Waarschijnlijk had TS gewoon een onbestaand artikel besteld.quote:Op donderdag 19 november 2009 14:13 schreef hugecooll het volgende:
Ik heb nog nooit problemen gehad met bol.com
quote:Op donderdag 19 november 2009 14:13 schreef hugecooll het volgende:
Precies. Maar elk bedrijf kan fouten maken, hoe groter het bedrijf hoe meer fouten er gemaakt kunnen worden. Maak je voor elk akkefietje een username aan?quote:
Die zul je hier weinig tot geen vinden.quote:Op donderdag 19 november 2009 14:15 schreef an0nymous het volgende:
Ik zocht mensen met soortgelijke klachten
Dit, die paar keren dat mijn bestelling later of niet kwam lag het aan TNT.quote:Op donderdag 19 november 2009 14:13 schreef hugecooll het volgende:
Ja precies, er worden duizenden bestellingen verwerkt, dan kan er altijd iets mis gaan.quote:Op donderdag 19 november 2009 14:19 schreef mime_negert het volgende:
[..]
Precies. Maar elk bedrijf kan fouten maken, hoe groter het bedrijf hoe meer fouten er gemaakt kunnen worden. Maak je voor elk akkefietje een username aan?
Wat waarschijnlijk waar is, zeker voor electronica zijn ze ook maar een dozenschuiver volgens mij.quote:Op donderdag 19 november 2009 14:12 schreef an0nymous het volgende:
Elke keer schuiven ze de schuld af op de leveranciers, ze nemen geen enkele schuld op zich
Lijkt mij best netjes. Welk tegenaanbod deden ze?quote:Ook deden zij mij een voorstel om een toestel van 100 euro duurder te kopen, met 15 euro korting. Hier was ik het dus niet mee eens want alleen aan het bellen naar de klantenservice was ik al zo'n 15 euro kwijt. Ik heb toen een ander voorstel gedaan, waar zij het niet mee eens waren.
Waarom ga je dan op bol zitten huilen, als je al weet dat het aan de leveranciers ligt? Bol heeft je artikel geleverd, maar de leverancier doet z'n werk niet.quote:Op donderdag 19 november 2009 14:22 schreef an0nymous het volgende:
Nee, natuurlijk niet.
Want ze zijn wel vaker laat geweest met de levertijd, maar dat maakt me verder ook niet zoveel uit.
Alleen de manier waarop ze dit aanpakken vind ik niet kunnen twee maanden lang volhouden dat het product er zeker wel komt en dan uiteindelijk annuleren, omdat de leveranciers het niet kunnen leveren. En dan zetten ze precies dezelfde telefoon op internet met een andere provider en dan veel duurder, zodat zij deze niet als een alternatief kunnen aanbieden vind het gewoon een rare gang van zaken. En ik maak niet persée hiervoor een profiel aan, hierdoor ben ik op deze site terecht gekomen toevallig.
Vertel eens wat meer over jezelf.quote:Op donderdag 19 november 2009 14:22 schreef an0nymous het volgende:
Nee, natuurlijk niet.
Want ze zijn wel vaker laat geweest met de levertijd, maar dat maakt me verder ook niet zoveel uit.
Alleen de manier waarop ze dit aanpakken vind ik niet kunnen twee maanden lang volhouden dat het product er zeker wel komt en dan uiteindelijk annuleren, omdat de leveranciers het niet kunnen leveren. En dan zetten ze precies dezelfde telefoon op internet met een andere provider en dan veel duurder, zodat zij deze niet als een alternatief kunnen aanbieden vind het gewoon een rare gang van zaken. En ik maak niet persée hiervoor een profiel aan, hierdoor ben ik op deze site terecht gekomen toevallig.
Ja maar ik vind het raar dat ze nu dezelfde telefoon wel hebben met een andere provider, als ze een klant tevreden willen stellen had ik het meer logish gevonden als zij mij deze als alternatief hadden opgestuurd i.p.v. bestelling te annuleren.quote:Op donderdag 19 november 2009 14:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja precies, er worden duizenden bestellingen verwerkt, dan kan er altijd iets mis gaan.
Ikzelf heb trouwens ook alleen goede ervaringen met BOL, soms 's avonds om 9 uur of zo besteld en dan was het artikel er al de volgende ochtend!
Ik begrijp uit de OP dat het om een telefoon ging, ik las toevallig gisteren nog een topic over een telefoon die maar niet kwam en dat er schijnbaar problemen zijn met de levering van sommige mobiele telefoons (die telefoon was ergens anders besteld).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |