abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 19 november 2009 @ 13:27:59 #51
69415 Buschetta
Jouw IP toevallig ?
pi_74848676
quote:
Op donderdag 19 november 2009 13:13 schreef Mutant01 het volgende:
nog afgezien van het feit dat al zijn familie in land van herkomst zit.
Dat is een boude uitspraak
pi_74848718
quote:
Op donderdag 19 november 2009 13:27 schreef Buschetta het volgende:

[..]

Dat is een boude uitspraak
Is dat zo? Wel als je het uit de context ruk waarin het geplaatst wordt. Immers hoeveel universitair geschoolde Marokkanen uit Marokko zie jij in Nederland?
Allah Al Watan Al Malik
pi_74848758
quote:
Op donderdag 19 november 2009 13:13 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Onzin, de verdiensten zijn hier hoger, maar de kosten zijn hier ook veel hoger. Een hogeropgeleide Afrikaan zal in zijn eigen land al gauw bij de "elite" horen, nog afgezien van het feit dat al zijn familie in land van herkomst zit.
Wat een blubber.
Kosten hoger... lol. Per saldo houd hij er meer aan over en daarbij is de levensstandaard hier vele malen hoger.

Ga eens naar school zeg. Foei, wat praat jij eenzijdig en raar.
pi_74848809
quote:
Op donderdag 19 november 2009 13:30 schreef Matteüs het volgende:

[..]

Wat een blubber.
Kosten hoger... lol. Per saldo houd hij er meer aan over en daarbij is de levensstandaard hier vele malen hoger.

Ga eens naar school zeg. Foei, wat praat jij eenzijdig en raar.
Nee, de kosten in levensonderhoud in Marokko zijn even hoog als in Nederland. Per saldo hou je daar veel meer over, alleen al vanwege het feit dat de belastingen hier 40% van je inkomen absorberen.
Allah Al Watan Al Malik
pi_74848816
quote:
Op donderdag 19 november 2009 13:29 schreef Mutant01 het volgende:
Immers hoeveel universitair geschoolde Marokkanen uit Marokko zie jij in Nederland?
Klopt. Vooralsnog is het allemaal bagger, met een dergelijke niveau dat zich enkel kunnen vertalen in rotzooi schoppen en criminaliteit.
We hebben er nog steeds niks aan. Zal ook wel niet veel veranderen.
pi_74848836
Hoeveel Marokkanen emigreren vandaag de dag nog eigenlijk naar Nederland? Netto gaan er waarschijnlijk toch meer terug naar Marokko?
Cool story, Hansel.
pi_74848853
quote:
Op donderdag 19 november 2009 13:32 schreef Matteüs het volgende:

[..]

Klopt. Vooralsnog is het allemaal bagger, met een dergelijke niveau dat zich enkel kunnen vertalen in rotzooi schoppen en criminaliteit.
We hebben er nog steeds niks aan. Zal ook wel niet veel veranderen.
Dus, waar zijn al die universitair geschoolde Marokkanen dan? Op Mars? Of zitten ze toch in Marokko?
Allah Al Watan Al Malik
pi_74848884
quote:
Op donderdag 19 november 2009 13:32 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Nee, de kosten in levensonderhoud in Marokko zijn even hoog als in Nederland.
Rekenen is niet je beste vak.
Wat kan mij het schelen als tomaten daar 10% van de prijs zijn. Als ik maar 2% verdien van wat ik in Nederland kan verdienen is de keus snel gemaakt.

Echt mutant, ga eens met school beginnen. Dit is he-le-maal niks.
pi_74848899
quote:
Op donderdag 19 november 2009 13:33 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Dus, waar zijn al die universitair geschoolde Marokkanen dan? Op Mars? Of zitten ze toch in Marokko?
Ik vraag me af of die wel bestaan.
pi_74848938
quote:
Op donderdag 19 november 2009 13:34 schreef Matteüs het volgende:

[..]

Rekenen is niet je beste vak.
Wat kan mij het schelen als tomaten daar 10% van de prijs zijn. Als ik maar 2% verdien van wat ik in Nederland kan verdienen is de keus snel gemaakt.

Echt mutant, ga eens met school beginnen. Dit is he-le-maal niks.
Wat lul je nou weer over tomaten. Koop je alleen tomaten dan in Nederland? Het levensonderhoud bestaat even goed uit huisvesting, kleding en van alles en nog wat. Je hebt een bepaald waanbeeld over Marokko, dat poog je hier even te projecteren.
Allah Al Watan Al Malik
pi_74848957
quote:
Op donderdag 19 november 2009 13:35 schreef Matteüs het volgende:

[..]

Ik vraag me af of die wel bestaan.
Dat hoef je je niet af te vragen, want dat blijkt wel uit de OP. Men o men, met elke post die je hier plaats maak je jezelf belachelijk. Maar goed, die zitten dus niet in Nederland. Waar zitten ze dan wel Matteus.
Allah Al Watan Al Malik
pi_74849026
Kijk zo kan het ook. Hulde daarvoor!
quote:
Dat hoef je je niet af te vragen, want dat blijft wel uit de OP. Men o men, met elke post die je hier plaats maak je jezelf belachelijk.
Loop niet zo te zeiken man, overduidelijk een cynisch grapje.
pi_74849041
quote:
Op donderdag 19 november 2009 13:39 schreef ThaMadEd het volgende:
[..]

Misschien dat je EVEN zijn eerdere post moet lezen alvorens hem te verdedigen.
Allah Al Watan Al Malik
pi_74849071
quote:
Op donderdag 19 november 2009 13:37 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Dat hoef je je niet af te vragen, want dat blijkt wel uit de OP. Men o men, met elke post die je hier plaats maak je jezelf belachelijk. Maar goed, die zitten dus niet in Nederland. Waar zitten ze dan wel Matteus.
Ligt eraan he? Hoe schalen we een Marokkaanse universiteit aan Nederlandse maatstaven?
Maarja, jij bent Marokkaan. Je zult alles wel glad strijken om op je pluche te kunnen blijven zitten.
pi_74849113
quote:
Op donderdag 19 november 2009 13:36 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Wat lul je nou weer over tomaten. Koop je alleen tomaten dan in Nederland? Het levensonderhoud bestaat even goed uit huisvesting, kleding en van alles en nog wat. Je hebt een bepaald waanbeeld over Marokko, dat poog je hier even te projecteren.
Je vind het niet erg iedereen duidelijk te maken dat je behoorlijk dom bent?
Is een paradox natuurlijk, want je hebt het niet door
pi_74849165
quote:
Op donderdag 19 november 2009 13:39 schreef ThaMadEd het volgende:
[..]

Ja theMadEd, lees mijn vorige posts even om te constateren dat je gelijk hebt.
pi_74849180
quote:
Op donderdag 19 november 2009 13:41 schreef Matteüs het volgende:

[..]

Ligt eraan he? Hoe schalen we een Marokkaanse universiteit aan Nederlandse maatstaven?
Maarja, jij bent Marokkaan. Je zult alles wel glad strijken om op je pluche te kunnen blijven zitten.
Je hoeft helemaal niet "te schalen". Het gaat er gewoon om dat iemand die daar een baan heeft en een hogere opleiding heeft afgerond er doorgaans niet voor kiest om te emigreren. Dat jij daar slecht tegen kan is jouw probleem.
Allah Al Watan Al Malik
pi_74849329
quote:
Op donderdag 19 november 2009 13:43 schreef Matteüs het volgende:

[..]

Ja theMadEd, lees mijn vorige posts even om te constateren dat je gelijk hebt.
Gelezen, geconstateerd.
pi_74849443
Trouwens, alsof je met een universitaire studie Nederlands als Marokkaan veel in Nederland kan doen . Zoals in het artikel beschreven stond, hebben ze er daar meer aan.
Cool story, Hansel.
pi_74849521
quote:
Op donderdag 19 november 2009 13:44 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Je hoeft helemaal niet "te schalen". Het gaat er gewoon om dat iemand die daar een baan heeft en een hogere opleiding heeft afgerond er doorgaans niet voor kiest om te emigreren. Dat jij daar slecht tegen kan is jouw probleem.
Joh..

Dus als ze in Tibet hun basisscholen allemaal universiteiten gaan noemen behoren we al die leerlingen ook als hoogopgeleiden te bekijken. Inschaling? Weg ermee. Wie heeft dat nodig.

Flapdrol.
  donderdag 19 november 2009 @ 13:59:53 #71
274062 Sjaakz
Teflonbuikspreekpop
pi_74849695
Wat een vreemde discussie n.a.v. een redelijk triviaal en toch leuk feitje. Lijkt me juist iets om trots op te zijn als Nederlander. Dat je taal en cultuur kennelijk belangrijk genoeg bevonden worden om in het buitenland aan een universiteit te worden onderwezen.

Zo vaak gebeurt dat met Nederlands niet hoor.
pi_74849726
quote:
Op donderdag 19 november 2009 13:59 schreef Sjaakz het volgende:
Wat een vreemde discussie n.a.v. een redelijk triviaal en toch leuk feitje. Lijkt me juist iets om trots op te zijn als Nederlander. Dat je taal en cultuur kennelijk belangrijk genoeg bevonden worden om in het buitenland aan een universiteit te worden onderwezen.

Moar alle marrokannen sein tog uitkeringstrekkurs die naar nederland komme om geld voor noopes te krigje?
Cool story, Hansel.
pi_74849728
quote:

Ik ben ook blij te lezen dat het kennelijk ook zo kan
pi_74849817
quote:

Jij mag de vlag uithangen van me. Ikzelf heb daar weinig mee.
Onze unieke kennis over watertechniek en boeren wordt wereldwijd geprezen. Boeit me ook niet zoveel.
  donderdag 19 november 2009 @ 14:08:41 #75
274062 Sjaakz
Teflonbuikspreekpop
pi_74850007
quote:
Op donderdag 19 november 2009 14:03 schreef Matteüs het volgende:

[..]

Jij mag de vlag uithangen van me.
De Marokkaanse of de Nederlandse?
quote:
Ikzelf heb daar weinig mee.
Onze unieke kennis over watertechniek en boeren wordt wereldwijd geprezen. Boeit me ook niet zoveel.
Is er ook iets wat je wel leuk of interessant vindt aan Nederland, of loop je hier gewoon per ongeluk een beetje verloren rond?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')