Maar doen ze dan wel wat aan haar faalangst, of is het alleen een gegeven waar de juf rekening mee houdt?quote:Op dinsdag 24 november 2009 10:39 schreef chacama het volgende:
Reden om ze op maantjes-niveau te houden is d'r faalangst. De juf gaf dat mooi aan. "soms probeer ik ze het wel te geven, maar dan zie je dat gezichtje al vertrekken van twijfel, als ik ze dan weer het vertrouwde geef, is het goed. Liever een werkblad extra dan meteen extra dingen." Mooi dat ze dat zo goed signaleert.
Eh, daar heb ik nu zelfs nog wel eens last vanquote:Op dinsdag 24 november 2009 12:37 schreef Luchtbel het volgende:
Ik kan er ook wel om lachen hoor debuurvrouw. En hoe ze er bij komt weet ik niet, Snoop. Misschien doordat de dochter van onze oppas nu ook in die fase zit. Alleen die is 7. Maar als we een Piet treffen in de stad staat Jolie toch te stralen hoor.
Christan was er gisteren zelf ook bij, en zijn juf heeft hem uitgelegd dat hij in een paar vakken wat beter zijn best moet doen en dat ze hem dan gymnasiumadvies kan geven. Voor dat soort dingen is hij best gevoelig dus wie weet helpt dat alquote:Op woensdag 25 november 2009 07:07 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
Christan, wat goed dat 'ie havo of gymnasiumadvies krijgen zal!Weet je wat mij zo moeilijk lijkt nu? Ga je je zoon nou stimuleren om nét dat hogere niveau te halen of niet? Een beetje stimuleren kan natuurlijk geen kwaad, zou ik denken en tegelijkertijd zou ik wel wat bang zijn om te veel aan het pushen te zijn. Hoe voelt dat voor jullie, rewimo?
Gisteravond hadden we het 10-minutengesprekje over onze dochter: heerlijk kind, erg sociaal, creatief, betrokken, heel trouw, is actief in de kring, durft voor haar mening op te komen, goed bezig met letters en cijfers, slim aan het denken. Ze is blij, straalt en is helemaal op haar plek op school.
Zó fijn om te horen, om bevestigd te krijgen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |