Tests zijn leukquote:Op maandag 28 december 2009 23:39 schreef MissJ het volgende:
Zo, das gedaan.
1e reactie: super goed spul!![]()
Lakt lekker en droogt snel. Maarrrrrrrr nu de ultieme test!
heb de topcoat paar minuten geleden opgedaan en ik ga over 5 minuten naar bed.... hoe zullen mijn nagels er morgenochtend uitzien?
Morgen meer!
Test is geslaagdquote:
Hij is naamloos, en naamloos is niet leuk.. dus heeft de website die 'm tot beste uitriep 'm David genoemd!quote:Op dinsdag 29 december 2009 10:12 schreef MissJ het volgende:
[..]
Test is geslaagd![]()
Mijn nagels zien er nog perfect uit na een nachtje slapen, echt geweldig![]()
Nu nog de laatste test:
hoe lang houdt mijn nagellak met deze topcoat?
Mijn ervaring tot nu toe is helaas dat eigenlijk elke nagellak snel (= binnen 24 uur) gaat chippen bij mij.... dussss ben benieuwd wat David gaat doen!
Trouwens, waarom noemen jullie 'm David? ik heb wat gemist denk ik ofzo... hihi
aaah ok dan haha.quote:Op dinsdag 29 december 2009 12:33 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Hij is naamloos, en naamloos is niet leuk.. dus heeft de website die 'm tot beste uitriep 'm David genoemd!
quote:Op dinsdag 29 december 2009 14:35 schreef Puckzzz het volgende:
Bij mij is ie niet alleen naamloos, maar ook spoorloos
nee nog steeds nietquote:Op zondag 3 januari 2010 14:21 schreef Daph_ het volgende:
Puckzzz heb je ze inmiddels wel al ontvangen?
En heeft verder iedereen de Davids ontvangen?
wil je een david van mij hebben?quote:Op zondag 3 januari 2010 15:34 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
nee nog steeds nietmaar ook niet de Show Your Feet lakjes die MiMu vorige week heeft opgestuurd. Het lijkt wel of ik op de Noordpool woon
Ik heb hier nog Davids liggen, sowieso nog eentje die van 'niemand' is (ik had er 60 besteld ipv 59) en je mag er wel eentje van mij hebben. Ik zal ook nog even contact opnemen met degene waarvan ik nog steeds niks gehoord heb..quote:Op zondag 3 januari 2010 15:34 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
nee nog steeds nietmaar ook niet de Show Your Feet lakjes die MiMu vorige week heeft opgestuurd. Het lijkt wel of ik op de Noordpool woon
Graagquote:Op zondag 3 januari 2010 15:44 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik heb hier nog Davids liggen, sowieso nog eentje die van 'niemand' is (ik had er 60 besteld ipv 59) en je mag er wel eentje van mij hebben. Ik zal ook nog even contact opnemen met degene waarvan ik nog steeds niks gehoord heb..
ok. mocht je je bedenken dan geef je maar een gilquote:Op zondag 3 januari 2010 16:07 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
GraagMochten ze dan alsnog bezorgd worden stuur ik wel wat terug naar je.
@bibi en Mirjam, heel lief van jullie maar dat hoeft niet hoor
Dat is wel heel raar dat je beide nog niet hebt! Al navraag gedaan bij de buren?quote:Op zondag 3 januari 2010 15:34 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Het is aan mij geadresseerd. Onze buren zijn altijd wel zo fatsoenlijk om dat dan even af te geven bij ons. Dus dat lijkt me wat sterk...quote:Op zondag 3 januari 2010 16:56 schreef bernies het volgende:
[..]
Dat is wel heel raar dat je beide nog niet hebt! Al navraag gedaan bij de buren?
Doe het graag hoorquote:Op zondag 3 januari 2010 16:07 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
GraagMochten ze dan alsnog bezorgd worden stuur ik wel wat terug naar je.
@bibi en Mirjam, heel lief van jullie maar dat hoeft niet hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |