Ik ben benieuwd hoe de NWS-mods hiermee om zullen gaan en of mijn (voor)oordelen daarover bevestigd worden. Ik werd geband vanwege "sfeerverpesting" en mijn posts bevatten niet eens hele scheldtirades of doodsverwensingen.quote:Op donderdag 19 november 2009 17:59 schreef Whiskey_Tango het volgende:
Ja kijk waar ik voor werd uitgemaakt dan.
Halve maan volk.
quote:
Ik denk eerder andersom.quote:Op donderdag 19 november 2009 18:12 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
![]()
je doet echt hard je best he?
leg uit. dit is een algemeen geldende reply bij miepertjes.quote:
Het boeit mij niet zo of jij nou geband wordt of niet, ik win of verlies er niets mee als jij 48 uur lang wel of niet post. Ik wil graag weten of de mods nou zo objectief zijn in daden zoals ze altijd in woorden aangeven dat ze zijn.quote:Op donderdag 19 november 2009 18:14 schreef Whiskey_Tango het volgende:
Zoek het dan ook maar uit, als je er zo op geilt geef me maar 48 uur, wees er blij mee.
Makkie, je zoekt vaak genoeg de grezen op en overschrijdt die dan ook om de zoveel tijd. De enige die zijn best doet, ben jij in dat geval.quote:Op donderdag 19 november 2009 18:15 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
leg uit. dit is een algemeen geldende reply bij miepertjes.
Ik heb meneer wilders en zijn stemmers daarvoor uitgemaaktquote:Op donderdag 19 november 2009 18:10 schreef Whiskey_Tango het volgende:
Ban aanvragen is zelf een ban krijgen, sfeerverpester.
Overigens was de sfeer al verpest toen ik voor een racistische extreem rechtse duivel zionist werd uitgemaakt lijkt me, zonder schelden van mijn kant. Maar wacht, dat telt niet, als ik zeg dat hij mag oprotten dan ben ik wel bezig met het verpesten van een sfeer.
Alsof de sfeer in NWS moet lijken op dat van een moskee, die preken die jullie uitten.
De eerste wensing kwam van jouw kant.quote:Op donderdag 19 november 2009 18:18 schreef Whiskey_Tango het volgende:
Ik geloof van wel, daarom zullen ze het gaan bestraffen met weer 10 notes en een bezem door het topic halen en het daarmee afdoen. Ik reageerde op een zeer onsmakelijke betichting en scheldtirade van Meki.
Dat is je standaard riedeltje die al je tegen me gebruikt sinds ik lid ben, alsof het nu niet een keer duidelijk is wat je ware mening is.quote:Op donderdag 19 november 2009 18:18 schreef Meki het volgende:
[..]
Ik heb meneer wilders en zijn stemmers daarvoor uitgemaakt
als jij je daarop voelt aangesproken is het jouw probleem.
ik doe mijn best niet hoor. en ik snap überhaupt niet waar je je eigenlijk mee bemoeit, zeker niet met de relpy die jij kwispelend quote.quote:Op donderdag 19 november 2009 18:18 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Makkie, je zoekt vaak genoeg de grezen op en overschrijdt die dan ook om de zoveel tijd. De enige die zijn best doet, ben jij in dat geval.
Leuke doodsverwensing. Ken je de policy niet?quote:Op donderdag 19 november 2009 14:24 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
anders snij je ff lekker je linkse polsjes door.
Klopt, PVV die mag ik niet. Ik weet waar zij naartoe willen gaan, als jij het wist reageerde jij net als mij.quote:Op donderdag 19 november 2009 18:19 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Dat is je standaard riedeltje die al je tegen me gebruikt sinds ik lid ben, alsof het nu niet een keer duidelijk is wat je ware mening is.
bans worden niet besproken op het forum, geldt ook voor jou mag ik hopenquote:Op donderdag 19 november 2009 18:07 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoe de NWS-mods hiermee om zullen gaan en of mijn (voor)oordelen daarover bevestigd worden. Ik werd geband vanwege "sfeerverpesting" en mijn posts bevatten niet eens hele scheldtirades of doodsverwensingen.
is een zelfmoordadvies omdat je zo liep te huilen en je de wereld even niet aankon. volgens mij valt dat onder een andere categorie.quote:Op donderdag 19 november 2009 18:20 schreef vijfhonderd het volgende:
[..]
Leuke doodsverwensing. Ken je de policy niet?
WIe heeft het over bespreken? Ik geef alleen maar wat feedback.quote:Op donderdag 19 november 2009 18:29 schreef qonmann het volgende:
[..]
bans worden niet besproken op het forum, geldt ook voor jou mag ik hopen
Volgens mij is het een beetje overdreven gedoe van iedereen. Ik kan mij het niet voorstellen dat mensen serieus kwaad gaan worden om wat een ander over hen schrijft op een forum.quote:Op donderdag 19 november 2009 18:38 schreef KoosVogels het volgende:
De gemoederen liepen een beetje hoog op in het meest recente PVV-topic
Is toch hetzelfde?quote:
Ik verdenk sommigen er serieus van dat zij af en toe een hap nemen uit hun toetsenbord, na een verhitte discussie op Fok!quote:Op donderdag 19 november 2009 18:43 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Volgens mij is het een beetje overdreven gedoe van iedereen. Ik kan mij het niet voorstellen dat mensen serieus kwaad gaan worden om wat een ander over hen schrijft op een forum.
Topic had in mijn ogen ook in POL gemoeten, (staat zelfs in het originele bericht in het kopje "Politiek" de TS heeft er speficiek een kloon/account voor aangemaakt. Tis weer eens een blog, geen officieel NWS-bericht, maar goed...we zullen het een keer aten staan mits er eens normaal kan worden gereageerd.quote:Op donderdag 19 november 2009 18:38 schreef KoosVogels het volgende:
De gemoederen liepen een beetje hoog op in het meest recente PVV-topic
quote:
Het lijkt mij meer een soort sport van de laatste dagen: ofwel hard schelden, ofwel de draak met het topic of users steken.quote:Op donderdag 19 november 2009 18:43 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Volgens mij is het een beetje overdreven gedoe van iedereen. Ik kan mij het niet voorstellen dat mensen serieus kwaad gaan worden om wat een ander over hen schrijft op een forum.
zo'n groot voorstellingsvermogen komt vaak voor bij mensen die het zelf zouden doen...quote:Op donderdag 19 november 2009 18:46 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik verdenk sommigen er serieus van dat zij af en toe een hap nemen uit hun toetsenbord, na een verhitte discussie op Fok!
Mijn toetsenbord gaat al kapot door andere frustraties. Ben een slecht verliezer namelijk.quote:Op donderdag 19 november 2009 18:49 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
zo'n groot voorstellingsvermogen komt vaak voor bij mensen die het zelf zouden doen...
we zijn blij dat jij tevreden bent, oh groot orakel.quote:Op donderdag 19 november 2009 18:50 schreef Meh7 het volgende:
Geheel naar verwachting.
gamer?quote:Op donderdag 19 november 2009 18:50 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Mijn toetsenbord gaat al kapot door andere frustraties. Ben een slecht verliezer namelijk.
Weinig op de pc, maar raak altijd over de zeik als ik Football Manager voor de verandering weer eens heb geinstalleerd.quote:
Ach ja, ook mijn verwachtingen zijn weer eens bevestigd.quote:
Hoi.quote:Op donderdag 19 november 2009 18:53 schreef paddy het volgende:
[..]
Ach ja, ook mijn verwachtingen zijn weer eens bevestigd.
Ik heb hier ook dergelijke gamersquote:Op donderdag 19 november 2009 18:50 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Mijn toetsenbord gaat al kapot door andere frustraties. Ben een slecht verliezer namelijk.
Jij ook alquote:Op donderdag 19 november 2009 18:53 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Weinig op de pc, maar raak altijd over de zeik als ik Football Manager voor de verandering weer eens heb geinstalleerd.
Gefeliciteerd! Wist nie dat je in verwachting was!quote:Op donderdag 19 november 2009 18:53 schreef paddy het volgende:
[..]
Ach ja, ook mijn verwachtingen zijn weer eens bevestigd.
Probleem is dat ik geen kleuter meer benquote:Op donderdag 19 november 2009 18:54 schreef paddy het volgende:
[..]
Ik heb hier ook dergelijke gamers
Schatjes zijn het normaal
http://www.fm-base.co.uk/forum/downloads.php?do=cat&id=76quote:Op donderdag 19 november 2009 18:54 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Jij ook al![]()
Ik kan alleen geen duel winnen
rook ze!quote:Op donderdag 19 november 2009 18:56 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Probleem is dat ik geen kleuter meer benAlthans, ik weet niet hoe oud jouw kroost is.
Maar goed, ik ga werken. Tabe
Ja, ik ben ook achterlijk slecht in die game. Daarom flikker ik em meestal na een week alweer van de pcquote:Op donderdag 19 november 2009 18:54 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Jij ook al![]()
Ik kan alleen geen duel winnen
Ow, nee hoor. Denk wel eens. Kon ik maar een soort schrikdraad op het toetsenbord van sommige users bevestigen, zodat ik ze op die manier even over hun posten kon na laten denkenquote:Op donderdag 19 november 2009 18:46 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik verdenk sommigen er serieus van dat zij af en toe een hap nemen uit hun toetsenbord, na een verhitte discussie op Fok!
quote:Op donderdag 19 november 2009 18:56 schreef Meh7 het volgende:
[..]
http://www.fm-base.co.uk/forum/downloads.php?do=cat&id=76
Naja, ik steek d'r vooralsnog te weinig tijd in... en met Twente is het lastig spelen zag ik al in het FM topic....bij veel mensen staan ze onderaan, geen transferbudget, maar ik ben duidelijk geen Steve McLarenquote:Op donderdag 19 november 2009 18:57 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ja, ik ben ook achterlijk slecht in die game. Daarom flikker ik em meestal na een week alweer van de pc
Ik denk dat er meer users zijn die schrikdraad bij mods willen bevestigen dan mods bij users hoorquote:Op donderdag 19 november 2009 18:57 schreef paddy het volgende:
[..]
Ow, nee hoor. Denk wel eens. Kon ik maar een soort schrikdraad op het toetsenbord van sommige users bevestigen, zodat ik ze op die manier even over hun posten kon na laten denken
Alhoewel meestal gebeuren de dingen wanneer wij met andere dingen bezig zijn.
Ow, ik mis die rap van sp3c hier alweerquote:Op donderdag 19 november 2009 19:00 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ik denk dat er meer users zijn die schrikdraad bij mods willen bevestigen dan mods bij users hoor
denk dat je je daarin sterk vergist.quote:Op donderdag 19 november 2009 19:00 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ik denk dat er meer users zijn die schrikdraad bij mods willen bevestigen dan mods bij users hoor
Dan ben ik maar in de minderheidquote:Op donderdag 19 november 2009 19:00 schreef Frutsel het volgende:
[..]
??? WTF ???quote:Op donderdag 19 november 2009 19:04 schreef paddy het volgende:
[..]
Ow, ik mis die rifaap van sp3c hier alweer
Nee hoor, ik ben de enige fokker zonder kloon en zonder de wil om schrikdraad te bevestigen bij users ^^quote:Op donderdag 19 november 2009 19:10 schreef Disana het volgende:
[..]
Dan ben ik maar in de minderheid
Ik heb ook geen kloon... als je een leuke naam voor me weet, maak ik er misschien wel een aan.quote:Op donderdag 19 november 2009 19:15 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ben de enige fokker zonder kloon en zonder de wil om schrikdraad te bevestigen bij users ^^
Hooguit bij andere mods![]()
Ik hoorde ooit van een mod dat er wel zoiets bestaat, maar die mod is geen mod meerquote:Op donderdag 19 november 2009 19:18 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb ook geen kloon... als je een leuke naam voor me weet, maak ik er misschien wel een aan.
Schrikdraad. Ik denk meer aan een timer, speciaal voor internetters die op fora posten.
Die had zelf dus niet zo'n timerquote:Op donderdag 19 november 2009 19:20 schreef paddy het volgende:
[..]
Ik hoorde ooit van een mod dat er wel zoiets bestaat, maar die mod is geen mod meer
quote:
Rifaap?quote:Op donderdag 19 november 2009 19:18 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb ook geen kloon... als je een leuke naam voor me weet, maak ik er misschien wel een aan.
Schrikdraad. Ik denk meer aan een timer, speciaal voor internetters die op fora posten.
Zie de PIquote:Op donderdag 19 november 2009 19:21 schreef paddy het volgende:
[..]Dat is postvervalsing!!!
(ik mis een smiley hier)
Nee, maar hij legde mij dus in technische termen wel uit dat dit kon.quote:Op donderdag 19 november 2009 19:21 schreef Disana het volgende:
[..]
Die had zelf dus niet zo'n timer
Ja, die zag ik wel, maar vergat hem zelfquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |