Ssstquote:
ik vind rijmen voor depressieve huismoekes.quote:Op woensdag 18 november 2009 21:19 schreef paddy het volgende:
[..]
Ssst![]()
Heey, kan je goed rijmen? Maak eens een rijm van de OP
Ik dacht dat de depressieve mensen juist niet konden rijmen en in feedback posten!quote:Op woensdag 18 november 2009 21:20 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik vind rijmen voor depressieve huismoekes.
rijmen is iets anders dan dichten. en van gedichten houd ikquote:Op woensdag 18 november 2009 21:22 schreef paddy het volgende:
[..]
Ik dacht dat de depressieve mensen juist niet konden rijmen en in feedback posten!
Mag ook hoor!quote:Op woensdag 18 november 2009 21:24 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
rijmen is iets anders dan dichten. en van gedichten houd ik![]()
zo iets?
heyquote:
Idd. Had een dijk van een gedicht gemaaktquote:Op woensdag 18 november 2009 21:17 schreef paddy het volgende:
Mooi gedaan. Maar wel jammer dat de gedichten nu in het vorige topic staan
Trouwens, een beetje twijfelachtige eer als er een FB naar je wordt vernoemdquote:Op woensdag 18 november 2009 21:43 schreef Whiskey_Tango het volgende:
My place?![]()
Nou, jullie allen als mijn gast zijnde, wie wil er een biertje?
ontzettende partypooper! dat je er bent.quote:Op woensdag 18 november 2009 22:02 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Trouwens, een beetje twijfelachtige eer als er een FB naar je wordt vernoemd
Oke, doe mij dan maar een biertje. En geef de rest er ook maar eentje.quote:Op woensdag 18 november 2009 22:05 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ontzettende partypooper! dat je er bent.
quote:Op woensdag 18 november 2009 22:08 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Oke, doe mij dan maar een biertje. En geef de rest er ook maar eentje.
Nouja dan zet ik wel een bakje borrelnootjes op tafel, ook lekker toch?quote:Op woensdag 18 november 2009 22:16 schreef Hukkie het volgende:
Tering, een meter? Moet morgen ook nog werken hoor. Maar ik neem er nog één.
Tijd voor een NWS-meeting. Ooh wacht, laat maar. Volgens draait dat uit op een gigantische kloppartijquote:Op woensdag 18 november 2009 22:20 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Nouja dan zet ik wel een bakje borrelnootjes op tafel, ook lekker toch?
Lijkt me verstandig. Ik ken hier een aantal figuren die mij lijken te haten uit het diepste van hun hartquote:Op woensdag 18 november 2009 22:36 schreef Hukkie het volgende:
NWS meet lijkt me prima, maar ik neem uit voorzorg dan wel mn boksbeugel mee, als jullie het niet erg vinden.
Jij neemt je beveiliging mee?quote:Op woensdag 18 november 2009 22:40 schreef Sjaakz het volgende:
Ha! Een NWS-meet! Mag ik alvast wat plekjes reserveren?
Ik moest lachenquote:Op woensdag 18 november 2009 22:44 schreef Whiskey_Tango het volgende:
Stel maar een plek voor, jullie zullen me herkennen aan m'n peroxide pruik.
quote:Op woensdag 18 november 2009 21:43 schreef Whiskey_Tango het volgende:
My place?![]()
Nou, jullie allen als mijn gast zijnde, wie wil er een biertje?
kuttopic danquote:Op donderdag 19 november 2009 09:25 schreef sp3c het volgende:
ja katten zullen wel niet mee naar binnen mogen
je kunt beter thee drinken. is gezonder.quote:Op donderdag 19 november 2009 10:08 schreef KoosVogels het volgende:
Tijd voor een bakkie.....de zoveelste
Tsja, en ik kan ook beter stoppen met roken, bier drinken en vet vreten. Maar het leven moet wel leuk leuk blijven natuurlijkquote:Op donderdag 19 november 2009 10:17 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
je kunt beter thee drinken. is gezonder.
Gewoon vers van de kook over het luie beest sodemieteren. Wedden dat ie wakker wordt?quote:Op donderdag 19 november 2009 10:38 schreef sp3c het volgende:
thee word toch geen hond wakker van
Sjaakzquote:Op donderdag 19 november 2009 10:39 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Gewoon vers van de kook over het luie beest sodemieteren. Wedden dat ie wakker wordt?
zo te zien helpt koffie bij jou ook niet echt.quote:Op donderdag 19 november 2009 10:38 schreef sp3c het volgende:
van thee wordt toch geen hond wakker
Eigenlijk moet ik in de run zijn voor een [poep] tag blijkbaar.quote:
vrij vandaag, ik doe geen koffiequote:Op donderdag 19 november 2009 10:56 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
zo te zien helpt koffie bij jou ook niet echt.![]()
in dat geval. cheers!quote:
anders snij je ff lekker je linkse polsjes door.quote:Op donderdag 19 november 2009 14:04 schreef vijfhonderd het volgende:
Ik dacht dat dit voor feedback was, en geen rechtse sociëteit waar wordt geginnegapt.
Ik ben trouwens geen rextremist.quote:Op donderdag 19 november 2009 14:24 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
anders snij je ff lekker je linkse polsjes polsje door.
Tvp.quote:Op donderdag 19 november 2009 14:24 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
anders snij je ff lekker je linkse polsjes door.
ik kom enkel als de beveiliging goed isquote:Op woensdag 18 november 2009 22:40 schreef Sjaakz het volgende:
Ha! Een NWS-meet! Mag ik alvast wat plekjes reserveren?
Alles kan erin, alles kan eruit.quote:Op donderdag 19 november 2009 17:42 schreef telavivnick het volgende:
meki .op dat you tube filmpje dat je voor die tas van je reclame maakt ben jij dat echt ??
Ik werd geband voor veel minder.quote:Op donderdag 19 november 2009 17:56 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Eerst? Eerst!??!?
Het gore lef, rifaap die je bent.
[..]
Walgelijke klapjostie, als het aan mij zou liggen stuurde ik je vanavond nog terug naar dat rotland van je en onderweg torpedeerde ik je gammele rotboot. Krijgt de bemanning van de Walrus tenminste ook nog wat training.
Ik ben benieuwd hoe de NWS-mods hiermee om zullen gaan en of mijn (voor)oordelen daarover bevestigd worden. Ik werd geband vanwege "sfeerverpesting" en mijn posts bevatten niet eens hele scheldtirades of doodsverwensingen.quote:Op donderdag 19 november 2009 17:59 schreef Whiskey_Tango het volgende:
Ja kijk waar ik voor werd uitgemaakt dan.
Halve maan volk.
quote:
Ik denk eerder andersom.quote:Op donderdag 19 november 2009 18:12 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
![]()
je doet echt hard je best he?
leg uit. dit is een algemeen geldende reply bij miepertjes.quote:
Het boeit mij niet zo of jij nou geband wordt of niet, ik win of verlies er niets mee als jij 48 uur lang wel of niet post. Ik wil graag weten of de mods nou zo objectief zijn in daden zoals ze altijd in woorden aangeven dat ze zijn.quote:Op donderdag 19 november 2009 18:14 schreef Whiskey_Tango het volgende:
Zoek het dan ook maar uit, als je er zo op geilt geef me maar 48 uur, wees er blij mee.
Makkie, je zoekt vaak genoeg de grezen op en overschrijdt die dan ook om de zoveel tijd. De enige die zijn best doet, ben jij in dat geval.quote:Op donderdag 19 november 2009 18:15 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
leg uit. dit is een algemeen geldende reply bij miepertjes.
Ik heb meneer wilders en zijn stemmers daarvoor uitgemaaktquote:Op donderdag 19 november 2009 18:10 schreef Whiskey_Tango het volgende:
Ban aanvragen is zelf een ban krijgen, sfeerverpester.
Overigens was de sfeer al verpest toen ik voor een racistische extreem rechtse duivel zionist werd uitgemaakt lijkt me, zonder schelden van mijn kant. Maar wacht, dat telt niet, als ik zeg dat hij mag oprotten dan ben ik wel bezig met het verpesten van een sfeer.
Alsof de sfeer in NWS moet lijken op dat van een moskee, die preken die jullie uitten.
De eerste wensing kwam van jouw kant.quote:Op donderdag 19 november 2009 18:18 schreef Whiskey_Tango het volgende:
Ik geloof van wel, daarom zullen ze het gaan bestraffen met weer 10 notes en een bezem door het topic halen en het daarmee afdoen. Ik reageerde op een zeer onsmakelijke betichting en scheldtirade van Meki.
Dat is je standaard riedeltje die al je tegen me gebruikt sinds ik lid ben, alsof het nu niet een keer duidelijk is wat je ware mening is.quote:Op donderdag 19 november 2009 18:18 schreef Meki het volgende:
[..]
Ik heb meneer wilders en zijn stemmers daarvoor uitgemaakt
als jij je daarop voelt aangesproken is het jouw probleem.
ik doe mijn best niet hoor. en ik snap überhaupt niet waar je je eigenlijk mee bemoeit, zeker niet met de relpy die jij kwispelend quote.quote:Op donderdag 19 november 2009 18:18 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Makkie, je zoekt vaak genoeg de grezen op en overschrijdt die dan ook om de zoveel tijd. De enige die zijn best doet, ben jij in dat geval.
Leuke doodsverwensing. Ken je de policy niet?quote:Op donderdag 19 november 2009 14:24 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
anders snij je ff lekker je linkse polsjes door.
Klopt, PVV die mag ik niet. Ik weet waar zij naartoe willen gaan, als jij het wist reageerde jij net als mij.quote:Op donderdag 19 november 2009 18:19 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Dat is je standaard riedeltje die al je tegen me gebruikt sinds ik lid ben, alsof het nu niet een keer duidelijk is wat je ware mening is.
bans worden niet besproken op het forum, geldt ook voor jou mag ik hopenquote:Op donderdag 19 november 2009 18:07 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoe de NWS-mods hiermee om zullen gaan en of mijn (voor)oordelen daarover bevestigd worden. Ik werd geband vanwege "sfeerverpesting" en mijn posts bevatten niet eens hele scheldtirades of doodsverwensingen.
is een zelfmoordadvies omdat je zo liep te huilen en je de wereld even niet aankon. volgens mij valt dat onder een andere categorie.quote:Op donderdag 19 november 2009 18:20 schreef vijfhonderd het volgende:
[..]
Leuke doodsverwensing. Ken je de policy niet?
WIe heeft het over bespreken? Ik geef alleen maar wat feedback.quote:Op donderdag 19 november 2009 18:29 schreef qonmann het volgende:
[..]
bans worden niet besproken op het forum, geldt ook voor jou mag ik hopen
Volgens mij is het een beetje overdreven gedoe van iedereen. Ik kan mij het niet voorstellen dat mensen serieus kwaad gaan worden om wat een ander over hen schrijft op een forum.quote:Op donderdag 19 november 2009 18:38 schreef KoosVogels het volgende:
De gemoederen liepen een beetje hoog op in het meest recente PVV-topic
Is toch hetzelfde?quote:
Ik verdenk sommigen er serieus van dat zij af en toe een hap nemen uit hun toetsenbord, na een verhitte discussie op Fok!quote:Op donderdag 19 november 2009 18:43 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Volgens mij is het een beetje overdreven gedoe van iedereen. Ik kan mij het niet voorstellen dat mensen serieus kwaad gaan worden om wat een ander over hen schrijft op een forum.
Topic had in mijn ogen ook in POL gemoeten, (staat zelfs in het originele bericht in het kopje "Politiek" de TS heeft er speficiek een kloon/account voor aangemaakt. Tis weer eens een blog, geen officieel NWS-bericht, maar goed...we zullen het een keer aten staan mits er eens normaal kan worden gereageerd.quote:Op donderdag 19 november 2009 18:38 schreef KoosVogels het volgende:
De gemoederen liepen een beetje hoog op in het meest recente PVV-topic
quote:
Het lijkt mij meer een soort sport van de laatste dagen: ofwel hard schelden, ofwel de draak met het topic of users steken.quote:Op donderdag 19 november 2009 18:43 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Volgens mij is het een beetje overdreven gedoe van iedereen. Ik kan mij het niet voorstellen dat mensen serieus kwaad gaan worden om wat een ander over hen schrijft op een forum.
zo'n groot voorstellingsvermogen komt vaak voor bij mensen die het zelf zouden doen...quote:Op donderdag 19 november 2009 18:46 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik verdenk sommigen er serieus van dat zij af en toe een hap nemen uit hun toetsenbord, na een verhitte discussie op Fok!
Mijn toetsenbord gaat al kapot door andere frustraties. Ben een slecht verliezer namelijk.quote:Op donderdag 19 november 2009 18:49 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
zo'n groot voorstellingsvermogen komt vaak voor bij mensen die het zelf zouden doen...
we zijn blij dat jij tevreden bent, oh groot orakel.quote:Op donderdag 19 november 2009 18:50 schreef Meh7 het volgende:
Geheel naar verwachting.
gamer?quote:Op donderdag 19 november 2009 18:50 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Mijn toetsenbord gaat al kapot door andere frustraties. Ben een slecht verliezer namelijk.
Weinig op de pc, maar raak altijd over de zeik als ik Football Manager voor de verandering weer eens heb geinstalleerd.quote:
Ach ja, ook mijn verwachtingen zijn weer eens bevestigd.quote:
Hoi.quote:Op donderdag 19 november 2009 18:53 schreef paddy het volgende:
[..]
Ach ja, ook mijn verwachtingen zijn weer eens bevestigd.
Ik heb hier ook dergelijke gamersquote:Op donderdag 19 november 2009 18:50 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Mijn toetsenbord gaat al kapot door andere frustraties. Ben een slecht verliezer namelijk.
Jij ook alquote:Op donderdag 19 november 2009 18:53 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Weinig op de pc, maar raak altijd over de zeik als ik Football Manager voor de verandering weer eens heb geinstalleerd.
Gefeliciteerd! Wist nie dat je in verwachting was!quote:Op donderdag 19 november 2009 18:53 schreef paddy het volgende:
[..]
Ach ja, ook mijn verwachtingen zijn weer eens bevestigd.
Probleem is dat ik geen kleuter meer benquote:Op donderdag 19 november 2009 18:54 schreef paddy het volgende:
[..]
Ik heb hier ook dergelijke gamers
Schatjes zijn het normaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |