Eén van de laatste posts uit het vorige topic:quote:Op donderdag 19 november 2009 15:22 schreef Klonk het volgende:
is het heel erg als ik geen ruk snap van de TT
quote:Op donderdag 19 november 2009 14:28 schreef Roflpantoffel het volgende:
Heb mijn gamertag veranderd in bettieakkumaoi (Brabants voor 'Bijt hij als ik hem aai)
ik vind hem tot nu toe niet tegen vallen, zeker de missie in moscowquote:Op donderdag 19 november 2009 15:43 schreef Pimsterr het volgende:
Ik heb MW 2 laten liggen, ondanks de verleidelijke prijs van 47 euro bij de mediamarkt in ede
ik wil niet meegesleept worden door de hype, als ik weet dat de game toch weer gaat tegenvallen..
Ik vlieg door de game heen, echt ik geniet aan een stuk doorquote:Op donderdag 19 november 2009 15:43 schreef Pimsterr het volgende:
Ik heb MW 2 laten liggen, ondanks de verleidelijke prijs van 47 euro bij de mediamarkt in ede
ik wil niet meegesleept worden door de hype, als ik weet dat de game toch weer gaat tegenvallen..
Dat dacht ik ook, maar online is ie toch wel erg vet.quote:Op donderdag 19 november 2009 15:43 schreef Pimsterr het volgende:
Hij komt bij mij ook hoog. Maar er zijn nog twee kandidaten: R&C en New Marioquote:
quote:Op donderdag 19 november 2009 16:29 schreef Nick-GizMo het volgende:
Ik had graag een andere tt gezien!
Waar aq illegale handel met ms points er op na houd
Zoals het hoortquote:Op donderdag 19 november 2009 16:12 schreef SpankmasterC het volgende:
MW2(heb alleen nog maar SP gedaan, geen MP, die is vast geweldig dat geloof ik zo ook wel)
Ik ga maar weer ff een potje Brutal Legend doen!Fucking gothic emo's moeten maar eens kennis maken met mijn vurige bijl!
Trouwens, heeft iedereen al de Spike Video Game Awards ingevuld? Batman for GOTY!http://www.spike.com/event/vga2009/page/vote/category/34723
quote:Op donderdag 19 november 2009 16:29 schreef Nick-GizMo het volgende:
ben je veranderd danquote:Op donderdag 19 november 2009 16:31 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
![]()
2 jaar terug had ik ook XBL gold te koop veel op verdiend toen![]()
Maar ik doe nix illegaal ja![]()
maar goed, je kan dus wel ms punten regelen?quote:Op donderdag 19 november 2009 16:31 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
![]()
2 jaar terug had ik ook XBL gold te koop veel op verdiend toen![]()
Maar ik doe nix illegaal ja![]()
quote:
Ik kom je wel weer helpenquote:Op donderdag 19 november 2009 15:21 schreef Rossdale het volgende:
Heel goed van je relmof
Vanavond weer flink verder met MW2 online
AC2 interesseerd me op dit moment echt nog helemaal niets aangezien ik alleen maar aan het MW2'en ben
[Xbox 360 #459] waar de AQuila boefjes ms points verhandelen aan snipersquote:Op donderdag 19 november 2009 16:29 schreef Nick-GizMo het volgende:
Topquote:Op donderdag 19 november 2009 16:37 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ik kom je wel weer helpen![]()
Mainframes hopelijk ook en edje is er altijd
Laatste tijd veel domination gedaan, bevalt me wel goed.Samen met mainframes al het werk doen rest van het team is onnodig
Edit: Ik hoef me postbode ook niet meer te slaanme wapen is binnen
![]()
Arr nu je het zegt, helemaal vergetenquote:Op donderdag 19 november 2009 16:43 schreef Rossdale het volgende:
Ik had wel verwacht dat UFC in je lijstje zou staan wess
Straks de beta maar eens checken.quote:Op donderdag 19 november 2009 17:07 schreef PBateman1978 het volgende:
http://www.gametrailers.c(...)attlefield-bad/59222
quote:Op donderdag 19 november 2009 17:07 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik vond hem briljant ja. Maar ik ben ook niet verzuurd dus tja.quote:Op donderdag 19 november 2009 18:04 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Mede vanwege de ''briljante'' campaign right?
Dat eindequote:Op donderdag 19 november 2009 17:07 schreef PBateman1978 het volgende:
quote:Op donderdag 19 november 2009 17:07 schreef PBateman1978 het volgende:
quote:Op donderdag 19 november 2009 16:37 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ik kom je wel weer helpen![]()
Mainframes hopelijk ook en edje is er altijd
Laatste tijd veel domination gedaan, bevalt me wel goed.Samen met mainframes al het werk doen rest van het team is onnodig
Edit: Ik hoef me postbode ook niet meer te slaanme wapen is binnen
![]()
Serieus gast!quote:Op donderdag 19 november 2009 21:31 schreef Klonk het volgende:
je smaak blijft me verbazen
Een LP!quote:The Special Edition will come in 13"x13” premium packaging with special art on both the slipcase and the box cover. Inside, you will find three posters featuring vintage ads from Rapture (rolled), a vinyl 180g LP featuring the orchestral score from the original BioShock, a CD containing the BioShock 2 orchestral score, a 164 page 8"x11" hardbound artbook chock full of developer commentary and, of course, a copy of BioShock 2.
This edition will be available on February 9th, 2010 for $99.99 for Xbox 360 and PS3 and $89.99 for Games for Windows LIVE and is limited to a single production run. You'll be able to preorder the Special Edition in most countries worldwide, starting now.
Viel me ook op toen ik de gif zag, ook dat er toch echt bestwel weinig baksteentjes uit komen zetten. Maarja, in het filmpje zelf viel het totaal niet op en als ze die dingen enigzins dynamisch weten te houden zal het echt helemaal niet erg zijnquote:Op donderdag 19 november 2009 18:59 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Raar. Dat gebouw heeft al de ''ontplofte gebouw textures'' een fractie voordat het ontploft.
Zonder censuur, met betere graphics als die PS1 shit, en met in ieder geval een beetje degelijke besturing, wil ik m wel nog een kans gevenquote:Op donderdag 19 november 2009 23:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
No More Heroes:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Japan krijgt twee versies. PS3 = censuur, 360 = geen censuur. Ik hoop dat ik nu in Europa zonder moeite de ongecensureerde versie kan spelen. De Wii versie heb ik laten liggen vanwege de censuur!
Ik heb hem al op veteran uitgespeeld, en dat was niet moeilijk.quote:Op vrijdag 20 november 2009 00:04 schreef KneusTeun het volgende:
Zo erg is MW2 toch niet? ik hoor van meer kanten dat ie moeilijk is vooral de spec-ops. maar valt nog wel mee toch?
Ik ben absoluut tegen censuur, ik heb toentertijd zelfs een import versie van No More Heroes voor de Wii gespeeld. Gek genoeg vond ik het bloed eigenlijk onnodig, en zelf afleiden van de algehele mafheid van het spel.quote:Op donderdag 19 november 2009 23:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
No More Heroes:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Japan krijgt twee versies. PS3 = censuur, 360 = geen censuur. Ik hoop dat ik nu in Europa zonder moeite de ongecensureerde versie kan spelen. De Wii versie heb ik laten liggen vanwege de censuur!
Die is best geilquote:Op donderdag 19 november 2009 23:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
Bioshock 2 LE:
[ afbeelding ]
[..]
Een LP!![]()
quote:Op vrijdag 20 november 2009 02:32 schreef Cyberia18 het volgende:
http://g4tv.com/games/xbox-360/61892/Tony-Hawk-Ride/review/
Dat was ook exact mijn verwachting. Tony Hawk games zijn gewoon schijt, vroeger was het nog leuk, maar het moet ff wat realistischer. Ik vind Skate al te erg over the top eigenlijk!quote:Op vrijdag 20 november 2009 11:36 schreef Rossdale het volgende:
Het board werkt wel tof, maar de game zelf is grafisch en technisch zeer prut. Hardware = top, software = poep
iig dat is mijn mening na de gamescom waar ik er wat mee heb kunnen testen
Zal ik even voor je uitleggen.quote:Op vrijdag 20 november 2009 11:26 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Op metacritic geven een paar sites hem een 9+ en een paar een 5
$_$
quote:Gamervision: Tony Hawk: Ride was a knee-jerk reaction by a publisher who pushed gimmick over gameplay, and the result feels like the most manufactured, soulless gaming experience to ever be released.
De conclusie is een hond op zo een nepskateboard die rondje draaitquote:Op vrijdag 20 november 2009 12:17 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Zal ik even voor je uitleggen.
Als je een Tony Hawk review wou doen op day 1 moest je naar een 3 uur durig event op zaterdag van Activision. Hier speel je het spel dus 1 uur en ik denk dat de money hat ook langs ging. Dat zijn dus de 9'ens. Echte game sites zoals dan bijv. Giant Bomb of IGN, hebben het spel zelf gekocht, en die review kan je binnenkort verwachten, en dat zijn de echte cijfers zoals die 1/5.
Conclusie:
[ afbeelding ]
Jan de uberbitchende chagrijnige hypegevoelige GK-knurft?quote:Op vrijdag 20 november 2009 13:18 schreef AQuila360 het volgende:
Bazen review van AC 2
De man die AC 1 een 99 gaf is er ook weer bij en de kenners weten wie ik dan bedoel
Heyquote:Op vrijdag 20 november 2009 13:22 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Jan de uberbitchende chagrijnige hypegevoelige GK-knurft?
Jeuj!
Z'n 9,9 voor Ass Creed was ook zo vreselijk terechtquote:
Ik heb hem met de camera uit nog nooit vrolijk gezienquote:Op vrijdag 20 november 2009 13:24 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Hey![]()
Jan is het Orakel![]()
Ik dacht dat hij altijd vrolijk was trouwens?
Jij kent ze idd een beetje dus dan is het anders... Voor mij zijn het mythische figurenquote:Op vrijdag 20 november 2009 13:26 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik heb hem met de camera uit nog nooit vrolijk gezien
...quote:Op vrijdag 20 november 2009 13:31 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Jij kent ze idd een beetje dus dan is het anders... Voor mij zijn het mythische figuren![]()
Boris heeft toch ook een keer ''Hey kerel'' tegen je gezegd? Hoe ultiem is dat![]()
Z'n 100 voor Uncharted 2 zeker ookquote:Op vrijdag 20 november 2009 13:25 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Z'n 9,9 voor Ass Creed was ook zo vreselijk terecht
Geen idee, neit gespeeld, hoezo?quote:Op vrijdag 20 november 2009 15:01 schreef Scarface2004 het volgende:
[..]
Z'n 100 voor Uncharted 2 zeker ook
Dudequote:Op vrijdag 20 november 2009 13:31 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Jij kent ze idd een beetje dus dan is het anders... Voor mij zijn het mythische figuren![]()
Boris heeft toch ook een keer ''Hey kerel'' tegen je gezegd? Hoe ultiem is dat![]()
Normale jongens van Akwiewa z'n leeftijd hebben posters van Megan Fox en Carmen Electra vol met mannenpap, Akuwiela heeft posters van de GKquote:
Nietusquote:Op vrijdag 20 november 2009 15:16 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Normale jongens van Akwiewa z'n leeftijd hebben posters van Megan Fox en Carmen Electra vol met mannenpap, Akuwiela heeft posters van de GK
vol met mannenpap?quote:Op vrijdag 20 november 2009 15:16 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Normale jongens van Akwiewa z'n leeftijd hebben posters van Megan Fox en Carmen Electra vol met mannenpap, Akuwiela heeft posters van de GK
Ik heb een xbox360 pen van 1 van die luiquote:Op vrijdag 20 november 2009 13:31 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Die review van AC 2 is trouwens wel grappig![]()
Bij de eerste staat:quote:Op vrijdag 20 november 2009 16:12 schreef electrocrash het volgende:
Wat is het verschil tussen:
http://www.eplaza.com/sho(...)6fh_refview%3Dlister
en deze:
Dat laatste potje van ons net, 5 meter voor het einde dood!quote:Op vrijdag 20 november 2009 00:04 schreef KneusTeun het volgende:
Zo erg is MW2 toch niet? ik hoor van meer kanten dat ie moeilijk is vooral de spec-ops. maar valt nog wel mee toch?
geen denk ik, misschien iets met falcon of jasper.quote:Op vrijdag 20 november 2009 16:12 schreef electrocrash het volgende:
Wat is het verschil tussen:
en deze:
Inderdaad niks meesturen behalve de console, dus ook HDD eraf halen. En even veilig verpakken. Kan niet zoveel mis gaan dan.quote:Op vrijdag 20 november 2009 16:05 schreef _Ollie het volgende:
Mijn Xbox (26 maanden oud) heeft zojuist voor de vierde keer een RROD gehad, tijdens Forza 3. Er valt nu niet meer mee te spelen, dus ik stuur hem op. Weet iemand hoe lang dit ongeveer duurt? Moet ik nog op bepaalde dingen letten? Heb de tip al gekregen om de console zo kaal mogelijk op te sturen..
Hahaha was idd beetje frustrerend...... ik neem mijn woorden terugquote:Op vrijdag 20 november 2009 16:23 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Dat laatste potje van ons net, 5 meter voor het einde dood!![]()
Heeft die xbox 360 soort een scart-adapter?quote:Op vrijdag 20 november 2009 16:21 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Bij de eerste staat:
Aktie 1: Bestel nu de Xbox 360 samen met GTA Episodes en ontvang 10 euro korting op het spel!
verder volgens mij hetzelfde
quote:Op vrijdag 20 november 2009 16:31 schreef electrocrash het volgende:
[..]
Heeft die xbox 360 soort een scart-adapter?
Dankje. Ik heb het online aangevraagd, maar hoe lang duurt het ongeveer voordat ik de e-mail met verdere informatie (UPS en verzenden) ontvang?quote:Op vrijdag 20 november 2009 16:24 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Inderdaad niks meesturen behalve de console, dus ook HDD eraf halen. En even veilig verpakken. Kan niet zoveel mis gaan dan.
Duurt ongeveer een weekje.
Ja dat kan wel een aantal uur duren, niet bang zijn dat er iets mis is gegaan met de aanvraagquote:Op vrijdag 20 november 2009 17:07 schreef _Ollie het volgende:
[..]
Dankje. Ik heb het online aangevraagd, maar hoe lang duurt het ongeveer voordat ik de e-mail met verdere informatie (UPS en verzenden) ontvang?
ja , uncharted 2 is het beste spel van deze generatie ( tot nu toe )quote:Op vrijdag 20 november 2009 15:01 schreef Scarface2004 het volgende:
[..]
Z'n 100 voor Uncharted 2 zeker ook
quote:Op vrijdag 20 november 2009 18:30 schreef DJ_ het volgende:
[..]
ja , uncharted 2 is het beste spel van deze generatie ( tot nu toe )
omdat ?quote:
N00b.quote:Op vrijdag 20 november 2009 00:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb hem al op veteran uitgespeeld, en dat was niet moeilijk.
Maar damn die special ops, lijkt wel erger dan veteran. Moet nog 6 special ops. Frustrerend
Hoe kan je zulke dingen nou niet weten als dit al je vierde RROD is?quote:Op vrijdag 20 november 2009 16:05 schreef _Ollie het volgende:
Mijn Xbox (26 maanden oud) heeft zojuist voor de vierde keer een RROD gehad, tijdens Forza 3. Er valt nu niet meer mee te spelen, dus ik stuur hem op. Weet iemand hoe lang dit ongeveer duurt? Moet ik nog op bepaalde dingen letten? Heb de tip al gekregen om de console zo kaal mogelijk op te sturen..
de gameplay is geweldig , het klimmen en puzzelwerk is goed uitgewerkt .quote:Op vrijdag 20 november 2009 19:39 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
omdat ik m vooral erg mooi vind, de gameplay vind ik niet bepaald super.
neequote:Op vrijdag 20 november 2009 20:26 schreef AQuila360 het volgende:
DJ zit weer eens op de overdrijf stoel
Neequote:Op vrijdag 20 november 2009 20:26 schreef AQuila360 het volgende:
DJ zit weer eens op de overdrijf stoel
quote:Op vrijdag 20 november 2009 17:05 schreef KneusTeun het volgende:
voor agayla, onze fanboy!
[ afbeelding ]
dus voor 5 december?quote:Op vrijdag 20 november 2009 22:46 schreef kepler het volgende:
Misschien heb ik voor Sinterklaas weer een 360 in huis
Omdat ik de keren hiervoor na 10 min. wachten gewoon weer kon spelen, zonder dat het probleem direct terugkwam.. Blijft nog steeds zo trouwens, hoe langer ik wacht, hoe langer ik daarna kan spelen. Snap het niet echt, maar ik stuur 'm op. Ik neem aan dat Microsoft wel kan vaststellen dat er sprake is geweest van een RROD.quote:Op vrijdag 20 november 2009 19:42 schreef PP. het volgende:
[..]
N00b.
Gewoon alles met 2 man doen, en niets rushen, dan is alles wel te doen.
[..]
Hoe kan je zulke dingen nou niet weten als dit al je vierde RROD is?
eingelijk moest hij hem al hebben, want de sint is al sinds vorig week aan gekomen. en als hij hem nog moet krijgen is het toch na, en niet voorquote:
dit is de reden dat jij tot de redactie behoortquote:
hierbij bevestigdquote:Op zaterdag 21 november 2009 01:22 schreef KneusTeun het volgende:
Net met de fokkers in een match MW2 een 55 kills en 4 deaths gehad!!!! heerlijk
Haha sorryquote:Op zaterdag 21 november 2009 01:23 schreef Rossdale het volgende:
Zeg rook eens door, dan kunnen we verder
quote:Op zaterdag 21 november 2009 01:22 schreef KneusTeun het volgende:
Net met de fokkers in een match MW2 een 55 kills en 4 deaths gehad!!!! heerlijk
dat betekend dat het ook niet lang duurt voor dat aq weer met ze natte droom van de gamekings komtquote:Op zaterdag 21 november 2009 22:22 schreef lkb9000 het volgende:
En we zijn weer terug!
ik heb nog een eerste generatie xbox, met een hdd van 20 gig, die is rap volquote:Op zondag 22 november 2009 17:42 schreef KneusTeun het volgende:
Zet de games op je hd. dan is het geluid met 80% afgenomen.
Klinkt alsof je controller leeg is, of niet gesynced. Maar dan zou je nog wel beeld moeten krijgenquote:Op zondag 22 november 2009 18:25 schreef Failatronic het volgende:
hey ik heb een probleempje met m'n xbox en denk dat ik hier aan het juiste adres ben?![]()
gister avond wou ik hem voor het eerst weer in een tijd aanzetten, denk zo maand - 2 maanden niet gespeeld. maar nu wilt mijn tv de xbox niet vinden. situatie is zo
als ik de xbox aanzet, begint mijn controller te knipperen, die houdt niet meer op totdat ik hem uitzet.
dat licht rondom de aan/uit knop op de xbox brand ook gewoon groen, alleen voor de rest gebeurd er vrij weinig. de xbox zelf maakt ook geen herrie terwijl ie aanstaat, HDMI kabel tussen xbox en tv uitgehaald om te kijken of de controller zo wel anders zou reageren (geen idee hoor ) maarja zie ik nu iets over het hoofd? of is hij gewoon kaduk, wat me persoonlijk vrij sterk lijkt, op tc beneden trouwens hetzelfde probleem
ze batt of accu is leeg, gesynced worden dat zou ook kunnen. maar hy heeft geen beeld problemen, wat ik uit het verhaal op maakt.quote:Op zondag 22 november 2009 19:04 schreef kepler het volgende:
[..]
Klinkt alsof je controller leeg is, of niet gesynced. Maar dan zou je nog wel beeld moeten krijgen
Probeers eens een scart-kabel anders?
Jammer ik ben tijdje postbode geweest maar helaas had ik nooit veel geld bij mequote:Op zondag 22 november 2009 18:32 schreef DJ_ het volgende:
AC2 promoot het vermoorden van de postbode !!
ze hebben altijd ontiegelijk veel geld bij hun , en je krijgt er een achievement voor
Volgens mij welquote:Op zondag 22 november 2009 19:52 schreef badboynova het volgende:
[..]
ze batt of accu is leeg, gesynced worden dat zou ook kunnen. maar hy heeft geen beeld problemen, wat ik uit het verhaal op maakt.
Dus tja, twee problemen tegelijkquote:maar nu wilt mijn tv de xbox niet vinden.
sorry , je heb gelijk. ik had er over heen gelezenquote:Op zondag 22 november 2009 19:55 schreef kepler het volgende:
[..]
Volgens mij wel
[..]
Dus tja, twee problemen tegelijk
ben je dat in de verkeerde tijd geweestquote:Op zondag 22 november 2009 19:54 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Jammer ik ben tijdje postbode geweest maar helaas had ik nooit veel geld bij me
ik had toen ik een jaar voor tnt werkte ook niet geld opzakquote:Op zondag 22 november 2009 20:21 schreef DJ_ het volgende:
[..]
ben je dat in de verkeerde tijd geweest
Dat wordt weer zo awesomequote:It was easy to feel a little worried about Crackdown 2 originally, what with the long delays, the prolonged radio silence, and Realtime World's understandable irritation at seeing its cherished IP head off down the road. But the more that's revealed, the more it starts to seem that the game Ruffian's working hard to finish really feels like classic Crackdown. It's still an explosive stunt course, and it's still a vertical perpetual-hilarity machine, but most importantly it's still a toybox rather than a sandbox.
Speelt in dezelfde stad, maar de stad is veranderd. Overdag is het ook kleurrijker dan 's nachts. The beasts come out at night... Verder moet je de hele preview maar lezen, daar staat vast meer info inquote:Op maandag 23 november 2009 10:47 schreef Klonk het volgende:
crackdown 1 was geweldig en twee kan alleen maar beter worden, maar zie ik nu toch een nieuwe omgeving, kan me de omgeving van de plaatjes met de beste wil van de wereld niet voor de geest halen en ik heb dat spel fucking grijs gespeeld
Kan je wel zo lief zijn om mij de releasedate te vertellen?quote:Op maandag 23 november 2009 10:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Speelt in dezelfde stad, maar de stad is veranderd. Overdag is het ook kleurrijker dan 's nachts. The beasts come out at night... Verder moet je de hele preview maar lezen, daar staat vast meer info inIk heb alleen de laatste 2 alinea's gelezen. Ik ga nu op een media-block voor Crackdown 2
Ik ga voor een Q4 2010. Maar die is nog niet bekend.quote:Op maandag 23 november 2009 10:55 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Kan je wel zo lief zijn om mij de releasedate te vertellen?
Ik had laatst hetzelfde probleem, alleen dan met mijn HD-kabel. Toen heb ik er juist een HDMI-kabel tussen gezet, toen werkte het wel en maakte mijn controller ineens wel verbinding met mijn xbox (vaag?) en had ik beeld. Daarna weer de HD-kabel er terug tussen gezet en toen werkte het weer perfect.quote:Op zondag 22 november 2009 18:25 schreef Failatronic het volgende:
hey ik heb een probleempje met m'n xbox en denk dat ik hier aan het juiste adres ben?![]()
gister avond wou ik hem voor het eerst weer in een tijd aanzetten, denk zo maand - 2 maanden niet gespeeld. maar nu wilt mijn tv de xbox niet vinden. situatie is zo
als ik de xbox aanzet, begint mijn controller te knipperen, die houdt niet meer op totdat ik hem uitzet.
dat licht rondom de aan/uit knop op de xbox brand ook gewoon groen, alleen voor de rest gebeurd er vrij weinig. de xbox zelf maakt ook geen herrie terwijl ie aanstaat, HDMI kabel tussen xbox en tv uitgehaald om te kijken of de controller zo wel anders zou reageren (geen idee hoor ) maarja zie ik nu iets over het hoofd? of is hij gewoon kaduk, wat me persoonlijk vrij sterk lijkt, op tc beneden trouwens hetzelfde probleem
Nee.quote:Op maandag 23 november 2009 10:57 schreef Klonk het volgende:
zit er eigenlijk een play and charge bij de elite ?
kut..quote:
Heb ik nu ook inderdaad. Ziet er niet uitquote:Op maandag 23 november 2009 10:59 schreef Klonk het volgende:
[..]
kut..
ook nog kopen, heb geen zin in een witte batterij onder mijn zwarte controlers..
Heb ik ook, zwarte batterijding onder witte controller, en vice versa, is juist geniaalquote:Op maandag 23 november 2009 10:59 schreef Klonk het volgende:
[..]
kut..
ook nog kopen, heb geen zin in een witte batterij onder mijn zwarte controlers..
Alleen gaat die accu langzaam naar de klote, ik moet zowat om de 2 uur die kabel erin hangen tegenwoordig.quote:Op maandag 23 november 2009 11:08 schreef Anne het volgende:
Play & Charge kit is in pricipe je batterijen opladen. Alleen kun je dat dan doen tijdens het spelen.
Veel makkelijker dan oplaadbare batterijen dus.
Als je een lader in het stopcontact hebt zitten waarin je altijd batterijen oplaadt hoef je ze alleen te wisselen. Zit je tenminste ook niet aan een touwtje vastquote:Op maandag 23 november 2009 11:08 schreef Anne het volgende:
Play & Charge kit is in pricipe je batterijen opladen. Alleen kun je dat dan doen tijdens het spelen.
Veel makkelijker dan oplaadbare batterijen dus.
geen last van, ding gaat lang mee en als ie leeg is gaat ie aan de usb op de pcquote:Op maandag 23 november 2009 11:09 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Alleen gaat die accu langzaam naar de klote, ik moet zowat om de 2 uur die kabel erin hangen tegenwoordig.
He? Ik probeerde dat laatst maar hij weigerde op te laden. Ik kan hem alleen aan de 360 opladen en dan moet ie ook nog eens aan staan. Ik probeerde hem laatst aan de PS3 te hangen aangezien die aan stond maar daar kreeg ik te horen dat dit usb product niet werd ondersteundquote:Op maandag 23 november 2009 11:14 schreef Klonk het volgende:
[..]
geen last van, ding gaat lang mee en als ie leeg is gaat ie aan de usb op de pc
op mijn ubuntu pc werkt het primaquote:Op maandag 23 november 2009 11:46 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
He? Ik probeerde dat laatst maar hij weigerde op te laden. Ik kan hem alleen aan de 360 opladen en dan moet ie ook nog eens aan staan. Ik probeerde hem laatst aan de PS3 te hangen aangezien die aan stond maar daar kreeg ik te horen dat dit usb product niet werd ondersteund
Tot?quote:Op maandag 23 november 2009 12:09 schreef Klonk het volgende:
[..]
op mijn ubuntu pc werkt het prima![]()
nog anderhalf uur trouwens
Is je huidige 360 soms gebanned?quote:
nee, ik vind gewoon dat ik na 4 jaar met een eerste generatie 360 wel eens wat nieuws heb verdientquote:Op maandag 23 november 2009 12:18 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Is je huidige 360 soms gebanned?
Vind ik ook wel. Wat ga je met je oude doen? Werkt ie nog wel of is ie echt aan t aftakelen?quote:Op maandag 23 november 2009 12:19 schreef Klonk het volgende:
[..]
nee, ik vind gewoon dat ik na 4 jaar met een eerste generatie 360 wel eens wat nieuws heb verdient
werkt nog prima, laatst nog omgeruild na een RROD, service datum sept 2009 die dus zet ik lekker te koop straksquote:Op maandag 23 november 2009 12:38 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Vind ik ook wel. Wat ga je met je oude doen? Werkt ie nog wel of is ie echt aan t aftakelen?
Ik heb gister een zwarte controller met lego batman en pure besteld voor 25pond inc op zavvi
Dan heb ik straks een mooie groene en zwarte
7 / 10quote:There's a lot of good, then, but also a lot of not-so-good battling away under the cheery exterior of LEGO Indy 2. It's absolutely enormous for a game many assumed would be a lazy rehash (a full weekend of almost non-stop play gave me just over 50 per cent completion, and not even half the Achievements) but that size often overwhelms the fantastically adept learning curve of previous LEGO titles.
This is a game franchise in transition, and while it's raced ahead in the implementation of new ideas and necessary improvements, it sometimes does so without waiting to see if younger players are keeping up. There's simply too much that is vaguely explained, and too much aimless wandering looking for the next vital objective, and that can't help but drag down the score for a game that, as last time, comes close to being something genuinely special.
In many ways it's the superior game, but many kids will struggle to feel the benefit thanks to the stodgy pacing and slack signposting. Hopefully Harry Potter's turn in the knobbly plastic spotlight in 2010 will iron out the kinks, and deliver the epic LEGO game at which this latest Indy tantalisingly hints.
ik bied 10 euroquote:Op maandag 23 november 2009 12:40 schreef Klonk het volgende:
[..]
werkt nog prima, laatst nog omgeruild na een RROD, service datum sept 2009 die dus zet ik lekker te koop straks
het begin is erquote:
Ik heb die kabel van die plug&play erin en me accu pack eruit. lekker licht de controller! en dat snoer is lang genoeg.quote:Op maandag 23 november 2009 11:05 schreef Rossdale het volgende:
Gebruik gewoon oplaadbare batterijen, werkt perfect!Heel die play & Charge kit is overbodig
Ik zal mijn adres alvast sturen via de PMquote:Op maandag 23 november 2009 15:14 schreef Klonk het volgende:
[..]
het begin is er![]()
maar ohhhh, wat is ie mooi zeg, mooi zwart is niet lelijk
De voeding van de Elite is een stuk kleiner en tevens zuiniger. Ik zou het toch omprikkenquote:Op maandag 23 november 2009 15:20 schreef Klonk het volgende:
ik kan zo te zien de kabels van de ouwe gebruiken voor de nieuwe, mooi, scheelt een hoop nieuwe snoerenleg gedoe
heb ik idd gedaan, had het al gelezen ergensquote:Op maandag 23 november 2009 16:31 schreef Anne het volgende:
[..]
De voeding van de Elite is een stuk kleiner en tevens zuiniger. Ik zou het toch omprikken.
Niet meer dan je voorheen al deed.quote:Op maandag 23 november 2009 17:05 schreef Nick-GizMo het volgende:
Vanaf morgen aan de wii!
Nu faal ik hard zeker?
quote:
Baasquote:Op maandag 23 november 2009 12:38 schreef lkb9000 het volgende:
Ik heb gister een zwarte controller met lego batman en pure besteld voor 25pond inc op zavvi
Heb je Lego Batman ook gespeeld? Want die is nog toffer namelijkquote:Op maandag 23 november 2009 12:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ook weer een musthave, heb genoten van Lego Indy 1! Ik wacht wel tot hij budget is, teveel andere toffe games nu.
ik heb ook al enkele maanden een wii staan, en heb hem maar 3x aan gehadquote:Op maandag 23 november 2009 17:05 schreef Nick-GizMo het volgende:
Vanaf morgen aan de wii!
Nu faal ik hard zeker?
Teun! MW2! Nu!quote:Op maandag 23 november 2009 18:45 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
ik heb ook al enkele maanden een wii staan, en heb hem maar 3x aan gehad![]()
Wat een kanker apparaat is dat!
Kijk ik er nou overheen?quote:Op maandag 23 november 2009 20:48 schreef Voltreffer het volgende:
Zavvi had idd mooie aanbiedingen. Ik heb Batman AA maar besteld voor ¤21,- Leuk voor sinterklaas. Nu staat o.a. Fable er nog voor 15 pond. En PES 2010 voor ¤21,-
Gamemania heb ik de mijne gekocht, officieel pas vanaf Woensdag maar ik mocht hem toch al meenemen, elite met batman en pure en een extra draadloze controler voor 235quote:Op maandag 23 november 2009 15:20 schreef kepler het volgende:
[..]
Ik zal mijn adres alvast sturen via de PM
Waar heb je de elite gekocht? Zijn er nog speciale aanbiedingen??
die kan ik nu ook proberenquote:Op maandag 23 november 2009 17:34 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Baas![]()
[..]
Heb je Lego Batman ook gespeeld? Want die is nog toffer namelijk
Ik weet niet waar die L in je profiel voor staat maar in Leeuwarden kan je woensdag die bundel incl mw2 halen voor 15eu minderquote:Op maandag 23 november 2009 21:46 schreef Klonk het volgende:
[..]
Gamemania heb ik de mijne gekocht, officieel pas vanaf Woensdag maar ik mocht hem toch al meenemen, elite met batman en pure en een extra draadloze controler voor 235
quote:Deal of the Week continuously delivers more fun to Xbox LIVE Gold Members for less, so take advantage of these stellar deals the week of November 23:
Fable II: See the Future (Microsoft Game Studios) will be available for 400 Microsoft Points, Peggle (PopCap Games, Inc.) will be available for 400 Microsoft Points, and Death Tank (Snowblind Studios, Inc) will be available for 800 Microsoft Points worldwide.
And the week of November 30, download Sonic The Hedgehog™ 2 (SEGA), available for 240 Microsoft Points worldwide (except India.)
Limburg en dan nog MW2 overhyped spel, koop het over een tijdje wel tweedehandsquote:Op maandag 23 november 2009 21:59 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Ik weet niet waar die L in je profiel voor staat maar in Leeuwarden kan je woensdag die bundel incl mw2 halen voor 15eu minder
Indy was best saai maar dit is toch leuk op een of andere manier.quote:Op maandag 23 november 2009 18:49 schreef lkb9000 het volgende:
[..]Meer om de controller en Pure, vond lego indi niet zo boeiend
Zitten ook een aantal bad guys (die hier natuurlijk gaar zijn) die ik graag in de volgende Batman AA zie opduikenquote:
is dat je nieuwe knuffel?quote:Op maandag 23 november 2009 22:50 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Zitten ook een aantal bad guys (die hier natuurlijk gaar zijn) die ik graag in de volgende Batman AA zie opduiken![]()
[ afbeelding ]
ahhh vandaar dat ik gister invites bleef krijgen!quote:
sucks dude, ik had het 2 weken terug, vastlopers bij MW2 en GOW2.quote:Op dinsdag 24 november 2009 00:45 schreef Enchanter het volgende:
Ik heb het idee , dat mij 360 zich aan het voorbereiden is voor de volgende RROD.
Gisteren tijdens Fifa 3 x vastloper , en vandaag 2 x tijdens Far Cry 2![]()
* Enchanter gaat vast een doos bij het postkantoor halen
De klacht:quote:Datel Design & Development on Friday filed an antitrust lawsuit against Microsoft after the software company locked out unauthorized Xbox 360 memory units.
Datel, which makes popular third-party memory units for the gaming console, alleges Microsoft violated federal antitrust laws by restricting the use of Datel memory units in a firmware update to the Xbox 360 dashboard. The Staffordshire, England-based company is demanding a jury trial and seeks monetary damages and injunctive relief.
"The dashboard update is intended to, and does in fact, disable Datel's memory cards," states the lawsuit (PDF), which was filed in U.S. District Court for the Northern District of California. "On information and belief, Microsoft's purpose in disabling Datel's memory cards is to prevent consumers from choosing a Datel product that offers far better value for the price. There is no benefit to consumers from Microsoft's decision to target and disable Datel memory cards. To the contrary, Microsoft's actions will leave approximately 50,000 consumers with useless memory cards (and without the ability to access their data on the cards), forestall innovation, and deprive future consumers of the benefits of competition."
The firmware update affected only third-party memory units that plug into the front of the Xbox 360 console. Such units with SD card slots make it easy for gamers to hack into their own gamer profiles and manually change their achievements.
Last month, when it announced the firmware update, Microsoft said it made the changes to crack down on cheating. The update went live in October.
"Microsoft goes to great lengths to protect the Xbox 360 and Xbox Live service from cheating, which is the primary purpose of these unauthorized memory units," Microsoft spokesman David Dennis said in October.
Microsoft declined to comment on the lawsuit Monday because it hadn't yet been served, spokesman Kevin Kutz said.
Cheating aside, many Xbox 360 gamers were upset with the firmware update because Datel's memory units cost significantly less than Microsoft-branded ones. Microsoft's 512MB memory unit sells for $30 on Amazon; a 2GB Datel unit – with four times the space – goes for $40.
PDF: http://blog.seattlepi.com(...)23datelcomplaint.pdfquote:1. Datel, a leading developer of video game enhancement products, develops and manufactures afternarket products for the Microsoft Xbox 360 video game system. One of Datel's leading products is a memory card for the Xbox known as the "MAX Memory" card. A two gigabyte MAX Memory card retails for approximately $39.99. The only other supplier of memory cards - for the Xbox is Microsoft. The largest memory card sold by Microsoft is a 512 megabyte unit, which has a retail list price of approximately $39.99 even though it has only one-fourth the memory of the Datel product.
2. In October 2009, Microsoft deployed a software update to the Xbox 360 known as a "dashboard update." Xbox 360 users are required to download the update in order to access online multiplayer gaming; other users, upon information and belief, will be prompted to download the update when they install new games.
3. The dashboard update is intended to, and does in fact, disable Datel's memory cards. On information and belief, Microsoft's purpose in disabling Datel's memory cards is to prevent consumers from choosing a Datel product that offers far better value for the price. There is no benefit to consumers from Microsoft's decision to target and disable Datel's memory cards. To the contrary, Microsoft's actions will leave approximately 50,000 consumers with useless memory cards (and without the ability to access their data on the cards), forestall innovation, and deprive future consumers of the benefits of competition.
4. Microsoft's dashboard upgrade is also intended to foreclose competition from Datel in the sale of other aftermarket Xbox accessories and add-ons, including gamepad controllers, through the implementation of predatory technological barriers. These technological barriers do not constitute improvements of the product in any respect, but rather are arbitrary contrivances intended to perpetuate Microsoft's market power.
Ben benieuwd naar het besluit, zou best wat invloed kunnen hebben op andere merken als er in het nadeel van MS wordt beslotenquote:Op dinsdag 24 november 2009 09:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
Datel klaagt MS aan vanwege die third party memory card ban:
http://blog.seattlepi.com/microsoft/archives/186112.asp
[..]
De klacht:
[..]
PDF: http://blog.seattlepi.com(...)23datelcomplaint.pdf
Ik hoop dat er een soort tussenoplossing komt, third party memory cards zijn prima, maar cheat devices niet.quote:Op dinsdag 24 november 2009 10:02 schreef Tain het volgende:
[..]
Ben benieuwd naar het besluit, zou best wat invloed kunnen hebben op andere merken als er in het nadeel van MS wordt besloten
Hmm dat moet ik ff terugzoekenquote:Op dinsdag 24 november 2009 08:21 schreef MacorgaZ het volgende:
Maar wel voor een originele dan?
Als in : stond er letterlijk "Original Microsoft HDD" bij?
ik vind de beredenering van MS nogal debiel. Mensen kopen voornamelijk third party memory cards om te kunnen cheaten. Vast. Dat ze voor hetzelfde geld 4 keer zoveel opslagruimte krijgen heeft er NIETS mee te makenquote:Op dinsdag 24 november 2009 10:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik hoop dat er een soort tussenoplossing komt, third party memory cards zijn prima, maar cheat devices niet.
http://www.siliconera.com(...)ntendos-super-guide/quote:Nintendo made waves with the Super Guide autoplay system in New Super Mario Bros. Wii., but they aren’t the only company developing in-game guides.
Microsoft has been working on a system that’s part Super Guide and part Demon’s Souls for well over a year. A patent filed by Andre Vrignaud, Director Games Platform Strategy at Microsoft, reveals a plan to assist gamers during difficult parts with help from other players. When a player gets stuck the game looks up the problem spot, accesses a database, and brings up a list of user submitted tips and guides. After absorbing the collective information players, with some more practice, should be able to pass the challenge.
The patent mentions this service will utilize Xbox Live, but it isn’t clear if it will be free or for Xbox Live Gold Members only.
On paper, it sounds like in-game FAQs. So, why would authors want to use this? Microsoft’s game guide system mentions a robust authoring system which allows players to capture screenshots, video clips, and annotate them with a digital pencil. Authors may even be able to add audio commentary and tag situations, objects, and items. Tags will be used to link tips to specific game situations. Developers will be able to created guides too, which can be starred or weighed higher than user created guides.
Microsoft’s community focused plan has potential, especially for achievement hunters, but it also has a chicken and egg problem. Popular series like Halo will have tons of tips. No problem there. However, smaller games — perhaps games to difficult for a mass audience, won’t have as large of a community.
Precies, maar voorwaarde voor randapparatuur was toch sowieso dat je een licentie had bij MS?quote:Op dinsdag 24 november 2009 10:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik hoop dat er een soort tussenoplossing komt, third party memory cards zijn prima, maar cheat devices niet.
Geen idee hoe dat geregeld is. Ik koop enkel first party accessoires ookquote:Op dinsdag 24 november 2009 10:48 schreef Tain het volgende:
[..]
Precies, maar voorwaarde voor randapparatuur was toch sowieso dat je een licentie had bij MS?
Volgens mij heb ik nog nooit een accessoire gekochtquote:Op dinsdag 24 november 2009 10:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Geen idee hoe dat geregeld is. Ik koop enkel first party accessoires ook
Ik vind die lego spellen ook best te doen. Speel ze veel samen met mijn vriendin en dan soms maar veel geduld hebbenquote:Op dinsdag 24 november 2009 10:40 schreef Klonk het volgende:
Lego batman is best grappig, alleen de besturing is ff wennen
Ach die van jou probeert het tenminste. DIe van mij komt niet verder dan Wii Fitquote:Op dinsdag 24 november 2009 11:59 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Ik vind die lego spellen ook best te doen. Speel ze veel samen met mijn vriendin en dan soms maar veel geduld hebben!. Maar wel leuk om ook samen eens te xboxen.
Laatst zag ik dat ze achter MW2 zat en binnen 2 stappen steeds weer dood was
die van mij wil helemaal niks weten van gamen,quote:Op dinsdag 24 november 2009 12:07 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ach die van jou probeert het tenminste. DIe van mij komt niet verder dan Wii Fit
quote:Op dinsdag 24 november 2009 10:40 schreef Klonk het volgende:
Lego batman is best grappig, alleen de besturing is ff wennen
die van mij wil alleen maar DJ Hero doen, en dan ook nog vol de boxen openquote:Op dinsdag 24 november 2009 12:07 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ach die van jou probeert het tenminste. DIe van mij komt niet verder dan Wii Fit
Ah dus ik kan voor een prikje Lego Batman overnemen?quote:Op dinsdag 24 november 2009 12:42 schreef Klonk het volgende:
ben er klaar mee, tijd voor een echt spel, Forza
ligt er aan wat je een prikje noemt, maar hij is idd te koop jaquote:Op dinsdag 24 november 2009 12:55 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
die van mij wil alleen maar DJ Hero doen, en dan ook nog vol de boxen open!
Ja ok AC1 vond ze ook nog tof, en dan wil ze binnekort aan AC2 beginnen
[..]
Ah dus ik kan voor een prikje Lego Batman overnemen?
Mijne ookquote:Op dinsdag 24 november 2009 13:32 schreef DutchErrorist het volgende:
Mijn vriendin zit op Fok![]()
Ik win.![]()
Mijn vriendin houdt van guitar hero, simpele platformers, skate, en het kijken naar final fantasyquote:Op dinsdag 24 november 2009 13:22 schreef -Dries- het volgende:
Mijn vriendin zit nu te Wii-fitten en houdt enorm veel van RPG's zoals Oblivion en Final Fantasy.
Ik win
Naar final fantasy kijken?quote:Op dinsdag 24 november 2009 13:41 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Mijn vriendin houdt van guitar hero, simpele platformers, skate, en het kijken naar final fantasy
Inderdaadquote:Op dinsdag 24 november 2009 13:42 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Naar final fantasy kijken?Dat is nog saaier dan het zelf spelen en dat is al vreselijk
maar of ie gelukkig isquote:Op dinsdag 24 november 2009 14:21 schreef charmed_angel het volgende:
Ik denk dat mijn man wint!
Ik zit op fok, ik speel Gears of War, Call of Duty, Guitar Hero, ook ik doe aan Wii Fit. Ik hou van voetbal, en ik sport veel, maar drink ook bierMij kan je wakker maken voor een nachtje gamen en shoarma
Nog meerNee toch? Ik geloof dat mijn man wint
heel erg gelukkigquote:
Ik geloof dat ik dan win:quote:Op dinsdag 24 november 2009 14:21 schreef charmed_angel het volgende:
Ik denk dat mijn man wint!
Ik zit op fok, ik speel Gears of War, Call of Duty, Guitar Hero, ook ik doe aan Wii Fit. Ik hou van voetbal, en ik sport veel, maar drink ook bierMij kan je wakker maken voor een nachtje gamen en shoarma
Nog meerNee toch? Ik geloof dat mijn man wint
Ok jij wintquote:Op dinsdag 24 november 2009 16:06 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik dan win:
mijn verloofde speelt Assassin's Creed, LittleBigPlanet, Rock Band, Guitar Hero Metallica, is een trophyhoer, drinkt onder meer bier, whiskey (puur), wodka(puur) en tequila, rookt sigaren, heeft enorme borsten en een ontzettend lekkere kont.
Srsly, I win this game.
tis een man?quote:Op dinsdag 24 november 2009 16:06 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
mijn verloofde speelt Assassin's Creed, LittleBigPlanet, Rock Band, Guitar Hero Metallica, is een trophyhoer, drinkt onder meer bier, whiskey (puur), wodka(puur) en tequila, rookt sigaren, heeft enorme borsten en een ontzettend lekkere kont en is verzot op gadgets en alles wat met electronica te maken heeft.
Srsly, I win this game.
Zeg heb jij een goede guide voor me voor alle items in Shadow Complex?quote:Op dinsdag 24 november 2009 13:41 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Mijn vriendin houdt van guitar hero, simpele platformers, skate, en het kijken naar final fantasy
Whiskeyquote:Op dinsdag 24 november 2009 16:06 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
mijn verloofde speelt Assassin's Creed, LittleBigPlanet, Rock Band, Guitar Hero Metallica, is een trophyhoer, drinkt onder meer bier, whiskey (puur), wodka(puur) en tequila, rookt sigaren, heeft enorme borsten en een ontzettend lekkere kont en is verzot op gadgets en alles wat met electronica te maken heeft.
Srsly, I win this game.
Ik heb 10x liever dat ze goed kan koken en schoonmaken dat soort shitquote:Op dinsdag 24 november 2009 16:06 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Srsly, I win this game.
quote:Op dinsdag 24 november 2009 17:42 schreef Wessiej het volgende:
Mijn vriendin is soms een neger, einde kankerdiscussie.
Is dikkedorus jouw vriendin?quote:Op dinsdag 24 november 2009 17:42 schreef Wessiej het volgende:
Het ging erom wiens vriendin het chillst was, niet welke het meest kanker hadquote:Op dinsdag 24 november 2009 17:42 schreef Wessiej het volgende:
checkquote:Op dinsdag 24 november 2009 17:28 schreef Klonk het volgende:
Mijn vriendin kijkt naar Startrek en Starwars
Wat is jouw probleem? zeker weten dat je voor 020 ben? En geen ADOquote:Op dinsdag 24 november 2009 17:42 schreef Wessiej het volgende:
wAT EEN BITCHquote:Op dinsdag 24 november 2009 18:23 schreef Chrizs het volgende:
pff je zal deze maar als vriendin hebben http://www.dumpert.nl/med(...)t_geen_aandacht.html
Hhihi je zei 020.quote:Op dinsdag 24 november 2009 18:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
check
[..]
Wat is jouw probleem? zeker weten dat je voor 020 ben? En geen ADO![]()
sukkelquote:Op dinsdag 24 november 2009 17:42 schreef Wessiej het volgende:
Kan leuk wordenquote:Op dinsdag 24 november 2009 19:14 schreef kepler het volgende:
Just Cause 2 in maart
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Verloofdequote:Op dinsdag 24 november 2009 16:06 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Srsly, I win this game.
tja je hebt wel een puntquote:Op dinsdag 24 november 2009 20:47 schreef Anne het volgende:
[..]
Verloofde?
Welke game win je trouwens? Mannelijkste vriendin? Alleen die tieten horen er niet tussen dan.
Beste post uit het topic, en dat zegt wat over dit topicquote:Op dinsdag 24 november 2009 17:42 schreef Wessiej het volgende:
Gister avond een hele tijd gespeeld.quote:Op dinsdag 24 november 2009 21:57 schreef Sharpdressedman het volgende:
Dacht dat we MW2 gingen spelen vanavond?
quote:Op dinsdag 24 november 2009 22:04 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Gister avond een hele tijd gespeeld.
quote:Op dinsdag 24 november 2009 22:19 schreef AQuila360 het volgende:
[ afbeelding ]
Nice een Prison Break game
Daar ga ik ook niet vanuitquote:Op dinsdag 24 november 2009 22:24 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]![]()
Nou dat wordt een klassieker dat zie ik nu al
cowboys zijn gayquote:
Opkankeren vriend... Ik heb het over outlaws, niet over cowboys...quote:
Jij ook bedanktquote:Op woensdag 25 november 2009 00:10 schreef Sharpdressedman het volgende:
Sinds een paar dagen gaat het joinen bij MW2 lastiger. Als ik alleen een game probeer te vinden geen probleem, maar wil ik bijv met een groep fokkers spelen kan ik soms lastig joinen. heb echter helemaal niks aangepast aan de setup, dus vind het maar vreemd dat het nu iets minder gaat.
Jongens, bedankt voor de vele invites
Heb je het over deel 1 of 2 ?quote:Op dinsdag 24 november 2009 22:42 schreef DutchErrorist het volgende:
Ik ben overigens verslaafd aan Call of Juarez wat een toffe singleplayer![]()
Eindelijk een keer geen machinegeweren maar alleen rifles en revolvers
Echte mannen spelen deel 2!quote:
quote:
Wat hij zegt. 12.50 bij de FRSquote:Op woensdag 25 november 2009 08:52 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Echte mannen spelen deel 2!
quote:Op woensdag 25 november 2009 12:36 schreef Nick-GizMo het volgende:
AQ
gaan we dit weekend lego batman spelen
Kan niet helaasquote:Op woensdag 25 november 2009 12:36 schreef Nick-GizMo het volgende:
AQ
gaan we dit weekend lego batman spelen
Heb hem al uitgespeeld! Vooral de rifles zijn tofquote:Op woensdag 25 november 2009 09:09 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
[..]
Wat hij zegt. 12.50 bij de FRS![]()
Het is zo heerlijk fout, met zo'n vreselijk voorspelbaar spaghetti western verhaal
quote:Op dinsdag 24 november 2009 22:41 schreef KneusTeun het volgende:
Iemand bekend met de turtle beach xlc?
Ziet er wel nice uit en is cheap, wil zo is gaan kijken of het me bevalt om met een headset te gamen.
[ afbeelding ]
Ik hoop het, er mogen van mij best wat meer wild west spellen komenquote:Op woensdag 25 november 2009 12:50 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Kan niet helaas
[..]
Heb hem al uitgespeeld! Vooral de rifles zijn tof![]()
Denk wel dat dat spel van Rockstar nog beter gaat worden![]()
Ik heb hem net ook een poos gespeeld maar wou eerst afhaken bij die tutorial maar toch maar even door gedaan en toen de campaign en dat is tof iddquote:Op woensdag 25 november 2009 16:19 schreef jimjim1983 het volgende:
met die tropico demo krijg je wel waar voor je geldben nu al bijna 2 uur bezig
"e:Red Dead Redemption confirmed for April
Rockstar confirmed Red Dead Redemption for an April 2010 release today, having previously said it would ship in the first half of next year.
The news came from a general mailout on the western adventure.
A new trailer’s slated to release next Tuesday.
quote:Confirmed: Dead Space 2 reveal Dec 22
Dead Space 2 will be officially revealed on December 22, another magazine has confirmed.
Yesterday Official PlayStation Magazine made a subtle tease that we'll be seeing the EA horror sequel in its next issue, but now Xbox World 360 has practically let the hounds off the leash.
The Next Month page in its latest issue features a not-so-subtle 'teaser' featuring a big picture of Dead Space protagonist Isaac and a dirty great '2' in the series font.
"One of 2010's biggest sequels. Next issue," the accompanying text reads
Of course this isn't the first we've heard about the not-so-secret sequel: a few weeks ago an EA job ad revealed that the 360 and PS3 follow-up is currently in pre-production with the "core" original team and is said to feature online multiplayer.
Only a few weeks to go...
Dead Space was vet! op easyquote:
Dead Spacequote:
Heb je ook de missie's van de boeven gedaanquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |