Is ook niet helemaal mijn ding moet ik zeggen.....quote:Op donderdag 19 november 2009 19:07 schreef ColdFeet het volgende:
Ik heb The Insiders stopgezet, ik vond het maar niks, dat leuren met een product. Voelt een beetje alsof je je ziel verkoopt voor een fles Baileys
Erg veel acties hebben ze ook niet.quote:Op donderdag 19 november 2009 19:53 schreef soapie het volgende:
[..]
Is ook niet helemaal mijn ding moet ik zeggen.....
Ik heb deze gekocht met witte chocolade en caramel, nou ik vind er niet veel aan.quote:Op maandag 16 november 2009 21:20 schreef Cat22 het volgende:
Zaterdag worden er zo'n 20 bakjes chocolademousse bij mij bezorgd!![]()
Ik ga 3 dagen later een weekje op vakantie.![]()
Dit schijnen weer anderen te zijn, ik had het verkeerd begrepen.quote:Op vrijdag 20 november 2009 19:30 schreef Curiosity het volgende:
[..]
Ik heb deze gekocht met witte chocolade en caramel, nou ik vind er niet veel aan.
De losse stukjes voegen niets toe en de mousse heb ik wel eens beter gegeten van Mona.
Nee niet voor herhaling vatbaar.
Ik heb ze ook geprobeerd, maar ik hou niet van pure chocolade. En het smaakte wel heel puurder dan puur.quote:Op maandag 23 november 2009 10:28 schreef Miss_MacPhisto het volgende:
Heb de Chocoladedroom (zo heet het toch?) van Mona binnen. Erg lekker moet ik zeggen! Dacht eerst: wat een kleine bakjes. Maar toen ik eenmaal proefde hoe machtig het was, begreep ik de grootte van de bakjes ineens!
quote:Op maandag 23 november 2009 01:13 schreef golfer het volgende:
Mij ook maar eens bij die Insiders aangemeld, maar nog niets te testen ontvangen.
Thanx! Ik zit bij de eerste 1000.quote:Op donderdag 14 januari 2010 16:41 schreef Curiosity het volgende:
http://account.yourzine.nl/scripts/pagina.php?klantid=644&nid=2&dbnaam=leaf&template_typeid=6
gratis kauwgom
Die heb ik toevallig vandaag gekocht bij de AH (2e gratis). Ik ben er niet kapot van.quote:Op donderdag 14 januari 2010 16:41 schreef Curiosity het volgende:
http://account.yourzine.nl/scripts/pagina.php?klantid=644&nid=2&dbnaam=leaf&template_typeid=6
gratis kauwgom
Me too, thanks!!quote:Op donderdag 14 januari 2010 17:15 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
Thanx! Ik zit bij de eerste 1000.
Heb m ook aangevraagd, ben benieuwd.quote:Op donderdag 14 januari 2010 16:41 schreef Curiosity het volgende:
gratis kauwgom
Die van mij is nog onderweg.quote:Op donderdag 14 januari 2010 23:39 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik kreeg vandaag mijn kwartaalkado van Yunomi: drie pastasauzen van Bertolli.
Dit kwartaal kun je sparen voor een Conimexpakket en ook krijgen sommige mensen deze maand een nieuw product van Blue band vloeibaar toegestuurd. Toch leuk, zo'n site van Unilever
Je NAW-gegevens verkopen voor een pakje kauwgom??quote:Op donderdag 14 januari 2010 16:41 schreef Curiosity het volgende:
gratis kauwgom
Blijkbaar heb ik dit topic niet meer gevolgd, want zie het nu pas. Heb mijzelf ook meteen even aangemeld.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 14:02 schreef Susanne81 het volgende:
Ik heb me nav dit topic ook aangemeld bij Yunomi, ben heel benieuwd. Vind het tot nu toe vooral erg onoverzichtelijk...
Yunomi is van Unilever. Zal wel in het leven geroepen zijn om gratis een database met klantgegevens te hebben.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 14:02 schreef Susanne81 het volgende:
Ik heb me nav dit topic ook aangemeld bij Yunomi, ben heel benieuwd. Vind het tot nu toe vooral erg onoverzichtelijk...
Inmiddels al een tijd lid en heb al het volgende mogen ontvangen.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 23:48 schreef Fratz het volgende:
[..]
Yunomi is van Unilever. Zal wel in het leven geroepen zijn om gratis een database met klantgegevens te hebben.
Die site is inderdaad erg onoverzichtelijk zeg!
Zitten leuke dingen tussen!quote:Op zaterdag 13 februari 2010 09:33 schreef Curiosity het volgende:
[..]
Inmiddels al een tijd lid en heb al het volgende mogen ontvangen.
Dove pakket
Bertolli pakket
Zak knorr soep
fles andrelon shampoo
Zakje knorr ovenschhotelmix
En het Conimex pakket is inmiddels ok bij elkaar gespaard.
Spelletje spelen en chatten krijg je ook nomis voor.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 10:38 schreef Susanne81 het volgende:
[..]
Zitten leuke dingen tussen!
Ik ben er nog niet helemaal achter hoe vaak je wat mag doen om punten te verdienen. Ik heb al wel in de gaten dat je na een bepaald aantal berichtjes plaatsen geen nomis meer krijgt.
Ik sta in 1 dag al op 33%quote:Op donderdag 18 februari 2010 21:24 schreef Anne het volgende:
Ik blijf nu in ieder geval al 3 dagen op 27% staan. Chatten, spelletjes spelen en reageren. Ik krijg er geen punten meer voor.
van de sitequote:Dames. ER IS EEN MAXIMAAL AANTAL NOMI"S PER WEEK TE HALEN Je krijgt per week maximaal: 3 x 10 voor reactie 2 x 10 voor recepten 1 x 30 voor meedoen actie 1 x 25 voor een artikel toevoegen 1 x 5 voor een spelletje 1 x 10 voor de chat 1 x 5 bezoek website 2 x aantal punten voor toevoegen product code's 1x5 voor Klikken op een verwijslink van Yunomi en punten voor vrouw van de dag ( 10 en 50) en dat is dus het maximum meer krijg je niet per week. succes groeten floor
Hoe krijg je dat dan voor elkaarquote:Op maandag 22 februari 2010 13:07 schreef Windigo het volgende:
Ben ook lid geworden van yunomi.
Heb nu al 33% binnen een half uur, ga lekker dat conimex pakket bij elkaar sparen
Heb 3 reacties gestuurd op artikelen, 1 woord gezegd op de chat, 1 spelletje gespeeld, 2 recepten ingestuurd en 2 polls beantwoord. Heb ook een quiz gedaan en ben over de hele website gesurfd. Zit nu op 36 procent.quote:Op maandag 22 februari 2010 13:10 schreef Anne het volgende:
[..]
Hoe krijg je dat dan voor elkaar? Ik zit nu op 42% en ben 'al' 2 weken bezig.
Sorry, maar waarom doe je dan eigenlijk mee?quote:Op maandag 22 februari 2010 20:31 schreef dralion13 het volgende:
k mag heavy rain testen![]()
nu alleen nog aan een ps3 zien te komen, om het te kunnen testen
Ik mag hem ook testenquote:Op maandag 22 februari 2010 20:31 schreef dralion13 het volgende:
Ik ben uitgeloot.quote:Op maandag 22 februari 2010 20:31 schreef dralion13 het volgende:
Asspirine postte dat op 22 februari alquote:Op dinsdag 2 maart 2010 10:46 schreef Muck het volgende:
Ah, heavy rain is alleen maar een demo... Dat heb ik nergens op de site zien staan
Ik had het op 7 feb al gemeld in het heavy rain insider topicquote:Op dinsdag 2 maart 2010 10:52 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Asspirine postte dat op 22 februari al
ik wist niet eens dat er een heavy rain insider topic wasquote:Op woensdag 3 maart 2010 19:14 schreef Curiosity het volgende:
[..]
Ik had het op 7 feb al gemeld in het heavy rain insider topic![]()
Super dat je deze codes post!quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:16 schreef GimmeGore het volgende:
hoppa 64%
yunomi spaarders opgelet!
8718114440774
en
8718114202372
productcodes van respectievelijk Dove en Rexona voor extra nomi's!
Dank u!quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:16 schreef GimmeGore het volgende:
hoppa 64%
yunomi spaarders opgelet!
8718114440774
en
8718114202372
productcodes van respectievelijk Dove en Rexona voor extra nomi's!
Ik snap er ook niets van. De nieuwe week is begonnen, dus ik plaats een reactie.quote:Op maandag 8 maart 2010 12:58 schreef Susanne81 het volgende:
[..]
Super dat je deze codes post!
Ze werken bij mij alleen niet, snap er niks van. Ik vul ze in, klik op bevestigen en er gebeurd niks, krijg er ook geen nomi's bij. Sowieso snap ik de site niet helemaal want heb net twee reacties gegeven maar bij de derde krijg ik er al niks meer bij. Terwijl hierboven staat dat je er drie mag geven. Vind het erg onduidelijk allemaal. Ik vind het dus ook erg knap dat jij al op 64% zit
Je moet echt zelf een week uitgelogd zijn om punten te krijgen. Ik weet het, heel vreemd.quote:Op maandag 8 maart 2010 13:04 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik snap er ook niets van. De nieuwe week is begonnen, dus ik plaats een reactie.
Maar nee, krijg weer geen punten. Grr.
Zal wel aan mij liggen maar wat moet je met die codes???quote:Op dinsdag 9 maart 2010 12:23 schreef GimmeGore het volgende:
hmmmmm fijn,Yunomi heeft weer problemen bij het invoeren van productcodes...
8711200184705
en
8717644128619
zouden moeten werken voor Bertolli en Chlorix, maar ik krijg steeds een foutmelding
edit: volgens mij rekenen ze niet per week als in van maandag tot maandag, maar rekenen ze een week zo:
als je op donderdag een reactie post, kan je pas de donderdag daarna weer een reactie posten (waar je punten voor krijgt)
edit 2: nu doen ze het wel....
93%![]()
Bij mij nietquote:Op dinsdag 9 maart 2010 12:23 schreef GimmeGore het volgende:
hmmmmm fijn,Yunomi heeft weer problemen bij het invoeren van productcodes...
8711200184705
en
8717644128619
zouden moeten werken voor Bertolli en Chlorix, maar ik krijg steeds een foutmelding
edit: volgens mij rekenen ze niet per week als in van maandag tot maandag, maar rekenen ze een week zo:
als je op donderdag een reactie post, kan je pas de donderdag daarna weer een reactie posten (waar je punten voor krijgt)
edit 2: nu doen ze het wel....
93%![]()
leukquote:Op dinsdag 9 maart 2010 14:22 schreef Raissa het volgende:
Ik heb net van yunomi een hele doos vol met allerlei smaakjes thee ontvangen, leuk!
Je kan ze invullen bij "mijn nomi's" in het menu "mijn yunomi"quote:Op dinsdag 9 maart 2010 13:03 schreef soapie het volgende:
[..]
Zal wel aan mij liggen maar wat moet je met die codes???
Ik dus niet, jammer wel maar succes ermeequote:Op woensdag 10 maart 2010 13:38 schreef Blik het volgende:
Weinig culinair, maar mag meedoen aan de Persil Eco Power actie van The Insiders
Ik ookquote:Op woensdag 10 maart 2010 13:38 schreef Blik het volgende:
Weinig culinair, maar mag meedoen aan de Persil Eco Power actie van The Insiders
quote:Op woensdag 10 maart 2010 14:03 schreef iriswww het volgende:
Ik dus niet, jammer wel maar succes ermee
Heb je wel een mail gehad?quote:Op woensdag 10 maart 2010 14:03 schreef iriswww het volgende:
[..]
Ik dus niet, jammer wel maar succes ermee
Dat dus.quote:Op woensdag 10 maart 2010 15:34 schreef LilDutchPrincess het volgende:
Bedankt voor jouw inschrijving voor onze Persil Eco Power campagne.
We moeten je jammer genoeg meedelen dat je er deze keer niet bij bent.
Dat ja.quote:Op woensdag 10 maart 2010 15:34 schreef LilDutchPrincess het volgende:
Bedankt voor jouw inschrijving voor onze Persil Eco Power campagne.
We moeten je jammer genoeg meedelen dat je er deze keer niet bij bent.
quote:Op donderdag 11 maart 2010 17:39 schreef GimmeGore het volgende:
Ik moet nog 15 nomi's voor het pakket!
quote:Op donderdag 19 november 2009 17:47 schreef Anne het volgende:
[ afbeelding ]
Hallo, welkom in dit topic!
![]()
Voor iedereen die graag de nieuwste dingen op culinair gebied wil proeven heb ik dit topic aangemaakt. Regelmatig ben ik op zoek naar internetsites waar je echt gratis, zonder blabla, producten thuisgestuurd krijgt om deze te testen. Wellicht dat meerdere van jullie dit doen, laten we ze hier verzamelen en met elkaar delen!!!Gratis eten en drinken is nooit weg toch?
En nog:
Dat waren ze van mij, mocht je in de winkel iets kopen en willen weten of je geld terug krijgt voor een proefverpakking etc. http://www.geldterugacties.nl/ Daar staan alle geld terug acties die op dit moment geldig zijn!
Mede mogelijk gemaakt door:
[ afbeelding ]
Aanmelden kan hier
Vorige delen:
Gratis culinair proeven
Gratis culinair proeven DEEL 2
Game on again!!!!
en je reageert omdat?quote:Op donderdag 11 maart 2010 19:05 schreef rubje het volgende:
[..]
Nou bedankt,en zal eens kijken of we er wat aan hebben voor de toekomst.
Heb ik ook gekregen vandaag!quote:Op vrijdag 12 maart 2010 17:18 schreef dutchdevil het volgende:
2 weken geleden ook geregistreerd op Yunomi. Zit nu op de 27% voor het pakket.
Werd vanochtend ineens aangebeld hier, doe de deur open staat er iemand van de TNT. Vreemd, voor zover ik weet had ik niets besteld maar ik kreeg toch een pakketje. Dus ik maak hem open, cadeautje van Yunomi: stazak Unox hollandse erwtensoep. Dat is nog eens een leuke verassing
Leukquote:Op vrijdag 12 maart 2010 17:18 schreef dutchdevil het volgende:
2 weken geleden ook geregistreerd op Yunomi. Zit nu op de 27% voor het pakket.
Werd vanochtend ineens aangebeld hier, doe de deur open staat er iemand van de TNT. Vreemd, voor zover ik weet had ik niets besteld maar ik kreeg toch een pakketje. Dus ik maak hem open, cadeautje van Yunomi: stazak Unox hollandse erwtensoep. Dat is nog eens een leuke verassing
Ketjap manis 250 mlquote:Op zaterdag 13 maart 2010 13:14 schreef Windigo het volgende:
82%Ik haal de 100% nog wel voor 31 maart!
Wat zit er eigenlijk in dat conimex pakket?
Moet lukken zit in 1 avond al op 47 % en je hebt nog 3 weken.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 17:30 schreef Muck het volgende:
klinkt goed dat pakket!
Nu maar hopen dat ik het ga halen voor de 31e!
Op het conimex plaatje klikken en dan naar beneden scrollen, het zijn de streepjescodes.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 17:49 schreef Dandilion het volgende:
waar kan je die codes inwisselen waar hierboven over gepost werd?
dat heb je snel voor elkaarquote:Op zaterdag 13 maart 2010 17:45 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Moet lukken zit in 1 avond al op 47 % en je hebt nog 3 weken.
Zo dusquote:Dames. ER IS EEN MAXIMAAL AANTAL NOMI"S PER WEEK TE HALEN Je krijgt per week maximaal: 3 x 10 voor reactie 2 x 10 voor recepten 1 x 30 voor meedoen actie 1 x 25 voor een artikel toevoegen 1 x 5 voor een spelletje 1 x 10 voor de chat 1 x 5 bezoek website 2 x aantal punten voor toevoegen product code's 1x5 voor Klikken op een verwijslink van Yunomi en punten voor vrouw van de dag ( 10 en 50) en dat is dus het maximum meer krijg je niet per week. succes groeten floor
Gevonden... Vage site blijft het toch.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 19:37 schreef soapie het volgende:
[..]
Heb die hele site al afgezocht, maar kan de chat nergens vinden....
Das vlotquote:
Mensen uitnodigen, productcodes, en een artikel hoeft geen journalistiek hoogstandje te zijn hoorquote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:43 schreef SamAxe het volgende:
Tips voor het (snel) halen van de 100%?
Conimex pakket ziet er goed uit, maar ben geen ster in artikelen typen..
Zit nu op 41%
Dank voor de tips.quote:Op donderdag 18 maart 2010 05:23 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Mensen uitnodigen, productcodes, en een artikel hoeft geen journalistiek hoogstandje te zijn hoor
1 van mijn artikelen is eigenlijk gewoon een vraag om tips ergens voor.
Recepten kan je gewoon rechtstreeks knippen en plakken van internet
en ga zo maar door
Thnx, dook ik de kast in blijkt het Knorr soep in zak te moeten zijnquote:Op maandag 22 maart 2010 17:28 schreef SamAxe het volgende:
Helaas nog geen gratis culinaire producten tegengekomen.
Wel een productcode voor 20 gratis nomi's:
8593838916015
Hou me aanbevolen voor de productcode van een zak Unox soep.
Ja bedankt iedereen voor het posten van codes en het geven van de link! Ik kan zulke dingen goed gebruikenquote:
je zou het nog net moeten kunnen reddenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 14:50 schreef Lips het volgende:
Pff, ik moet nog 135 Nomi's... ben bang dat ik het niet ga redden
Jawel joh! Schrijf een stukje, plaats een recept, chat, speel een spelletje, klik op een link, reageer op een geschreven stukje van een ander..! Het gaat echt hard!quote:Op vrijdag 26 maart 2010 14:50 schreef Lips het volgende:
Pff, ik moet nog 135 Nomi's... ben bang dat ik het niet ga redden
Bij het onderdeel leuk staat er een venstertje waar je aan kan klikken dat je wil chatten.quote:
Iemand uitnodigen om lid te worden?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 14:55 schreef Lips het volgende:
Ja dat heb ik net allemaal gedaan en nu moet ik er nog 135
Misschien nog net op de valreep dinsdag (dan begint geloof ik m'n nieuwe week)
Je mag maar 1 pakket per kwartaal bestellen.. De punten die je nu nog spaart komen te vervallen zodra het nieuwe kwartaal start..quote:Op vrijdag 26 maart 2010 17:45 schreef Windigo het volgende:
Ik heb net drie dagen geleden het pakket besteld, en zit nu al weer op 10% voor het volgende pakket
Aan puntjesquote:
Ik was ook al onderweg naar de brievenbusquote:
ach, even hoi zeggen in de chat is zo gebeurdquote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:41 schreef Oksel het volgende:
Wat moet je een hoop doen zeg voor "gratis" producten..
Je hoeft niet eens iets te zeggen in de chat en je krijgt de puntenquote:Op dinsdag 30 maart 2010 00:08 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
ach, even hoi zeggen in de chat is zo gebeurd
Wat leukquote:Op donderdag 1 april 2010 13:42 schreef HV het volgende:
Ik kreeg net een pakket binnen van yunomi met allemaal soepjes (in zak). Denk dat het iets met dat soepspel (
) te maken heeft.
Ik haal de codes van hier of via een 'topic' op Yunomiquote:Op donderdag 1 april 2010 19:29 schreef Dandilion het volgende:
zijn er al weer codes voor de boodschappen?
ik heb een vraagje.. doen jullie in de supermarkt de streepjescode overschrijven? of kopen jullie daadwerkelijk het product?
Ik ben er klaar meequote:Veel animo voor Conimex pakketten
Het sparen voor Conimex was een groot succes! we hebben ruim 2500 inzenders gehad, een record!
Helaas zijn er maar 100 pakketten beschikbaar. Deze pakketten worden verloot onder alle inzenders.
Deze week gaan we de gelukkigen e-mailen.
Per abuis hebben sommige deelnemers al een e-mail gehad dat ze een pakket toegestuurd krijgen, dit is helaas een automatische mededeling en kun je als niet verzonden beschouwen.
Behoor je niet tot de gelukkigen? niet getreurd, dit kwartaal hebben we 2 nieuwe leuke pakketten waarvoor je kunt sparen.
WTF wat een stel sukkels..quote:
Dat zou kunnen ja, ik kreeg het doorgestuurd van een vriendin maar miss is het dan wel een grap van haarquote:Op donderdag 1 april 2010 22:13 schreef Anne het volgende:
Laten we hopen dat het een slechte 1 april grap is.
quote:Op donderdag 1 april 2010 22:20 schreef Trusten het volgende:
[..]
Dat zou kunnen ja, ik kreeg het doorgestuurd van een vriendin maar miss is het dan wel een grap van haar.
Valt me ook op dat er geen hoofdletters aan het begin van de zinnen staan nu.
Sorry voor de verwarring![]()
quote:De pakketten worden verstuurd op het einde van de maand april. Zodra je pakket klaar is voor verzending, ontvang je een e-mail met daarin je verzendcode bij TNT. Zo kun je op de voet volgen waar je pakket zich bevindt en wanneer het bij je aan zal komen!
Thanks hequote:Op donderdag 1 april 2010 23:53 schreef Doedezemaar het volgende:
Jee, dat iemand in zo'n domme slechte 1 aprilgrap trapt...........
Que?quote:Op zondag 4 april 2010 16:25 schreef ASSpirine het volgende:
De codes die je kan invoeren, moeten dat nu perse producten van dove zijn?
Nee, van Calvé mayo en Knorr soep in zak. Oh zie net dat dat tot 4 april loopt, dus dat zal morgen/overmorgen wel veranderen. Dus als je slim bent voer je die codes vandaag nog even in:quote:Op zondag 4 april 2010 16:25 schreef ASSpirine het volgende:
De codes die je kan invoeren, moeten dat nu perse producten van dove zijn?
Ik zoek me een ongeluk op de site, maar ik kan nergens meer vinden waar ik de productcodes in kan voeren?quote:Op zondag 4 april 2010 21:17 schreef HV het volgende:
[..]
Nee, van Calvé mayo en Knorr soep in zak. Oh zie net dat dat tot 4 april loopt, dus dat zal morgen/overmorgen wel veranderen. Dus als je slim bent voer je die codes vandaag nog even in:
CALVE 8593838916015
KNORR 8722700184850
bij mijn yunomi, en dan mijn nomi's, onderaan dat scherm kan je ze invullenquote:Op zondag 4 april 2010 22:30 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ik zoek me een ongeluk op de site, maar ik kan nergens meer vinden waar ik de productcodes in kan voeren?
quote:Op zondag 4 april 2010 22:33 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
bij mijn yunomi, en dan mijn nomi's, onderaan dat scherm kan je ze invullen
quote:Op vrijdag 9 april 2010 10:26 schreef soapie het volgende:
BLUE BAND (spread in kuip) (8722700209768)
KNORR SAUZEN (alle varianten) (8722700206385)
Heel erg bedankt!quote:Op vrijdag 9 april 2010 10:26 schreef soapie het volgende:
Dank !quote:Op vrijdag 9 april 2010 10:26 schreef soapie het volgende:
En je buren hebben het niet gekregen?quote:Op donderdag 22 april 2010 15:53 schreef Muck het volgende:
Ik was te laat bij de voordeur om het aan te pakken
Nee, ik kan het ophalen bij het postkantoor.quote:Op donderdag 22 april 2010 15:57 schreef Windigo het volgende:
[..]
En je buren hebben het niet gekregen?
quote:Op woensdag 28 april 2010 12:09 schreef _aurum_ het volgende:
waar kan je de rexona en andrelon codes invullen?
quote:Op zondag 4 april 2010 22:33 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
bij mijn yunomi, en dan mijn nomi's, onderaan dat scherm kan je ze invullen
Get wat vervelend Muck!quote:Op woensdag 28 april 2010 10:57 schreef Muck het volgende:
Ik heb mijn pakket ook binnen, maar helaas bestaat de kroepoek alleen maar uit kruimels en is één van de boemboes lek
Thanks!quote:
Ik ook bijna, moet nog 15 puntenquote:Op maandag 3 mei 2010 16:20 schreef Raissa het volgende:
Hier heb ik het dove pakket alweer bij elkaar.
Je nomi's ben je kwijt he, als dit kwartaal om is.quote:Op woensdag 5 mei 2010 18:06 schreef Windigo het volgende:
Ik wacht met het uitgeven van mn nomi's tot er weer een voedselpakket is. Dove interesseert me niet
quote:Op maandag 17 mei 2010 10:18 schreef davo1979 het volgende:
yunomi
sun
8718114472447
magnum
8000920567203
Dat klinkt ook alsof je wacht om je voedselbonnen in te gaan leverenquote:Op woensdag 5 mei 2010 18:06 schreef Windigo het volgende:
Ik wacht met het uitgeven van mn nomi's tot er weer een voedselpakket is. Dove interesseert me niet
Ze worden straks weer gereset. Dus je kunt ze beter wel uitgevenquote:Op woensdag 5 mei 2010 18:06 schreef Windigo het volgende:
quote:Op woensdag 19 mei 2010 00:30 schreef davo1979 het volgende:
[..]
Je hoeft maar tot 500 hoor volgens mij dus scheelt weer een 100
Thanks!!!quote:Op maandag 24 mei 2010 13:59 schreef Curiosity het volgende:
http://www.wilwatmetjedelen.nl/?p=try
Gratis nescafe koffie
nee, helemaal niksquote:Op dinsdag 25 mei 2010 12:20 schreef Anne het volgende:
Heeft iemand nog iets van TheInsiders gehoord eigenlijk?
Is pas in juni hč? Je hebt nog een maand om te sparen. Moet lukken.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 12:34 schreef Sinceria het volgende:
Tvp, heb me ook aangemeld. Ik wacht wel even met sparen tot het nieuwe kwartaal begint.
Ik heb nu Persil Eco van Insiders maar dat loopt alweer op het einde. Verder wordt mijn deelname aan een actie rondom Sanex behandeld op het moment.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 12:20 schreef Anne het volgende:
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 12:44 schreef larry_flynt het volgende:
Coupons AH:
http://cmgtcontent.ahold.(...)salades_en_pizza.pdf
http://cmgtcontent.ahold.(...)lingCoupons_wk18.pdf
nope, maar kan voorlopig nog wel vooruit met mn persilquote:Op dinsdag 25 mei 2010 12:20 schreef Anne het volgende:
Oh ja.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 12:38 schreef Anne het volgende:
[..]
Is pas in juni hč? Je hebt nog een maand om te sparen. Moet lukken.
Het wijst zich eigenlijk wel een beetje vanzelfquote:Op dinsdag 25 mei 2010 17:30 schreef het-is-mij het volgende:
Staat er ergens iets meer over yunomi?
Of is het gewoon op de site inschrijven en dan wijst het zich vanzelf?
Kan er zo snel ff niks over vinden nl.
Anders moet ik me er vanavond ff in verdiepen.
Jaquote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:19 schreef het-is-mij het volgende:
@ Anne, thx.
Heb me een half uur geleden aangemeld en zit op 200 punten
Maar las dit ergens:
"Er is een maximaal aantal nomi's per week te halen. Je krijgt per week maximaal: 3 x 10 voor reactie 2 x 10 voor recepten 1 x 30 voor meedoen actie 1 x 25 voor een artikel toevoegen 1 x 5 voor een spelletje 1 x 10 voor de chat 1 x 5 bezoek website 2 x aantal punten voor toevoegen product codes 1x5 voor Klikken op een verwijs link van Yunomi en punten voor vrouw van de dag ( 10 en 50) en dat is dus het maximum meer krijg je niet per week . Als je dit volgt kan je met 4 weken je pakket al bestellen!!"
Zit steeds te reageren maar blijkbaar voor jan ***?
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:48 schreef het-is-mij het volgende:
Haha, las het toevallig ergens bij iemand die een recept had geplaatst haha.
Ik heel enthousiast overal op reageren, duhhhh
quote:Op woensdag 26 mei 2010 17:05 schreef SamAxe het volgende:
Gratis cafeļnevrije koffie samples:
Senseo Décafé Intense:
http://sample.de.nl/Request.aspx?CampaignId={71587624-c47b-48d6-8430-a3a776f36a66}&lang=nl
Douwe Egberts Décafé Intense Normale (Filter) Koffie:
http://sample.de.nl/Request.aspx?CampaignId={ea7d4608-e136-43c1-a140-57414689d554}&lang=nl
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 14:05 schreef sylliek het volgende:
Hierbij weer een leuke en lekkere actie:
Patak Tikka Masalakruiden pasta 80gr+ naanbrood (knoflook koriander) 280 gr als proefpakket gratis (thuis gestuurd)!!
zie hier
Bedankt! Ik heb meteen een mailtje gestuurdquote:Op vrijdag 28 mei 2010 14:05 schreef sylliek het volgende:
Patak Tikka Masalakruiden pasta 80gr+ naanbrood (knoflook koriander) 280 gr als proefpakket gratis (thuis gestuurd)!!
zie hier
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 14:05 schreef sylliek het volgende:
zie hier
Heb net weer kunnen bestellenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:10 schreef sylliek het volgende:
Nog een gratis product: Jack Klijn maisborrelnoten met de smaak van guacamole
http://www.try-now.nl/124/
(voor de eerste 10.000 snelle beslissers)
En ik ben weer te laatquote:Op donderdag 3 juni 2010 11:06 schreef VegaKip het volgende:
[..]
Heb net weer kunnen bestellen(was dinsdag te laat)
Inderdaad, gewoon op jack klijn zelf drukken.quote:Op donderdag 3 juni 2010 12:13 schreef SamAxe het volgende:
[..]
Die melding krijg je?
Want ik kan ze wel gewoon aanvragen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |