quote:Op donderdag 11 maart 2010 17:39 schreef GimmeGore het volgende:
Ik moet nog 15 nomi's voor het pakket!
quote:Op donderdag 19 november 2009 17:47 schreef Anne het volgende:
[ afbeelding ]
Hallo, welkom in dit topic!
![]()
Voor iedereen die graag de nieuwste dingen op culinair gebied wil proeven heb ik dit topic aangemaakt. Regelmatig ben ik op zoek naar internetsites waar je echt gratis, zonder blabla, producten thuisgestuurd krijgt om deze te testen. Wellicht dat meerdere van jullie dit doen, laten we ze hier verzamelen en met elkaar delen!!!Gratis eten en drinken is nooit weg toch?
En nog:
Dat waren ze van mij, mocht je in de winkel iets kopen en willen weten of je geld terug krijgt voor een proefverpakking etc. http://www.geldterugacties.nl/ Daar staan alle geld terug acties die op dit moment geldig zijn!
Mede mogelijk gemaakt door:
[ afbeelding ]
Aanmelden kan hier
Vorige delen:
Gratis culinair proeven
Gratis culinair proeven DEEL 2
Game on again!!!!
en je reageert omdat?quote:Op donderdag 11 maart 2010 19:05 schreef rubje het volgende:
[..]
Nou bedankt,en zal eens kijken of we er wat aan hebben voor de toekomst.
Heb ik ook gekregen vandaag!quote:Op vrijdag 12 maart 2010 17:18 schreef dutchdevil het volgende:
2 weken geleden ook geregistreerd op Yunomi. Zit nu op de 27% voor het pakket.
Werd vanochtend ineens aangebeld hier, doe de deur open staat er iemand van de TNT. Vreemd, voor zover ik weet had ik niets besteld maar ik kreeg toch een pakketje. Dus ik maak hem open, cadeautje van Yunomi: stazak Unox hollandse erwtensoep. Dat is nog eens een leuke verassing
Leukquote:Op vrijdag 12 maart 2010 17:18 schreef dutchdevil het volgende:
2 weken geleden ook geregistreerd op Yunomi. Zit nu op de 27% voor het pakket.
Werd vanochtend ineens aangebeld hier, doe de deur open staat er iemand van de TNT. Vreemd, voor zover ik weet had ik niets besteld maar ik kreeg toch een pakketje. Dus ik maak hem open, cadeautje van Yunomi: stazak Unox hollandse erwtensoep. Dat is nog eens een leuke verassing
Ketjap manis 250 mlquote:Op zaterdag 13 maart 2010 13:14 schreef Windigo het volgende:
82%Ik haal de 100% nog wel voor 31 maart!
Wat zit er eigenlijk in dat conimex pakket?
Moet lukken zit in 1 avond al op 47 % en je hebt nog 3 weken.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 17:30 schreef Muck het volgende:
klinkt goed dat pakket!
Nu maar hopen dat ik het ga halen voor de 31e!
Op het conimex plaatje klikken en dan naar beneden scrollen, het zijn de streepjescodes.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 17:49 schreef Dandilion het volgende:
waar kan je die codes inwisselen waar hierboven over gepost werd?
dat heb je snel voor elkaarquote:Op zaterdag 13 maart 2010 17:45 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Moet lukken zit in 1 avond al op 47 % en je hebt nog 3 weken.
Zo dusquote:Dames. ER IS EEN MAXIMAAL AANTAL NOMI"S PER WEEK TE HALEN Je krijgt per week maximaal: 3 x 10 voor reactie 2 x 10 voor recepten 1 x 30 voor meedoen actie 1 x 25 voor een artikel toevoegen 1 x 5 voor een spelletje 1 x 10 voor de chat 1 x 5 bezoek website 2 x aantal punten voor toevoegen product code's 1x5 voor Klikken op een verwijslink van Yunomi en punten voor vrouw van de dag ( 10 en 50) en dat is dus het maximum meer krijg je niet per week. succes groeten floor
Gevonden... Vage site blijft het toch.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 19:37 schreef soapie het volgende:
[..]
Heb die hele site al afgezocht, maar kan de chat nergens vinden....
Das vlotquote:
Mensen uitnodigen, productcodes, en een artikel hoeft geen journalistiek hoogstandje te zijn hoorquote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:43 schreef SamAxe het volgende:
Tips voor het (snel) halen van de 100%?
Conimex pakket ziet er goed uit, maar ben geen ster in artikelen typen..
Zit nu op 41%
Dank voor de tips.quote:Op donderdag 18 maart 2010 05:23 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Mensen uitnodigen, productcodes, en een artikel hoeft geen journalistiek hoogstandje te zijn hoor
1 van mijn artikelen is eigenlijk gewoon een vraag om tips ergens voor.
Recepten kan je gewoon rechtstreeks knippen en plakken van internet
en ga zo maar door
Thnx, dook ik de kast in blijkt het Knorr soep in zak te moeten zijnquote:Op maandag 22 maart 2010 17:28 schreef SamAxe het volgende:
Helaas nog geen gratis culinaire producten tegengekomen.
Wel een productcode voor 20 gratis nomi's:
8593838916015
Hou me aanbevolen voor de productcode van een zak Unox soep.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |