UI's:quote:Dôar lig tuss'n Déénkel en Regge 'n laand
oons mooie en neerige Twèènte
't Laand van katoen en 't laand van d'n es
den greun is in wéénter en lèènte.
Doar ruust de rouw op d'n kaamp in de wéénd
geet 't rad van de möl in de bekke gezwéénd
Dôar steet nöast d'n eek'n d'n beuk en de dan
Dat is oons zo leeve land Twèènte (2x)
Om in de wall of fame te komen moet je minstens 15 delen actief meegepost hebben! (Hoeft niet aansluitend te zijn)Ook is het noodzakelijk af en toe te blijven posten.quote:-_Guitarist_- = David
ACT-F= Teun/ Mr.T/ Harry
Blawh = Bas
Bob-B = Bob
Chr1st1aan = Christiaan
Damzkieee = Gijs
Drizzt_DoUrden = Justin
Fems = Femke
haaKon = Machiel
Lamzak_ = Timo
Luiheid = Gerben
MarkoAlmelo = Marko
Mdrop = Martijn
MinderMutsig = Kirsten
norich = Henrike
Oldenzaal = Daniël
ReMcOrE = Remco
Rikketik = Bart
Robinhoo = Robin
Roycooooo = Roy
rulerofdeath = Wouter
Rumille = Peter
Samzz = San
skippy22 = Richard
TheGirlNextDoor = Nathalie
Panzerknacker666 = Sander
nee, een batsquote:
naja, batsen dan maar?quote:
werken, werken, werken...quote:Op donderdag 19 november 2009 13:57 schreef Luiheid het volgende:
En wat zijn jullie allemaal aant doen vandaag
Hier ookquote:Op donderdag 19 november 2009 14:09 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Stage stage stage...
Begint eigenlijk verrekte veel op werken te lijken....
quote:Op donderdag 19 november 2009 14:01 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Ohhh bedoel je dat bats...
ernstig is dat, hopelijk krijg je betaald, dan doe je het nog ergens voorquote:Op donderdag 19 november 2009 14:09 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Stage stage stage...
Begint eigenlijk verrekte veel op werken te lijken....
Krijg een vergoeding ja... En mag hier ook afstuderen... Maar goed ook, want ik kon niet echt wat anders vinden wat leuk was.quote:Op donderdag 19 november 2009 14:13 schreef haakon het volgende:
[..]
ernstig is dat, hopelijk krijg je betaald, dan doe je het nog ergens voor
ik moet vanaf februari stage lopen
als het maar leuk isquote:Op donderdag 19 november 2009 14:15 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Krijg een vergoeding ja... En mag hier ook afstuderen... Maar goed ook, want ik kon niet echt wat anders vinden wat leuk was.
Ze hebben ook al opgemerkt dat ik misschien wel kan blijven na mijn afstuderen... dus ach...
ik kreeg vorig jaar op stage 250 in de maandquote:Op donderdag 19 november 2009 14:18 schreef Luiheid het volgende:
En krijg niksNou misschien aan het einde een aardigheidje ofzo, maar iig geen vergoeding
![]()
Nouja, het is iig leerzaam
Ja zeker wel... aardige mensen ook, dat scheelt een boel.. En wordt serieus genomen, ze volgen mijn adviezen nog op ookquote:
en wat als je nu hebt: Wordt je seriéus genómen?quote:Op donderdag 19 november 2009 14:35 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Wordt je seriéus genomen of serieus genómen?
Klinkt alsof zij zegt dat t zo is, en jij met ongeloof reageertquote:Op donderdag 19 november 2009 14:37 schreef haakon het volgende:
[..]
en wat als je nu hebt: Wordt je seriéus genómen?
ik kreeg tijdens mijn stage 320 per maand, 2 gratis maaltijden per dag, gratis gebruik van alle faciliteiten op het park en ook gratis een bungalow ter beschikkingquote:Op donderdag 19 november 2009 14:25 schreef haakon het volgende:
[..]
ik kreeg vorig jaar op stage 250 in de maand
quote:Op donderdag 19 november 2009 14:42 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Klinkt alsof zij zegt dat t zo is, en jij met ongeloof reageert
Waarna je om pics of cam brult, uiteraard
quote:Op donderdag 19 november 2009 14:54 schreef Ratelslangetje het volgende:
[ afbeelding ] - C1000
Mijn bijdrage aan de TT
Tuurlijk... wat wil je weten?quote:Op donderdag 19 november 2009 14:57 schreef rulerofdeath het volgende:
heeft er iemand toevallig een boek visual C++ met MFC liggen?
Justin heeft gisteren zijn gezag even moeten laten gelden, omdat een paar kinderen lawaai maakten in de bibliotheekquote:
quote:Op donderdag 19 november 2009 15:21 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
Justin heeft gisteren zijn gezag even moeten laten gelden, omdat een paar kinderen lawaai maakten in de bibliotheek
quote:Op donderdag 19 november 2009 15:07 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Tuurlijk... wat wil je weten?
neuh, ik ben niet zo van de horloge'squote:Op donderdag 19 november 2009 15:43 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[TK] Horloge AC Collection
Iemand interesse?
Volgens mij verkoop jij nog je eigen ziel voor een tientje...jezus allemoal pruttelquote:Op donderdag 19 november 2009 15:43 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Iemand interesse?
quote:Op donderdag 19 november 2009 15:48 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Volgens mij verkoop jij nog je eigen ziel voor een tientje...jezus allemoal pruttel
Brandend voor eeuwig, brandend voor eeuwig, brandend voor eeuwig, brandend voor eeuwig!quote:
quote:Op donderdag 19 november 2009 15:48 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Volgens mij verkoop jij nog je eigen ziel voor een tientje...jezus allemoal pruttel
quote:Op donderdag 19 november 2009 15:54 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Brandend voor eeuwig, brandend voor eeuwig, brandend voor eeuwig, brandend voor eeuwig!
nee, zoveel gezag heeft Justin nietquote:
jammer van de blauwe achtergrondquote:Op donderdag 19 november 2009 15:43 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Iemand interesse?
nicequote:
quote:Op donderdag 19 november 2009 15:57 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
nee, zoveel gezag heeft Justin niet
[..]
jammer van de blauwe achtergrond
[..]
nice
inderdaadquote:Op donderdag 19 november 2009 16:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik vraag me af wat Henk Westbroek helemaal op het einde zegt, als ie daar zo \m/ staat
Ik eet vandaag hamburgersquote:Op donderdag 19 november 2009 16:39 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik heb eergister spaghetti gehad, gister aardappelschijfjes met hamburger en vanavond is dus nog maar afwachten
moest jij nou altijd voor jezelf koken?quote:Op donderdag 19 november 2009 16:42 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Ik eet vandaag hamburgersmet boontjes
en uhhh.... patatjes denk ik...
Nathaliequote:
quote:
Zow das lang geleden dat ik die heb gehoordquote:Op donderdag 19 november 2009 16:47 schreef rulerofdeath het volgende:
mooi nummer
ook een aanrader voor de niet-metaal luisterende mensen onder ons
ja goed hequote:
tjah, klopt altijdquote:
Mooi dan!quote:
hmm, das niet best. dan had je gister niet moeten stoppen met bier drinkenquote:Op donderdag 19 november 2009 16:53 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Mooi dan!
Heb alleen koppijn als een idioot
Ik ga denk ik maar een Premier en kabinetsleden etenquote:Op donderdag 19 november 2009 16:42 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Ik eet vandaag hamburgersmet boontjes
en uhhh.... patatjes denk ik...
Mwa, was gisteren flauwgevallen met mn kop tegen de muur, daar komt de hoofdpijn vanquote:Op donderdag 19 november 2009 16:55 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
hmm, das niet best. dan had je gister niet moeten stoppen met bier drinken
hoe krijg je dat voor mekaar dan?quote:Op donderdag 19 november 2009 17:10 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Mwa, was gisteren flauwgevallen met mn kop tegen de muur, daar komt de hoofdpijn van
premier en kabinetsleden eten?quote:Op donderdag 19 november 2009 17:02 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Ik ga denk ik maar een Premier en kabinetsleden eten![]()
Net spruitkes gehad jeuj nu heb ik vast en zeker geen zin meer in ongezond voedsel
Mijn bloeddruk is te laag als ik ongesteld ben, dan gebeurt dat wel vakerquote:Op donderdag 19 november 2009 17:11 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
hoe krijg je dat voor mekaar dan?
eet/slaap je wel genoeg?
quote:Op donderdag 19 november 2009 17:15 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Mijn bloeddruk is te laag als ik ongesteld ben, dan gebeurt dat wel vaker
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
quote:Op donderdag 19 november 2009 17:17 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]KloptSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
quote:
quote:
whahahaquote:Op donderdag 19 november 2009 17:43 schreef Oldenzaal het volgende:
Vandaag had een dikke collega in haar broek gepist!![]()
![]()
quote:Op donderdag 19 november 2009 17:43 schreef Oldenzaal het volgende:
Vandaag had een dikke collega in haar broek gepist!![]()
![]()
quote:Op donderdag 19 november 2009 17:44 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
whahaha
dus die heb je de broek uitgetrokken en in de kont geneukt?
quote:Op donderdag 19 november 2009 17:44 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
whahaha
even je leuter door de zeik gehaald om het iets beter te smerenquote:
die avatarquote:Op donderdag 19 november 2009 18:30 schreef Samzz het volgende:
Jooooow![]()
Ik ben goed bezig geweest vandaagIk ben trots op mezelf!
goed planquote:Op donderdag 19 november 2009 18:29 schreef Robinhoo het volgende:
HAAAAALLLLO. Ik ga me denk ik wat vaker melden hier.
Reelik ja. Ik magge gearne Tweants skriewn, en har emeand de'k det hier nog wal good zol könn.quote:
ik zei toch hoiquote:Op donderdag 19 november 2009 18:29 schreef Robinhoo het volgende:
HAAAAALLLLO. Ik ga me denk ik wat vaker melden hier.
Sanquote:Op donderdag 19 november 2009 18:30 schreef Samzz het volgende:
Jooooow![]()
Ik ben goed bezig geweest vandaagIk ben trots op mezelf!
oohja alles ging ook wel goed. me tjou?quote:
ja hoorquote:Op donderdag 19 november 2009 18:50 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
oohja alles ging ook wel goed. me tjou?
rusland ging toch niet naar het WK?quote:Op donderdag 19 november 2009 18:50 schreef ReMcOrE het volgende:
Nederland definitief in pot 1 met de loting voor het WK, dus groepshoofd; wat betekent dat we niet samen met Spanje, Duitsland, Italië, Engeland, Kroatië, Portugal, Frankrijk of Rusland in 1 poule kunnen komen
Joawal, mear ze köant gin 1e mear wordn.quote:Op donderdag 19 november 2009 18:51 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
rusland ging toch niet naar het WK?
*proest*quote:Op donderdag 19 november 2009 17:44 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
whahaha
jewel.quote:Op donderdag 19 november 2009 18:51 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ja hoor
nog gekke dingen gedaan de laatste tijd
Volgens m'n vriendin kon ik zo de Twilight saga inquote:
nou je het zegtquote:Op donderdag 19 november 2009 18:51 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
rusland ging toch niet naar het WK?
gelijk die taxi weer uit als je dat leestquote:
d'r staat geen lantaarn meer tussen fleringen en almelo?quote:
met genoeg katrollen kom je een heel eindquote:Op donderdag 19 november 2009 19:07 schreef Panzerknacker666 het volgende:
zo fitnesske jonks!, kieken of 80 gaat lukken.
jewel.quote:Op donderdag 19 november 2009 19:05 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
d'r staat geen lantaarn meer tussen fleringen en almelo?
met armen als mokers lukt dat ook wel.quote:Op donderdag 19 november 2009 19:08 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
met genoeg katrollen kom je een heel eind
Pics or it didn't happen.quote:Op donderdag 19 november 2009 19:12 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
met armen als mokers lukt dat ook wel.
dat scheelt. je gaat 1/2 januari toch niet de straat schoonvegen ofwel?quote:
nee daar doe ik niet aan.quote:Op donderdag 19 november 2009 19:32 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
dat scheelt. je gaat 1/2 januari toch niet de straat schoonvegen ofwel?
quote:Op donderdag 19 november 2009 19:33 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
nee daar doe ik niet aan.gooi me dan maar in't hok.
ja, niet dat het aan de orde is, maar ik denk er wel zo overquote:Op donderdag 19 november 2009 19:34 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]![]()
daar heb je al over nagedacht ja
tjah, straat schoonmaken is ook niet alles. eigenlijk zouden ze die taakstraffen verplicht moeten stellenquote:Op donderdag 19 november 2009 19:59 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
ja, niet dat het aan de orde is, maar ik denk er wel zo over
quote:Op donderdag 19 november 2009 20:30 schreef Samzz het volgende:
Straat schoonvegen? Taakstraffen? Huh?
Ik heb gewéldige laarsjes gezien! Morgen vanuit werk even langs de winkel om te passen
Dat komt omdat ik niet bij jou lig!quote:Op donderdag 19 november 2009 21:09 schreef Samzz het volgende:
Ik ga lekker in bed liggen. Ik heb het koud volgens m'n tepels.
Ik kom er aanquote:Op donderdag 19 november 2009 21:09 schreef Samzz het volgende:
Ik ga lekker in bed liggen. Ik heb het koud volgens m'n tepels.
altijd al geweten, vandaar vaak mijn duidelijke berichten zaterdag en zondagnachtquote:
quote:Op donderdag 19 november 2009 22:56 schreef haakon het volgende:
[..]
altijd al geweten, vandaar vaak mijn duidelijke berichten zaterdag en zondagnacht,
nog ff en ik ben onsterfelijk !
trustenquote:ik ga Dexter kijken, dan naar bed,
iedereen weltrusten alvast![]()
trustenquote:Op donderdag 19 november 2009 22:54 schreef sjoemie1985 het volgende:
iedereen alvast een goede nacht toe gewenst.![]()
![]()
doei chrisquote:Op vrijdag 20 november 2009 00:48 schreef Chr1st1aan het volgende:
Oeh het ge-kwijl gaat beginnen, doei
quote:Op vrijdag 20 november 2009 04:54 schreef Oldenzaal het volgende:
Whoaaaaaaaaaah! Samzz aan de lijn gehad! Met de sjikkere kop naar enschede gegaan met de taxi... ruzie gehad.... Supermooie avond gehad!!! Nu slapen!
quote:
whahaquote:
"Bij een vechtpartij in een woning in Enschede is donderdag een 72-jarige man om het leven gekomen"quote:Op vrijdag 20 november 2009 04:54 schreef Oldenzaal het volgende:
Whoaaaaaaaaaah! Samzz aan de lijn gehad! Met de sjikkere kop naar enschede gegaan met de taxi... ruzie gehad.... Supermooie avond gehad!!! Nu slapen!
quote:Op vrijdag 20 november 2009 09:00 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
"Bij een vechtpartij in een woning in Enschede is donderdag een 72-jarige man om het leven gekomen"
Zucht, Daniel weer. Je leer het ook nooit af he?
quote:Op vrijdag 20 november 2009 09:00 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
"Bij een vechtpartij in een woning in Enschede is donderdag een 72-jarige man om het leven gekomen"
Zucht, Daniel weer. Je leer het ook nooit af he?
quote:Op donderdag 19 november 2009 22:56 schreef haakon het volgende:
[..]
ik ga Dexter kijken, dan naar bed,
iedereen weltrusten alvast![]()