Ja oh sorry, ik las ff te snel en begreep hem dus verkeerd. Na het bakken meteen omgekeerd storten en alles wat er na het afkoelen nog aan bolling zit snij ik wegquote:Op dinsdag 15 december 2009 10:13 schreef Inu het volgende:
[..]
Ja, begrijp ik, maar bij mij bolt het altijd op in de oven. Als ik hem dan dus omdraai is hij niet stabiel...
Omdat ik het ook niet beter dan dit kan zeggen.quote:Op woensdag 16 december 2009 13:33 schreef FutureFairytale het volgende:
Prachtig Taartje, ook een supermooie taart voor een zeer trieste en ergens mooie gelegenheid
wat zijn randkleuters?quote:Op donderdag 17 december 2009 22:49 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ghehe hij smaakte gewoon naar pannenkoekHij werd verdeeld over 27 randkleuters, allemaal een pannenkoek
De sneeuwpoppen mochten blijven, die staan nu op het bureau van juf
quote:Op vrijdag 18 december 2009 01:18 schreef Yashaaaaa het volgende:
Een mix tussen randebielen en kleuters?
He hoiquote:Op vrijdag 11 december 2009 22:06 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Ik zal morgen een close up foto maken, want ik heb de madeliefjes natuurlijk bewaard. De taart is al op.
![]()
Breathtaking, in Warffum zit Juffrouw Taart (online te bestellen en mogelijkheid om het dan af te halen bij haar) of in Donderen, daar zit Ellen's Creative Cakes (ook online te bestellen en ook af te halen). Niet helemaal in Groningen, maar wel in de buurt. En bij de Hanos in Groningen hebben ze fondant, misschien ook wel MMF? Ik ben er 1 keer heel even binnen geweest, weinig tijd gehad om goed rond te kijken.
Omdat je zo aandringt hahahahhaaquote:Op zondag 20 december 2009 23:06 schreef Spuuglokje het volgende:
Ha Juffrouwtaart!![]()
Oeps sorry, maak ik reclame doe ik het nog fout ook!
Maar laat jij je eindtaart ook eens zien dan, die is zó prachtig!
Je had mijn eerste taart moeten zien .....was echt erg....quote:Op vrijdag 11 december 2009 17:36 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Voor zover ik weet nietik woon in Groningen, heb het ook al eens gevraagd hier maar niemand wist iets.
En aanschouw, de faaltaart van de dag:
[ afbeelding ]
Ik ben niet voor het taartenbakken in de wieg gelegd denk ik!
Deze heb ik gemaakt met een siliconen mal van First Impressions. Deze kun je onder andere vinden bij de webshop van De Leukste Taarten.quote:Op zondag 20 december 2009 19:50 schreef Susanne81 het volgende:
@ Taartje, bij je onderste taart (met de lotus) heb je een erg mooi randje om je taart! Hoe maak je zoiets?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |