Ja bedankt iedereen voor het posten van codes en het geven van de link! Ik kan zulke dingen goed gebruikenquote:
je zou het nog net moeten kunnen reddenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 14:50 schreef Lips het volgende:
Pff, ik moet nog 135 Nomi's... ben bang dat ik het niet ga redden
Jawel joh! Schrijf een stukje, plaats een recept, chat, speel een spelletje, klik op een link, reageer op een geschreven stukje van een ander..! Het gaat echt hard!quote:Op vrijdag 26 maart 2010 14:50 schreef Lips het volgende:
Pff, ik moet nog 135 Nomi's... ben bang dat ik het niet ga redden
Bij het onderdeel leuk staat er een venstertje waar je aan kan klikken dat je wil chatten.quote:
Iemand uitnodigen om lid te worden?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 14:55 schreef Lips het volgende:
Ja dat heb ik net allemaal gedaan en nu moet ik er nog 135
Misschien nog net op de valreep dinsdag (dan begint geloof ik m'n nieuwe week)
Je mag maar 1 pakket per kwartaal bestellen.. De punten die je nu nog spaart komen te vervallen zodra het nieuwe kwartaal start..quote:Op vrijdag 26 maart 2010 17:45 schreef Windigo het volgende:
Ik heb net drie dagen geleden het pakket besteld, en zit nu al weer op 10% voor het volgende pakket
Aan puntjesquote:
Ik was ook al onderweg naar de brievenbusquote:
ach, even hoi zeggen in de chat is zo gebeurdquote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:41 schreef Oksel het volgende:
Wat moet je een hoop doen zeg voor "gratis" producten..
Je hoeft niet eens iets te zeggen in de chat en je krijgt de puntenquote:Op dinsdag 30 maart 2010 00:08 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
ach, even hoi zeggen in de chat is zo gebeurd
Wat leukquote:Op donderdag 1 april 2010 13:42 schreef HV het volgende:
Ik kreeg net een pakket binnen van yunomi met allemaal soepjes (in zak). Denk dat het iets met dat soepspel (
) te maken heeft.
Ik haal de codes van hier of via een 'topic' op Yunomiquote:Op donderdag 1 april 2010 19:29 schreef Dandilion het volgende:
zijn er al weer codes voor de boodschappen?
ik heb een vraagje.. doen jullie in de supermarkt de streepjescode overschrijven? of kopen jullie daadwerkelijk het product?
Ik ben er klaar meequote:Veel animo voor Conimex pakketten
Het sparen voor Conimex was een groot succes! we hebben ruim 2500 inzenders gehad, een record!
Helaas zijn er maar 100 pakketten beschikbaar. Deze pakketten worden verloot onder alle inzenders.
Deze week gaan we de gelukkigen e-mailen.
Per abuis hebben sommige deelnemers al een e-mail gehad dat ze een pakket toegestuurd krijgen, dit is helaas een automatische mededeling en kun je als niet verzonden beschouwen.
Behoor je niet tot de gelukkigen? niet getreurd, dit kwartaal hebben we 2 nieuwe leuke pakketten waarvoor je kunt sparen.
WTF wat een stel sukkels..quote:
Dat zou kunnen ja, ik kreeg het doorgestuurd van een vriendin maar miss is het dan wel een grap van haarquote:Op donderdag 1 april 2010 22:13 schreef Anne het volgende:
Laten we hopen dat het een slechte 1 april grap is.
quote:Op donderdag 1 april 2010 22:20 schreef Trusten het volgende:
[..]
Dat zou kunnen ja, ik kreeg het doorgestuurd van een vriendin maar miss is het dan wel een grap van haar.
Valt me ook op dat er geen hoofdletters aan het begin van de zinnen staan nu.
Sorry voor de verwarring![]()
quote:De pakketten worden verstuurd op het einde van de maand april. Zodra je pakket klaar is voor verzending, ontvang je een e-mail met daarin je verzendcode bij TNT. Zo kun je op de voet volgen waar je pakket zich bevindt en wanneer het bij je aan zal komen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |