altijd al geweten, vandaar vaak mijn duidelijke berichten zaterdag en zondagnachtquote:
quote:Op donderdag 19 november 2009 22:56 schreef haakon het volgende:
[..]
altijd al geweten, vandaar vaak mijn duidelijke berichten zaterdag en zondagnacht,
nog ff en ik ben onsterfelijk !
trustenquote:ik ga Dexter kijken, dan naar bed,
iedereen weltrusten alvast![]()
trustenquote:Op donderdag 19 november 2009 22:54 schreef sjoemie1985 het volgende:
iedereen alvast een goede nacht toe gewenst.![]()
![]()
doei chrisquote:Op vrijdag 20 november 2009 00:48 schreef Chr1st1aan het volgende:
Oeh het ge-kwijl gaat beginnen, doei
quote:Op vrijdag 20 november 2009 04:54 schreef Oldenzaal het volgende:
Whoaaaaaaaaaah! Samzz aan de lijn gehad! Met de sjikkere kop naar enschede gegaan met de taxi... ruzie gehad.... Supermooie avond gehad!!! Nu slapen!
quote:
whahaquote:
"Bij een vechtpartij in een woning in Enschede is donderdag een 72-jarige man om het leven gekomen"quote:Op vrijdag 20 november 2009 04:54 schreef Oldenzaal het volgende:
Whoaaaaaaaaaah! Samzz aan de lijn gehad! Met de sjikkere kop naar enschede gegaan met de taxi... ruzie gehad.... Supermooie avond gehad!!! Nu slapen!
quote:Op vrijdag 20 november 2009 09:00 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
"Bij een vechtpartij in een woning in Enschede is donderdag een 72-jarige man om het leven gekomen"
Zucht, Daniel weer. Je leer het ook nooit af he?
quote:Op vrijdag 20 november 2009 09:00 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
"Bij een vechtpartij in een woning in Enschede is donderdag een 72-jarige man om het leven gekomen"
Zucht, Daniel weer. Je leer het ook nooit af he?
quote:Op donderdag 19 november 2009 22:56 schreef haakon het volgende:
[..]
ik ga Dexter kijken, dan naar bed,
iedereen weltrusten alvast![]()
Je mag geen ruzie maken met sam!quote:Op vrijdag 20 november 2009 04:54 schreef Oldenzaal het volgende:
Rulerquote:Op vrijdag 20 november 2009 10:27 schreef rulerofdeath het volgende:
Goedemorgen Ratel, Sjoemie en Dre
![]()
en Marko ook
Oehhhh spannend!quote:Op vrijdag 20 november 2009 11:19 schreef haakon het volgende:
oooooh nog 1 nachtje slapen en dan naar Qlimax
Goedemorgen ...Joost(?)quote:Op vrijdag 20 november 2009 11:19 schreef jjstyle333 het volgende:
1 goedenmorgen
En dan mag ik naar huis!quote:Daniël, ie bint onmeunig ral te passe hé?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 23 december 2008 13:19 schreef Slarioux het volgende:
Wauw, wat een grap. Ik heb niet meer zo gelachen sinds 11 september.
quote:Op vrijdag 20 november 2009 11:25 schreef Oldenzaal het volgende:
Ik heb helemaal geen zin om te werken!
Nu weet ik ook hoe Machiel zich altijd voelt
Hopelijk zegt de baas:
[..]
En dan mag ik naar huis!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik heb wel zin om te werken vaak, maar als ik ral ben niet
goedemorgen nog Daniel-san
The Outside Agency
quote:Op vrijdag 20 november 2009 11:27 schreef haakon het volgende:
[..]ik heb wel zin om te werken vaak, maar als ik ral ben niet
goedemorgen nog Daniel-san
quote:Op vrijdag 20 november 2009 13:23 schreef Chr1st1aan het volgende:
Wat een zaad topic, allemaal "" posts
Jou posts voegen ook altijd zoveel toequote:Op vrijdag 20 november 2009 13:23 schreef Chr1st1aan het volgende:
Wat een zaad topic, allemaal "" posts
Ja, ik zorg voor een lach op iedereens gezicht met mijn (grappige)plaatjes die ik hier deelquote:Op vrijdag 20 november 2009 13:30 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Jou posts voegen ook altijd zoveel toe.
Ik ga zo naar huuuuuuuuuuuus.... lekker puh
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |