Ik kan me dat heel goed voorstellen trouwens.quote:Op woensdag 25 november 2009 09:21 schreef Lois het volgende:
De huidige juffen van Eva zijn van het type "hup dat ga je gewoon even doen" terwijl wij denken dat Eva meer bereikt met de "kom maar hier dan doe ik het voor en dan kan jij het heel goed" aanpak. Leg ik dat een beetje goed uit? Meer de lieve ondersteunende aanpak ipv de bevelende aanpak.
Ik heb je andere posts (in dit topic) ook gelezen. Is er al eens iets van een plan van aanpak gemaakt voor Luca? Een soort aandachtsplan/hulpplan vanuit school.quote:Op woensdag 25 november 2009 09:01 schreef lady-wrb het volgende:
hier gaat het ook even wat minder
de cijfers zijn wel goed, maar de energie die het kost (bij mij dan) vreet aan me.
luca is de vriendelijkheid zelf, maar zo warrig, vergeetachtig en chaotisch dat ik er zo langzamerhand knettergek van word.
ik kan hem naar boven sturen om zijn huiswerk te gaan doen, maar halverwege de eerste trap is hij dat allang weer kwijt. soms haalt hij zijn kamer al niet eens, omdat hij zelfs vergeet dat hij daar naar op weg was.
het kost al zo veel energie om dat huiswerk erin te krijgen en nu moet er ook nog een surprise gefabriceerd worden. ik heb het al 10 keer gezegd, maar hij begint er gewoon niet aan.
ik moet denk ik maar eens een televisieverbod instellen, want daar zit hij de laatste tijd voor vastgekleefd.
jij een handtekening, wat is dat nou raar? Tis toch niet jouw werk ? Het moet iets van Kuca worden, vind het een vreemd idee, maar ja...wie ben ik ?quote:Op woensdag 25 november 2009 14:39 schreef lady-wrb het volgende:
nee dat is nog nooit gebeurd.
de meester had het er onlangs in het 10 minutengesprek over.
ik zou dan elke dag ergens een handtekening onder moeten zetten.
ik heb tot op heden nog nooit iets gezien
morgen ga ik met de begeleider van het ggz in conclaaf want zo gaat het niet langer.
ik was overigens zelf ook van plan de gouwe ouwe eierwekker maar weer van stal te gaan halen.
werkte vroeger met andere afspraken ook prima.
maar wat je daar zegt kp, klinkt wel goed. ik ga er eens verder op broeden.
maar nu eerst mijn eigen werk voorbereiden.
(een gezellig avondje in het teken van sinterklaas met een huiskamer vol demente bejaarden, joepie)
Helemaal niksquote:Op woensdag 25 november 2009 19:50 schreef chacama het volgende:
![]()
Nou ,rommelmama! En om met de woorden van de grote meneer cactus te spreken: En spelende vrouw, wat hebben we nu geleerd?
quote:Op woensdag 25 november 2009 19:51 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Helemaal niksRommel maken moet
![]()
quote:Op woensdag 25 november 2009 19:53 schreef livelink het volgende:
Het is wel een enorm compliment als je kinderen rommel als iets bijzonders beschouwen![]()
Mijn kinderen zouden vrees ik ontdaan zijn als er geen rommel was en bang zijn dat de opruimpiet langs was gekomen.
ik heb hem op het hart gedrukt om alles wat hij in die drie jaar kickboksen geleerd heeft, toe te gaan passen.quote:Op donderdag 26 november 2009 21:04 schreef debuurvrouw het volgende:
Ach nee toch!! LadyDie arme jongen toch.
volgens mij is de nieuwste rage op scholen, dat kinderen "meer weerbaar" moeten zijn.Dat moet je ze toch leren, ook als onderwijzer?! Sterkte hoor, ik vind het zo erg voor Luca en jou.
ik wil juist niet dat hij ontzien wordt. hij moet straks ook de maatschappij in.quote:Op donderdag 26 november 2009 21:07 schreef YPPY het volgende:
Wat ontzettend stom van die leraar lady-wrb. En ik weet niet of er een ander 'juist perspectief' is in zo'n situatie. Je zo denken dat ze Luca wat ontzien. Juist omdat hij het al niet zo makkelijk heeft.
Nou, ik vind dat ze hem wel mogen ontzien door hem een briefje in een dichte envelop mee te geven of jou te bellen om te zeggen dat hij niet meer naar school mag als..quote:Op donderdag 26 november 2009 21:11 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik wil juist niet dat hij ontzien wordt. hij moet straks ook de maatschappij in.
maar ik wil koste wat het kost voorkomen dat hij straks net zo beschadigd in de maatschappij staat als ik.
juist omdat ik vroeger ook gepest ben (maar dan op het voortgezet onderwijs) maak ik me er misschien nog wel drukker om dan een ander, omdat ik wéét wat het met je doet en ook weet hoe dat in mijn latere leven nog van invloed is.
dat wil ik hem besparen.
ik hoop toch zo dat hij een keer heel hard van zich afslaat. maar ja, dan zal hij wel helemaal de gebeten hond zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |