Ik wacht dit even af. Head 2 toe gaat ze ook verkopen binnenkort. Mocht de site inderdaad onbetrouwbaar zijn dan zal ik er geen bestelling plaatsen, aangezien ik dat te riskant vind. Ik hou dit topic open voor een animocheck.quote:Op woensdag 18 november 2009 21:08 schreef MinderMutsig het volgende:
Euh, er zijn op makeupalley wat twijfels over de betrouwbaarheid van die topcoat site. Sommige mensen kregen ineens privé informatie zoals adres e.d. te zien van andere klanten.
Misschien even afwachten wat de resultaten daar zijn voor je je credit card info waagt voor anderen?
quote:Op woensdag 18 november 2009 21:08 schreef MinderMutsig het volgende:
Euh, er zijn op makeupalley wat twijfels over de betrouwbaarheid van die topcoat site. Sommige mensen kregen ineens privé informatie zoals adres e.d. te zien van andere klanten.
Misschien even afwachten wat de resultaten daar zijn voor je je credit card info waagt voor anderen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mocht de site niet veilig zijn, dan gaat de bestelling op die site niet door. Ik wil het niet riskeren dat er straks mensen bij mijn creditcardgegevens kunnen komen..quote:Op woensdag 18 november 2009 21:16 schreef bernies het volgende:
Als het allemaal echt veilig en betrouwbaar is, wil ik graag meedoen voor 2.
Uiteraard.quote:Op woensdag 18 november 2009 21:17 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Mocht de site niet veilig zijn, dan gaat de bestelling op die site niet door. Ik wil het niet riskeren dat er straks mensen bij mijn creditcardgegevens kunnen komen..
Groot gelijk! En voor als het wel door gaat wil ik er nog steeds wel 2quote:Op woensdag 18 november 2009 21:17 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Mocht de site niet veilig zijn, dan gaat de bestelling op die site niet door. Ik wil het niet riskeren dat er straks mensen bij mijn creditcardgegevens kunnen komen..
Helemaal mee eens. Er moet geen enkel risico voor jou aan zitten. Het is super attent dat je dit wil doen.quote:Op woensdag 18 november 2009 21:17 schreef Daph_ het volgende:
[..]
helemaal mee eens!quote:Op woensdag 18 november 2009 21:24 schreef Tegan het volgende:
Veiligheid gaat natuurlijk eerst Daph_.
Dus als je het niet meer wilt, is dat ok.
WPzquote:
Je staat er wel in hoor, eennalaatste in het rijtje.quote:Op donderdag 19 november 2009 10:54 schreef dieske87 het volgende:
nogmaails ik wil er ook graag 2 als je gaat bestellen daph ik zie dat ik nog niet in het lijstje sta
gaat het weer een beetje?quote:Op donderdag 19 november 2009 15:44 schreef Daph_ het volgende:
Ik ga zo bijwerken, moet eerst even stoppen met shaken
ik zie het stom niet goed gekekenquote:Op donderdag 19 november 2009 13:13 schreef PeRi het volgende:
[..]
Je staat er wel in hoor, eennalaatste in het rijtje.
joh ik moet wat vaker gaan zitten fokken ipv alleen maar MUAen...quote:Op donderdag 19 november 2009 15:44 schreef Daph_ het volgende:
Ik ga zo bijwerken, moet eerst even stoppen met shaken
I google'd my ass off, heb zelfs een bericht gepost op MUA maar geen reacties..quote:Op maandag 7 december 2009 19:27 schreef Mirjam het volgende:
daph, ff wat anders, ben jij nog achter die geweldige naamloze winnertopcoats aangegaan? wordt dat nog wat denk je?
Ik ga het op deze manier doen:quote:Op maandag 7 december 2009 20:46 schreef Tegan het volgende:
Misschien nieuwe lijst maken? Ik doe mee voor eentje.
Ik wil best nu al geld overmaken?
Aniploish wilde ook graag twee flesjes meebestellen.quote:Op maandag 7 december 2009 20:44 schreef Daph_ het volgende:
Okee, ik heb me door de posts op MUA gewerkt en zo te zien werkt bestellen zonder problemen. Ik wil dus een bestelling gaan plaatsen. Ik hoop dat iedereen die zich heeft opgegeven, ook daadwerkelijk nog meedoet en ik niet straks met 15 topcoats zit omdat mensen op het laatste moment afhaken.
Ik dacht dat ik alles had bijgewerkt, maar ik zie dat ik een aantal mensen niet heb toegevoegd in de OP. Verwarring komt doordat Sjeen zichzelf erbij gezet had, en ik dus dacht dat ik tot en met Sjeen had bijgewerktquote:Op maandag 7 december 2009 20:54 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Aniploish wilde ook graag twee flesjes meebestellen.
Ze komt hier wel niet zo vaak maar ik wil best voor haar instaan. We hebben samen al een aardige ruilhandel opgezet dus dat komt wel goed.
quote:Op woensdag 18 november 2009 21:07 schreef Daph_ het volgende:
Na de recensies op http://theedgeofsanity.org/ met betrekking tot topcoats, wil ik graag een groepsorder opzetten om de winnende topcoat te kunnen bestellen. Bij de animocheck in Show hier je nagels #24 zat het wel goed!
Wat kost die topcoat?
De topcoat wordt verkocht in flesjes van 0.5 oz (14ml) en kosten $ 0.99 per stuk. De flesjes passen door de brievenbus! Mocht je grotere flesjes willen bestellen (ze zijn ook in grotere formaten te koop), dan wordt dit pakketpost (¤ 6,75).
Bestellingen kunnen pas geplaatst worden vanaf $ 25, dus er moeten minimaal 26 lakjes worden afgenomen.
Verzendkosten
De shippingfee vanuit de VS is nu nog onbekend, dus ik wil na de telling van het aantal te bestellen lakjes een mail de deur uit doen om de shipping fee na te vragen. De verzendkosten voor de lakjes is verzendkosten/aantal lakken maal het aantal flesjes dat je besteld hebt, plus de verzending vanaf mijn adres naar jouw eigen adres.
Eventuele douanekosten en btw
Wanneer de order door de douane eruit gepikt wordt, zullen er inklaringskosten á ¤ 12.50 worden gerekend en zal er over de topcoats 19% btw worden geheven. De douanekosten en btw worden evenredig verdeeld over de bestelde topcoats.
Mag ik meedoen?
De ladies die meeposten in het "Show hier je nagels topic" mogen meedoen. Ik wil het aantal te bestellen lakken graag enigszins beperken, voordat ik straks 100 topcoats de deur uit moet doen. Post je niet mee in het topic, dan kun je helaas niet meedoen.
Hoe kan ik meedoen?
Geef in dit topic het aantal topcoats aan dat je wilt bestellen. Als er verder niks bij staat, ga ik ervan uit dat je topcoats in flesjes van 14ml bedoelt. Let op: bij grotere flesjes betaal je dus meer verzendkosten!
Uiterste aanmelddatum
Tot en met zondag 22 november 2009 18.00 uur is het mogelijk om je op te geven voor deze groepsorder.
Vragen?
Mocht je nog vragen hebben, stel ze gerust! Ik zal proberen zo snel mogelijk antwoord te geven. Zie voor meer informatie over de topcoat www.theedgeofsanity.org en www.idonails.com.
Disclaimer/onder voorbehoud
[..]
Ik wacht dit even af. Head 2 toe gaat ze ook verkopen binnenkort. Mocht de site inderdaad onbetrouwbaar zijn dan zal ik er geen bestelling plaatsen, aangezien ik dat te riskant vind. Ik hou dit topic open voor een animocheck.
Wie doen er mee en met hoeveel topcoats?
puntoortje - 3
Tegan - 1
bernies - 2
zoeperzazke - 1
MinderMutsig - 4
Debsterr - 2
moussy - 2
bibi - 2
liiszle - 2
PartyHardy - 2
MissJ - 3
Mirjam - 3
dieske87 - 2
Linnie20v - 2
Puckzzz - 3
Loqi - 2
Disconnected - 1
snakelady - 2
buzzwheedle - 3
PeRi - 2
Lindytje - 2
Tamashii - 2
Sjeen - 2
Aniploish - 2
Daph_ - 3
Totaal: 53 topcoats
donequote:Op maandag 7 december 2009 21:03 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Zou je Es70 er ook voor 2 flesjes bij willen zetten?
zou je in de OP ook het totaal aantal kunnen wijzigen in 57quote:
quote:Op dinsdag 8 december 2009 15:44 schreef puntoortje het volgende:
[..]
zou je in de OP ook het totaal aantal kunnen wijzigen in 57
quote:
peri uit de OP gehaald, muck en mascarpone zijn toegevoegdquote:Op vrijdag 11 december 2009 11:54 schreef Daph_ het volgende:
Ik ga bestellen. Ik bestel voor iedereen die nu in de lijst staat, minus Peri, plus Muck & Mascarpone.
Als ik meer weet dan horen jullie het in dit topic!
Thanksquote:Op vrijdag 11 december 2009 11:59 schreef Mirjam het volgende:
[..]
peri uit de OP gehaald, muck en mascarpone zijn toegevoegd
ik ookquote:Op vrijdag 11 december 2009 12:01 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ben erg benieuwd naar de verzendkosten.
Hahaha ja dat dusquote:Op vrijdag 11 december 2009 12:06 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik ook
en naar de reactie van die mensen als ze een order zien van 59 topcoats![]()
Ik denk dat ze die schok al wel een beetje te boven zijn want er is vlak nadat TEOS de uitslag bekend gemaakt heeft ook al een run op die topcoat geweest.quote:Op vrijdag 11 december 2009 12:06 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik ook
en naar de reactie van die mensen als ze een order zien van 59 topcoats![]()
enquote:Thank you for your interest in our products.
Shipping fees depends on dimension, weight and destination of the package. Feel free to place your order online at www.idonails.com and in the comments section of your order, write “Shipping Quote, please” so that we may give you the appropriate rate for the items you are ordering from us. Please be advice we use FedEx Priority for all International orders.
To ship flammable items via Fed Ex,
There is an additional $160 fee [not including shipping] for handling dangerous goods
If you have any further questions please don’t hesitate in contacting us.
Thank you
De order is nog niet verder in behandeling, ik moet eerst op deze mails reageren. De shipping wordt dus sowieso meer dan $ 100. We zijn met 27 en 59 topcoats dus dat is ongeveer $ 1.75 per topcoat extra (ex verzendkosten in NL). Totaal komt dan nog uit op minder dan $ 3 per topcoat.quote:The comments for your order are:
Please approve the $103.52 Fedex priority shipping fee. Also, please be advised that we only ship via Fed Ex Priority on all international orders.
Thank you
~AM
Zo lees ik het ook..quote:Op zaterdag 12 december 2009 11:40 schreef Sjeen het volgende:
Als ik het goed lees, komt er geen $100 maar $260 bovenop? Naast de shipping fee dus ook nog de fee 'Handling dangerous goods'... Per flesje dus iets van 4 dollar erbovenop. Da's nog best een bedrag
dan zou het idd iets van $4,40 extra per flesje wordenquote:Op zaterdag 12 december 2009 11:40 schreef Sjeen het volgende:
Als ik het goed lees, komt er geen $100 maar $260 bovenop? Naast de shipping fee dus ook nog de fee 'Handling dangerous goods'... Per flesje dus iets van 4 dollar erbovenop. Da's nog best een bedrag
quote:Op zaterdag 12 december 2009 15:08 schreef Daph_ het volgende:
Ik gooi er even een mailtje tegen aan of náást de shipping van $ 103 ook nog de dangerous goods fee van $ 160 wordt gerekend, dat zou ik niet zo leuk vinden namelijk.
Moet erbij zeggen dat de eerste mail komt vanuit mijn vraag wat de shipping is bij al die lakken, en dat de tweede mail (met $ 103) is verzonden nav mijn daadwerkelijke bestelling.
I'll keep you posted!
Edit: mailtje verzonden, nagevraagd of het totaal dan $ 166 is. Als ik antwoord heb, dan post ik dat weer hier
Heeft niemand een adres in de VS waar ze het kunnen heensturen en het dan doorsturen?quote:Op zaterdag 12 december 2009 18:20 schreef bernies het volgende:
[..]
De 160 euro is een toeslag voor gevaarlijke goederen, komt er nog bij.
En als het via FedEx gaat reken dan ook op de BTW en invoerkosten, al zullen deze bij in verhouding tot de verzendkosten wel meevallen...maar toch....volgens mij is er zelf heen vliegen goedkoper!
De toeslag zit er altijd bij, nagellak is namelijk een gevaarlijke brandbare stof....quote:Op zaterdag 12 december 2009 20:00 schreef buzzwheedle het volgende:
ik denk dat ze die toeslag erop gooien doordat het zoveel lakjes tegelijk zijn. je hebt best kans als je er minder tegelijk besteld, dat die toeslag er niet bij komt.![]()
en misschien ook de verzendkosten lager zijn![]()
maar inderdaad met die toeslag vind ik het ook wat overdreven.
Is dat niet vanaf een bepaalde hoeveelheid?quote:Op zaterdag 12 december 2009 20:19 schreef bernies het volgende:
[..]
De toeslag zit er altijd bij, nagellak is namelijk een gevaarlijke brandbare stof....
Waaaaah tof. Zoals MiMu zegt, een echt topcoatlegerquote:Op donderdag 17 december 2009 17:54 schreef Daph_ het volgende:
Hi ladies!
Ja het is inderdaad snel, misschien dat het komt doordat het met FedEx is verzonden![]()
Omdat jullie natuurlijk allemaal hartstikke nieuwsgierig zijn naar de doos, hier een kleine impressie
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
David is niet plat, zoals ik verwacht had, maar vierkant met een bolling. De flesjes zijn een fractie dunner dan de Moonlight flesjes van Essence en die zijn ook per brievenbuspost gegaan.
Ik zal iedereen die meedoet vanavond een PM sturen met daarin mijn gegevens, zodat de betaling voor de flesjes kan worden gedaan. De verzendkosten weet ik nog niet; ik moet even kijken hoe zwaar de flesjes zijn voordat ik dat weet. Als jullie het niet erg vinden ontvang ik wel alvast graag centjes voor de topcoats. Op de PM kun je reageren met je adresgegevens zodat ik kan beginnen met het beschrijven van bubbelenveloppen
![]()
Ik moet nog even op mijn CC overzicht kijken wat de dollarkoers is geweest waarmee is gerekend, daarna ga ik rekenen en PM'enKan eventjes duren, maar het komt er dus aan!
Dat is ook goed, ik zal even wegen, dan kan ik een schatting makenquote:Op donderdag 17 december 2009 18:12 schreef Tegan het volgende:
Is het niet handiger dat ik meteen de kosten nu + twee euro ofzo overmaak, en als het dan meer wordt kan ik altijd extra overmaken? Want anders moet je van sowieso twee betalingen keer dertig verwerken ofzo.
Hoeveel weegt een bubbeltjesenvelop?quote:Gewicht EUR
0-20 g. EUR 0,44
20-50 g. EUR 0,88
50-100 g. EUR 1,32
100-250 g. EUR 1,76
250-500 g. EUR 2,20
500 gr.-3 kg. EUR 2,64
moet je trouwens ook geen rente ( of hoe zo iets ook heet) betalen op een CC aankoop?quote:Op donderdag 17 december 2009 18:16 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Dat is ook goed, ik zal even wegen, dan kan ik een schatting maken
Zelf denk ik nou nooit aan dit soort dingen
Je kan zo'n 8 flesjes verzenden voor ¤2,20 ex enveloppen. Misschien handig als iedereen dat gewoon overmaakt?quote:Op donderdag 17 december 2009 18:16 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Dat is ook goed, ik zal even wegen, dan kan ik een schatting maken
Zelf denk ik nou nooit aan dit soort dingen
Excuus, dat klopt!quote:Op donderdag 17 december 2009 19:30 schreef Tegan het volgende:
Volgens mij klopt er iets niet in de PM naar mij, zoeperzazke en Disconnected.
Bedoel je niet 4,20 ?
Ik had dat laatst ook. Pas toen ik alle verzonden berichten en mijn prullenbak had leeggegooid kon ik weer berichtjes krijgen.quote:Op donderdag 17 december 2009 20:16 schreef mascarpone het volgende:
Mijn inbox is helemaal leeg![]()
Mail het anders even hier. Dan zet ik mijn adres bij de overschrijving?
Dat was het ook niet. Er stond bij de instellingen dat ik alleen berichten van buddies kon ontvangen. Dat heb ik aangepast naat iedereen. Pm zou nu moeten werkenquote:Op donderdag 17 december 2009 20:18 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ik had dat laatst ook. Pas toen ik alle verzonden berichten en mijn prullenbak had leeggegooid kon ik weer berichtjes krijgen.
daar staat dan ook een 's' teveel...quote:Op vrijdag 18 december 2009 13:16 schreef Tegan het volgende:
Wat raar allemaal... Want mijn PM zei wel dat hij ook naar Disconnected was gestuurd...
Oh, dat is dus ook de fout danquote:Op vrijdag 18 december 2009 13:24 schreef Sjeen het volgende:
[..]
daar staat dan ook een 's' teveel...
Ja m'n username wou ik ook als Disconnected, maar ik had toen te snel getypt jaren geleden waardoor het Diconnected werdquote:Op vrijdag 18 december 2009 13:29 schreef Tegan het volgende:
[..]
Oh, dat is dus ook de fout dan. Mysterie opgelost.
quote:Op vrijdag 18 december 2009 16:01 schreef Daph_ het volgende:
De Davids van de volgende mensen zijn op de post gedaan:
puntoortje
Tegan
bernies
zoeperzazke
MinderMutsig
Debsterr
Mirjam
dieske87
Linnie20v
Puckzzz
Loqi
Ik ga straks de rest inpakken enzovoorts, maar dan kunnen deze nog met deze lichting mee!
quote:Op vrijdag 18 december 2009 16:01 schreef Daph_ het volgende:
puntoortje
Tegan
bernies
zoeperzazke
MinderMutsig
Debsterr
Mirjam
dieske87
Linnie20v
Puckzzz
Loqi
Ik ga straks de rest inpakken enzovoorts, maar dan kunnen deze nog met deze lichting mee!
You're welcomequote:Op vrijdag 18 december 2009 17:30 schreef Puckzzz het volgende:
[..]Thx!!
@Debbs: Het is topdrukte momenteel bij de post, ik zou er niet teveel op rekenen
quote:Op vrijdag 18 december 2009 17:45 schreef Daph_ het volgende:
In mijn enthousiasme heb ik per ongeluk ook mijn eigen Davids ingepaktNou ja.
Alle Davids zijn inmiddels voorzien van Bubbelfolie, ik mis alleen nog een flink aantal adressen, dus die kan ik nog niet opsturen!
Heb ze alweer uitgepaktquote:Op vrijdag 18 december 2009 18:42 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
![]()
Heb je hem al geprobeerd?
Ik hoop dat ze morgen bij de post zitten! Dan kan ik ze meenemen naar Obli.
Moet je wel vertellen wat die naam isquote:Op zaterdag 19 december 2009 09:48 schreef Daph_ het volgende:
Ik heb een bedrag overgemaakt gekregen voor 2 topcoats, maar ik kan de naam niet matchen met een van de namen in de lijst. Kan iemand mij vertellen wie dit is?
PM mij even je rekeningnummer zodat ik je kan linken aan de betaling.
Dat ben ik denk ik.quote:Op zaterdag 19 december 2009 09:48 schreef Daph_ het volgende:
Ik heb een bedrag overgemaakt gekregen voor 2 topcoats, maar ik kan de naam niet matchen met een van de namen in de lijst. Kan iemand mij vertellen wie dit is?
PM mij even je rekeningnummer zodat ik je kan linken aan de betaling.
quote:Op zaterdag 19 december 2009 14:50 schreef Assiej het volgende:
Duh, lekker dom van mijzelf
we zitten in november ipv december![]()
Ik weet niet of die persoon het op prijs stelt als ik de naam hier postquote:Op zaterdag 19 december 2009 12:18 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Moet je wel vertellen wat die naam is
Ik had opgegeven dat ik ook wel belangstelling had maar had niet verder gelezenquote:
Had je al vergeleken?quote:Op vrijdag 18 december 2009 18:43 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Heb ze alweer uitgepakt
Ik heb op één nagel David zitten nu, droog in 2 minuten, uitharden duurt vrij lang (kan er nu nog steeds butsen in maken), maar ik zal straks eens één nagel SV doen en één nagel David, dan kan ik vergelijken!
Hoop ook dat ze er snel zijn!
Ik ookquote:Op maandag 21 december 2009 10:17 schreef Tegan het volgende:
Iemand hem al binnen?
Ik hoop dat hij vandaag komt.
Dit!quote:Op maandag 21 december 2009 08:43 schreef snkr-xxx het volgende:
Daph, als mensen je laten zitten met wat top coats heb ik wel interesse
Dat is niet lief dat is eigenbelang.quote:Op maandag 21 december 2009 14:14 schreef Daph_ het volgende:
Dat is lief van jullie!Ik hoop dat alles goed gegaan is, mocht dat niet het geval zijn dan hoor ik dat graag even via PM!
Ik baal een beetje, want ik wil inloggen op internetbankieren maar dat lukt dus niet
Das waar, maar je helpt mij er ook mee dus toch liefquote:Op maandag 21 december 2009 14:18 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Dat is niet lief dat is eigenbelang.
wat een geluk, hier nog geen enkel lakjequote:Op maandag 21 december 2009 14:46 schreef buzzwheedle het volgende:
David is in the house![]()
straks meteen gaan proberen, als het huishouden weer is gedaan
Oeh, die is tegelijk met de mijne verstuurd... Gaat zitten duimenquote:Op maandag 21 december 2009 14:46 schreef buzzwheedle het volgende:
David is in the house![]()
straks meteen gaan proberen, als het huishouden weer is gedaan
Yaayquote:Op maandag 21 december 2009 14:14 schreef Daph_ het volgende:
Dat is lief van jullie!Ik hoop dat alles goed gegaan is, mocht dat niet het geval zijn dan hoor ik dat graag even via PM!
Ik baal een beetje, want ik wil inloggen op internetbankieren maar dat lukt dus niet
In ieder geval, de Davids van de volgende mensen zijn vandaag naar het postkantoor gebracht:
mascarpone
snakelady
Diconnected
PartyHardy
moussy
He, mijne was eerder verstuurd en wij wonen dicht bij elkaarquote:Op maandag 21 december 2009 18:40 schreef Lindytje het volgende:
Davids en SV binnen!!!(mijne was pas za verstuurd, dus retesnel!)
Dankjewel Daph!
T is nie eerlijk...quote:Op maandag 21 december 2009 18:47 schreef Tegan het volgende:
[..]
He, mijne was eerder verstuurd en wij wonen dicht bij elkaar.
Waren die van vrijdag niet in de brievenbus gedaan en die van zaterdag naar het postkantoor gebracht? Misschien dat dat verschil maakt?quote:Op maandag 21 december 2009 18:42 schreef Loqi het volgende:
Boah, de zaterdag zending komt eerder binnen dan de vrijdagmazzelaars
Niet eerlijk!quote:Op maandag 21 december 2009 18:42 schreef Loqi het volgende:
Boah, de zaterdag zending komt eerder binnen dan de vrijdagmazzelaars
Nee alles is via het postkantoor gegaan aangezien ze de brievenbus hebben dichtgemaakt omdat ze hier altijd fijn vuurwerk erin proberen te stoppen.. Alles in de grote zak van de postbode gedaan!quote:Op maandag 21 december 2009 18:56 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Waren die van vrijdag niet in de brievenbus gedaan en die van zaterdag naar het postkantoor gebracht? Misschien dat dat verschil maakt?
Ik heb de mannen ook nog niet, maar heb een goede hoop op vandaag!quote:Op maandag 21 december 2009 19:16 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Nee alles is via het postkantoor gegaan aangezien ze de brievenbus hebben dichtgemaakt omdat ze hier altijd fijn vuurwerk erin proberen te stoppen.. Alles in de grote zak van de postbode gedaan!
Wel raar idd dat de zaterdagzendingen er eerder zijn?
Heeft iemand van dit lijstje al een David ontvangen inmiddels?quote:Op vrijdag 18 december 2009 16:01 schreef Daph_ het volgende:
puntoortje
Tegan
bernies
zoeperzazke
MinderMutsig
Debsterr
Mirjam
dieske87
Linnie20v
Puckzzz
Loqi
Ik moet je eerlijk zeggen dat ik hem nog niet een paar dagen opgehouden heb!quote:Op dinsdag 22 december 2009 11:40 schreef bernies het volgende:
Daph_ jij hebt David al getest, hoe is de lak na een paar dagen?
Ha ha ha, die vraag stel ik je net ook in een pm. Nouja weet ik nu het antwoordquote:Op dinsdag 22 december 2009 11:42 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik moet je eerlijk zeggen dat ik hem nog niet een paar dagen opgehouden heb!
Jep, dat kan dus ook gewoonquote:Op dinsdag 22 december 2009 11:52 schreef Daph_ het volgende:
![]()
Wel goed om te weten dat dus alles met brievenbuspost kan, want ik heb een flesje SV verzonden en dat is ook gewoon aangekomen(flesje van SV is net zo dik/breed als bijvoorbeeld ChG)
Ehm, mijn David is wel met de pakketpost gekomen....quote:Op dinsdag 22 december 2009 11:52 schreef Daph_ het volgende:
![]()
Wel goed om te weten dat dus alles met brievenbuspost kan, want ik heb een flesje SV verzonden en dat is ook gewoon aangekomen(flesje van SV is net zo dik/breed als bijvoorbeeld ChG)
quote:Op dinsdag 22 december 2009 12:29 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Ehm, mijn David is wel met de pakketpost gekomen....
Ook geen moppers gekregen van de bezorger hoor, wel een track & trace codequote:Op dinsdag 22 december 2009 12:36 schreef Daph_ het volgende:
Oh vaag! Hm. Mja, het is wel met brievenbusposttarief verzonden
ik heb toevallig gisteren staan testen met een flesje china glaze, in een bubbelenvelop én ingepakt in bubbelfolie, en dat paste gewoon door m'n brievenbusquote:Op dinsdag 22 december 2009 12:36 schreef Daph_ het volgende:
Oh vaag! Hm. Mja, het is wel met brievenbusposttarief verzonden
nopequote:Op dinsdag 22 december 2009 11:26 schreef bernies het volgende:
[..]
Heeft iemand van dit lijstje al een David ontvangen inmiddels?
Dan worden eventuele ruil-ChG's nu met brievenbuspost verzonden gok ik zoquote:Op dinsdag 22 december 2009 12:38 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik heb toevallig gisteren staan testen met een flesje china glaze, in een bubbelenvelop én ingepakt in bubbelfolie, en dat paste gewoon door m'n brievenbus
bij het postagentschap kon het gewoon direct in een grote zak, dus niks meten daar, maar kennelijk zou het moeten passen, technisch gezien
Maar wel vreemd dat wat op zaterdag verstuurd is overal al wel is aangekomen en dat van een dag eerder niet.quote:Op dinsdag 22 december 2009 15:43 schreef mascarpone het volgende:
Het is nu toch onbetrouwbaar, met de sneeuw en de kerstperiode waarin talloze kerstkaarten worden verzonden, gok ik zo.
quote:
Dat is echt vaag. Hoop dat het dan ergens is blijven hangen en dat het nog komt morgen ofzo!quote:Op dinsdag 22 december 2009 17:05 schreef puntoortje het volgende:
[..]
, en dan erbij dat ik nogal ongeduldig ben , wachten duurt langgggggggggggggg
Ze zullen vast wel komen voor vrijdagquote:Op dinsdag 22 december 2009 17:17 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Dat is echt vaag. Hoop dat het dan ergens is blijven hangen en dat het nog komt morgen ofzo!
Hahahahaquote:Op dinsdag 22 december 2009 18:15 schreef PartyHardy het volgende:
Ik heb hem ook binnen !
en mama was blij want de postzegels waren niet afgestempeldhaha
bedankt in ieder geval, heb ze meteen uitgeprobeerd
Bij mij ook niet!quote:Op dinsdag 22 december 2009 18:15 schreef PartyHardy het volgende:
Ik heb hem ook binnen !
en mama was blij want de postzegels waren niet afgestempeldhaha
bedankt in ieder geval, heb ze meteen uitgeprobeerd
Ik vind dat wel grappig.quote:Op dinsdag 22 december 2009 18:49 schreef bernies het volgende:
[..]
Bij mij ook niet!
Eerste test: lakt fijn en snel stofdroog.
Wel vaag dat er werkelijk niks op het flesje staat op een mini sticker met topcoat na....
quote:hardt en sealt alle laklagen
Ben benieuwdquote:Op dinsdag 22 december 2009 18:53 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ik vind dat wel grappig.![]()
Ik heb deze meebesteld met mijn gel want ik heb sinds deze test een bijzondere fascinatie voor naamloze topcoats. Ben benieuwd of die ook sneldrogend is!
Er staat wel dit bij:
[..]
Ben ook erg benieuwd!quote:Op dinsdag 22 december 2009 18:53 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ik vind dat wel grappig.![]()
Ik heb deze meebesteld met mijn gel want ik heb sinds deze test een bijzondere fascinatie voor naamloze topcoats. Ben benieuwd of die ook sneldrogend is!
Er staat wel dit bij:
[..]
nog steeds niks helaasquote:Op dinsdag 22 december 2009 12:29 schreef Mirjam het volgende:
[..]
de pakketmeneer is al langsgereden en niet gestopt bij mijn huisje
maar misschien past het wel gewoon in de brievenbus
quote:Op dinsdag 22 december 2009 20:17 schreef Assiej het volgende:
[..]
Uhu ik ook
"heb je nog over daph??
Ja ik reageerde ook pas laat omdat ik 3 dagen van huis wasquote:Op dinsdag 22 december 2009 22:28 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Er zijn vier mensen die niet reageren op de PM's, dus wellicht.. Maar ik wacht dat eerst nog even af!
No biggy hoor! Maar vind het jammer dat ze niet reageren, maargoed wie weet zijn ze wel op vakantiequote:Op dinsdag 22 december 2009 22:40 schreef PartyHardy het volgende:
[..]
Ja ik reageerde ook pas laat omdat ik 3 dagen van huis washad even geen tijd voor fok, maar was super blij toen ik mijn PM las
ik zou het wel onbeschoft vinden als mensen eerst aangeven mee te willen doen en vervolgens nooit meer wat laten horen.quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:43 schreef Daph_ het volgende:
[..]
No biggy hoor! Maar vind het jammer dat ze niet reageren, maargoed wie weet zijn ze wel op vakantie
Ik zou dat inderdaad niet zo netjes vinden, maargoed heb in mijn PM van vandaag gezet dat ik graag even wat hoor van ze, wat ze dan ook willen doen.. Kijk die Davids kan ik wel slijten denk ik dus dat is het probleem nietquote:Op dinsdag 22 december 2009 22:44 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik zou het wel onbeschoft vinden als mensen eerst aangeven mee te willen doen en vervolgens nooit meer wat laten horen.
ik beschuldig niemand en niemand hoeft zich aangesproken te voelen (anders krijgen we dat weer)
maar da's even mijn persoonlijke mening
quote:Op dinsdag 22 december 2009 15:53 schreef Daph_ het volgende:
Ik ga nu naar het postkantoor voor bibi, MissJ en ES70
Eeuhm, hij lakt ten eerste lekkerquote:Op dinsdag 22 december 2009 23:28 schreef MissJ het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ben zoooooo benieuwd he.
Ladies die um al op gedaan hebben: wat doet deze topcoat nou precies voor goeds?
Hij lakt erg prettig en hij glanst ook mooi maar ik vind tot nu toe de droogtijd tegenvallen. Normaal is mijn nagellak droog en uitgehard als ik klaar ben met clean-up, nu moest ik nog een half uur met mijn handen in de lucht zitten voor hij droog was.quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:28 schreef MissJ het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ben zoooooo benieuwd he.
Ladies die um al op gedaan hebben: wat doet deze topcoat nou precies voor goeds?
Haha wat voor tip is dat dan?quote:Op woensdag 23 december 2009 10:17 schreef puntoortje het volgende:
Wat raar , ik had gisteren even snel mijn nagels gelak en een laagje david eroverheen.
Na een minuut of 5 zak chips heropenen zorgde wel voor een krasje, maar door die "likken als een gek"-tip zie je er bijna niks meer van. Nog geen half uur later mijn bedje in gegaan (incl. handen onder het kussen) en vanmorgen wakker zonder afdrukken op mijn nagels
Als je na het lakken je nagel stoot en je hebt er een beschadeging op, dan wil het wel eens "wegtrekken" als je als een idioot aan je nagel gaat likkenquote:Op woensdag 23 december 2009 11:27 schreef PartyHardy het volgende:
[..]
Haha wat voor tip is dat dan?
Ja.quote:Op woensdag 23 december 2009 11:38 schreef puntoortje het volgende:
[..]
Als je na het lakken je nagel stoot en je hebt er een beschadeging op, dan wil het wel eens "wegtrekken" als je als een idioot aan je nagel gaat likkendan moet de nagellak natuurlijk wel redelijk droog zijn anders heb je allemaal nagellak op je tong zitten
. Ik heb ook geen idee meer bij wie die tip vandaan kwam, volgens mijn was het MiMu.
Of op je tanden als je slecht gevoel voor motoriek hebtquote:Op woensdag 23 december 2009 11:38 schreef puntoortje het volgende:
[..]
Als je na het lakken je nagel stoot en je hebt er een beschadeging op, dan wil het wel eens "wegtrekken" als je als een idioot aan je nagel gaat likkendan moet de nagellak natuurlijk wel redelijk droog zijn anders heb je allemaal nagellak op je tong zitten
. Ik heb ook geen idee meer bij wie die tip vandaan kwam, volgens mijn was het MiMu.
Haha ik zal het eens proberen! ik probeer die beschadeging wel eens met mijn vinger plat te duwen maar dan krijg je van die vingerafdrukken erop..quote:Op woensdag 23 december 2009 11:38 schreef puntoortje het volgende:
[..]
Dat gebeurt niet met likken.quote:Op woensdag 23 december 2009 15:00 schreef PartyHardy het volgende:
[..]
Haha ik zal het eens proberen! ik probeer die beschadeging wel eens met mijn vinger plat te duwen maar dan krijg je van die vingerafdrukken erop..
quote:
quote:
ff getest....reactie:quote:Op woensdag 23 december 2009 12:00 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ja.![]()
![]()
Vies maar het werkt wel! Zo test ik ook altijd eerst of mijn nagellak al droog is. Even je tong er tegenaan en als het nog vies smaakt is het nog niet droog genoeg om andere dingen te gaan doen.
boehoe, mijne is zelfde dag verzonden, maar nog niet binnen........quote:Op donderdag 24 december 2009 17:42 schreef bibi het volgende:
Ook hier binnen, en met pakketmeneer. En ook hier niet afgestempelde zegels
Tests zijn leukquote:Op maandag 28 december 2009 23:39 schreef MissJ het volgende:
Zo, das gedaan.
1e reactie: super goed spul!![]()
Lakt lekker en droogt snel. Maarrrrrrrr nu de ultieme test!
heb de topcoat paar minuten geleden opgedaan en ik ga over 5 minuten naar bed.... hoe zullen mijn nagels er morgenochtend uitzien?
Morgen meer!
Test is geslaagdquote:
Hij is naamloos, en naamloos is niet leuk.. dus heeft de website die 'm tot beste uitriep 'm David genoemd!quote:Op dinsdag 29 december 2009 10:12 schreef MissJ het volgende:
[..]
Test is geslaagd![]()
Mijn nagels zien er nog perfect uit na een nachtje slapen, echt geweldig![]()
Nu nog de laatste test:
hoe lang houdt mijn nagellak met deze topcoat?
Mijn ervaring tot nu toe is helaas dat eigenlijk elke nagellak snel (= binnen 24 uur) gaat chippen bij mij.... dussss ben benieuwd wat David gaat doen!
Trouwens, waarom noemen jullie 'm David? ik heb wat gemist denk ik ofzo... hihi
aaah ok dan haha.quote:Op dinsdag 29 december 2009 12:33 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Hij is naamloos, en naamloos is niet leuk.. dus heeft de website die 'm tot beste uitriep 'm David genoemd!
quote:Op dinsdag 29 december 2009 14:35 schreef Puckzzz het volgende:
Bij mij is ie niet alleen naamloos, maar ook spoorloos
nee nog steeds nietquote:Op zondag 3 januari 2010 14:21 schreef Daph_ het volgende:
Puckzzz heb je ze inmiddels wel al ontvangen?
En heeft verder iedereen de Davids ontvangen?
wil je een david van mij hebben?quote:Op zondag 3 januari 2010 15:34 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
nee nog steeds nietmaar ook niet de Show Your Feet lakjes die MiMu vorige week heeft opgestuurd. Het lijkt wel of ik op de Noordpool woon
Ik heb hier nog Davids liggen, sowieso nog eentje die van 'niemand' is (ik had er 60 besteld ipv 59) en je mag er wel eentje van mij hebben. Ik zal ook nog even contact opnemen met degene waarvan ik nog steeds niks gehoord heb..quote:Op zondag 3 januari 2010 15:34 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
nee nog steeds nietmaar ook niet de Show Your Feet lakjes die MiMu vorige week heeft opgestuurd. Het lijkt wel of ik op de Noordpool woon
Graagquote:Op zondag 3 januari 2010 15:44 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik heb hier nog Davids liggen, sowieso nog eentje die van 'niemand' is (ik had er 60 besteld ipv 59) en je mag er wel eentje van mij hebben. Ik zal ook nog even contact opnemen met degene waarvan ik nog steeds niks gehoord heb..
ok. mocht je je bedenken dan geef je maar een gilquote:Op zondag 3 januari 2010 16:07 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
GraagMochten ze dan alsnog bezorgd worden stuur ik wel wat terug naar je.
@bibi en Mirjam, heel lief van jullie maar dat hoeft niet hoor
Dat is wel heel raar dat je beide nog niet hebt! Al navraag gedaan bij de buren?quote:Op zondag 3 januari 2010 15:34 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Het is aan mij geadresseerd. Onze buren zijn altijd wel zo fatsoenlijk om dat dan even af te geven bij ons. Dus dat lijkt me wat sterk...quote:Op zondag 3 januari 2010 16:56 schreef bernies het volgende:
[..]
Dat is wel heel raar dat je beide nog niet hebt! Al navraag gedaan bij de buren?
Doe het graag hoorquote:Op zondag 3 januari 2010 16:07 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
GraagMochten ze dan alsnog bezorgd worden stuur ik wel wat terug naar je.
@bibi en Mirjam, heel lief van jullie maar dat hoeft niet hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |