UI's:quote:Dôar lig tuss'n Déénkel en Regge 'n laand
oons mooie en neerige Twèènte
't Laand van katoen en 't laand van d'n es
den greun is in wéénter en lèènte.
Doar ruust de rouw op d'n kaamp in de wéénd
geet 't rad van de möl in de bekke gezwéénd
Dôar steet nöast d'n eek'n d'n beuk en de dan
Dat is oons zo leeve land Twèènte (2x)
Om in de wall of fame te komen moet je minstens 15 delen actief meegepost hebben! (Hoeft niet aansluitend te zijn)Ook is het noodzakelijk af en toe te blijven posten.quote:-_Guitarist_- = David
ACT-F= Teun/ Mr.T/ Harry
Blawh = Bas
Bob-B = Bob
Chr1st1aan = Christiaan
Damzkieee = Gijs
Drizzt_DoUrden = Justin
Fems = Femke
haaKon = Machiel
Lamzak_ = Timo
Luiheid = Gerben
MarkoAlmelo = Marko
Mdrop = Martijn
MinderMutsig = Kirsten
norich = Henrike
Oldenzaal = Daniël
ReMcOrE = Remco
Rikketik = Bart
Robinhoo = Robin
Roycooooo = Roy
rulerofdeath = Wouter
Rumille = Peter
Samzz = San
skippy22 = Richard
TheGirlNextDoor = Nathalie
Panzerknacker666 = Sander
nee, een batsquote:
naja, batsen dan maar?quote:
werken, werken, werken...quote:Op donderdag 19 november 2009 13:57 schreef Luiheid het volgende:
En wat zijn jullie allemaal aant doen vandaag
Hier ookquote:Op donderdag 19 november 2009 14:09 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Stage stage stage...
Begint eigenlijk verrekte veel op werken te lijken....
quote:Op donderdag 19 november 2009 14:01 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Ohhh bedoel je dat bats...
ernstig is dat, hopelijk krijg je betaald, dan doe je het nog ergens voorquote:Op donderdag 19 november 2009 14:09 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Stage stage stage...
Begint eigenlijk verrekte veel op werken te lijken....
Krijg een vergoeding ja... En mag hier ook afstuderen... Maar goed ook, want ik kon niet echt wat anders vinden wat leuk was.quote:Op donderdag 19 november 2009 14:13 schreef haakon het volgende:
[..]
ernstig is dat, hopelijk krijg je betaald, dan doe je het nog ergens voor
ik moet vanaf februari stage lopen
als het maar leuk isquote:Op donderdag 19 november 2009 14:15 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Krijg een vergoeding ja... En mag hier ook afstuderen... Maar goed ook, want ik kon niet echt wat anders vinden wat leuk was.
Ze hebben ook al opgemerkt dat ik misschien wel kan blijven na mijn afstuderen... dus ach...
ik kreeg vorig jaar op stage 250 in de maandquote:Op donderdag 19 november 2009 14:18 schreef Luiheid het volgende:
En krijg niksNou misschien aan het einde een aardigheidje ofzo, maar iig geen vergoeding
![]()
Nouja, het is iig leerzaam
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |