quote:Op woensdag 25 november 2009 19:51 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Helemaal niksRommel maken moet
![]()
quote:Op woensdag 25 november 2009 19:53 schreef livelink het volgende:
Het is wel een enorm compliment als je kinderen rommel als iets bijzonders beschouwen![]()
Mijn kinderen zouden vrees ik ontdaan zijn als er geen rommel was en bang zijn dat de opruimpiet langs was gekomen.
ik heb hem op het hart gedrukt om alles wat hij in die drie jaar kickboksen geleerd heeft, toe te gaan passen.quote:Op donderdag 26 november 2009 21:04 schreef debuurvrouw het volgende:
Ach nee toch!! LadyDie arme jongen toch.
volgens mij is de nieuwste rage op scholen, dat kinderen "meer weerbaar" moeten zijn.Dat moet je ze toch leren, ook als onderwijzer?! Sterkte hoor, ik vind het zo erg voor Luca en jou.
ik wil juist niet dat hij ontzien wordt. hij moet straks ook de maatschappij in.quote:Op donderdag 26 november 2009 21:07 schreef YPPY het volgende:
Wat ontzettend stom van die leraar lady-wrb. En ik weet niet of er een ander 'juist perspectief' is in zo'n situatie. Je zo denken dat ze Luca wat ontzien. Juist omdat hij het al niet zo makkelijk heeft.
Nou, ik vind dat ze hem wel mogen ontzien door hem een briefje in een dichte envelop mee te geven of jou te bellen om te zeggen dat hij niet meer naar school mag als..quote:Op donderdag 26 november 2009 21:11 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik wil juist niet dat hij ontzien wordt. hij moet straks ook de maatschappij in.
maar ik wil koste wat het kost voorkomen dat hij straks net zo beschadigd in de maatschappij staat als ik.
juist omdat ik vroeger ook gepest ben (maar dan op het voortgezet onderwijs) maak ik me er misschien nog wel drukker om dan een ander, omdat ik wéét wat het met je doet en ook weet hoe dat in mijn latere leven nog van invloed is.
dat wil ik hem besparen.
ik hoop toch zo dat hij een keer heel hard van zich afslaat. maar ja, dan zal hij wel helemaal de gebeten hond zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |