Nee alles is via het postkantoor gegaan aangezien ze de brievenbus hebben dichtgemaakt omdat ze hier altijd fijn vuurwerk erin proberen te stoppen.. Alles in de grote zak van de postbode gedaan!quote:Op maandag 21 december 2009 18:56 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Waren die van vrijdag niet in de brievenbus gedaan en die van zaterdag naar het postkantoor gebracht? Misschien dat dat verschil maakt?
Ik heb de mannen ook nog niet, maar heb een goede hoop op vandaag!quote:Op maandag 21 december 2009 19:16 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Nee alles is via het postkantoor gegaan aangezien ze de brievenbus hebben dichtgemaakt omdat ze hier altijd fijn vuurwerk erin proberen te stoppen.. Alles in de grote zak van de postbode gedaan!
Wel raar idd dat de zaterdagzendingen er eerder zijn?
Heeft iemand van dit lijstje al een David ontvangen inmiddels?quote:Op vrijdag 18 december 2009 16:01 schreef Daph_ het volgende:
De Davids van de volgende mensen zijn op de post gedaan:
puntoortje
Tegan
bernies
zoeperzazke
MinderMutsig
Debsterr
Mirjam
dieske87
Linnie20v
Puckzzz
Loqi
Ik ga straks de rest inpakken enzovoorts, maar dan kunnen deze nog met deze lichting mee!
Ik moet je eerlijk zeggen dat ik hem nog niet een paar dagen opgehouden heb!quote:Op dinsdag 22 december 2009 11:40 schreef bernies het volgende:
Daph_ jij hebt David al getest, hoe is de lak na een paar dagen?
Ha ha ha, die vraag stel ik je net ook in een pm. Nouja weet ik nu het antwoordquote:Op dinsdag 22 december 2009 11:42 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik moet je eerlijk zeggen dat ik hem nog niet een paar dagen opgehouden heb!
Jep, dat kan dus ook gewoonquote:Op dinsdag 22 december 2009 11:52 schreef Daph_ het volgende:
![]()
Wel goed om te weten dat dus alles met brievenbuspost kan, want ik heb een flesje SV verzonden en dat is ook gewoon aangekomen(flesje van SV is net zo dik/breed als bijvoorbeeld ChG)
Ehm, mijn David is wel met de pakketpost gekomen....quote:Op dinsdag 22 december 2009 11:52 schreef Daph_ het volgende:
![]()
Wel goed om te weten dat dus alles met brievenbuspost kan, want ik heb een flesje SV verzonden en dat is ook gewoon aangekomen(flesje van SV is net zo dik/breed als bijvoorbeeld ChG)
quote:Op dinsdag 22 december 2009 12:29 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Ehm, mijn David is wel met de pakketpost gekomen....
Ook geen moppers gekregen van de bezorger hoor, wel een track & trace codequote:Op dinsdag 22 december 2009 12:36 schreef Daph_ het volgende:
Oh vaag! Hm. Mja, het is wel met brievenbusposttarief verzonden
ik heb toevallig gisteren staan testen met een flesje china glaze, in een bubbelenvelop én ingepakt in bubbelfolie, en dat paste gewoon door m'n brievenbusquote:Op dinsdag 22 december 2009 12:36 schreef Daph_ het volgende:
Oh vaag! Hm. Mja, het is wel met brievenbusposttarief verzonden
nopequote:Op dinsdag 22 december 2009 11:26 schreef bernies het volgende:
[..]
Heeft iemand van dit lijstje al een David ontvangen inmiddels?
Dan worden eventuele ruil-ChG's nu met brievenbuspost verzonden gok ik zoquote:Op dinsdag 22 december 2009 12:38 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik heb toevallig gisteren staan testen met een flesje china glaze, in een bubbelenvelop én ingepakt in bubbelfolie, en dat paste gewoon door m'n brievenbus
bij het postagentschap kon het gewoon direct in een grote zak, dus niks meten daar, maar kennelijk zou het moeten passen, technisch gezien
Maar wel vreemd dat wat op zaterdag verstuurd is overal al wel is aangekomen en dat van een dag eerder niet.quote:Op dinsdag 22 december 2009 15:43 schreef mascarpone het volgende:
Het is nu toch onbetrouwbaar, met de sneeuw en de kerstperiode waarin talloze kerstkaarten worden verzonden, gok ik zo.
quote:
Dat is echt vaag. Hoop dat het dan ergens is blijven hangen en dat het nog komt morgen ofzo!quote:Op dinsdag 22 december 2009 17:05 schreef puntoortje het volgende:
[..]
, en dan erbij dat ik nogal ongeduldig ben , wachten duurt langgggggggggggggg
Ze zullen vast wel komen voor vrijdagquote:Op dinsdag 22 december 2009 17:17 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Dat is echt vaag. Hoop dat het dan ergens is blijven hangen en dat het nog komt morgen ofzo!
Hahahahaquote:Op dinsdag 22 december 2009 18:15 schreef PartyHardy het volgende:
Ik heb hem ook binnen !
en mama was blij want de postzegels waren niet afgestempeldhaha
bedankt in ieder geval, heb ze meteen uitgeprobeerd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |