en wat als je nu hebt: Wordt je seriéus genómen?quote:Op donderdag 19 november 2009 14:35 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Wordt je seriéus genomen of serieus genómen?
Klinkt alsof zij zegt dat t zo is, en jij met ongeloof reageertquote:Op donderdag 19 november 2009 14:37 schreef haakon het volgende:
[..]
en wat als je nu hebt: Wordt je seriéus genómen?
ik kreeg tijdens mijn stage 320 per maand, 2 gratis maaltijden per dag, gratis gebruik van alle faciliteiten op het park en ook gratis een bungalow ter beschikkingquote:Op donderdag 19 november 2009 14:25 schreef haakon het volgende:
[..]
ik kreeg vorig jaar op stage 250 in de maand
quote:Op donderdag 19 november 2009 14:42 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Klinkt alsof zij zegt dat t zo is, en jij met ongeloof reageert
Waarna je om pics of cam brult, uiteraard
quote:Op donderdag 19 november 2009 14:54 schreef Ratelslangetje het volgende:
[ afbeelding ] - C1000
Mijn bijdrage aan de TT
Tuurlijk... wat wil je weten?quote:Op donderdag 19 november 2009 14:57 schreef rulerofdeath het volgende:
heeft er iemand toevallig een boek visual C++ met MFC liggen?
Justin heeft gisteren zijn gezag even moeten laten gelden, omdat een paar kinderen lawaai maakten in de bibliotheekquote:
quote:Op donderdag 19 november 2009 15:21 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
Justin heeft gisteren zijn gezag even moeten laten gelden, omdat een paar kinderen lawaai maakten in de bibliotheek
quote:Op donderdag 19 november 2009 15:07 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Tuurlijk... wat wil je weten?
neuh, ik ben niet zo van de horloge'squote:Op donderdag 19 november 2009 15:43 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[TK] Horloge AC Collection
Iemand interesse?
Volgens mij verkoop jij nog je eigen ziel voor een tientje...jezus allemoal pruttelquote:Op donderdag 19 november 2009 15:43 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[TK] Horloge AC Collection
Iemand interesse?
quote:Op donderdag 19 november 2009 15:48 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Volgens mij verkoop jij nog je eigen ziel voor een tientje...jezus allemoal pruttel
Brandend voor eeuwig, brandend voor eeuwig, brandend voor eeuwig, brandend voor eeuwig!quote:
quote:Op donderdag 19 november 2009 15:48 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Volgens mij verkoop jij nog je eigen ziel voor een tientje...jezus allemoal pruttel
quote:Op donderdag 19 november 2009 15:54 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Brandend voor eeuwig, brandend voor eeuwig, brandend voor eeuwig, brandend voor eeuwig!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |