Ja maar die komen hier niet wonen gekskequote:Op woensdag 18 november 2009 23:23 schreef Desertstorm het volgende:
CASABLANCA - Marokko biedt als eerste land in de Arabische wereld Nederlands op universitair niveau. In april 2009 begon de letterenfaculteit van de universiteit Hassan II in Casablanca met de eerste lessen. Inmiddels hebben zich ruim honderd studenten aangemeld.
Het complete artikel: http://www.telegraaf.nl/b(...)iteit_Marokko__.html
Zo kan het ook dus
Ik ben bang dat dit een sorrt voorbereidende cursus is voor emigratie helaasquote:Op woensdag 18 november 2009 23:30 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja maar die komen hier niet wonen gekske
Wat meer universitair geschoolde Marokkanen kan geen kwaad.quote:Op woensdag 18 november 2009 23:37 schreef Buschetta het volgende:
[..]
Ik ben bang dat dit een sorrt voorbereidende cursus is voor emigratie helaas
in turkije had je soortgelijke dingen een aantal jaren terug.
mwa het zijn studenten aan een uni natuurlijk. die komen hier niet naartoe wij krijgen alleen de mensen die in eigen land ook uitgekotst wordenquote:Op woensdag 18 november 2009 23:37 schreef Buschetta het volgende:
[..]
Als je de moeite had genomen om het artikel te lezen.quote:Op woensdag 18 november 2009 23:37 schreef Buschetta het volgende:
[..]
Nee hier komen alleen de ongeletterdenquote:Op woensdag 18 november 2009 23:30 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja maar die komen hier niet wonen gekske
Wat een enorme blunder van mij zeg! Nou, laat maar weten of je er uit komt anders typ ik het voor je over zonder spelfoutenquote:Op donderdag 19 november 2009 00:33 schreef freako het volgende:
Marokkanen leren in eigen land de Nederlanse taal.
Nederlanse
Dat is inderdaad een flinke blunder en een lelijke fout, zeker in een TT als deze. Hoort niet.quote:Op donderdag 19 november 2009 00:44 schreef Desertstorm het volgende:
[..]
Wat een enorme blunder van mij zeg! Nou, laat maar weten of je er uit komt anders typ ik het voor je over zonder spelfouten
Zo moet het dus ook.quote:Op woensdag 18 november 2009 23:23 schreef Desertstorm het volgende:
CASABLANCA - Marokko biedt als eerste land in de Arabische wereld Nederlands op universitair niveau. In april 2009 begon de letterenfaculteit van de universiteit Hassan II in Casablanca met de eerste lessen. Inmiddels hebben zich ruim honderd studenten aangemeld.
Het complete artikel: http://www.telegraaf.nl/b(...)iteit_Marokko__.html
Zo kan het ook dus
Dat is heel vreemd, aangezien dat geen toelatingseis is. Dat kan twee dingen betekenen, of je begrijpt Marokkaanse humor niet (ze waren je aan het dollen), of ze wilde je gewoon niet binnen hebben. De enige universiteiten die dat hebben, zijn uiteraard de universiteiten geheel gericht op de theologie. Dan kan het wel kloppen (en dan is het niet zo gek imo).quote:Op donderdag 19 november 2009 01:03 schreef capricia het volgende:
Een jaar of 6 geleden een rondreis door Marokko gemaakt. Ook een aantal universiteiten bezocht. Bij een van die instellingen vroeg ik naar de toelatingseisen. Mij werd verteld dat je bij sommige universiteiten de Koran moest kunnen reciteren. Als toelatingseis...En ik was nog zo naief om te vragen: Ook voor een studie wiskunde?
ach hoe lief naiefquote:Op woensdag 18 november 2009 23:45 schreef Desertstorm het volgende:
[..]
Als je de moeite had genomen om het artikel te lezen.
....
Zij denken er niet aan om naar Nederland te migreren
Maakt niet veel uit voor de inslag van het volk. Heb zelf een hoop WO IT'ers uit Marokko onder me gehad.quote:Op donderdag 19 november 2009 11:10 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Als we maar niet overspoeld worden door universitair geschoolde Marokkanen!#!@#
Wat vervelend dat je zo misbruikt bent door universitair geschoolde Marokkanen. Hoor je toch niet vaak!quote:Op donderdag 19 november 2009 11:28 schreef Buschetta het volgende:
[..]
Maakt niet veel uit voor de inslag van het volk. Heb zelf een hoop WO IT'ers uit Marokko onder me gehad.
Zelfde leugenachtige achterbakse streken dus wat dat betreft maakt het geen bal uit of wat voor een studie ze hebben gedaan. Sterker nog de WO geschoolden zagen vaak meer mogelijkheden om het systeem te misbruiken dus nog een tikkie erger uiteindelijk.
They took our jobs!quote:Op donderdag 19 november 2009 11:10 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Als we maar niet overspoeld worden door universitair geschoolde Marokkanen!#!@#
Nee, aangezien we het dan hebben over 2 tot 3 kinderen.quote:Op donderdag 19 november 2009 11:42 schreef Gia het volgende:
Kunnen ze dat daar misschien ook op basisschoolniveau in gaan voeren. Vooral voor de kindjes waarvan papa toch al in Nederland woont en die weten dat ze op hun 15de naar Nederland moeten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |