nee, zoveel gezag heeft Justin nietquote:
jammer van de blauwe achtergrondquote:Op donderdag 19 november 2009 15:43 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[TK] Horloge AC Collection
Iemand interesse?
nicequote:
quote:Op donderdag 19 november 2009 15:57 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
nee, zoveel gezag heeft Justin niet
[..]
jammer van de blauwe achtergrond
[..]
nice
inderdaadquote:Op donderdag 19 november 2009 16:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik vraag me af wat Henk Westbroek helemaal op het einde zegt, als ie daar zo \m/ staat
Ik eet vandaag hamburgersquote:Op donderdag 19 november 2009 16:39 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik heb eergister spaghetti gehad, gister aardappelschijfjes met hamburger en vanavond is dus nog maar afwachten
moest jij nou altijd voor jezelf koken?quote:Op donderdag 19 november 2009 16:42 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Ik eet vandaag hamburgersmet boontjes
en uhhh.... patatjes denk ik...
Nathaliequote:
quote:
Zow das lang geleden dat ik die heb gehoordquote:Op donderdag 19 november 2009 16:47 schreef rulerofdeath het volgende:
mooi nummer
ook een aanrader voor de niet-metaal luisterende mensen onder ons
ja goed hequote:
tjah, klopt altijdquote:
Mooi dan!quote:
hmm, das niet best. dan had je gister niet moeten stoppen met bier drinkenquote:Op donderdag 19 november 2009 16:53 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Mooi dan!
Heb alleen koppijn als een idioot
Ik ga denk ik maar een Premier en kabinetsleden etenquote:Op donderdag 19 november 2009 16:42 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Ik eet vandaag hamburgersmet boontjes
en uhhh.... patatjes denk ik...
Mwa, was gisteren flauwgevallen met mn kop tegen de muur, daar komt de hoofdpijn vanquote:Op donderdag 19 november 2009 16:55 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
hmm, das niet best. dan had je gister niet moeten stoppen met bier drinken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |