abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 25 november 2009 @ 19:57:12 #76
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_74998654
Hihihi, rommelmama. Christan zou er ook niet van slag van raken vrees ik
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_74998845
quote:
Op woensdag 25 november 2009 19:51 schreef De_Taartjesfee het volgende:

[..]

Helemaal niks Rommel maken moet
. Maar inderdaad eigenlijk wel een groot compliment. Mijn kinderen zouden er ook niet bijzonder van onder de indruk zijn.
pi_74999337
Rommelpiet en opruimpiet

Gelukkig hebben mijn kinderen dat gedoe nog niet meegekregen van de tv. Morris ligt elke keer te wachten tot hij een glimp van de sint op kan vangen als hij zijn schoen heeft gezet.
Hij riep net ook alweer naar boven vanuit zijn bed: maaaaam, wanneer ga jij slapen? Als jij slaapt Morris! Ik slaap allang mam!
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_75010357
Ik breek even in. Hadden jullie kindjes ook last van er vroeg wakker worden toen ze voor het eerst naar de basisschool gingen? Sinds zondag is ze elke dag om 5.00 wakker. En dat is vroeg!
Het gaat wel goed op school gelukkig. Ze heeft een leuke juf, die haar meteen doorhad na dag 1.
  donderdag 26 november 2009 @ 08:32:37 #80
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_75010709
Aggos TF!
Maar idd, wat LIvelink zegt, het moet wel iets heel bijzonders zijn dan bij jullie thuis.
  donderdag 26 november 2009 @ 09:30:10 #81
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_75011548
quote:
Op woensdag 25 november 2009 19:53 schreef livelink het volgende:
Het is wel een enorm compliment als je kinderen rommel als iets bijzonders beschouwen
Mijn kinderen zouden vrees ik ontdaan zijn als er geen rommel was en bang zijn dat de opruimpiet langs was gekomen.
Dit doet me denken aan een opmerking die Jolie laatst maakte. "Waarom pak jij altijd weer nieuw werk en leg je het bovenop het oude in plaats van dat jij je bureau even opruimt?"

En MevrouwVanDalen wat fijn dat het zo goed gaat met uw dochter op school, lekker om even te horen!
  donderdag 26 november 2009 @ 09:34:08 #82
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_75011633
Whaha Jolie Mijn bureau ziet er ook altijd uit of er een bom op is ontploft hoor en verder is het altijd wel wat rommelig, maar dit keer was het zo extreem dat het gewoon echt heel erg opviel. Niet dat ik mevrouw helderder ben met vaste plaatsen voor alles enzo
I`m not weird. I`m limited edition.
  donderdag 26 november 2009 @ 09:36:42 #83
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_75011689
Schandalig he en zij moet altijd alles opruimen voor het eten
  donderdag 26 november 2009 @ 09:38:50 #84
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_75011736
Ik heb wel meer te doen dan opruimen zeg ik altijd maar

Vanmorgen dikke tranen hier trouwens! Niet van middelste maar van oudste. Er zat een doosje speelgoed in de schoen en het viel niet helemaal mee om dat in elkaar te krijgen zo om 7 uur `s ochtends met slechts 1 schemerlampje aan. Met al zijn buien en eigenaardigheden kan ik wel leven, maar dat hysterische gehuil en gepanieker trek ik echt slecht
I`m not weird. I`m limited edition.
pi_75012188
MvD, ook al van die fijne berichten Het is fijn om te weten dat een kind zich veilig voelt op school en daardoor zichzelf kan zijn.
  † In Memoriam † donderdag 26 november 2009 @ 20:56:23 #86
37843 lady-wrb
kortaf
pi_75032899
ik ben erachter wat er aan de hand is, denk ik. in ieder geval gedeeltelijk.
en ik ben er diep ontdaan van.
luca wordt al weken vreselijk gepest. zowel met woorden als met daden.
vanmiddag kwam hij uit school en ik zag hem aankomen.
hangende schouders en een sip gezicht.
ik moest echt doorvragen wat er was, want in eerste instantie wou hij niks zeggen en doorlopen.
hij kwam huilend terug.
ze pesten hem weer heel erg en hij staat erbij en doet niks terug.
zelfs zijn vroegere vrienden doen mee.
de meester doet niks, want die vindt dat hij voor zichzelf moet kunnen opkomen.
ik ben zo kwaad, zo verschrikkelijk kwaad. ik vind dit zo onrechtvaardig.
en ik ben ook zo verdrietig
waarom mijn kind? het is echt zo'n goedzak die niemand kwaad doet.
is het niet genoeg dat hij pdd-nos heeft? moet hij echt kapot ofzo?
pi_75033005
Och lady wat erg! Ik heb er tranen van in mijn ogen! De reactie van de meester vind ik heel slecht en erg! Is er geen pestbeleid op school?? Dit kan zo toch niet doorgaan..

Bah bah bah Amber is weer ziek! Hoop dat het van de prik komt. Ze kwam ut school met 39,3...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 26 november 2009 @ 20:59:54 #88
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_75033043
Wat rot zeg, lady-wrb? En wat $^(_$^(_&!^$_(!$ dat de meester niks doet Hij moet toch beseffen dat Luca niet voor zichzelf op kan komen?

Heeft de school een pestprotocol?
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  donderdag 26 november 2009 @ 21:04:10 #89
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_75033217
Ach nee toch!! Lady Die arme jongen toch.

volgens mij is de nieuwste rage op scholen, dat kinderen "meer weerbaar" moeten zijn. Dat moet je ze toch leren, ook als onderwijzer?! Sterkte hoor, ik vind het zo erg voor Luca en jou.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  † In Memoriam † donderdag 26 november 2009 @ 21:04:10 #90
37843 lady-wrb
kortaf
pi_75033218
nee, de school maakt zich alleen druk over het feit dat ze luca zijn burgerservicenummer moeten hebben en mijn opleidingsachtergrond, want als ik dat niet geef, gaan ze hem uitschrijven, hebben ze hem gezegd.
het kind kwam helemaal thuis met dat verhaal: mama als je dat niet geeft mag ik niet meer naar school (moet je nodig zeggen tegen een kind dat alles letterlijk neemt )
ik ben er toen meteen op afgegaan om te horen wat dat nou weer voor debiel verhaal is, maar dr was niemand om er een zinnig woord over te zeggen.
morgen ga ik maar weer eens verhaal halen.
vanmiddag stond ik nog te koken van woede, nu vanavond zitten de tranen heel hoog
met een nachtje slapen zie ik misschien weer alles in het juiste perspectief
  † In Memoriam † donderdag 26 november 2009 @ 21:06:46 #91
37843 lady-wrb
kortaf
pi_75033349
quote:
Op donderdag 26 november 2009 21:04 schreef debuurvrouw het volgende:
Ach nee toch!! Lady Die arme jongen toch.

volgens mij is de nieuwste rage op scholen, dat kinderen "meer weerbaar" moeten zijn. Dat moet je ze toch leren, ook als onderwijzer?! Sterkte hoor, ik vind het zo erg voor Luca en jou.
ik heb hem op het hart gedrukt om alles wat hij in die drie jaar kickboksen geleerd heeft, toe te gaan passen.
wat moet ik meer doen? ik weet het niet meer.
morgen maar weer ggz bellen, die krijg ik ook maar niet te pakken
maar ja, die zullen wel weer een of ander suf praatgroepje voorstellen. daar red je het tegenwoordig niet meer mee. hij moet van zich afmeppen, en hard ook!
pi_75033380
Wat ontzettend stom van die leraar lady-wrb. En ik weet niet of er een ander 'juist perspectief' is in zo'n situatie. Je zo denken dat ze Luca wat ontzien. Juist omdat hij het al niet zo makkelijk heeft.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  † In Memoriam † donderdag 26 november 2009 @ 21:08:03 #93
37843 lady-wrb
kortaf
pi_75033411
ik vind het ondertussen niet meer gek dat het kind zich niet meer kan concentreren.
die heeft wel wat anders aan zijn hoofd.
  † In Memoriam † donderdag 26 november 2009 @ 21:11:03 #94
37843 lady-wrb
kortaf
pi_75033556
quote:
Op donderdag 26 november 2009 21:07 schreef YPPY het volgende:
Wat ontzettend stom van die leraar lady-wrb. En ik weet niet of er een ander 'juist perspectief' is in zo'n situatie. Je zo denken dat ze Luca wat ontzien. Juist omdat hij het al niet zo makkelijk heeft.
ik wil juist niet dat hij ontzien wordt. hij moet straks ook de maatschappij in.
maar ik wil koste wat het kost voorkomen dat hij straks net zo beschadigd in de maatschappij staat als ik.
juist omdat ik vroeger ook gepest ben (maar dan op het voortgezet onderwijs) maak ik me er misschien nog wel drukker om dan een ander, omdat ik wéét wat het met je doet en ook weet hoe dat in mijn latere leven nog van invloed is.
dat wil ik hem besparen.
ik hoop toch zo dat hij een keer heel hard van zich afslaat. maar ja, dan zal hij wel helemaal de gebeten hond zijn
pi_75033668
quote:
Op donderdag 26 november 2009 21:11 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

ik wil juist niet dat hij ontzien wordt. hij moet straks ook de maatschappij in.
maar ik wil koste wat het kost voorkomen dat hij straks net zo beschadigd in de maatschappij staat als ik.
juist omdat ik vroeger ook gepest ben (maar dan op het voortgezet onderwijs) maak ik me er misschien nog wel drukker om dan een ander, omdat ik wéét wat het met je doet en ook weet hoe dat in mijn latere leven nog van invloed is.
dat wil ik hem besparen.
ik hoop toch zo dat hij een keer heel hard van zich afslaat. maar ja, dan zal hij wel helemaal de gebeten hond zijn
Nou, ik vind dat ze hem wel mogen ontzien door hem een briefje in een dichte envelop mee te geven of jou te bellen om te zeggen dat hij niet meer naar school mag als..

Hij moet inderdaad om leren gaan met de grote boze maatschappij, maar hij is nog maar een kind en als hij het al zo lastig heeft, hoeft het niet allemaal tegelijk toch?
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 26 november 2009 @ 21:18:06 #96
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_75033870
Vreselijk dat Luca nu zo gepest word. Juist als onderwijzer zou je daar in mijn ogen op moeten inspelen. T zou idd fijn zijn als Luca zelf van zich afslaat, maar als ik naar mn eigen toen terug kijk, kon me wel verdedigen (judo enz) maar dat mocht niet buiten de mat, dus dat doe je niet. T is zo ontzettend oneerlijk!
En een andere school? waarbij t pesten wel word aangepakt. Maar waar ze m ook beter begeleiden?

sterkte
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  † In Memoriam † donderdag 26 november 2009 @ 21:19:08 #97
37843 lady-wrb
kortaf
pi_75033924
het gaat ook om iets heel onbenulligs.
het schijnt dat de school subsidie oid krijgt door die gegevens te verzamelen over de achtergrond van de ouders.
vind ik allemaal heel begrijpelijk en ik wil best meewerken, ware het niet dat ik elk jaar hetzelfde formulier krijg en ik het nu voor de 6e of 7e keer ontvang. alsof luca elk jaar een ander burgerservicenummer krijgt en ik ineens geen havodiploma heb ofzo
ze zijn er maar een keer wat zuiniger op. ik vind het nergens op slaan.
net zoals ik erachter ben gekomen dat iedere leerkracht aan het eind van het jaar een overdracht schrijft van elke leerling, die dan vervolgens door de volgende leerkracht weer niet gelezen wordt.
en als je dan een gesprek plant over de problematiek nemen ze niet eens de moeite om zich in te lezen.
o ik heb zo het idee tegen een muur te praten daar
pi_75034436
Lady wat erg dat hij zo gepest wordt.
pi_75037308
Lijkt me toch wel tijd worden om naar een andere school uit te zien als het al die tijd al zo'n ellende is lady-wrb
Of is dat geen optie?
  donderdag 26 november 2009 @ 22:38:26 #100
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_75037938
O lady-wrb dit komt hard aan zeg.
Ik sluit me aan bij Snoopy.
Wat zijn de kinderen toch hard zeg, maar die leraar....
Als je niet lacht, ben je dood.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')