ik zou het wel onbeschoft vinden als mensen eerst aangeven mee te willen doen en vervolgens nooit meer wat laten horen.quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:43 schreef Daph_ het volgende:
[..]
No biggy hoor! Maar vind het jammer dat ze niet reageren, maargoed wie weet zijn ze wel op vakantie
Ik zou dat inderdaad niet zo netjes vinden, maargoed heb in mijn PM van vandaag gezet dat ik graag even wat hoor van ze, wat ze dan ook willen doen.. Kijk die Davids kan ik wel slijten denk ik dus dat is het probleem nietquote:Op dinsdag 22 december 2009 22:44 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik zou het wel onbeschoft vinden als mensen eerst aangeven mee te willen doen en vervolgens nooit meer wat laten horen.
ik beschuldig niemand en niemand hoeft zich aangesproken te voelen (anders krijgen we dat weer)
maar da's even mijn persoonlijke mening
quote:Op dinsdag 22 december 2009 15:53 schreef Daph_ het volgende:
Ik ga nu naar het postkantoor voor bibi, MissJ en ES70
Eeuhm, hij lakt ten eerste lekkerquote:Op dinsdag 22 december 2009 23:28 schreef MissJ het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ben zoooooo benieuwd he.
Ladies die um al op gedaan hebben: wat doet deze topcoat nou precies voor goeds?
Hij lakt erg prettig en hij glanst ook mooi maar ik vind tot nu toe de droogtijd tegenvallen. Normaal is mijn nagellak droog en uitgehard als ik klaar ben met clean-up, nu moest ik nog een half uur met mijn handen in de lucht zitten voor hij droog was.quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:28 schreef MissJ het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ben zoooooo benieuwd he.
Ladies die um al op gedaan hebben: wat doet deze topcoat nou precies voor goeds?
Haha wat voor tip is dat dan?quote:Op woensdag 23 december 2009 10:17 schreef puntoortje het volgende:
Wat raar , ik had gisteren even snel mijn nagels gelak en een laagje david eroverheen.
Na een minuut of 5 zak chips heropenen zorgde wel voor een krasje, maar door die "likken als een gek"-tip zie je er bijna niks meer van. Nog geen half uur later mijn bedje in gegaan (incl. handen onder het kussen) en vanmorgen wakker zonder afdrukken op mijn nagels
Als je na het lakken je nagel stoot en je hebt er een beschadeging op, dan wil het wel eens "wegtrekken" als je als een idioot aan je nagel gaat likkenquote:Op woensdag 23 december 2009 11:27 schreef PartyHardy het volgende:
[..]
Haha wat voor tip is dat dan?
Ja.quote:Op woensdag 23 december 2009 11:38 schreef puntoortje het volgende:
[..]
Als je na het lakken je nagel stoot en je hebt er een beschadeging op, dan wil het wel eens "wegtrekken" als je als een idioot aan je nagel gaat likkendan moet de nagellak natuurlijk wel redelijk droog zijn anders heb je allemaal nagellak op je tong zitten
. Ik heb ook geen idee meer bij wie die tip vandaan kwam, volgens mijn was het MiMu.
Of op je tanden als je slecht gevoel voor motoriek hebtquote:Op woensdag 23 december 2009 11:38 schreef puntoortje het volgende:
[..]
Als je na het lakken je nagel stoot en je hebt er een beschadeging op, dan wil het wel eens "wegtrekken" als je als een idioot aan je nagel gaat likkendan moet de nagellak natuurlijk wel redelijk droog zijn anders heb je allemaal nagellak op je tong zitten
. Ik heb ook geen idee meer bij wie die tip vandaan kwam, volgens mijn was het MiMu.
Haha ik zal het eens proberen! ik probeer die beschadeging wel eens met mijn vinger plat te duwen maar dan krijg je van die vingerafdrukken erop..quote:Op woensdag 23 december 2009 11:38 schreef puntoortje het volgende:
[..]
Dat gebeurt niet met likken.quote:Op woensdag 23 december 2009 15:00 schreef PartyHardy het volgende:
[..]
Haha ik zal het eens proberen! ik probeer die beschadeging wel eens met mijn vinger plat te duwen maar dan krijg je van die vingerafdrukken erop..
quote:
quote:
ff getest....reactie:quote:Op woensdag 23 december 2009 12:00 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ja.![]()
![]()
Vies maar het werkt wel! Zo test ik ook altijd eerst of mijn nagellak al droog is. Even je tong er tegenaan en als het nog vies smaakt is het nog niet droog genoeg om andere dingen te gaan doen.
boehoe, mijne is zelfde dag verzonden, maar nog niet binnen........quote:Op donderdag 24 december 2009 17:42 schreef bibi het volgende:
Ook hier binnen, en met pakketmeneer. En ook hier niet afgestempelde zegels
Tests zijn leukquote:Op maandag 28 december 2009 23:39 schreef MissJ het volgende:
Zo, das gedaan.
1e reactie: super goed spul!![]()
Lakt lekker en droogt snel. Maarrrrrrrr nu de ultieme test!
heb de topcoat paar minuten geleden opgedaan en ik ga over 5 minuten naar bed.... hoe zullen mijn nagels er morgenochtend uitzien?
Morgen meer!
Test is geslaagdquote:
Hij is naamloos, en naamloos is niet leuk.. dus heeft de website die 'm tot beste uitriep 'm David genoemd!quote:Op dinsdag 29 december 2009 10:12 schreef MissJ het volgende:
[..]
Test is geslaagd![]()
Mijn nagels zien er nog perfect uit na een nachtje slapen, echt geweldig![]()
Nu nog de laatste test:
hoe lang houdt mijn nagellak met deze topcoat?
Mijn ervaring tot nu toe is helaas dat eigenlijk elke nagellak snel (= binnen 24 uur) gaat chippen bij mij.... dussss ben benieuwd wat David gaat doen!
Trouwens, waarom noemen jullie 'm David? ik heb wat gemist denk ik ofzo... hihi
aaah ok dan haha.quote:Op dinsdag 29 december 2009 12:33 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Hij is naamloos, en naamloos is niet leuk.. dus heeft de website die 'm tot beste uitriep 'm David genoemd!
quote:Op dinsdag 29 december 2009 14:35 schreef Puckzzz het volgende:
Bij mij is ie niet alleen naamloos, maar ook spoorloos
nee nog steeds nietquote:Op zondag 3 januari 2010 14:21 schreef Daph_ het volgende:
Puckzzz heb je ze inmiddels wel al ontvangen?
En heeft verder iedereen de Davids ontvangen?
wil je een david van mij hebben?quote:Op zondag 3 januari 2010 15:34 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
nee nog steeds nietmaar ook niet de Show Your Feet lakjes die MiMu vorige week heeft opgestuurd. Het lijkt wel of ik op de Noordpool woon
Ik heb hier nog Davids liggen, sowieso nog eentje die van 'niemand' is (ik had er 60 besteld ipv 59) en je mag er wel eentje van mij hebben. Ik zal ook nog even contact opnemen met degene waarvan ik nog steeds niks gehoord heb..quote:Op zondag 3 januari 2010 15:34 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
nee nog steeds nietmaar ook niet de Show Your Feet lakjes die MiMu vorige week heeft opgestuurd. Het lijkt wel of ik op de Noordpool woon
Graagquote:Op zondag 3 januari 2010 15:44 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik heb hier nog Davids liggen, sowieso nog eentje die van 'niemand' is (ik had er 60 besteld ipv 59) en je mag er wel eentje van mij hebben. Ik zal ook nog even contact opnemen met degene waarvan ik nog steeds niks gehoord heb..
ok. mocht je je bedenken dan geef je maar een gilquote:Op zondag 3 januari 2010 16:07 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
GraagMochten ze dan alsnog bezorgd worden stuur ik wel wat terug naar je.
@bibi en Mirjam, heel lief van jullie maar dat hoeft niet hoor
Dat is wel heel raar dat je beide nog niet hebt! Al navraag gedaan bij de buren?quote:Op zondag 3 januari 2010 15:34 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Het is aan mij geadresseerd. Onze buren zijn altijd wel zo fatsoenlijk om dat dan even af te geven bij ons. Dus dat lijkt me wat sterk...quote:Op zondag 3 januari 2010 16:56 schreef bernies het volgende:
[..]
Dat is wel heel raar dat je beide nog niet hebt! Al navraag gedaan bij de buren?
Doe het graag hoorquote:Op zondag 3 januari 2010 16:07 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
GraagMochten ze dan alsnog bezorgd worden stuur ik wel wat terug naar je.
@bibi en Mirjam, heel lief van jullie maar dat hoeft niet hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |