Ze hoopte het niet, maar het was wel een gevolg. Lekker spannend toch, zo'n patser.quote:Op zondag 22 november 2009 21:41 schreef keesjeislief het volgende:
[..]
Zelfs als ze dat gedaan zou hebben is dat compleet irrelevant, je denkt toch niet dat zij erop hoopte dat het zo uit de hand zou lopen?
Wat een verhaal zeg...
Je moet die reacties in POL en NWS natuurlijk niet te serieus nemen want de meeste mensen zijn echt wel gematigd maar op zich snap ik wel wat je bedoelt. Zat me laatst ook af te vragen wat er zou gebeuren als Wilders door een moslim of Marokkaan dood zou worden geschoten. Zou dan echt bang zijn dat er een burgeroorlog uitbreekt terwijl het maar 1 gek hoeft te zijn die het in zijn hoofd haalt en uit hoeft te voeren.quote:Op zondag 22 november 2009 18:17 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Voor de gemiddelde moslim of Marokkaan is dat helaas de realiteit. Denk ook aan de moord op Fortuyn bijvoorbeeld. Nu denk ik het zelfs bij voetbalrellen, zie de topics in NWS wat voor soort reacties het namelijk uitlokt als een Moslim of Marokan de dader is. Kennelijk is dat voor een bepaald aantal mensen vele malen erger, als de dader niet autochtoon is.
Ik las dat ze enkele weken ervoor nog bevriend waren met het slachtoffer.quote:Op maandag 23 november 2009 07:33 schreef uiterstaardig het volgende:
[..]
Ze hoopte het niet, maar het was wel een gevolg. Lekker spannend toch, zo'n patser.
Ik kan me niet voorstellen dat die daders jongens waren naar wie je nooit hoefde om te kijken, het slachtoffer was door hen al eerder bedreigd.
Nou enquote:Op zondag 22 november 2009 20:25 schreef uiterstaardig het volgende:
[..]
Het ziet er toch naar uit dat zij een spelletje speelde.
oh ja die was erg gezellig jaquote:Op maandag 23 november 2009 06:58 schreef Oksel het volgende:
Bizar.. hoe haal je zoiets in je hoofd? Zelfs een kind moet beseffen dat bepaalde dingen te ver gaan.
Doet me denken aan de film Eden Lake trouwens..
In Comic Sans.quote:
Doe je de groeten aan Dirk?quote:Op maandag 23 november 2009 09:03 schreef HalvinCarris het volgende:
[..]
In Comic Sans.![]()
Ik ga dood hier![]()
http://parkiet77.hyves.nl/?ref=srquote:Op maandag 23 november 2009 09:03 schreef MikeyMo het volgende:
In de spits vandaag hadden ze het over alle Hyves-pagina's van de hoofdrolspelers in deze zaak, maar er is bar weinig te vinden afgezien van Dirk Post die 0 vrienden bezit
Waren tot gister nog openbaar..quote:Op maandag 23 november 2009 10:02 schreef inZanity het volgende:
[..]
http://parkiet77.hyves.nl/?ref=sr
http://manowar88.hyves.nl/
http://nellie200.hyves.nl/
Het kan aan mij liggen, maar het is behoorlijk betekenisloos geworden nu het de norm lijkt geworden.quote:Op maandag 23 november 2009 10:11 schreef yvonne het volgende:
Hoera, en er komt een Stille Tocht.
Wat zouden we toch moeten zonder Stille Tocht mensen!
Het stelt ook geen ene moer meer voor, áls het ooit al iets voorgesteld heeft.quote:Op maandag 23 november 2009 10:12 schreef Disana het volgende:
[..]
Het kan aan mij liggen, maar het is behoorlijk betekenisloos geworden nu het de norm lijkt geworden.
nounou, ik denk dat je blij moet zijn dat na die verschrikkelijke gebeurtenissen een stille tocht georganiseerd wordt ...quote:Op maandag 23 november 2009 10:11 schreef yvonne het volgende:
Hoera, en er komt een Stille Tocht.
Wat zouden we toch moeten zonder Stille Tocht mensen!
vanochtend ook nog..quote:
Ik vind die tochten zelf ook een beetje zinloos, ze worden volgens mij gewoon uit gewoonte georganiseerd tegenwoordig. Zelfs voor hooligans.quote:Op maandag 23 november 2009 10:17 schreef RM-rf het volgende:
[..]
nounou, ik denk dat je blij moet zijn dat na die verschrikkelijke gebeurtenissen een stille tocht georganiseerd wordt ...
Dankzij die stille tochten wordt er een duidelijke teken gezet dat dit nooit, nooit, nooit meer mag gebeuren..
zelf heb ik bv al sinds 1984 in alle georganiseerde stille tochten meegelopen en je voelt toch langzaam een verandering in nederland komen qua acceptatie van het idee dat zinloos geweld dus helemaal geen zin heeft.
quote:Op maandag 23 november 2009 10:17 schreef RM-rf het volgende:
[..]
nounou, ik denk dat je blij moet zijn dat na die verschrikkelijke gebeurtenissen een stille tocht georganiseerd wordt ...
Dankzij die stille tochten wordt er een duidelijke teken gezet dat dit nooit, nooit, nooit meer mag gebeuren..
zelf heb ik bv al sinds 1984 in alle georganiseerde stille tochten meegelopen en je voelt toch langzaam een verandering in nederland komen qua acceptatie van het idee dat zinloos geweld dus helemaal geen zin heeft.
Urk, alles binnen de gelederen houden, er zal dus niks veranderen.quote:Op maandag 23 november 2009 10:36 schreef ShaoliN het volgende:
Met een honkbal knuppel....Vroeger kon je zoiets alleen van de mafia verwachten.
Kut visboeren.
http://www.telegraaf.nl/b(...)ivaal_ontkent__.htmlquote:ma 23 nov 2009, 05:30 | 48 reacties | lees voor
Hatelijke berichten op Hyves
Liefdesrivaal ontkent
door Bert Huisjes en Liesbeth Oelen
URK - De hoofdverdachte van de moord op de 14-jarige Dirk Post op Urk ontkent iets te maken te hebben met de dood van zijn voormalige vriend.
Volgens zijn familie heeft Jaap van der H. (15) gisterochtend laten weten onschuldig te zijn. "Hij heeft tegen zijn moeder gezegd: ik heb het niet gedaan", zei gisteren een lid van de zwaar aangeslagen familie. De drie kinderen van 12, 13 en 15 jaar werden afgelopen weekend verhoord, in bijzijn van hun advocaten en ouders. Alleen de moeder van Jaap van der H. mocht niet aanwezig zijn, totdat ze zelf is verhoord. Dirk werd woensdag met ernstig letsel dood aangetroffen in het Urker bos, na een nacht vermist te zijn geweest. Een motief voor de moord zou een ruzie zijn over een meisje, op wie slachtoffer én dader verliefd zouden zijn.
De familie van de hoofdverdachte stelde gisteren dat zij "hoopt en verwacht" dat Jaap vandaag uit voorarrest zal komen. "Wat we van Jaap hebben meegekregen, is dat de politie helemaal niks tegen hem heeft." Ook wil de familie onderstrepen dat de dood van Dirk Post voor alle gezinnen in Urk een drama is, ook voor de families van de jonge verdachten.
Hatelijke Hyvesberichten
De politie onderzoekt het computerverkeer en de historische plaatsgegevens van de mobieltjes van de drie jeugdige verdachten in de Urkse moordzaak.
De familie van Van der H. reageerde geschokt op de vele hatelijke berichten die werden geplaatst op de Hyves-pagina van de hoofdverdachte. "Iedereen spreekt schande van zijn verzameling messen. Maar dat zijn dingen van 200 jaar oud, uit Nieuw-Guinea. Ze liggen nog steeds thuis", aldus de zegspersoon.
"We kunnen het ons ook nauwelijks voorstellen dat een paar snotneusjes in staat zou zijn om Dirk Post te doden", aldus de familie. "Misschien was hij gewoon op de verkeerde plek op het verkeerde tijdstip. Wij denken dat die kinderen zijn aangehouden, omdat de politie helemaal niets heeft."
http://www.telegraaf.nl/b(...)okkenen__.html?p=2,2quote:In de dienst is volop aandacht geschonken aan de gebeurtenis." Behalve voor de ouders van Dirk werd ook gebeden voor de rechercheurs, hulpverleners, de leraren en leerlingen van het Emelwerdacollege in Emmeloord waar Dirk naartoe ging. Ook werd gerefereerd aan de tien geboden waarin onder meer staat dat men niet mag doodslaan.
Wat is daarmee? Dat doen gelovigen nu eenmaal. Die bidden.quote:Op maandag 23 november 2009 10:48 schreef yvonne het volgende:
[..]
http://www.telegraaf.nl/b(...)okkenen__.html?p=2,2
Er is ook gezegd dat ze hadden gehoopt dat de dader niet uit het eigen dorp zou komen. Hoe blind kun je zijn.quote:Op maandag 23 november 2009 10:51 schreef BoeufBourguignon het volgende:
[..]
Wat is daarmee? Dat doen gelovigen nu eenmaal. Die bidden.
Tegen wie heb je het?quote:Op maandag 23 november 2009 10:49 schreef ktnxbye het volgende:
Ga je nou niet druk maken om dingen die je klaarblijkelijk niet begrijpt. Dat is uit eerdere posts hier wel duidelijk geworden. Met de tijd dat je de manier van verwerken afdoet met een kotssmiley, dan wil of kan je het niet begrijpen. Kies jij maar.
Jup, maar ook dat had je best begrepen.quote:
Ik wil ook die kloon-check-optiequote:Op maandag 23 november 2009 10:59 schreef yvonne het volgende:
[..]
( hoeveel klonen ga je trouwens nog inzetten?)
Pardon, waar haal je dat allemaal vandaan?quote:Op maandag 23 november 2009 10:56 schreef BoeufBourguignon het volgende:
[..]
Het is gewoon een hechte gemeenschap, dan krijg je dit soort dingen.
Opvallend dat je als het christenen betreft vooraan staat om met stenen te gooien, maar dat je als hetzelfde over moslims wordt beweerd vooraan staat om heel hard "schande, racisme!" te roepen.
Dat maakt jou deHYPOCRIET VAN DE WEEK
Het zijn gereformeerde vissers.quote:Op maandag 23 november 2009 11:07 schreef BoeufBourguignon het volgende:
[..]
Ja, dus? Je moet daar als heiden ook niet tussen gaan wonen, want je hebt daar niks te zoeken.
Overigens bevestig je met je gezever alleen je status vanHYPOCRIET VAN DE WEEK
. Ik ken een moslim die verstoten is door z'n hele islamitische familie en omgeving, nadat hij bij een hartoperatie een bypass van een varkensader had ontvangen. Dit schijnt veelvuldig te gebeuren, in elk geval veel meer dan bij andere geloven. Maar daar zul je Disanatje niet over horen, nee, Disana hakt liever op gristenen.
quote:Op maandag 23 november 2009 11:07 schreef BoeufBourguignon het volgende:
[..]
Ja, dus? Je moet daar als heiden ook niet tussen gaan wonen, want je hebt daar niks te zoeken.
Moslimsquote:Overigens bevestig je met je gezever alleen je status vanHYPOCRIET VAN DE WEEK
. Ik ken een moslim die verstoten is door z'n hele islamitische familie en omgeving, nadat hij bij een hartoperatie een bypass van een varkensader had ontvangen.
Jij onderschat duidelijk de maatschappelijk functie van een kerk.quote:
Dat dus, een gemeenschap als Urk ( we hebben er nog meer in nederland) anno 2009 bestaat gewoonweg.quote:Op maandag 23 november 2009 11:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Pardon, waar haal je dat allemaal vandaan?
Toevallig hebben we vrienden in Urk, dus het is niet zo dat de gemeenschap mij onbekend is. Wist je dat mensen met rode haren van de duivel zijn en dat je niet bij het altaar mag trouwen als je zwanger bent?
Oh, en als je multiple sclerose hebt zoals wijlen de moeder van onze vrienden, dan staat de gemeente niet vooraan om je met aanpassingen te helpen omdat je de ziekte door zonde kreeg.
Het is MikeyMo. Laat hem lekker trollen. Dat is het enige wat hij kan.quote:Op maandag 23 november 2009 11:14 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Jij onderschat duidelijk de maatschappelijk functie van een kerk.
En 20 kerken in 1 dorp.quote:Op maandag 23 november 2009 11:14 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Hoezo lekker offtopic. Jij moet toch beter wetenquote:Op maandag 23 november 2009 11:17 schreef yvonne het volgende:
[..]
En 20 kerken in 1 dorp.
20, en ze zeggen allemaal iets anders, hoe maak je een dorp verknipt.
Dat van dat rode haar slaat werkelijk nergens op. Er is niemand die zo denkt in christelijke kring, of het moet een hoge uitzondering zijn. Maar die vormen geen gevaar lijkt me, voor zover je daar al van kunt spreken.quote:Op maandag 23 november 2009 11:01 schreef Disana het volgende:
Toevallig hebben we vrienden in Urk, dus het is niet zo dat de gemeenschap mij onbekend is. Wist je dat mensen met rode haren van de duivel zijn en dat je niet bij het altaar mag trouwen als je zwanger bent?
Oh, en als je multiple sclerose hebt zoals wijlen de moeder van onze vrienden, dan staat de gemeente niet vooraan om je met aanpassingen te helpen omdat je de ziekte door zonde kreeg.
Hechte geloofsgemeenschap my ass. Dat geef ik juist met mijn voorbeelden aan, als je niet in de pas loopt word je met hetzelfde gemak waarmee men op zondag twee keer naar de kerk gaat opzij gezet. Het is geen sociale gemeenschap in de zin van sociaal omgaan met elkaar. Het is een raamwerk van regels en geboden die men elkaar oplegt terwijl maar weinigen eraan kunnen voldoen.quote:Op maandag 23 november 2009 11:15 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat dus, een gemeenschap als Urk ( we hebben er nog meer in nederland) anno 2009 bestaat gewoonweg.
En door ons blind te staren op "de dreiging van de Islam"vergeten we wat er in onze achtertuin gebeurd.
Dat maakt het voor mij zo schokkend, dat het gebeurt met en door kinderen én in in wat wij ( de buitenwereld) zien als een "hechte geloofsgemeenschap"
Ik denk dat ze heel hard aan het bidden zijn dat die marokkaanse knul schuldig is...
Oh ja, en dat zeg je over een dorp waarin de jeugd massaal aan de coke schijnt te zijnquote:Op maandag 23 november 2009 11:14 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Tja, en ondanks dat is Urk een van de meest hechte gemeenschappen van Nederland.quote:Op maandag 23 november 2009 11:17 schreef yvonne het volgende:
[..]
En 20 kerken in 1 dorp.
20, en ze zeggen allemaal iets anders, hoe maak je een dorp verknipt.
Urk is die hoge uitzondering, zoiets verzin je niet. Gevaar is relatief, voor Nederland is dat er niet maar voor het individu dat daar zit opgesloten kan het funest zijn.quote:Op maandag 23 november 2009 11:18 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Dat van dat rode haar slaat werkelijk nergens op. Er is niemand die zo denkt in christelijke kring, of het moet een hoge uitzondering zijn. Maar die vormen geen gevaar lijkt me, voor zover je daar al van kunt spreken.
Is een reactie op een poster, niks offtopics aan.quote:Op maandag 23 november 2009 11:18 schreef HalvinCarris het volgende:
[..]
Hoezo lekker offtopic. Jij moet toch beter weten
quote:Op maandag 23 november 2009 11:19 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
Oh ja, en dat zeg je over een dorp waarin de jeugd massaal aan de coke schijnt te zijn
Beetje boude stelling... maar ik kan me er in vindenquote:Op maandag 23 november 2009 11:21 schreef BoeufBourguignon het volgende:
Afijn, je kunt wel blijven doormekkeren over gristenhonden, maar de dader zal uiteindelijk toch een Marokkaan blijken te zijn, of in ieder geval iemand met een islamitische achtergrond. Dat valt direcht af te leiden aan de nietsontziende, bijna dierlijke bruutheid van de moord.
Stel dat het zo zou zijn dan zie ik nog het probleem niet. Natuurlijk is het niet goed als iemand dat denkt, maar extremen heb je altijd.quote:Op maandag 23 november 2009 11:20 schreef Disana het volgende:
[..]
Urk is die hoge uitzondering, zoiets verzin je niet. Gevaar is relatief, voor Nederland is dat er niet maar voor het individu dat daar zit opgesloten kan het funest zijn.
Het is zo. En sinds wanneer is het geen probleem dat kinderen, in dit geval met rode haren, gepest en als slecht gezien worden?quote:Op maandag 23 november 2009 11:24 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Stel dat het zo zou zijn dan zie ik nog het probleem niet. Natuurlijk is het niet goed als iemand dat denkt, maar extremen heb je altijd.
Ik geloof je wel, en dat is ook wel een probleem in die zin dat het kut is voor die kinderen daar. Maar het gaat om incidenten, van een uitgebreid structureel probleem lijkt me geen sprake.quote:Op maandag 23 november 2009 11:25 schreef Disana het volgende:
[..]
Het is zo. En sinds wanneer is het geen probleem dat kinderen, in dit geval met rode haren, gepest en als slecht gezien worden?
nou dat ze netjes hun maatschappelijke functie vervullen als men het kennelijk nodig vindt om massaal aan de colombiaanse suiker te gaan.quote:Op maandag 23 november 2009 11:22 schreef Hetiszover het volgende:
[..]Wat heeft de maatschappelijke functie van een kerk met coke te maken?
Vind dit een beetje raar om te lezen...quote:Op maandag 23 november 2009 10:44 schreef yvonne het volgende:
[..]
Urk, alles binnen de gelederen houden, er zal dus niks veranderen.
God wikt, God beslist en de hersendode gemeente volgt.
Ben benieuwd wat de Dominee op de kansel gaat verkondigen voor ziek geouwehoer.
Er is godverdegodver iets GOED mis als kinderen in staat zijn de ander met een honkbalknuppel tot moes te meppen.
Het is ziek, het zit verschrikkelijk mis!
"we vinden zo'n steun in gebed"
Ga godver liever op zoek waarom je jeugd zo ontspoord is!
Het zijn kinderen
Ook met 15 jaar ben je kind.
quote:Op maandag 23 november 2009 11:25 schreef Hetiszover het volgende:
[..]Hehe. Hoever is het eigenlijk? En lees mijn toevoeging nog even, ik heb daar wel een punt dacht ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Misschien zitten ze wel op Honkbal... ik weet het niet hoor, het is maar een gedachtequote:Op maandag 23 november 2009 11:25 schreef LangeTabbetje het volgende:
Zou men nu ook de ouders van de daders hierover gaan aanspreken ? In de zin van....wat doen je kinderen met een honkbalknuppel ? (Of ben ik nu ouderwets)
Juist in mijn contact met Urkers heb ik bruut en dierlijk gedrag gezien:quote:Op maandag 23 november 2009 11:21 schreef BoeufBourguignon het volgende:
[..]
Dat valt direcht af te leiden aan de nietsontziende, bijna dierlijke bruutheid van de moord.
quote:Op maandag 23 november 2009 11:28 schreef Kentoet het volgende:
[..]
Juist in mijn contact met Urkers heb ik bruut en dierlijk gedrag gezien:
- Verstandelijk gehandicapten worden weggestopt en ouders zijn 'schuldig" en zondig Onzin ik denk dat je op Urk als verstandelijk gehandicapte het juist goed hebt
- Veel incest Kom eens uit die doos van je!
- Veel (huiselijk) geweld Hoor dit voor het eerst
- Bij een begrafenis van een baby werden deze en de ouders zondaars genoemd__!
X2
- Hoog druggebruik bij jongeren Is waar
- enz
Misschien zou je m'n punt eens kunnen begrijpen.quote:Op maandag 23 november 2009 11:27 schreef Gupje het volgende:
[..]
Vind dit een beetje raar om te lezen...
Ik vind bij zo zaak dat geloof/familie/vrienden hier niks mee te maken hebben, zal het je nog sterker vertellen dat die jaap niet eens uit een gelovig gezin komt.
Ik snap ook niet waarom je zo trapt op de mensen die een toevlucht zoeken in het geloof, als dat hun manier van rouwen is Who Gives A Fuck.
Wat je hier beschrijft heb ik inderdaad meer meegemaakt in Christelijke gemeenschappen, is niet voorbehouden aan Urk.quote:Op maandag 23 november 2009 11:28 schreef Kentoet het volgende:
[..]
Juist in mijn contact met Urkers heb ik bruut en dierlijk gedrag gezien:
- Verstandelijk gehandicapten worden weggestopt en ouders zijn 'schuldig" en zondig
- Veel incest
- Veel (huiselijk) geweld
- Bij een begrafenis van een baby werden deze en de ouders zondaars genoemd__!
- Hoog druggebruik bij jongeren
- enz
Bidden ontslaat mensen inderdaad niet van hun verantwoordelijkheid. Ora et labora moet het credo zijn, bid en werkquote:Op maandag 23 november 2009 11:33 schreef yvonne het volgende:
[..]
Misschien zou je m'n punt eens kunnen begrijpen.
Er is iets mis in Urk
Dat is het al sinds een tijd of wat.
Nu gaan kinderen kinderen doodknuppelen ( enig idee hoe het er in je hoofd moet uitzien als je als 15-jarige MET handlangers een ander DOODKNUPPELT)
Dan is er iets mis, en dat los je niet op door te gaan bidden, dat los je op door eens goed schoon schip te maken in gemeenschappen als Urk.
Jip en janneke genoeg?
Misschien, geen bash, is het eens interessant om je je te verdiepen in dit soort gemeenschappen.
Lees de posts van Disana maar, topje, ijsberg
Toen ik hoorde dat die jongen een vriendinnetje van allochtone afkomst had, dacht ik ook meteen: "dat wordt weer koren op de molen van Wilders".quote:Op zondag 22 november 2009 18:17 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Voor de gemiddelde moslim of Marokkaan is dat helaas de realiteit. Denk ook aan de moord op Fortuyn bijvoorbeeld. Nu denk ik het zelfs bij voetbalrellen, zie de topics in NWS wat voor soort reacties het namelijk uitlokt als een Moslim of Marokan de dader is.
Men is ook vaak veel eerder uitgepraat over zo'n onderwerp als het over autochtonen gaat.quote:Kennelijk is dat voor een bepaald aantal mensen vele malen erger, als de dader niet autochtoon is.
Ik hoef me niet te verdiepen in de Urkse gemeenschap ik woon er.quote:Op maandag 23 november 2009 11:33 schreef yvonne het volgende:
[..]
Misschien zou je m'n punt eens kunnen begrijpen.
Er is iets mis in Urk
Dat is het al sinds een tijd of wat.
Nu gaan kinderen kinderen doodknuppelen ( enig idee hoe het er in je hoofd moet uitzien als je als 15-jarige MET handlangers een ander DOODKNUPPELT)
Dan is er iets mis, en dat los je niet op door te gaan bidden, dat los je op door eens goed schoon schip te maken in gemeenschappen als Urk.
Jip en janneke genoeg?
Misschien, geen bash, is het eens interessant om je je te verdiepen in dit soort gemeenschappen.
Lees de posts van Disana maar, topje, ijsberg
Edit,
ach jee, je woont in Urk, da's pas erg
quote:Op maandag 23 november 2009 11:41 schreef inZanity het volgende:
wat een geouwehoer hier over geloof en Urk etc.
dit had overal in Nederland kunnen gebeuren.
Als kinderen heel kort gehouden worden kunnen ze dingen gaan uitvergroten en overmatig imiteren. Het zou kunnen dat ze teveel geweld in spelletjes of op tv hebben gezien en dit groter hebben gemaakt dan het werkelijk is omdat ze geen ijkpunt in hun direkte omgeving hebben. Denk aan het gelovige kort gehouden meisje dat helemaal los gaat zodra ze het huis uit is om te studeren.quote:Op maandag 23 november 2009 11:40 schreef Gupje het volgende:
[..]
Maar toch vind ik het nog raar waarom het geloof of cultuur betrokken wordt bij een zieke moord!
Lol.quote:Op maandag 23 november 2009 11:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Als kinderen heel kort gehouden worden kunnen ze dingen gaan uitvergroten en overmatig imiteren. Het zou kunnen dat ze teveel geweld in spelletjes of op tv hebben gezien en dit groter hebben gemaakt dan het werkelijk is omdat ze geen ijkpunt in hun direkte omgeving hebben. Denk aan het gelovige kort gehouden meisje dat helemaal los gaat zodra ze het huis uit is om te studeren.
Maar los gaan als meisje is totaal want anders dan los gaan met een knuppel en iemand doden...quote:Op maandag 23 november 2009 11:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Als kinderen heel kort gehouden worden kunnen ze dingen gaan uitvergroten en overmatig imiteren. Het zou kunnen dat ze teveel geweld in spelletjes of op tv hebben gezien en dit groter hebben gemaakt dan het werkelijk is omdat ze geen ijkpunt in hun direkte omgeving hebben. Denk aan het gelovige kort gehouden meisje dat helemaal los gaat zodra ze het huis uit is om te studeren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |