Eén van de laatste posts uit het vorige topic:quote:Op donderdag 19 november 2009 15:22 schreef Klonk het volgende:
is het heel erg als ik geen ruk snap van de TT
quote:Op donderdag 19 november 2009 14:28 schreef Roflpantoffel het volgende:
Heb mijn gamertag veranderd in bettieakkumaoi (Brabants voor 'Bijt hij als ik hem aai)
ik vind hem tot nu toe niet tegen vallen, zeker de missie in moscowquote:Op donderdag 19 november 2009 15:43 schreef Pimsterr het volgende:
Ik heb MW 2 laten liggen, ondanks de verleidelijke prijs van 47 euro bij de mediamarkt in ede
ik wil niet meegesleept worden door de hype, als ik weet dat de game toch weer gaat tegenvallen..
Ik vlieg door de game heen, echt ik geniet aan een stuk doorquote:Op donderdag 19 november 2009 15:43 schreef Pimsterr het volgende:
Ik heb MW 2 laten liggen, ondanks de verleidelijke prijs van 47 euro bij de mediamarkt in ede
ik wil niet meegesleept worden door de hype, als ik weet dat de game toch weer gaat tegenvallen..
Dat dacht ik ook, maar online is ie toch wel erg vet.quote:Op donderdag 19 november 2009 15:43 schreef Pimsterr het volgende:
Hij komt bij mij ook hoog. Maar er zijn nog twee kandidaten: R&C en New Marioquote:
quote:Op donderdag 19 november 2009 16:29 schreef Nick-GizMo het volgende:
Ik had graag een andere tt gezien!
Waar aq illegale handel met ms points er op na houd
Zoals het hoortquote:Op donderdag 19 november 2009 16:12 schreef SpankmasterC het volgende:
MW2(heb alleen nog maar SP gedaan, geen MP, die is vast geweldig dat geloof ik zo ook wel)
Ik ga maar weer ff een potje Brutal Legend doen!Fucking gothic emo's moeten maar eens kennis maken met mijn vurige bijl!
Trouwens, heeft iedereen al de Spike Video Game Awards ingevuld? Batman for GOTY!http://www.spike.com/event/vga2009/page/vote/category/34723
quote:Op donderdag 19 november 2009 16:29 schreef Nick-GizMo het volgende:
ben je veranderd danquote:Op donderdag 19 november 2009 16:31 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
![]()
2 jaar terug had ik ook XBL gold te koop veel op verdiend toen![]()
Maar ik doe nix illegaal ja![]()
maar goed, je kan dus wel ms punten regelen?quote:Op donderdag 19 november 2009 16:31 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
![]()
2 jaar terug had ik ook XBL gold te koop veel op verdiend toen![]()
Maar ik doe nix illegaal ja![]()
quote:
Ik kom je wel weer helpenquote:Op donderdag 19 november 2009 15:21 schreef Rossdale het volgende:
Heel goed van je relmof
Vanavond weer flink verder met MW2 online
AC2 interesseerd me op dit moment echt nog helemaal niets aangezien ik alleen maar aan het MW2'en ben
[Xbox 360 #459] waar de AQuila boefjes ms points verhandelen aan snipersquote:Op donderdag 19 november 2009 16:29 schreef Nick-GizMo het volgende:
Topquote:Op donderdag 19 november 2009 16:37 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ik kom je wel weer helpen![]()
Mainframes hopelijk ook en edje is er altijd
Laatste tijd veel domination gedaan, bevalt me wel goed.Samen met mainframes al het werk doen rest van het team is onnodig
Edit: Ik hoef me postbode ook niet meer te slaanme wapen is binnen
![]()
Arr nu je het zegt, helemaal vergetenquote:Op donderdag 19 november 2009 16:43 schreef Rossdale het volgende:
Ik had wel verwacht dat UFC in je lijstje zou staan wess
Straks de beta maar eens checken.quote:Op donderdag 19 november 2009 17:07 schreef PBateman1978 het volgende:
http://www.gametrailers.c(...)attlefield-bad/59222
quote:Op donderdag 19 november 2009 17:07 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik vond hem briljant ja. Maar ik ben ook niet verzuurd dus tja.quote:Op donderdag 19 november 2009 18:04 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Mede vanwege de ''briljante'' campaign right?
Dat eindequote:Op donderdag 19 november 2009 17:07 schreef PBateman1978 het volgende:
quote:Op donderdag 19 november 2009 17:07 schreef PBateman1978 het volgende:
quote:Op donderdag 19 november 2009 16:37 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ik kom je wel weer helpen![]()
Mainframes hopelijk ook en edje is er altijd
Laatste tijd veel domination gedaan, bevalt me wel goed.Samen met mainframes al het werk doen rest van het team is onnodig
Edit: Ik hoef me postbode ook niet meer te slaanme wapen is binnen
![]()
Serieus gast!quote:Op donderdag 19 november 2009 21:31 schreef Klonk het volgende:
je smaak blijft me verbazen
Een LP!quote:The Special Edition will come in 13"x13” premium packaging with special art on both the slipcase and the box cover. Inside, you will find three posters featuring vintage ads from Rapture (rolled), a vinyl 180g LP featuring the orchestral score from the original BioShock, a CD containing the BioShock 2 orchestral score, a 164 page 8"x11" hardbound artbook chock full of developer commentary and, of course, a copy of BioShock 2.
This edition will be available on February 9th, 2010 for $99.99 for Xbox 360 and PS3 and $89.99 for Games for Windows LIVE and is limited to a single production run. You'll be able to preorder the Special Edition in most countries worldwide, starting now.
Viel me ook op toen ik de gif zag, ook dat er toch echt bestwel weinig baksteentjes uit komen zetten. Maarja, in het filmpje zelf viel het totaal niet op en als ze die dingen enigzins dynamisch weten te houden zal het echt helemaal niet erg zijnquote:Op donderdag 19 november 2009 18:59 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Raar. Dat gebouw heeft al de ''ontplofte gebouw textures'' een fractie voordat het ontploft.
Zonder censuur, met betere graphics als die PS1 shit, en met in ieder geval een beetje degelijke besturing, wil ik m wel nog een kans gevenquote:Op donderdag 19 november 2009 23:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
No More Heroes:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Japan krijgt twee versies. PS3 = censuur, 360 = geen censuur. Ik hoop dat ik nu in Europa zonder moeite de ongecensureerde versie kan spelen. De Wii versie heb ik laten liggen vanwege de censuur!
Ik heb hem al op veteran uitgespeeld, en dat was niet moeilijk.quote:Op vrijdag 20 november 2009 00:04 schreef KneusTeun het volgende:
Zo erg is MW2 toch niet? ik hoor van meer kanten dat ie moeilijk is vooral de spec-ops. maar valt nog wel mee toch?
Ik ben absoluut tegen censuur, ik heb toentertijd zelfs een import versie van No More Heroes voor de Wii gespeeld. Gek genoeg vond ik het bloed eigenlijk onnodig, en zelf afleiden van de algehele mafheid van het spel.quote:Op donderdag 19 november 2009 23:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
No More Heroes:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Japan krijgt twee versies. PS3 = censuur, 360 = geen censuur. Ik hoop dat ik nu in Europa zonder moeite de ongecensureerde versie kan spelen. De Wii versie heb ik laten liggen vanwege de censuur!
Die is best geilquote:Op donderdag 19 november 2009 23:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
Bioshock 2 LE:
[ afbeelding ]
[..]
Een LP!![]()
quote:Op vrijdag 20 november 2009 02:32 schreef Cyberia18 het volgende:
http://g4tv.com/games/xbox-360/61892/Tony-Hawk-Ride/review/
Dat was ook exact mijn verwachting. Tony Hawk games zijn gewoon schijt, vroeger was het nog leuk, maar het moet ff wat realistischer. Ik vind Skate al te erg over the top eigenlijk!quote:Op vrijdag 20 november 2009 11:36 schreef Rossdale het volgende:
Het board werkt wel tof, maar de game zelf is grafisch en technisch zeer prut. Hardware = top, software = poep
iig dat is mijn mening na de gamescom waar ik er wat mee heb kunnen testen
Zal ik even voor je uitleggen.quote:Op vrijdag 20 november 2009 11:26 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Op metacritic geven een paar sites hem een 9+ en een paar een 5
$_$
quote:Gamervision: Tony Hawk: Ride was a knee-jerk reaction by a publisher who pushed gimmick over gameplay, and the result feels like the most manufactured, soulless gaming experience to ever be released.
De conclusie is een hond op zo een nepskateboard die rondje draaitquote:Op vrijdag 20 november 2009 12:17 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Zal ik even voor je uitleggen.
Als je een Tony Hawk review wou doen op day 1 moest je naar een 3 uur durig event op zaterdag van Activision. Hier speel je het spel dus 1 uur en ik denk dat de money hat ook langs ging. Dat zijn dus de 9'ens. Echte game sites zoals dan bijv. Giant Bomb of IGN, hebben het spel zelf gekocht, en die review kan je binnenkort verwachten, en dat zijn de echte cijfers zoals die 1/5.
Conclusie:
[ afbeelding ]
Jan de uberbitchende chagrijnige hypegevoelige GK-knurft?quote:Op vrijdag 20 november 2009 13:18 schreef AQuila360 het volgende:
Bazen review van AC 2
De man die AC 1 een 99 gaf is er ook weer bij en de kenners weten wie ik dan bedoel
Heyquote:Op vrijdag 20 november 2009 13:22 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Jan de uberbitchende chagrijnige hypegevoelige GK-knurft?
Jeuj!
Z'n 9,9 voor Ass Creed was ook zo vreselijk terechtquote:
Ik heb hem met de camera uit nog nooit vrolijk gezienquote:Op vrijdag 20 november 2009 13:24 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Hey![]()
Jan is het Orakel![]()
Ik dacht dat hij altijd vrolijk was trouwens?
Jij kent ze idd een beetje dus dan is het anders... Voor mij zijn het mythische figurenquote:Op vrijdag 20 november 2009 13:26 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik heb hem met de camera uit nog nooit vrolijk gezien
...quote:Op vrijdag 20 november 2009 13:31 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Jij kent ze idd een beetje dus dan is het anders... Voor mij zijn het mythische figuren![]()
Boris heeft toch ook een keer ''Hey kerel'' tegen je gezegd? Hoe ultiem is dat![]()
Z'n 100 voor Uncharted 2 zeker ookquote:Op vrijdag 20 november 2009 13:25 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Z'n 9,9 voor Ass Creed was ook zo vreselijk terecht
Geen idee, neit gespeeld, hoezo?quote:Op vrijdag 20 november 2009 15:01 schreef Scarface2004 het volgende:
[..]
Z'n 100 voor Uncharted 2 zeker ook
Dudequote:Op vrijdag 20 november 2009 13:31 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Jij kent ze idd een beetje dus dan is het anders... Voor mij zijn het mythische figuren![]()
Boris heeft toch ook een keer ''Hey kerel'' tegen je gezegd? Hoe ultiem is dat![]()
Normale jongens van Akwiewa z'n leeftijd hebben posters van Megan Fox en Carmen Electra vol met mannenpap, Akuwiela heeft posters van de GKquote:
Nietusquote:Op vrijdag 20 november 2009 15:16 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Normale jongens van Akwiewa z'n leeftijd hebben posters van Megan Fox en Carmen Electra vol met mannenpap, Akuwiela heeft posters van de GK
vol met mannenpap?quote:Op vrijdag 20 november 2009 15:16 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Normale jongens van Akwiewa z'n leeftijd hebben posters van Megan Fox en Carmen Electra vol met mannenpap, Akuwiela heeft posters van de GK
Ik heb een xbox360 pen van 1 van die luiquote:Op vrijdag 20 november 2009 13:31 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Die review van AC 2 is trouwens wel grappig![]()
Bij de eerste staat:quote:Op vrijdag 20 november 2009 16:12 schreef electrocrash het volgende:
Wat is het verschil tussen:
http://www.eplaza.com/sho(...)6fh_refview%3Dlister
en deze:
Dat laatste potje van ons net, 5 meter voor het einde dood!quote:Op vrijdag 20 november 2009 00:04 schreef KneusTeun het volgende:
Zo erg is MW2 toch niet? ik hoor van meer kanten dat ie moeilijk is vooral de spec-ops. maar valt nog wel mee toch?
geen denk ik, misschien iets met falcon of jasper.quote:Op vrijdag 20 november 2009 16:12 schreef electrocrash het volgende:
Wat is het verschil tussen:
en deze:
Inderdaad niks meesturen behalve de console, dus ook HDD eraf halen. En even veilig verpakken. Kan niet zoveel mis gaan dan.quote:Op vrijdag 20 november 2009 16:05 schreef _Ollie het volgende:
Mijn Xbox (26 maanden oud) heeft zojuist voor de vierde keer een RROD gehad, tijdens Forza 3. Er valt nu niet meer mee te spelen, dus ik stuur hem op. Weet iemand hoe lang dit ongeveer duurt? Moet ik nog op bepaalde dingen letten? Heb de tip al gekregen om de console zo kaal mogelijk op te sturen..
Hahaha was idd beetje frustrerend...... ik neem mijn woorden terugquote:Op vrijdag 20 november 2009 16:23 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Dat laatste potje van ons net, 5 meter voor het einde dood!![]()
Heeft die xbox 360 soort een scart-adapter?quote:Op vrijdag 20 november 2009 16:21 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Bij de eerste staat:
Aktie 1: Bestel nu de Xbox 360 samen met GTA Episodes en ontvang 10 euro korting op het spel!
verder volgens mij hetzelfde
quote:Op vrijdag 20 november 2009 16:31 schreef electrocrash het volgende:
[..]
Heeft die xbox 360 soort een scart-adapter?
Dankje. Ik heb het online aangevraagd, maar hoe lang duurt het ongeveer voordat ik de e-mail met verdere informatie (UPS en verzenden) ontvang?quote:Op vrijdag 20 november 2009 16:24 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Inderdaad niks meesturen behalve de console, dus ook HDD eraf halen. En even veilig verpakken. Kan niet zoveel mis gaan dan.
Duurt ongeveer een weekje.
Ja dat kan wel een aantal uur duren, niet bang zijn dat er iets mis is gegaan met de aanvraagquote:Op vrijdag 20 november 2009 17:07 schreef _Ollie het volgende:
[..]
Dankje. Ik heb het online aangevraagd, maar hoe lang duurt het ongeveer voordat ik de e-mail met verdere informatie (UPS en verzenden) ontvang?
ja , uncharted 2 is het beste spel van deze generatie ( tot nu toe )quote:Op vrijdag 20 november 2009 15:01 schreef Scarface2004 het volgende:
[..]
Z'n 100 voor Uncharted 2 zeker ook
quote:Op vrijdag 20 november 2009 18:30 schreef DJ_ het volgende:
[..]
ja , uncharted 2 is het beste spel van deze generatie ( tot nu toe )
omdat ?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |