abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74836633
CASABLANCA - Marokko biedt als eerste land in de Arabische wereld Nederlands op universitair niveau. In april 2009 begon de letterenfaculteit van de universiteit Hassan II in Casablanca met de eerste lessen. Inmiddels hebben zich ruim honderd studenten aangemeld.

Het complete artikel: http://www.telegraaf.nl/b(...)iteit_Marokko__.html

Zo kan het ook dus
pi_74836896
quote:
Op woensdag 18 november 2009 23:23 schreef Desertstorm het volgende:
CASABLANCA - Marokko biedt als eerste land in de Arabische wereld Nederlands op universitair niveau. In april 2009 begon de letterenfaculteit van de universiteit Hassan II in Casablanca met de eerste lessen. Inmiddels hebben zich ruim honderd studenten aangemeld.

Zo kan het ook dus
Ja maar die komen hier niet wonen gekske
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  woensdag 18 november 2009 @ 23:37:39 #3
69415 Buschetta
Jouw IP toevallig ?
pi_74837175
quote:
Op woensdag 18 november 2009 23:30 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Ik ben bang dat dit een sorrt voorbereidende cursus is voor emigratie helaas
in turkije had je soortgelijke dingen een aantal jaren terug.
pi_74837391
quote:
Op woensdag 18 november 2009 23:37 schreef Buschetta het volgende:

[..]

Wat meer universitair geschoolde Marokkanen kan geen kwaad.
pi_74837407
quote:

[..]

mwa het zijn studenten aan een uni natuurlijk. die komen hier niet naartoe wij krijgen alleen de mensen die in eigen land ook uitgekotst worden
pi_74837449
quote:

[..]

Als je de moeite had genomen om het artikel te lezen.

Zij denken er niet aan om naar Nederland te migreren en wijzen op de toename van Nederlandse investeerders in Marokko. „Ze komen naar ons toe en wij moeten voorbereid zijn door op z'n minst hun taal te leren”, meent Redwan. „Ook al zouden we met het Nederlands in economisch opzicht niets kunnen bereiken, we hebben in ieder geval onze blik op de wereld verruimd”, aldus Kauthar.
pi_74837524
quote:
Op woensdag 18 november 2009 23:30 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Nee hier komen alleen de ongeletterden
Niet geschoten is altijd mis..
Ach Margrietje, de Rozen zullen bloeien..
pi_74838330
Kijk helemaal geweldig!
En stuur nu alle marokkanen die geen Nederlands kunnen maar lekker terug naar Marokko, en zodra ze fatsoenlijk Nederlands kunnen kijken we wel verder of Geert nog een plekje vrij heeft in Nederland.
  donderdag 19 november 2009 @ 00:33:08 #9
37676 freako
Onverbeterlijke optimist
  donderdag 19 november 2009 @ 00:44:25 #10
280318 Desertstorm
Nunc aut Nunquam
pi_74838964
quote:
Wat een enorme blunder van mij zeg! Nou, laat maar weten of je er uit komt anders typ ik het voor je over zonder spelfouten
  donderdag 19 november 2009 @ 00:48:54 #11
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_74839025
quote:
Op donderdag 19 november 2009 00:44 schreef Desertstorm het volgende:

[..]

Wat een enorme blunder van mij zeg! Nou, laat maar weten of je er uit komt anders typ ik het voor je over zonder spelfouten
Dat is inderdaad een flinke blunder en een lelijke fout, zeker in een TT als deze. Hoort niet.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_74839030
Ik heb sbs6 al gebeld

Nederlanse

RTV Noord-Holland is next
  donderdag 19 november 2009 @ 01:00:45 #13
280318 Desertstorm
Nunc aut Nunquam
pi_74839191
*zit zich nou ergens in een hoekje zwaar te schamen*

Ben ik net nieuw hier op dit forum en maak ik meteen deze zeer onacceptabele fout. Dit blijft me nog jaren achtervolgen. Ik overweeg serieus om iedereen op dit forum persoonlijk mijn excuses aan te bieden.
  donderdag 19 november 2009 @ 01:03:24 #14
165633 eriksd
The grand facade...
pi_74839242
quote:

Zo kan het ook dus
Zo moet het dus ook.
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
pi_74839255
Een jaar of 6 geleden een rondreis door Marokko gemaakt. Ook een aantal universiteiten bezocht. Bij een van die instellingen vroeg ik naar de toelatingseisen. Mij werd verteld dat je bij sommige universiteiten de Koran moest kunnen reciteren. Als toelatingseis... En ik was nog zo naief om te vragen: Ook voor een studie wiskunde?
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_74843682
quote:
Op donderdag 19 november 2009 01:03 schreef capricia het volgende:
Een jaar of 6 geleden een rondreis door Marokko gemaakt. Ook een aantal universiteiten bezocht. Bij een van die instellingen vroeg ik naar de toelatingseisen. Mij werd verteld dat je bij sommige universiteiten de Koran moest kunnen reciteren. Als toelatingseis... En ik was nog zo naief om te vragen: Ook voor een studie wiskunde?
Dat is heel vreemd, aangezien dat geen toelatingseis is. Dat kan twee dingen betekenen, of je begrijpt Marokkaanse humor niet (ze waren je aan het dollen), of ze wilde je gewoon niet binnen hebben. De enige universiteiten die dat hebben, zijn uiteraard de universiteiten geheel gericht op de theologie. Dan kan het wel kloppen (en dan is het niet zo gek imo).
Allah Al Watan Al Malik
  donderdag 19 november 2009 @ 10:44:58 #17
274062 Sjaakz
Teflonbuikspreekpop
pi_74843785
Leuk! Er zal waarschijnlijk maar een handjevol universiteiten buiten Nederland zijn die dit aanbieden.
pi_74844413
o wee als een mod de tt verbetert. dit is veel te leuk om te laten staan.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  donderdag 19 november 2009 @ 11:05:54 #19
69415 Buschetta
Jouw IP toevallig ?
pi_74844464
quote:
Op woensdag 18 november 2009 23:45 schreef Desertstorm het volgende:

[..]

Als je de moeite had genomen om het artikel te lezen.
....
Zij denken er niet aan om naar Nederland te migreren
ach hoe lief naief
  donderdag 19 november 2009 @ 11:10:06 #20
274062 Sjaakz
Teflonbuikspreekpop
pi_74844625
quote:
Op donderdag 19 november 2009 11:05 schreef Buschetta het volgende:

[..]

ach hoe lief naief
Als we maar niet overspoeld worden door universitair geschoolde Marokkanen!#!@#
  donderdag 19 november 2009 @ 11:28:00 #21
69415 Buschetta
Jouw IP toevallig ?
pi_74845116
quote:
Op donderdag 19 november 2009 11:10 schreef Sjaakz het volgende:

[..]

Maakt niet veel uit voor de inslag van het volk. Heb zelf een hoop WO IT'ers uit Marokko onder me gehad.
Zelfde leugenachtige achterbakse streken dus wat dat betreft maakt het geen bal uit of wat voor een studie ze hebben gedaan. Sterker nog de WO geschoolden zagen vaak meer mogelijkheden om het systeem te misbruiken dus nog een tikkie erger uiteindelijk.
  donderdag 19 november 2009 @ 11:38:43 #22
274062 Sjaakz
Teflonbuikspreekpop
pi_74845423
quote:
Op donderdag 19 november 2009 11:28 schreef Buschetta het volgende:

[..]

Maakt niet veel uit voor de inslag van het volk. Heb zelf een hoop WO IT'ers uit Marokko onder me gehad.
Zelfde leugenachtige achterbakse streken dus wat dat betreft maakt het geen bal uit of wat voor een studie ze hebben gedaan. Sterker nog de WO geschoolden zagen vaak meer mogelijkheden om het systeem te misbruiken dus nog een tikkie erger uiteindelijk.
Wat vervelend dat je zo misbruikt bent door universitair geschoolde Marokkanen. Hoor je toch niet vaak!
  donderdag 19 november 2009 @ 11:42:13 #23
3542 Gia
User under construction
pi_74845512
Kunnen ze dat daar misschien ook op basisschoolniveau in gaan voeren. Vooral voor de kindjes waarvan papa toch al in Nederland woont en die weten dat ze op hun 15de naar Nederland moeten.
pi_74845520
quote:
Op donderdag 19 november 2009 11:10 schreef Sjaakz het volgende:

[..]

They took our jobs!
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_74845540
quote:
Op donderdag 19 november 2009 11:42 schreef Gia het volgende:
Kunnen ze dat daar misschien ook op basisschoolniveau in gaan voeren. Vooral voor de kindjes waarvan papa toch al in Nederland woont en die weten dat ze op hun 15de naar Nederland moeten.
Nee, aangezien we het dan hebben over 2 tot 3 kinderen.
Allah Al Watan Al Malik
pi_74845865
quote:

Zo kan het ook dus
... met de intentie om hierheen te komen.
Daar gaan we weer.
  donderdag 19 november 2009 @ 11:55:28 #27
243636 emmerhoofd
(bijna) unbotherable
pi_74845896
Eerst zeiken over inburgeren, gaan ze Nederlands leren, is het wéér niet goed. Wat willen jullie nou?
pi_74845916
quote:
Op donderdag 19 november 2009 11:43 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Nee, aangezien we het dan hebben over 2 tot 3 kinderen.
Per vader... inderdaad.
Heel scherp van je Mutant
pi_74845949
quote:
Op donderdag 19 november 2009 11:55 schreef emmerhoofd het volgende:
Eerst zeiken over inburgeren, gaan ze Nederlands leren, is het wéér niet goed. Wat willen jullie nou?
Wegblijven?
Inburgeren voor die hier toch al zitten is prima.
pi_74845995
quote:
Op donderdag 19 november 2009 11:54 schreef Matteüs het volgende:

[..]

... met de intentie om hierheen te komen.
Daar gaan we weer.
quote:
Zij denken er niet aan om naar Nederland te migreren en wijzen op de toename van Nederlandse investeerders in Marokko. „Ze komen naar ons toe en wij moeten voorbereid zijn door op z'n minst hun taal te leren”, meent Redwan. „Ook al zouden we met het Nederlands in economisch opzicht niets kunnen bereiken, we hebben in ieder geval onze blik op de wereld verruimd”, aldus Kauthar.
Epic fail.
Allah Al Watan Al Malik
pi_74846030
quote:
Op donderdag 19 november 2009 11:56 schreef Matteüs het volgende:

[..]

Per vader... inderdaad.
Heel scherp van je Mutant
Op de 32 miljoen inwoners 2 tot 3 kinderen.

Scherp he, van me.
Allah Al Watan Al Malik
pi_74846081
quote:
Op donderdag 19 november 2009 11:58 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

[..]

Epic fail.
Nee Mutant, dat is natuurlijk een leugen. Wie wil er immers niet emigreren naar Nederland? Het land waar buitenlanders met open armen worden ontvangen door alle lagen van de bevolking.
pi_74846107
quote:
Op donderdag 19 november 2009 12:01 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Nee Mutant, dat is natuurlijk een leugen. Wie wil er immers niet emigreren naar Nederland. Het land waar buitenlanders met open armen worden ontvangen door alle lagen van de bevolking?
Dat is ook zo, ze plegen natuurlijk Taqqiya.

Ondertussen willen ze maar al te graag naar Nederland.
Allah Al Watan Al Malik
pi_74846130
quote:
Op donderdag 19 november 2009 11:58 schreef Mutant01 het volgende:
Epic fail.
Sow, lekker inhoudelijk en to the point weer.
Geen tegengas, dan maar iets roepen. Zo kennen we je weer.
quote:
Op donderdag 19 november 2009 11:59 schreef Mutant01 het volgende:
Op de 32 miljoen inwoners 2 tot 3 kinderen.

Scherp he, van me.
Jazeker, per vader uiteraard.
Goed dat je als rasechte Nederlander iedereen erop wijst. Top.
pi_74846192
quote:
Op donderdag 19 november 2009 12:02 schreef Matteüs het volgende:
Sow, lekker inhoudelijk en to the point weer.
Geen tegengas, dan maar iets roepen. Zo kennen we je weer.
Inderdaad, iets roepen wat in het artikel staat. Maar daarvoor moet je wel kunnen lezen.

Tweede epic fail in 1 topic!
quote:
Jazeker, per vader uiteraard.
Goed dat je als rasechte Nederlander iedereen erop wijst. Top.
Precies, en het betreft maximaal 1 vader, dus ja dan blijven het maar 2 tot 3 kinderen op 32 miljoen mensen.
Allah Al Watan Al Malik
pi_74846265
quote:
Op donderdag 19 november 2009 12:05 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Inderdaad, iets roepen wat in het artikel staat. Maar daarvoor moet je wel kunnen lezen.

Tweede epic fail in 1 topic!
Stond in het artikel "epic fail"? Joh... lolbroek.
quote:
Precies, en het betreft maximaal 1 vader, dus ja dan blijven het maar 2 tot 3 kinderen op 32 miljoen mensen.
Serieus? 1 Pappa maar?
Mag je wel liegen? Je moet binnenkort je schoentje nog zetten voor Sinterklaas he? Hij slaat je over hoor als je dit blijft herhalen.
pi_74846305
quote:
Op donderdag 19 november 2009 12:07 schreef Matteüs het volgende:

[..]

Stond in het artikel "epic fail"? Joh... lolbroek.
[..]

Serieus? 1 Pappa maar?
Mag je wel liegen? Je moet binnenkort je schoentje nog zetten voor Sinterklaas he? Hij slaat je over hoor als je dit blijft herhalen.
Oeh, Matteus heeft geen weerwoord.
Allah Al Watan Al Malik
pi_74846480
quote:
Op donderdag 19 november 2009 12:09 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Oeh, Matteus heeft geen weerwoord.
Serieus, hoe oud ben je? Of ben je fysiek wel op leeftijd maar kom je "daarboven" ontwikkeling te kort?
  donderdag 19 november 2009 @ 12:36:39 #39
280318 Desertstorm
Nunc aut Nunquam
pi_74847114
Het probleem is dat mensen in dit tipic het woord "marokkanen" en "NederlanDse taal" gaan combineren. Dan tot de conclusie komen dat het niet samen gaat in hun ogen, en daarna zonder het artikel te lezen haatdragende, gefrustreerde boodschappen uiten. Maar als diezelfde mensen nou gewoon eens beginnen te lezen.. Dan zouden ze merken dat het hier niet gaan over een geschoolde Marokkanen tsunami die naar ons mooie landje verhuizen, maar over Marokkanen die de NederlanDse taal willen leren omdat hun eigen land overspoeld word door NederlanDse zakenlieden. Zonder bijbedoelingen dus om te emigreren.
pi_74847261
Als het over Marokko of Marokkanen gaat, gaat Mutant los hoor. Pas maar op
pi_74847264
quote:
Op donderdag 19 november 2009 12:36 schreef Desertstorm het volgende:
Het probleem is dat mensen in dit tipic het woord "marokkanen" en "NederlanDse taal" gaan combineren. Dan tot de conclusie komen dat het niet samen gaat in hun ogen, en daarna zonder het artikel te lezen haatdragende, gefrustreerde boodschappen uiten. Maar als diezelfde mensen nou gewoon eens beginnen te lezen.. Dan zouden ze merken dat het hier niet gaan over een geschoolde Marokkanen tsunami die naar ons mooie landje verhuizen, maar over Marokkanen die de NederlanDse taal willen leren omdat hun eigen land overspoeld word door NederlanDse zakenlieden. Zonder bijbedoelingen dus om te emigreren.
En je denkt dat als een Nederlandse journalist aldaar die jonge Marokkaantjes interviewt, ze gaan aankondigen dat ze die taal nu al willen leren omdat ze dan later naar Nederland kunnen verkassen?
Ze voelen de tegenwerking al aankomen.
Daarbij: hoe vaak hoor je van een Marokkaan wat die werkelijk denkt?
  donderdag 19 november 2009 @ 12:49:02 #42
280318 Desertstorm
Nunc aut Nunquam
pi_74847421
Ooit zelf in Marokko geweest?
Als je daar geweest bent en een beetje hebt rondgekeken, dan zou je inzien dat er genoeg Marokkaanse jongeren wel naar school gaan en hun diploma halen. En de meeste van hun peinzen er niet over om naar Nederland te komen. Maar heeft het zin om hier tegenin te gaan? dweilen met de kraan open..
pi_74847633
quote:
Op donderdag 19 november 2009 12:49 schreef Desertstorm het volgende:
Als je daar geweest bent en een beetje hebt rondgekeken, dan zou je inzien dat er genoeg Marokkaanse jongeren wel naar school gaan en hun diploma halen. En de meeste van hun peinzen er niet over om naar Nederland te komen. Maar heeft het zin om hier tegenin te gaan? dweilen met de kraan open..
Ik zeg ook niet dat alle Marokkaanse kinderen hier willen komen. Waar haal je die wijsheid weg?
Als je zelf aannames invult is het inderdaad dweilen met de kraan open.
  donderdag 19 november 2009 @ 12:58:03 #44
69415 Buschetta
Jouw IP toevallig ?
pi_74847670
quote:
Op donderdag 19 november 2009 12:49 schreef Desertstorm het volgende:
Ja, van Agadir to Marakesh en Ketama tot de Sahara.
quote:
Als je daar geweest bent en een beetje hebt rondgekeken, dan zou je inzien dat er genoeg Marokkaanse jongeren wel naar school gaan en hun diploma halen. En de meeste van hun peinzen er niet over om naar Nederland te komen.
Klopt zoals in elk land. Alleen is het niveau veel lager. En jij hebt een onderzoekje gedaan tijdens je verblijf daar ? Interesant, misschien kan je de cijfers even publiceren...

Klopt natuurlijk niet he. Als je een Afrikaan de keuze geeft tussen NL en Zandbak kiest hij voor de eerste natuurlijk.
  donderdag 19 november 2009 @ 12:59:34 #45
280318 Desertstorm
Nunc aut Nunquam
pi_74847713
quote:
Op donderdag 19 november 2009 12:42 schreef Matteüs het volgende:

[..]

En je denkt dat als een Nederlandse journalist aldaar die jonge Marokkaantjes interviewt, ze gaan aankondigen dat ze die taal nu al willen leren omdat ze dan later naar Nederland kunnen verkassen?
Ze voelen de tegenwerking al aankomen.
Daarbij: hoe vaak hoor je van een Marokkaan wat die werkelijk denkt?
VInd je het raar dat ik mijn mening gevormd heb na jouw reactie? Kan je nou echt helemaal niks bedenken wat er in zou staan over Marokkaanse kinderen?
Hint: Lees bovenstaande regel van je reactie
pi_74847770
quote:
Op donderdag 19 november 2009 12:58 schreef Buschetta het volgende:
Klopt natuurlijk niet he. Als je een Afrikaan de keuze geeft tussen NL en Zandbak kiest hij voor de eerste natuurlijk.
Onzin, het ligt er maar net aan in wat voor positie die Afrikaan zit. Een opgeleide Afrikaan met een goede baan gaat echt niet voor Nederland kiezen hoor. In deze periode al helemaal niet trouwens.
Allah Al Watan Al Malik
pi_74847840
quote:
14 januari 2009 Aantal Marokkaanse immigranten ongekend laag
(Novum) - Het aantal Marokkaanse en Turkse immigranten is in vier decennia niet zo laag geweest als in 2007. In dat jaar togen zeventienhonderd Marokkanen en 2900 Turken naar Nederland. Voor beide landen is dat het laagste aantal sinds 1967. Dat blijkt uit cijfers van het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS).
Allah Al Watan Al Malik
pi_74848026
quote:
Op donderdag 19 november 2009 13:01 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Onzin, het ligt er maar net aan in wat voor positie die Afrikaan zit. Een opgeleide Afrikaan met een goede baan gaat echt niet voor Nederland kiezen hoor. In deze periode al helemaal niet trouwens.
Onzin.
Een opgeleide Afrikaan is 1000x beter af in Nederland. Een onopgeleide 100x beter.
pi_74848162
quote:
Op donderdag 19 november 2009 12:56 schreef Matteüs het volgende:

[..]

Ik zeg ook niet dat alle Marokkaanse kinderen hier willen komen. Waar haal je die wijsheid weg?
Als je zelf aannames invult is het inderdaad dweilen met de kraan open.
Nogmaals Matt, wat geeft jou het idee dat een goed opgeleide, intelligente Marokkaan het in zijn hoofd haalt naar Nederland te verkassen? Zijn bevolkingsgroep wordt hier uitgekotst. Denk je dat hij er zelfs maar over peinst om hierheen te komen?
pi_74848172
quote:
Op donderdag 19 november 2009 13:09 schreef Matteüs het volgende:

[..]

Onzin.
Een opgeleide Afrikaan is 1000x beter af in Nederland. Een onopgeleide 100x beter.
Onzin, de verdiensten zijn hier hoger, maar de kosten zijn hier ook veel hoger. Een hogeropgeleide Afrikaan zal in zijn eigen land al gauw bij de "elite" horen, nog afgezien van het feit dat al zijn familie in land van herkomst zit.
Allah Al Watan Al Malik
  donderdag 19 november 2009 @ 13:27:59 #51
69415 Buschetta
Jouw IP toevallig ?
pi_74848676
quote:
Op donderdag 19 november 2009 13:13 schreef Mutant01 het volgende:
nog afgezien van het feit dat al zijn familie in land van herkomst zit.
Dat is een boude uitspraak
pi_74848718
quote:
Op donderdag 19 november 2009 13:27 schreef Buschetta het volgende:

[..]

Dat is een boude uitspraak
Is dat zo? Wel als je het uit de context ruk waarin het geplaatst wordt. Immers hoeveel universitair geschoolde Marokkanen uit Marokko zie jij in Nederland?
Allah Al Watan Al Malik
pi_74848758
quote:
Op donderdag 19 november 2009 13:13 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Onzin, de verdiensten zijn hier hoger, maar de kosten zijn hier ook veel hoger. Een hogeropgeleide Afrikaan zal in zijn eigen land al gauw bij de "elite" horen, nog afgezien van het feit dat al zijn familie in land van herkomst zit.
Wat een blubber.
Kosten hoger... lol. Per saldo houd hij er meer aan over en daarbij is de levensstandaard hier vele malen hoger.

Ga eens naar school zeg. Foei, wat praat jij eenzijdig en raar.
pi_74848809
quote:
Op donderdag 19 november 2009 13:30 schreef Matteüs het volgende:

[..]

Wat een blubber.
Kosten hoger... lol. Per saldo houd hij er meer aan over en daarbij is de levensstandaard hier vele malen hoger.

Ga eens naar school zeg. Foei, wat praat jij eenzijdig en raar.
Nee, de kosten in levensonderhoud in Marokko zijn even hoog als in Nederland. Per saldo hou je daar veel meer over, alleen al vanwege het feit dat de belastingen hier 40% van je inkomen absorberen.
Allah Al Watan Al Malik
pi_74848816
quote:
Op donderdag 19 november 2009 13:29 schreef Mutant01 het volgende:
Immers hoeveel universitair geschoolde Marokkanen uit Marokko zie jij in Nederland?
Klopt. Vooralsnog is het allemaal bagger, met een dergelijke niveau dat zich enkel kunnen vertalen in rotzooi schoppen en criminaliteit.
We hebben er nog steeds niks aan. Zal ook wel niet veel veranderen.
pi_74848836
Hoeveel Marokkanen emigreren vandaag de dag nog eigenlijk naar Nederland? Netto gaan er waarschijnlijk toch meer terug naar Marokko?
Cool story, Hansel.
pi_74848853
quote:
Op donderdag 19 november 2009 13:32 schreef Matteüs het volgende:

[..]

Klopt. Vooralsnog is het allemaal bagger, met een dergelijke niveau dat zich enkel kunnen vertalen in rotzooi schoppen en criminaliteit.
We hebben er nog steeds niks aan. Zal ook wel niet veel veranderen.
Dus, waar zijn al die universitair geschoolde Marokkanen dan? Op Mars? Of zitten ze toch in Marokko?
Allah Al Watan Al Malik
pi_74848884
quote:
Op donderdag 19 november 2009 13:32 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Nee, de kosten in levensonderhoud in Marokko zijn even hoog als in Nederland.
Rekenen is niet je beste vak.
Wat kan mij het schelen als tomaten daar 10% van de prijs zijn. Als ik maar 2% verdien van wat ik in Nederland kan verdienen is de keus snel gemaakt.

Echt mutant, ga eens met school beginnen. Dit is he-le-maal niks.
pi_74848899
quote:
Op donderdag 19 november 2009 13:33 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Dus, waar zijn al die universitair geschoolde Marokkanen dan? Op Mars? Of zitten ze toch in Marokko?
Ik vraag me af of die wel bestaan.
pi_74848938
quote:
Op donderdag 19 november 2009 13:34 schreef Matteüs het volgende:

[..]

Rekenen is niet je beste vak.
Wat kan mij het schelen als tomaten daar 10% van de prijs zijn. Als ik maar 2% verdien van wat ik in Nederland kan verdienen is de keus snel gemaakt.

Echt mutant, ga eens met school beginnen. Dit is he-le-maal niks.
Wat lul je nou weer over tomaten. Koop je alleen tomaten dan in Nederland? Het levensonderhoud bestaat even goed uit huisvesting, kleding en van alles en nog wat. Je hebt een bepaald waanbeeld over Marokko, dat poog je hier even te projecteren.
Allah Al Watan Al Malik
pi_74848957
quote:
Op donderdag 19 november 2009 13:35 schreef Matteüs het volgende:

[..]

Ik vraag me af of die wel bestaan.
Dat hoef je je niet af te vragen, want dat blijkt wel uit de OP. Men o men, met elke post die je hier plaats maak je jezelf belachelijk. Maar goed, die zitten dus niet in Nederland. Waar zitten ze dan wel Matteus.
Allah Al Watan Al Malik
pi_74849026
Kijk zo kan het ook. Hulde daarvoor!
quote:
Dat hoef je je niet af te vragen, want dat blijft wel uit de OP. Men o men, met elke post die je hier plaats maak je jezelf belachelijk.
Loop niet zo te zeiken man, overduidelijk een cynisch grapje.
pi_74849041
quote:
Op donderdag 19 november 2009 13:39 schreef ThaMadEd het volgende:
[..]

Misschien dat je EVEN zijn eerdere post moet lezen alvorens hem te verdedigen.
Allah Al Watan Al Malik
pi_74849071
quote:
Op donderdag 19 november 2009 13:37 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Dat hoef je je niet af te vragen, want dat blijkt wel uit de OP. Men o men, met elke post die je hier plaats maak je jezelf belachelijk. Maar goed, die zitten dus niet in Nederland. Waar zitten ze dan wel Matteus.
Ligt eraan he? Hoe schalen we een Marokkaanse universiteit aan Nederlandse maatstaven?
Maarja, jij bent Marokkaan. Je zult alles wel glad strijken om op je pluche te kunnen blijven zitten.
pi_74849113
quote:
Op donderdag 19 november 2009 13:36 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Wat lul je nou weer over tomaten. Koop je alleen tomaten dan in Nederland? Het levensonderhoud bestaat even goed uit huisvesting, kleding en van alles en nog wat. Je hebt een bepaald waanbeeld over Marokko, dat poog je hier even te projecteren.
Je vind het niet erg iedereen duidelijk te maken dat je behoorlijk dom bent?
Is een paradox natuurlijk, want je hebt het niet door
pi_74849165
quote:
Op donderdag 19 november 2009 13:39 schreef ThaMadEd het volgende:
[..]

Ja theMadEd, lees mijn vorige posts even om te constateren dat je gelijk hebt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')