangezetquote:Op donderdag 19 november 2009 21:44 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
De manier waarop zij praten wekt bij mij irritatie op.
Of het als een trein loopt vraag ik mij af.quote:Op vrijdag 20 november 2009 02:11 schreef Boca_Raton het volgende:
Schitterend stuk land hadden ze gekocht ook. Dit moet lukken verder, ze weten precies wat ze willen en het loopt als een trein.
Dat zal opzich een verkeerd beeld leveren.quote:Op vrijdag 20 november 2009 02:23 schreef DrDentzz het volgende:
Die Zweden denken waarschijnlijk dat ze uit Texas komen met hun rare accent, Amerikaanse vlag en countrymuziek. Leren paardrijden door echte cowboys.
Dat is inderdaad de vraag, over dat dansen en dat country-gedoe. Maar met het verhuur van de huisjes en de paardrijlessen krijgen ze toch ook aardig wat binnen. Ze zijn slim en ondernemend genoeg.quote:Op vrijdag 20 november 2009 02:18 schreef APK het volgende:
[..]
Of het als een trein loopt vraag ik mij af.
Zitten die Zweden echt te wachten op slome danspasjes op retarded muziek?
Volgens mij zouden ze meer verdienen door forellen uit te zetten en verhuur van die huisjes icm paardrijden in de omgeving.
Ze heeft vast ergens gelezen dat dat zo hoort in Afrikaquote:Op donderdag 26 november 2009 21:41 schreef snellejelle het volgende:
Ze wil echt op alles afdingen...
"Hoeveel is 6 keer 250."quote:Op donderdag 26 november 2009 21:42 schreef Strolie75 het volgende:
Hoofdrekenen is toch best handig om te kunnen.
'Hoeveel is 6x250, reken da es effe snel voor me uit.'quote:Op donderdag 26 november 2009 21:42 schreef Strolie75 het volgende:
Hoofdrekenen is toch best handig om te kunnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |