quote:Op donderdag 19 november 2009 12:12 schreef guapo het volgende:
Er moet mij toch even iets van het hart.
Afgelopen maandag zat ik thuis toen de deurbel ging. Ik sprong op en liep nonchalant naar de voordeur.
Ik deed open en zag een persoon staan met een pakje. Het pakje was voor mijn zusje maar goed ik nam het aan.![]()
Ik weer naar de kamer gelopen en kijk op het pakje en zie een afzender uit Hulst staan. Op dat moment draaide mijn maag al om, want het zou toch niet waar zijn dat.............?![]()
Ik weet dat het niet mag maar omdat ik toch wel erg nieuwgierig was heb ik met een paar Inspector Gadget tools stiekum het pakje kunnen openen zonder het te beschadigen.![]()
Ik moest wel even slikken toen ik zag wat er in zat. Een roze viborator![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat moet mijn zusje van 15 nou met zo'n ding? Meisjes van 15 zijn hier toch nog niet aan toe?![]()
Wat moest ik nu? Ik kan haar toch niet meer recht in de ogen aankijken zonder dat ik aan dat roze geval moet denken?![]()
Het pakje heb ik weer netjes dichtgemaakt zonder dat het opviel dat het geopend was en ga het vanmiddag als ze thuiskomt aan haar geven. Ik hoop dat ze het niet opmerkt anders zal onze sterke band ineens een stuk minder worden.![]()
Ik heb dus meerdere klachten:
1. Zusjes van 15 horen geen viborators te hebben.
2. Waarom moet ik er toch op deze manier achterkomen?
3. Ik kan haar niet meer normaal aankijken als broer en zus.
O ja, ik plaats geen pics van men zusje
Kan haar niet echt ongelijk geven...quote:Op donderdag 19 november 2009 21:00 schreef guapo het volgende:
Slaat ze de deur voor me neus dicht en begint ze keihard te schreeuwen tegen me dat ik kinderachtig was en andere onzin.![]()
![]()
Was volquote:Op donderdag 19 november 2009 21:03 schreef zovty het volgende:
Jammer dat er dan weer een slotteke op geknald word.
Conclusie TS wil de vibrator van zuslief hebben zodat hij dat ergens bijzichzelf kan gebruiken waar de zon niet schijntquote:
quote:Op donderdag 19 november 2009 21:07 schreef RickoKun het volgende:
KANKER WAT EEN GEIL ZUSJE STUUR HAAR VIBRATOIR OP NAAR MIJ MAAR MOET WEL GEBRUIKT ZIJN!!!!!!!!!!!!!!!1111111111111
Op de vibrator van zijn zus of op het kleine vibratortje van TS zelf?quote:
Aidsquote:
Ook als TS geen fleshlight heeft is hij dat.quote:Op donderdag 19 november 2009 21:13 schreef zoefschildpad het volgende:
Verwachte deel 3:
TS sloopt vibrator van zusje, zusje haalt fleshlights uit de kamer van TS en hangt ze aan een spandoek met "TS is een hypocriete viezerik"
quote:Op donderdag 19 november 2009 12:19 schreef sc00p het volgende:
Had hem op zijn minst ingesmeerd met tijgerbalsam
Verwachte deel 4.quote:Op donderdag 19 november 2009 21:13 schreef zoefschildpad het volgende:
Verwachte deel 3:
TS sloopt vibrator van zusje, zusje haalt fleshlights uit de kamer van TS en hangt ze aan een spandoek met "TS is een hypocriete viezerik"
Of gewoon de batterijen erin doen, dan heb je die hele vibrator niet nodigquote:Op donderdag 19 november 2009 21:19 schreef -Willempie- het volgende:
Je had de batterijen er andersom in moeten doen! Dat zal haar leren!
ROFLquote:Op donderdag 19 november 2009 21:13 schreef zoefschildpad het volgende:
Verwachte deel 3:
Nee ik ben een bezorgde broerquote:Op donderdag 19 november 2009 21:15 schreef Divel het volgende:
Wat ben jij een lul. Een echte, met vingers!
Volgens mij ben je zo'n puber die er niet mee om kan gaan...quote:Op donderdag 19 november 2009 21:00 schreef guapo het volgende:
De bom is gebarsten.
Lees hieronder het verhaal wat zich vanmiddag heeft afgespeeld:
linkje naar vorig deel
[..]
Hier gaat het verder:
Toenstraks tijdens de reclame bij GTST kwam mijn zusje naar beneden en vroeg tussen neus en lippen door aan mijn vader of er nog batterijen in huis waren.
Dus ik zo van ....huh batterijen? mmmmmm hier klopt iets niet.![]()
Dus toen ze weer naar boven ging ben ik achter haar aangelopen dus toen ik boven was heb ik met een grijns gevraagd waarvoor de batterijen zijn en of het toevallig te maken had met het pakketje uit Hulst?
Toen ik het woord/plaats Hulst zei barste ik in lachen uit.![]()
![]()
![]()
Ik zag haar schrikken en kon aan haar zien dat ze wist dat ik het wist........
Slaat ze de deur voor me neus dicht en begint ze keihard te schreeuwen tegen me dat ik kinderachtig was en andere onzin.![]()
![]()
Dus nu weet ik het zeker dat ze die viborator dus zelf voor haar is.
Ik ben hier dus niet blij mee en ga dat ding sabboteren als ik hem vindt.![]()
Meisjes van 15 horen geen vibo te hebben
Lees je een in zou ik zeggen. Ik ga geen pics van mijn zusje plaatsen want krijg daar gezeik mee en voel al opmerkingen opkomen als Breezah, Mars etc etcquote:
Maar jullie wel nu. 120.gifquote:Op donderdag 19 november 2009 22:18 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Nieuwschierige aap.
Niemand weet wat er in mijn pakketjes zit.
hihihihihiquote:Op donderdag 19 november 2009 22:25 schreef de_boswachter het volgende:
Ts is nu zijn zusje anaal aan het penetreren, terwijl vaders afgezogen wordt door Ts zijn vriendin en ondertussen met zijn hand het kutje van de oma van TS streelt.
Mag de roze vibrator niet meedoen?quote:Op donderdag 19 november 2009 22:25 schreef de_boswachter het volgende:
Ts is nu zijn zusje anaal aan het penetreren, terwijl vaders afgezogen wordt door Ts zijn vriendin en ondertussen met zijn hand het kutje van de oma van TS streelt.
Die heeft TS in zijn kontje zitten ws.quote:Op donderdag 19 november 2009 22:26 schreef Siniti het volgende:
[..]
Mag de roze vibrator niet meedoen?
Jij wil de vibo van je zusje aan gaan raken?quote:Op donderdag 19 november 2009 21:00 schreef guapo het volgende:
Haha, homoquote:Op donderdag 19 november 2009 22:42 schreef jongegast het volgende:
weetje het is geen goed idee zo krampachtig over te doen... je weettoch ik praatte ook met mijn maten op mijn 13e over masturberen., we vroegen elkaar hoe vaak we het deden,.
Of voor z'n homokonijnquote:Op donderdag 19 november 2009 23:39 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
Volgens mij is het alvast een Sinterklaascadeau voor je moeder hoor!
Stoer doen omdat je dronken bentquote:Op donderdag 19 november 2009 23:41 schreef ynuhh het volgende:
Mensen die vibo's roar vinden.
en die nu niet dronken benne
Nu al dronken zijn en dan ook nog eens achter een pc hangen.quote:Op donderdag 19 november 2009 23:41 schreef ynuhh het volgende:
Mensen die vibo's roar vinden.
en die nu niet dronken benne
Of internet op mobiel in een keetquote:Op donderdag 19 november 2009 23:48 schreef VeX- het volgende:
[..]
Nu al dronken zijn en dan ook nog eens achter een pc hangen.
Nee dat is veel beterquote:Op donderdag 19 november 2009 23:49 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Of internet op mobiel in een keet
Dat komt wel als de vibo "gesabbotteerd" is.quote:Op donderdag 19 november 2009 21:57 schreef Pluis_Konijn het volgende:
Kleine meisjes worden groot, deal with it.
Wees blij dat ze een vibo neemt en niet driekwart van de boyz in de wijde omgeving.
Nou, ik heb op dit moment wel een vermoeden dat het niet met het bakken van een cake te maken heeft.quote:Op donderdag 19 november 2009 22:18 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Nieuwschierige aap.
Niemand weet wat er in mijn pakketjes zit.
quote:Op donderdag 19 november 2009 21:00 schreef guapo het volgende:
De bom is gebarsten.
Lees hieronder het verhaal wat zich vanmiddag heeft afgespeeld:
linkje naar vorig deel
[..]
Hier gaat het verder:
Toenstraks tijdens de reclame bij GTST kwam mijn zusje naar beneden en vroeg tussen neus en lippen door aan mijn vader of er nog batterijen in huis waren.
Dus ik zo van ....huh batterijen? mmmmmm hier klopt iets niet.![]()
Dus toen ze weer naar boven ging ben ik achter haar aangelopen dus toen ik boven was heb ik met een grijns gevraagd waarvoor de batterijen zijn en of het toevallig te maken had met het pakketje uit Hulst?
Toen ik het woord/plaats Hulst zei barste ik in lachen uit.![]()
![]()
![]()
Ik zag haar schrikken en kon aan haar zien dat ze wist dat ik het wist........
![]()
Dus nu weet ik het zeker dat ze die viborator dus zelf voor haar is.
Meisjes van 15 horen geen vibo te hebben
quote:Op donderdag 19 november 2009 22:52 schreef Mikkie het volgende:
Jij rukte op je 13e op plaatjes uit de Wehkamp Donald Duck, maar je zusje mag niet aan zichzelf zitten?
Haha wie is hier dus de smeerlap!:pquote:Op donderdag 19 november 2009 22:40 schreef exile79 het volgende:
[..]
Jij wil de vibo van je zusje aan gaan raken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |