abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74933467
Ga je nou niet druk maken om dingen die je klaarblijkelijk niet begrijpt. Dat is uit eerdere posts hier wel duidelijk geworden. Met de tijd dat je de manier van verwerken afdoet met een kotssmiley, dan wil of kan je het niet begrijpen. Kies jij maar.
pi_74933500
quote:
Wat is daarmee? Dat doen gelovigen nu eenmaal. Die bidden.
  † In Memoriam † maandag 23 november 2009 @ 10:52:31 #103
137949 Disana
pi_74933544
quote:
Op maandag 23 november 2009 10:51 schreef BoeufBourguignon het volgende:

[..]

Wat is daarmee? Dat doen gelovigen nu eenmaal. Die bidden.
Er is ook gezegd dat ze hadden gehoopt dat de dader niet uit het eigen dorp zou komen. Hoe blind kun je zijn.
  Admin maandag 23 november 2009 @ 10:53:39 #104
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_74933575
quote:
Op maandag 23 november 2009 10:49 schreef ktnxbye het volgende:
Ga je nou niet druk maken om dingen die je klaarblijkelijk niet begrijpt. Dat is uit eerdere posts hier wel duidelijk geworden. Met de tijd dat je de manier van verwerken afdoet met een kotssmiley, dan wil of kan je het niet begrijpen. Kies jij maar.
Tegen wie heb je het?
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_74933613
Tegen jou, maar dat had je best begrepen. Je maakt de manier van verwerking nu alweer belachelijk. is het zo moeilijk om dat te respecteren? Is het echt zodanig relevant dat die kinderen uit een gelovig gezin komen? is het dan ineens erger?
pi_74933683
Is de naam Wilders al gevallen ?
Oh I'm sorry, did I break your concentration?
  Admin maandag 23 november 2009 @ 10:58:50 #107
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_74933704
Tering, wie heeft dat blik Grrrrrrrrrrrrrrrristenen vandaag opengetrokken?
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Admin maandag 23 november 2009 @ 10:59:38 #108
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_74933723
quote:
Op maandag 23 november 2009 10:54 schreef ktnxbye het volgende:
is het dan ineens erger?
Jup, maar ook dat had je best begrepen.
( hoeveel klonen ga je trouwens nog inzetten?)

pi_74933733
Ha. Als je geen argumenten meer hebt kan je altijd nog beledigend worden. Chapeau!
pi_74933774
quote:
Op maandag 23 november 2009 10:59 schreef yvonne het volgende:

[..]

( hoeveel klonen ga je trouwens nog inzetten?)
Ik wil ook die kloon-check-optie
  maandag 23 november 2009 @ 11:01:19 #111
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_74933778
Bidden

Ik begin bijna te denken dat Dirk tijdens de fatale momenten ook nog gewoon netjes de andere wang heeft toegekeerd.
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
  † In Memoriam † maandag 23 november 2009 @ 11:01:24 #112
137949 Disana
pi_74933780
quote:
Op maandag 23 november 2009 10:56 schreef BoeufBourguignon het volgende:

[..]

Het is gewoon een hechte gemeenschap, dan krijg je dit soort dingen.

Opvallend dat je als het christenen betreft vooraan staat om met stenen te gooien, maar dat je als hetzelfde over moslims wordt beweerd vooraan staat om heel hard "schande, racisme!" te roepen.

Dat maakt jou de HYPOCRIET VAN DE WEEK
Pardon, waar haal je dat allemaal vandaan?

Toevallig hebben we vrienden in Urk, dus het is niet zo dat de gemeenschap mij onbekend is. Wist je dat mensen met rode haren van de duivel zijn en dat je niet bij het altaar mag trouwen als je zwanger bent?

Oh, en als je multiple sclerose hebt zoals wijlen de moeder van onze vrienden, dan staat de gemeente niet vooraan om je met aanpassingen te helpen omdat je de ziekte door zonde kreeg.
pi_74933883
Dus hij verwacht vandaag weer op straat te staan?
Dan hoop ik helemaal dat hij als volwassene wordt berecht... gewetenloos ventje.
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
  † In Memoriam † maandag 23 november 2009 @ 11:08:52 #114
137949 Disana
pi_74933966
quote:
Op maandag 23 november 2009 11:07 schreef BoeufBourguignon het volgende:

[..]

Ja, dus? Je moet daar als heiden ook niet tussen gaan wonen, want je hebt daar niks te zoeken.

Overigens bevestig je met je gezever alleen je status van HYPOCRIET VAN DE WEEK . Ik ken een moslim die verstoten is door z'n hele islamitische familie en omgeving, nadat hij bij een hartoperatie een bypass van een varkensader had ontvangen. Dit schijnt veelvuldig te gebeuren, in elk geval veel meer dan bij andere geloven. Maar daar zul je Disanatje niet over horen, nee, Disana hakt liever op gristenen.
Het zijn gereformeerde vissers.
pi_74934084
quote:
Op maandag 23 november 2009 11:07 schreef BoeufBourguignon het volgende:

[..]

Ja, dus? Je moet daar als heiden ook niet tussen gaan wonen, want je hebt daar niks te zoeken.
_____!
quote:
Overigens bevestig je met je gezever alleen je status van HYPOCRIET VAN DE WEEK . Ik ken een moslim die verstoten is door z'n hele islamitische familie en omgeving, nadat hij bij een hartoperatie een bypass van een varkensader had ontvangen.
Moslims . Het gaat over Urkse Dirk en Urkse Nellie en de Urkse moordenaar.
pi_74934094
quote:
Op maandag 23 november 2009 11:08 schreef Disana het volgende:

[..]

Het zijn gereformeerde vissers.

Die moslims met varkensaders?
pi_74934099
quote:
Op maandag 23 november 2009 11:01 schreef MikeyMo het volgende:
Bidden
Jij onderschat duidelijk de maatschappelijk functie van een kerk.
Want ik ben verzekerd, dat noch dood noch leven, noch engelen noch machten, noch heden noch toekomst, noch krachten, noch hoogte noch diepte, noch iets anders mij zal kunnen scheiden van de liefde van God.
  Admin maandag 23 november 2009 @ 11:15:47 #118
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_74934139
quote:
Op maandag 23 november 2009 11:01 schreef Disana het volgende:

[..]

Pardon, waar haal je dat allemaal vandaan?

Toevallig hebben we vrienden in Urk, dus het is niet zo dat de gemeenschap mij onbekend is. Wist je dat mensen met rode haren van de duivel zijn en dat je niet bij het altaar mag trouwen als je zwanger bent?

Oh, en als je multiple sclerose hebt zoals wijlen de moeder van onze vrienden, dan staat de gemeente niet vooraan om je met aanpassingen te helpen omdat je de ziekte door zonde kreeg.
Dat dus, een gemeenschap als Urk ( we hebben er nog meer in nederland) anno 2009 bestaat gewoonweg.
En door ons blind te staren op "de dreiging van de Islam"vergeten we wat er in onze achtertuin gebeurd.
Dat maakt het voor mij zo schokkend, dat het gebeurt met en door kinderen én in in wat wij ( de buitenwereld) zien als een "hechte geloofsgemeenschap"

Ik denk dat ze heel hard aan het bidden zijn dat die marokkaanse knul schuldig is...

pi_74934144
quote:
Op maandag 23 november 2009 11:14 schreef Hetiszover het volgende:

[..]

Het is MikeyMo. Laat hem lekker trollen. Dat is het enige wat hij kan.
  Admin maandag 23 november 2009 @ 11:17:33 #120
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_74934181
quote:

[..]

En 20 kerken in 1 dorp.
20, en ze zeggen allemaal iets anders, hoe maak je een dorp verknipt.

maandag 23 november 2009 @ 11:18:34 #121
273430 HalvinCarris
Weet iemand waar HalvinCarris?
pi_74934207
quote:
Op maandag 23 november 2009 11:17 schreef yvonne het volgende:

[..]

En 20 kerken in 1 dorp.
Hoezo lekker offtopic. Jij moet toch beter weten
Op maandag 18 januari 2010 14:11 schreef Mint_Clansell het volgende:
Username: HalvinCarris
Hoe simpel kun je zijn om gewoon de eerste letter van de voor- en achternaam om te draaien? :')
pi_74934213
quote:
Op maandag 23 november 2009 11:01 schreef Disana het volgende:

Dat van dat rode haar slaat werkelijk nergens op. Er is niemand die zo denkt in christelijke kring, of het moet een hoge uitzondering zijn. Maar die vormen geen gevaar lijkt me, voor zover je daar al van kunt spreken.
Want ik ben verzekerd, dat noch dood noch leven, noch engelen noch machten, noch heden noch toekomst, noch krachten, noch hoogte noch diepte, noch iets anders mij zal kunnen scheiden van de liefde van God.
  † In Memoriam † maandag 23 november 2009 @ 11:19:27 #123
137949 Disana
pi_74934226
quote:
Op maandag 23 november 2009 11:15 schreef yvonne het volgende:

[..]

Dat dus, een gemeenschap als Urk ( we hebben er nog meer in nederland) anno 2009 bestaat gewoonweg.
En door ons blind te staren op "de dreiging van de Islam"vergeten we wat er in onze achtertuin gebeurd.
Dat maakt het voor mij zo schokkend, dat het gebeurt met en door kinderen én in in wat wij ( de buitenwereld) zien als een "hechte geloofsgemeenschap"

Ik denk dat ze heel hard aan het bidden zijn dat die marokkaanse knul schuldig is...
Hechte geloofsgemeenschap my ass. Dat geef ik juist met mijn voorbeelden aan, als je niet in de pas loopt word je met hetzelfde gemak waarmee men op zondag twee keer naar de kerk gaat opzij gezet. Het is geen sociale gemeenschap in de zin van sociaal omgaan met elkaar. Het is een raamwerk van regels en geboden die men elkaar oplegt terwijl maar weinigen eraan kunnen voldoen.

Ja dat laatste, maar een atheïst uit Emmeloord mag ook denk ik zo.
  maandag 23 november 2009 @ 11:19:31 #124
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_74934231
quote:

[..]

Oh ja, en dat zeg je over een dorp waarin de jeugd massaal aan de coke schijnt te zijn
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
pi_74934245
quote:
Op maandag 23 november 2009 11:17 schreef yvonne het volgende:

[..]

En 20 kerken in 1 dorp.
Tja, en ondanks dat is Urk een van de meest hechte gemeenschappen van Nederland.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')