Och gelukkig maar wat een kutvent, maar wel sneu voor het hondje. Dan kunnen ze hem beter in laten slapen, dit is ook zielig.quote:Op donderdag 19 november 2009 19:02 schreef Cocktailprikker het volgende:
SLP
Politie pakt 'held' die hondje van brug smeet
Die vent of het hondje?quote:Op donderdag 19 november 2009 20:56 schreef SLP_ het volgende:
[..]
Och gelukkig maar wat een kutvent, maar wel sneu voor het hondje. Dan kunnen ze hem beter in laten slapen, dit is ook zielig.
Vreemd genoeg ben ik in dit soort gevallen ook van de categorie 'oog om oog, tand om tand'...quote:Op donderdag 19 november 2009 21:22 schreef Cocktailprikker het volgende:
Echt niet... Gewoon ook 8 meter naar beneden flikkeren
Dan was het net zo erg!quote:Op donderdag 19 november 2009 21:55 schreef HostiMeister het volgende:
Zou iedereen ook ze reageren als hij een wrattenzwijn van een brug af had gegooid? Vindt het allemaal maar overdreven. Grote idioot, maar een spuitje geven omdat hij een diertje dood wilde maken, zijn genoeg mensen die meerdere medemensen dood hebben gemaakt die lagere straffen krijgen. Zal allemaal wel...
Een spuitje is inderdaad nogal overdreven. Een dergelijke vorm van zinloos geweld tegen zowel dieren als mensen mag wat mij betreft echter gestraft worden met eenzelfde vorm van mishandeling.quote:Op donderdag 19 november 2009 21:55 schreef HostiMeister het volgende:
Zou iedereen ook ze reageren als hij een wrattenzwijn van een brug af had gegooid? Vindt het allemaal maar overdreven. Grote idioot, maar een spuitje geven omdat hij een diertje dood wilde maken, zijn genoeg mensen die meerdere medemensen dood hebben gemaakt die lagere straffen krijgen. Zal allemaal wel...
Gewoon tuchtigen op het dorpsplein! Haal jij de fakkels, doe ik de hooivorken!quote:Op donderdag 19 november 2009 22:40 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Een spuitje is inderdaad nogal overdreven. Een dergelijke vorm van zinloos geweld tegen zowel dieren als mensen mag wat mij betreft echter gestraft worden met eenzelfde vorm van mishandeling.
mooi zo, dan ziet iedereen me nog wel iigquote:Op donderdag 19 november 2009 22:44 schreef PietjePuk007 het volgende:
Je bent een aantal keer online gekomen vanavond.
Haha, ik moet zowat elke avond dezelfde keuze makenquote:Op donderdag 19 november 2009 22:48 schreef Mikkie het volgende:
Lastige keuze: nu vermoeid in bed kruipen, bijslapen, en morgenochtend vroeg wakker worden, of nu nog twee afleveringen Alias kijken (dan heb ik de serie af), ondertussen proberen wakker te blijven, daarna slapen en hopen dat ik morgen niet te vroeg wakker word
Ik heb er tegenwoordig bijna nooit tijd voor, maar ja, nieuwe tv hè?quote:Op donderdag 19 november 2009 22:51 schreef SLP_ het volgende:
[..]
Haha, ik moet zowat elke avond dezelfde keuze makenIk wil teveel series kijken maar heb er te weinig tijd voor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |