http://www.fm-base.co.uk/forum/downloads.php?do=cat&id=76quote:Op donderdag 19 november 2009 18:54 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Jij ook al![]()
Ik kan alleen geen duel winnen
rook ze!quote:Op donderdag 19 november 2009 18:56 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Probleem is dat ik geen kleuter meer benAlthans, ik weet niet hoe oud jouw kroost is.
Maar goed, ik ga werken. Tabe
Ja, ik ben ook achterlijk slecht in die game. Daarom flikker ik em meestal na een week alweer van de pcquote:Op donderdag 19 november 2009 18:54 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Jij ook al![]()
Ik kan alleen geen duel winnen
Ow, nee hoor. Denk wel eens. Kon ik maar een soort schrikdraad op het toetsenbord van sommige users bevestigen, zodat ik ze op die manier even over hun posten kon na laten denkenquote:Op donderdag 19 november 2009 18:46 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik verdenk sommigen er serieus van dat zij af en toe een hap nemen uit hun toetsenbord, na een verhitte discussie op Fok!
quote:Op donderdag 19 november 2009 18:56 schreef Meh7 het volgende:
[..]
http://www.fm-base.co.uk/forum/downloads.php?do=cat&id=76
Naja, ik steek d'r vooralsnog te weinig tijd in... en met Twente is het lastig spelen zag ik al in het FM topic....bij veel mensen staan ze onderaan, geen transferbudget, maar ik ben duidelijk geen Steve McLarenquote:Op donderdag 19 november 2009 18:57 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ja, ik ben ook achterlijk slecht in die game. Daarom flikker ik em meestal na een week alweer van de pc
Ik denk dat er meer users zijn die schrikdraad bij mods willen bevestigen dan mods bij users hoorquote:Op donderdag 19 november 2009 18:57 schreef paddy het volgende:
[..]
Ow, nee hoor. Denk wel eens. Kon ik maar een soort schrikdraad op het toetsenbord van sommige users bevestigen, zodat ik ze op die manier even over hun posten kon na laten denken
Alhoewel meestal gebeuren de dingen wanneer wij met andere dingen bezig zijn.
Ow, ik mis die rap van sp3c hier alweerquote:Op donderdag 19 november 2009 19:00 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ik denk dat er meer users zijn die schrikdraad bij mods willen bevestigen dan mods bij users hoor
denk dat je je daarin sterk vergist.quote:Op donderdag 19 november 2009 19:00 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ik denk dat er meer users zijn die schrikdraad bij mods willen bevestigen dan mods bij users hoor
Dan ben ik maar in de minderheidquote:Op donderdag 19 november 2009 19:00 schreef Frutsel het volgende:
[..]
??? WTF ???quote:Op donderdag 19 november 2009 19:04 schreef paddy het volgende:
[..]
Ow, ik mis die rifaap van sp3c hier alweer
Nee hoor, ik ben de enige fokker zonder kloon en zonder de wil om schrikdraad te bevestigen bij users ^^quote:Op donderdag 19 november 2009 19:10 schreef Disana het volgende:
[..]
Dan ben ik maar in de minderheid
Ik heb ook geen kloon... als je een leuke naam voor me weet, maak ik er misschien wel een aan.quote:Op donderdag 19 november 2009 19:15 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ben de enige fokker zonder kloon en zonder de wil om schrikdraad te bevestigen bij users ^^
Hooguit bij andere mods![]()
Ik hoorde ooit van een mod dat er wel zoiets bestaat, maar die mod is geen mod meerquote:Op donderdag 19 november 2009 19:18 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb ook geen kloon... als je een leuke naam voor me weet, maak ik er misschien wel een aan.
Schrikdraad. Ik denk meer aan een timer, speciaal voor internetters die op fora posten.
Die had zelf dus niet zo'n timerquote:Op donderdag 19 november 2009 19:20 schreef paddy het volgende:
[..]
Ik hoorde ooit van een mod dat er wel zoiets bestaat, maar die mod is geen mod meer
quote:
Rifaap?quote:Op donderdag 19 november 2009 19:18 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb ook geen kloon... als je een leuke naam voor me weet, maak ik er misschien wel een aan.
Schrikdraad. Ik denk meer aan een timer, speciaal voor internetters die op fora posten.
Zie de PIquote:Op donderdag 19 november 2009 19:21 schreef paddy het volgende:
[..]Dat is postvervalsing!!!
(ik mis een smiley hier)
Nee, maar hij legde mij dus in technische termen wel uit dat dit kon.quote:Op donderdag 19 november 2009 19:21 schreef Disana het volgende:
[..]
Die had zelf dus niet zo'n timer
Ja, die zag ik wel, maar vergat hem zelfquote:
In het DGK forum (ter ziele) is een keer iemand geband omdat hij een zwarte rls-deelneemster aap noemde.quote:
Softwarematig zou het moeten kunnen denk ik.quote:Op donderdag 19 november 2009 19:24 schreef paddy het volgende:
[..]
Nee, maar hij legde mij dus in technische termen wel uit dat dit kon.
Maar denk ook niet dat ik hem vaak nodig zou hebben, want ook al zou iets me ergeren in feedback? Twee dagen later moet ik er vaak om grinniken
ja, dat heet nieuws.quote:Op donderdag 19 november 2009 19:31 schreef Disana het volgende:
[..]
Softwarematig zou het moeten kunnen denk ik.
Feedback? Het echte ruige leven zit in de Wilders/moslim/Marokkanen/islam topics hoor!
Oh wacht... dat zijn zo'n beetje alle topics.
hangt ervan af van welke kant je het bekijkt.quote:Op donderdag 19 november 2009 19:39 schreef Disana het volgende:
[..]
Je kunt beter zeggen dat 'het leeft'. Ze worden er vaak met de haren bijgesleept
Ik denk en blijf erbij dat meerdere fora's nu ook gewoon actueel nieuws gebruiken voor hun forums. En wanneer iets een hot item is? Is er zo weer een forum bij, dus vaak weer minder nieuws in NWS. Zie FLU, AEX, Joran etc etc,quote:Op donderdag 19 november 2009 19:39 schreef Disana het volgende:
[..]
Je kunt beter zeggen dat 'het leeft'. Ze worden er vaak met de haren bijgesleept
Dan kies je ook voor de moeilijke weg. Ik ben een lafbek en start dus met een topclub, oftewel Ajax. Allemaal leuk en aardig, beetje tweaken, beetje goeie opstelling maken. Wedstrijd tegen Feyenoord: binnen een kwartier met 3-0 achter. Dan begint mijn bloed te koken en scheld ik alles en iedereen bij elkaar.quote:Op donderdag 19 november 2009 18:59 schreef Frutsel het volgende:
Naja, ik steek d'r vooralsnog te weinig tijd in... en met Twente is het lastig spelen zag ik al in het FM topic....bij veel mensen staan ze onderaan, geen transferbudget, maar ik ben duidelijk geen Steve McLaren
dank je. ik ben idd absoluut geen one-issue fok!ker.quote:Op donderdag 19 november 2009 20:17 schreef paddy het volgende:
[..]
Ik denk en blijf erbij dat meerdere fora's nu ook gewoon actueel nieuws gebruiken voor hun forums. En wanneer iets een hot item is? Is er zo weer een forum bij, dus vaak weer minder nieuws in NWS. Zie FLU, AEX, Joran etc etc,
Voor de tijd bleven deze topics nog wel een korte tijd staan Maddie etc zelfs langer, maar tegenwoordig is de belangstelling voor ander nieuws gewoon minder. Ik begrijp dat de intentie van die forums het wat uitgebreider over het onderwerp willen hebben door aparte vragentopics wel, maar zo vallen hier de geloven topics eerder op.
En nieuws is gewoon nieuws. Ik kan users niet tegenhouden te posten. Kan ze hooguit aanraden om juist ook gewoon nieuws te posten in NWS, ook al kan het tig keer ook in FLU, AEX etc etc.
Jullie zijn dus van harte welkom om nieuws te posten waar het in de verste verte niet over geloven gaat, maar het is geen verplichting.
En Disana? Ik geloof niet dat wij users verplichten in dergelijke topics te posten. Kijk voor de gein eens naar de postgeschiedenis van de users van feedback. Dus die van meh, jezelf, ZHI, W_T, koosVogels, Sjaakz etc etc. Zie waar de interesse ligt qua topics.
Het is echt niet zo dat er alleen geloventopics gepost worden. De rest zakt gewoon sneller. Ook is het tegenwoordig blijkbaar moeilijk voor users om ook gewoon FLU nieuws en AEX nieuws etc etc etc gewoon in NWS te posten zoals het altijd was. Het is zoals een mod van een andere fora eens zei. Je kan ze toch niet tegenhouden om het actuele nieuws op andere plekken te zetten, of de users juist het nieuws in NWS willen houden. En ja, dit is zo
Ik moet nu weg, lees later wel weer
Wordt dan een rustig weekjequote:
dank je. het is en blijft fok! gelly heeft nog steeds teveel invloed. niet dat veel invloed erg is, maar wel als het komt van iemand die extremistisch denkt. linksom of rechtsom.quote:Op donderdag 19 november 2009 22:11 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Dankzij Anton Mussert Gelly.
Is dit banwaardig ?
Triest figuur
quote:Op donderdag 19 november 2009 18:46 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik verdenk sommigen er serieus van dat zij af en toe een hap nemen uit hun toetsenbord, na een verhitte discussie op Fok!
quote:
ja iddquote:Op donderdag 19 november 2009 22:53 schreef Achmed112 het volgende:
[..]
Wen er maar aanVooral als je het niet eens bent met Remlof
![]()
Welke Joris ?quote:Op donderdag 19 november 2009 23:49 schreef zoalshetis het volgende:
remlof is de nieuwe 'joris'. hij weet van gekkigheid niet wat ie moet doen. samen met zijn linkse kraakmaatje.
fok!JORIS. domme KUT!quote:
zo klink je wel, jankende pussy.quote:
Ik vroeg om een link pikquote:Op donderdag 19 november 2009 23:57 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
zo klink je wel, jankende pussy.
gellyquote:Op donderdag 19 november 2009 22:11 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Dankzij Anton Mussert Gelly.
Is dit banwaardig ?
Triest figuur
Mensen die het voor NSB'er gelly opnemen.quote:Op vrijdag 20 november 2009 09:57 schreef JohannesPaulus het volgende:
[..]
gellyMensen die het voor de xenofoob opnemen
Of de ban terecht is, is niet aan mij om te oordelen, zal best wel.quote:Op vrijdag 20 november 2009 10:20 schreef Terecht het volgende:
Whiskey_Tango voerde een imo vrij vervelende (als in saai) gimmick op. Om toch de aandacht te blijven trekken maak je het steeds bonter en dan loop je dus vanzelf een keer tegen een bannetje aan.
De manier is niet fraai, maar misschien is er wel een PM wisseling met de mods aan vooraf gegaan waar voor hem geen bevredigende uitkomst uitkwam en vond ie dat het maar op deze manier moest. Dat de mods de overtreding met een edit en een note hebben bestraft betekent nog niet dat je het er mee eens hoeft te zijn natuurlijk.quote:Op vrijdag 20 november 2009 10:26 schreef Clairvaux het volgende:
[..]
Of de ban terecht is, is niet aan mij om te oordelen, zal best wel.
De manier waarop die ban tot stand is gekomen is bijzonder achterbaks te noemen.
Temeer daar het "voorval" in NWS al afgedaan was met een edit en waarschijnlijk ook een note.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |