quote:Op donderdag 19 november 2009 14:56 schreef Grunsfan het volgende:
[..]
Nou, ik heb onlangs op een of andere manier al mijn instellingen op deze laptop gewist, waardoor ik hier niet meer ingelogd stond. Toen ik opnieuw probeerde in te loggen lukte dat niet meer omdat ik mijn wachtwoord niet meer wist en wsl een oud emailadres opgegeven heb. Had ik toen na dat hackgebeuren nu even opnieuw geregistreerd of wat er ook al weer moest gebeuren, dan had ik dat aangepast zeg maar.
Scherp van je, maar ik heb het expres zo neergezet. Dit oogt voor mij minder confronterend dan 42+0 ofzoquote:Op donderdag 19 november 2009 13:37 schreef DaviniaHR het volgende:
Ahm, amaranta, 41+7 is 42 wk.je was juf, toch?
V
Wij zetten hoogstens een handpompje met van die zeep-zonder-water neer. Maar niet speciaal vanwege de Mexicaanse griep.quote:Op donderdag 19 november 2009 15:14 schreef WupWup het volgende:
Gefeliciteerd en welkom alle nieuwe zwangeren!
Even nog mijn vraag van gisteren in de herhaling: doen jullie nog wat extra's (voorzorgmaatregelen) tav de kraamvisite ivm de mexicaanse griep? Ik zat zelf een beetje te denken aan een inlegvelletje bij het kaartje met de vraag of mensen toch echt even het bezoek willen uitstellen als ze zelf of iemand in hun gezin mogelijk de griep heeft of is dat heel overdreven?
Ik heb net dettol gekocht. Lekker desinfecterend. En ik heb van die natte gastendoekjes.quote:Op donderdag 19 november 2009 15:18 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Wij zetten hoogstens een handpompje met van die zeep-zonder-water neer. Maar niet speciaal vanwege de Mexicaanse griep.
Ik ben dan ook niet van plan om mijn kind steriel te gaan opvoeden, maar haar in aanraking laten komen met de mexicaanse griep in haar eerste levensweek vind ik dan weer het andere uiterstequote:Op donderdag 19 november 2009 15:29 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Je moet natuurlijk ook niet té veel desinfecteren. Je kind beschermen tegen gevaarlijke ziektes en virussen is niets mis mee, maar als je altijd alles dood maakt, kan er ook nooit een afweersysteem worden ontwikkeld.
Tenminste, zo denk ik erover.
vind ik een heel nette oplossingquote:Op donderdag 19 november 2009 15:14 schreef WupWup het volgende:
Gefeliciteerd en welkom alle nieuwe zwangeren!
Even nog mijn vraag van gisteren in de herhaling: doen jullie nog wat extra's (voorzorgmaatregelen) tav de kraamvisite ivm de mexicaanse griep? Ik zat zelf een beetje te denken aan een inlegvelletje bij het kaartje met de vraag of mensen toch echt even het bezoek willen uitstellen als ze zelf of iemand in hun gezin mogelijk de griep heeft of is dat heel overdreven?
Ja, maar het lijstje boven mij wordt ook steeds langerquote:Op donderdag 19 november 2009 16:39 schreef becky27 het volgende:
ja geen wonder dat het allemaal zo snel gaat hier, vijf nieuwe zwangeren in 1 topic of zo erbij! Gefeliciteerd allemaal, lijstje onder mij wordt steeds langer!!
lol aan dat laatste had ik nog niet gedachtquote:Op donderdag 19 november 2009 19:47 schreef freecell het volgende:
Tsss Leonieke, mag je niet aankomen, voeren ze je elke paar weken suikerwater, dat werkt ook niet!
Laatste weken weer meer misselijk dan even ervoor. Eerste maanden veel geknuffeld met de pot. Heb nu twee goede dagen, slechts 1 keer overgegeven. Sommige dagen alle drie de maaltijden er weer uit. Maar dat maak ik dan wel weer goed met ander voer hoorquote:Op donderdag 19 november 2009 20:01 schreef leonieke het volgende:
Voor een suikertest moet je een grote beker suikerwater drinken. Dan moet je een uur wachten en prikken ze bloed om te zien hoe jouw lichaam op het suikerwater reageert.
4 weken geleden heb ik die moeten laten uitvoeren, maar blijkbaar was dat te vroeg, dus vandaag opnieuw.
Ben je nog steeds misselijk?Zo ambetant zeg. Daar kan ik echt niet van meespreken. Zoals ik onlangs tegen iemand zei: de weg naar de zwangerschap is veel moeilijker geweest dan de zwangerschap tot nu toe.
Zie je jouw buik al lang bewegen? Dat zie ik namelijk nog steeds niet
quote:Op donderdag 19 november 2009 18:44 schreef DJRandall het volgende:
BJ, bah, spannend morgen dus....voor jou en je zus
Incantrix: stomme mensen die voordringenEn wat betreft je schimmel, ik zeg gewoon met een bak pepernoten op de bank en volledig in thema gaan
Heel hard wordt hier ook niet geschopt hoor. Heb wel het idee dat ik een vrij kleine baarmoeder heb, met groot kind. Want het is heel strak.quote:Op donderdag 19 november 2009 20:10 schreef leonieke het volgende:
Amai... ik hoop dat je ipv goede dagen alleen nog maar perfecte dagen krijgt![]()
Zo hard trapt die kleine hier nog niet dat hij iets van mijn buik kan trappenBij mij zijn het alleszins nog altijd trapjes die ik voel. Nog niet zo hard zelfs. Maar dat zal wel nog komen
Het heeft voor mij eigenlijk heel veel rust gebracht toen ik de knop heb omgedraaid en heb 'beslist' om niet meer te wachten op die wolk. En over onzeker gesproken? Ik had de kleine 5 minuten voor we naar het hartje gingen luisteren nog voelen schoppen en toch sloeg de stress toe toen ze dat apparaat op mijn buik hadden gezetquote:Op donderdag 19 november 2009 20:31 schreef _NIKKI_ het volgende:
Ik heb datzelfde idee, elke keer dacht ik: ja bij de echo waarop we zien dat het hartje klopt kan ik genieten, en toen bij 13 weken kan ik gaan genieten. Nu denk ik inderdaad dat ik na morgen nog steeds niet echt ga zweven op een blauwe/roze wolkje... ik ben ook heel blij, maar toch nog heel onzeker. Stom hè, ben je er zo mee bezig geweest, is het gelukt heb je geen blauwe/roze wolk.
Ze heeft niet gezegd dat ik moet thuisblijven voor mijn bloeddruk, maar gezien de reactie van mijnquote:Op donderdag 19 november 2009 21:03 schreef Incantrix het volgende:
DJ, whaha! Als ik pepernoten in huis had gehad zou ik die nú zijn gaan eten![]()
![]()
Ow, Leonieke, hum.. Moet je nog iets doen met die bloeddruk? En was je die griepprik van plan of juist niet? Maar wel fijn dat je gewicht niet zwaar onderuit werd gehaald ofzo, denk toch dat ze je een beetje bang heeft geprobeerd te maken om te voorkomen dat je los zou gaan ofzo..
Inderdaad, gewoon lekker je eigen plan trekken dan, ik denk dat je het prima doet als je je gevoel volgtquote:Op donderdag 19 november 2009 21:07 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ze heeft niet gezegd dat ik moet thuisblijven voor mijn bloeddruk, maar gezien de reactie van mijnin de auto ga ik me gewoon aan mijn plan van vorige week houden: regelmatig een dag verlof opnemen (morgen al nummer 1).
En ik vermoed ook dat ze me bang heeft willen maken. Want eigenlijk weeg ik nu al te veel volgens hetgeen ik mocht bijkomen, maar ze zei toch dat ze trots was op mij. Al kwam er wel onmiddellijk de mededeling bij dat ik nu niet moest gaan overdrijven
oh wat gaafquote:Op donderdag 19 november 2009 09:43 schreef DeLiedje het volgende:
Ik fok echt nog maar heel weinig, maar ik wil me toch even in dit topic melden....![]()
Floortje wordt grote zus
ik kom hier zomaar opeens binnen vallen om een IRL bekende te feliciteren..quote:Op donderdag 19 november 2009 23:51 schreef MinnieMin het volgende:
Ik heb opeens helderrood bloedverlies.... En geen gevoelige borsten meer. Ik maak mezelf echt superongerust...
Ik weet niet wat ik moet doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |