Ik wacht dit even af. Head 2 toe gaat ze ook verkopen binnenkort. Mocht de site inderdaad onbetrouwbaar zijn dan zal ik er geen bestelling plaatsen, aangezien ik dat te riskant vind. Ik hou dit topic open voor een animocheck.quote:Op woensdag 18 november 2009 21:08 schreef MinderMutsig het volgende:
Euh, er zijn op makeupalley wat twijfels over de betrouwbaarheid van die topcoat site. Sommige mensen kregen ineens privé informatie zoals adres e.d. te zien van andere klanten.
Misschien even afwachten wat de resultaten daar zijn voor je je credit card info waagt voor anderen?
quote:Op woensdag 18 november 2009 21:08 schreef MinderMutsig het volgende:
Euh, er zijn op makeupalley wat twijfels over de betrouwbaarheid van die topcoat site. Sommige mensen kregen ineens privé informatie zoals adres e.d. te zien van andere klanten.
Misschien even afwachten wat de resultaten daar zijn voor je je credit card info waagt voor anderen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mocht de site niet veilig zijn, dan gaat de bestelling op die site niet door. Ik wil het niet riskeren dat er straks mensen bij mijn creditcardgegevens kunnen komen..quote:Op woensdag 18 november 2009 21:16 schreef bernies het volgende:
Als het allemaal echt veilig en betrouwbaar is, wil ik graag meedoen voor 2.
Uiteraard.quote:Op woensdag 18 november 2009 21:17 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Mocht de site niet veilig zijn, dan gaat de bestelling op die site niet door. Ik wil het niet riskeren dat er straks mensen bij mijn creditcardgegevens kunnen komen..
Groot gelijk! En voor als het wel door gaat wil ik er nog steeds wel 2quote:Op woensdag 18 november 2009 21:17 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Mocht de site niet veilig zijn, dan gaat de bestelling op die site niet door. Ik wil het niet riskeren dat er straks mensen bij mijn creditcardgegevens kunnen komen..
Helemaal mee eens. Er moet geen enkel risico voor jou aan zitten. Het is super attent dat je dit wil doen.quote:Op woensdag 18 november 2009 21:17 schreef Daph_ het volgende:
[..]
helemaal mee eens!quote:Op woensdag 18 november 2009 21:24 schreef Tegan het volgende:
Veiligheid gaat natuurlijk eerst Daph_.
Dus als je het niet meer wilt, is dat ok.
WPzquote:
Je staat er wel in hoor, eennalaatste in het rijtje.quote:Op donderdag 19 november 2009 10:54 schreef dieske87 het volgende:
nogmaails ik wil er ook graag 2 als je gaat bestellen daph ik zie dat ik nog niet in het lijstje sta
gaat het weer een beetje?quote:Op donderdag 19 november 2009 15:44 schreef Daph_ het volgende:
Ik ga zo bijwerken, moet eerst even stoppen met shaken
ik zie het stom niet goed gekekenquote:Op donderdag 19 november 2009 13:13 schreef PeRi het volgende:
[..]
Je staat er wel in hoor, eennalaatste in het rijtje.
joh ik moet wat vaker gaan zitten fokken ipv alleen maar MUAen...quote:Op donderdag 19 november 2009 15:44 schreef Daph_ het volgende:
Ik ga zo bijwerken, moet eerst even stoppen met shaken
I google'd my ass off, heb zelfs een bericht gepost op MUA maar geen reacties..quote:Op maandag 7 december 2009 19:27 schreef Mirjam het volgende:
daph, ff wat anders, ben jij nog achter die geweldige naamloze winnertopcoats aangegaan? wordt dat nog wat denk je?
Ik ga het op deze manier doen:quote:Op maandag 7 december 2009 20:46 schreef Tegan het volgende:
Misschien nieuwe lijst maken? Ik doe mee voor eentje.
Ik wil best nu al geld overmaken?
Aniploish wilde ook graag twee flesjes meebestellen.quote:Op maandag 7 december 2009 20:44 schreef Daph_ het volgende:
Okee, ik heb me door de posts op MUA gewerkt en zo te zien werkt bestellen zonder problemen. Ik wil dus een bestelling gaan plaatsen. Ik hoop dat iedereen die zich heeft opgegeven, ook daadwerkelijk nog meedoet en ik niet straks met 15 topcoats zit omdat mensen op het laatste moment afhaken.
Ik dacht dat ik alles had bijgewerkt, maar ik zie dat ik een aantal mensen niet heb toegevoegd in de OP. Verwarring komt doordat Sjeen zichzelf erbij gezet had, en ik dus dacht dat ik tot en met Sjeen had bijgewerktquote:Op maandag 7 december 2009 20:54 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Aniploish wilde ook graag twee flesjes meebestellen.
Ze komt hier wel niet zo vaak maar ik wil best voor haar instaan. We hebben samen al een aardige ruilhandel opgezet dus dat komt wel goed.
quote:Op woensdag 18 november 2009 21:07 schreef Daph_ het volgende:
Na de recensies op http://theedgeofsanity.org/ met betrekking tot topcoats, wil ik graag een groepsorder opzetten om de winnende topcoat te kunnen bestellen. Bij de animocheck in Show hier je nagels #24 zat het wel goed!
Wat kost die topcoat?
De topcoat wordt verkocht in flesjes van 0.5 oz (14ml) en kosten $ 0.99 per stuk. De flesjes passen door de brievenbus! Mocht je grotere flesjes willen bestellen (ze zijn ook in grotere formaten te koop), dan wordt dit pakketpost (¤ 6,75).
Bestellingen kunnen pas geplaatst worden vanaf $ 25, dus er moeten minimaal 26 lakjes worden afgenomen.
Verzendkosten
De shippingfee vanuit de VS is nu nog onbekend, dus ik wil na de telling van het aantal te bestellen lakjes een mail de deur uit doen om de shipping fee na te vragen. De verzendkosten voor de lakjes is verzendkosten/aantal lakken maal het aantal flesjes dat je besteld hebt, plus de verzending vanaf mijn adres naar jouw eigen adres.
Eventuele douanekosten en btw
Wanneer de order door de douane eruit gepikt wordt, zullen er inklaringskosten á ¤ 12.50 worden gerekend en zal er over de topcoats 19% btw worden geheven. De douanekosten en btw worden evenredig verdeeld over de bestelde topcoats.
Mag ik meedoen?
De ladies die meeposten in het "Show hier je nagels topic" mogen meedoen. Ik wil het aantal te bestellen lakken graag enigszins beperken, voordat ik straks 100 topcoats de deur uit moet doen. Post je niet mee in het topic, dan kun je helaas niet meedoen.
Hoe kan ik meedoen?
Geef in dit topic het aantal topcoats aan dat je wilt bestellen. Als er verder niks bij staat, ga ik ervan uit dat je topcoats in flesjes van 14ml bedoelt. Let op: bij grotere flesjes betaal je dus meer verzendkosten!
Uiterste aanmelddatum
Tot en met zondag 22 november 2009 18.00 uur is het mogelijk om je op te geven voor deze groepsorder.
Vragen?
Mocht je nog vragen hebben, stel ze gerust! Ik zal proberen zo snel mogelijk antwoord te geven. Zie voor meer informatie over de topcoat www.theedgeofsanity.org en www.idonails.com.
Disclaimer/onder voorbehoud
[..]
Ik wacht dit even af. Head 2 toe gaat ze ook verkopen binnenkort. Mocht de site inderdaad onbetrouwbaar zijn dan zal ik er geen bestelling plaatsen, aangezien ik dat te riskant vind. Ik hou dit topic open voor een animocheck.
Wie doen er mee en met hoeveel topcoats?
puntoortje - 3
Tegan - 1
bernies - 2
zoeperzazke - 1
MinderMutsig - 4
Debsterr - 2
moussy - 2
bibi - 2
liiszle - 2
PartyHardy - 2
MissJ - 3
Mirjam - 3
dieske87 - 2
Linnie20v - 2
Puckzzz - 3
Loqi - 2
Disconnected - 1
snakelady - 2
buzzwheedle - 3
PeRi - 2
Lindytje - 2
Tamashii - 2
Sjeen - 2
Aniploish - 2
Daph_ - 3
Totaal: 53 topcoats
donequote:Op maandag 7 december 2009 21:03 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Zou je Es70 er ook voor 2 flesjes bij willen zetten?
zou je in de OP ook het totaal aantal kunnen wijzigen in 57quote:
quote:Op dinsdag 8 december 2009 15:44 schreef puntoortje het volgende:
[..]
zou je in de OP ook het totaal aantal kunnen wijzigen in 57
quote:
peri uit de OP gehaald, muck en mascarpone zijn toegevoegdquote:Op vrijdag 11 december 2009 11:54 schreef Daph_ het volgende:
Ik ga bestellen. Ik bestel voor iedereen die nu in de lijst staat, minus Peri, plus Muck & Mascarpone.
Als ik meer weet dan horen jullie het in dit topic!
Thanksquote:Op vrijdag 11 december 2009 11:59 schreef Mirjam het volgende:
[..]
peri uit de OP gehaald, muck en mascarpone zijn toegevoegd
ik ookquote:Op vrijdag 11 december 2009 12:01 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ben erg benieuwd naar de verzendkosten.
Hahaha ja dat dusquote:Op vrijdag 11 december 2009 12:06 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik ook
en naar de reactie van die mensen als ze een order zien van 59 topcoats![]()
Ik denk dat ze die schok al wel een beetje te boven zijn want er is vlak nadat TEOS de uitslag bekend gemaakt heeft ook al een run op die topcoat geweest.quote:Op vrijdag 11 december 2009 12:06 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik ook
en naar de reactie van die mensen als ze een order zien van 59 topcoats![]()
enquote:Thank you for your interest in our products.
Shipping fees depends on dimension, weight and destination of the package. Feel free to place your order online at www.idonails.com and in the comments section of your order, write “Shipping Quote, please” so that we may give you the appropriate rate for the items you are ordering from us. Please be advice we use FedEx Priority for all International orders.
To ship flammable items via Fed Ex,
There is an additional $160 fee [not including shipping] for handling dangerous goods
If you have any further questions please don’t hesitate in contacting us.
Thank you
De order is nog niet verder in behandeling, ik moet eerst op deze mails reageren. De shipping wordt dus sowieso meer dan $ 100. We zijn met 27 en 59 topcoats dus dat is ongeveer $ 1.75 per topcoat extra (ex verzendkosten in NL). Totaal komt dan nog uit op minder dan $ 3 per topcoat.quote:The comments for your order are:
Please approve the $103.52 Fedex priority shipping fee. Also, please be advised that we only ship via Fed Ex Priority on all international orders.
Thank you
~AM
Zo lees ik het ook..quote:Op zaterdag 12 december 2009 11:40 schreef Sjeen het volgende:
Als ik het goed lees, komt er geen $100 maar $260 bovenop? Naast de shipping fee dus ook nog de fee 'Handling dangerous goods'... Per flesje dus iets van 4 dollar erbovenop. Da's nog best een bedrag
dan zou het idd iets van $4,40 extra per flesje wordenquote:Op zaterdag 12 december 2009 11:40 schreef Sjeen het volgende:
Als ik het goed lees, komt er geen $100 maar $260 bovenop? Naast de shipping fee dus ook nog de fee 'Handling dangerous goods'... Per flesje dus iets van 4 dollar erbovenop. Da's nog best een bedrag
quote:Op zaterdag 12 december 2009 15:08 schreef Daph_ het volgende:
Ik gooi er even een mailtje tegen aan of náást de shipping van $ 103 ook nog de dangerous goods fee van $ 160 wordt gerekend, dat zou ik niet zo leuk vinden namelijk.
Moet erbij zeggen dat de eerste mail komt vanuit mijn vraag wat de shipping is bij al die lakken, en dat de tweede mail (met $ 103) is verzonden nav mijn daadwerkelijke bestelling.
I'll keep you posted!
Edit: mailtje verzonden, nagevraagd of het totaal dan $ 166 is. Als ik antwoord heb, dan post ik dat weer hier
Heeft niemand een adres in de VS waar ze het kunnen heensturen en het dan doorsturen?quote:Op zaterdag 12 december 2009 18:20 schreef bernies het volgende:
[..]
De 160 euro is een toeslag voor gevaarlijke goederen, komt er nog bij.
En als het via FedEx gaat reken dan ook op de BTW en invoerkosten, al zullen deze bij in verhouding tot de verzendkosten wel meevallen...maar toch....volgens mij is er zelf heen vliegen goedkoper!
De toeslag zit er altijd bij, nagellak is namelijk een gevaarlijke brandbare stof....quote:Op zaterdag 12 december 2009 20:00 schreef buzzwheedle het volgende:
ik denk dat ze die toeslag erop gooien doordat het zoveel lakjes tegelijk zijn. je hebt best kans als je er minder tegelijk besteld, dat die toeslag er niet bij komt.![]()
en misschien ook de verzendkosten lager zijn![]()
maar inderdaad met die toeslag vind ik het ook wat overdreven.
Is dat niet vanaf een bepaalde hoeveelheid?quote:Op zaterdag 12 december 2009 20:19 schreef bernies het volgende:
[..]
De toeslag zit er altijd bij, nagellak is namelijk een gevaarlijke brandbare stof....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |