Ssstquote:
ik vind rijmen voor depressieve huismoekes.quote:Op woensdag 18 november 2009 21:19 schreef paddy het volgende:
[..]
Ssst![]()
Heey, kan je goed rijmen? Maak eens een rijm van de OP
Ik dacht dat de depressieve mensen juist niet konden rijmen en in feedback posten!quote:Op woensdag 18 november 2009 21:20 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik vind rijmen voor depressieve huismoekes.
rijmen is iets anders dan dichten. en van gedichten houd ikquote:Op woensdag 18 november 2009 21:22 schreef paddy het volgende:
[..]
Ik dacht dat de depressieve mensen juist niet konden rijmen en in feedback posten!
Mag ook hoor!quote:Op woensdag 18 november 2009 21:24 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
rijmen is iets anders dan dichten. en van gedichten houd ik![]()
zo iets?
heyquote:
Idd. Had een dijk van een gedicht gemaaktquote:Op woensdag 18 november 2009 21:17 schreef paddy het volgende:
Mooi gedaan. Maar wel jammer dat de gedichten nu in het vorige topic staan
Trouwens, een beetje twijfelachtige eer als er een FB naar je wordt vernoemdquote:Op woensdag 18 november 2009 21:43 schreef Whiskey_Tango het volgende:
My place?![]()
Nou, jullie allen als mijn gast zijnde, wie wil er een biertje?
ontzettende partypooper! dat je er bent.quote:Op woensdag 18 november 2009 22:02 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Trouwens, een beetje twijfelachtige eer als er een FB naar je wordt vernoemd
Oke, doe mij dan maar een biertje. En geef de rest er ook maar eentje.quote:Op woensdag 18 november 2009 22:05 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ontzettende partypooper! dat je er bent.
quote:Op woensdag 18 november 2009 22:08 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Oke, doe mij dan maar een biertje. En geef de rest er ook maar eentje.
Nouja dan zet ik wel een bakje borrelnootjes op tafel, ook lekker toch?quote:Op woensdag 18 november 2009 22:16 schreef Hukkie het volgende:
Tering, een meter? Moet morgen ook nog werken hoor. Maar ik neem er nog één.
Tijd voor een NWS-meeting. Ooh wacht, laat maar. Volgens draait dat uit op een gigantische kloppartijquote:Op woensdag 18 november 2009 22:20 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Nouja dan zet ik wel een bakje borrelnootjes op tafel, ook lekker toch?
Lijkt me verstandig. Ik ken hier een aantal figuren die mij lijken te haten uit het diepste van hun hartquote:Op woensdag 18 november 2009 22:36 schreef Hukkie het volgende:
NWS meet lijkt me prima, maar ik neem uit voorzorg dan wel mn boksbeugel mee, als jullie het niet erg vinden.
Jij neemt je beveiliging mee?quote:Op woensdag 18 november 2009 22:40 schreef Sjaakz het volgende:
Ha! Een NWS-meet! Mag ik alvast wat plekjes reserveren?
Ik moest lachenquote:Op woensdag 18 november 2009 22:44 schreef Whiskey_Tango het volgende:
Stel maar een plek voor, jullie zullen me herkennen aan m'n peroxide pruik.
quote:Op woensdag 18 november 2009 21:43 schreef Whiskey_Tango het volgende:
My place?![]()
Nou, jullie allen als mijn gast zijnde, wie wil er een biertje?
kuttopic danquote:Op donderdag 19 november 2009 09:25 schreef sp3c het volgende:
ja katten zullen wel niet mee naar binnen mogen
je kunt beter thee drinken. is gezonder.quote:Op donderdag 19 november 2009 10:08 schreef KoosVogels het volgende:
Tijd voor een bakkie.....de zoveelste
Tsja, en ik kan ook beter stoppen met roken, bier drinken en vet vreten. Maar het leven moet wel leuk leuk blijven natuurlijkquote:Op donderdag 19 november 2009 10:17 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
je kunt beter thee drinken. is gezonder.
Gewoon vers van de kook over het luie beest sodemieteren. Wedden dat ie wakker wordt?quote:Op donderdag 19 november 2009 10:38 schreef sp3c het volgende:
thee word toch geen hond wakker van
Sjaakzquote:Op donderdag 19 november 2009 10:39 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Gewoon vers van de kook over het luie beest sodemieteren. Wedden dat ie wakker wordt?
zo te zien helpt koffie bij jou ook niet echt.quote:Op donderdag 19 november 2009 10:38 schreef sp3c het volgende:
van thee wordt toch geen hond wakker
Eigenlijk moet ik in de run zijn voor een [poep] tag blijkbaar.quote:
vrij vandaag, ik doe geen koffiequote:Op donderdag 19 november 2009 10:56 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
zo te zien helpt koffie bij jou ook niet echt.![]()
in dat geval. cheers!quote:
anders snij je ff lekker je linkse polsjes door.quote:Op donderdag 19 november 2009 14:04 schreef vijfhonderd het volgende:
Ik dacht dat dit voor feedback was, en geen rechtse sociëteit waar wordt geginnegapt.
Ik ben trouwens geen rextremist.quote:Op donderdag 19 november 2009 14:24 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
anders snij je ff lekker je linkse polsjes polsje door.
Tvp.quote:Op donderdag 19 november 2009 14:24 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
anders snij je ff lekker je linkse polsjes door.
ik kom enkel als de beveiliging goed isquote:Op woensdag 18 november 2009 22:40 schreef Sjaakz het volgende:
Ha! Een NWS-meet! Mag ik alvast wat plekjes reserveren?
Alles kan erin, alles kan eruit.quote:Op donderdag 19 november 2009 17:42 schreef telavivnick het volgende:
meki .op dat you tube filmpje dat je voor die tas van je reclame maakt ben jij dat echt ??
Ik werd geband voor veel minder.quote:Op donderdag 19 november 2009 17:56 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Eerst? Eerst!??!?
Het gore lef, rifaap die je bent.
[..]
Walgelijke klapjostie, als het aan mij zou liggen stuurde ik je vanavond nog terug naar dat rotland van je en onderweg torpedeerde ik je gammele rotboot. Krijgt de bemanning van de Walrus tenminste ook nog wat training.
Ik ben benieuwd hoe de NWS-mods hiermee om zullen gaan en of mijn (voor)oordelen daarover bevestigd worden. Ik werd geband vanwege "sfeerverpesting" en mijn posts bevatten niet eens hele scheldtirades of doodsverwensingen.quote:Op donderdag 19 november 2009 17:59 schreef Whiskey_Tango het volgende:
Ja kijk waar ik voor werd uitgemaakt dan.
Halve maan volk.
quote:
Ik denk eerder andersom.quote:Op donderdag 19 november 2009 18:12 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
![]()
je doet echt hard je best he?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |