Leuke taartjes weer!!! Ik had afgelopen weekend mijn voorlopig laatste taart (iig de laatste van dit jaar). Ik moet even een aantal weken rustig aan doen en me ergens anders mee bezig houden dus dit jaar en de maand januari geen taarten meer!!
Helaas was mijn laatste taart niet echt een succes... de taart wel maar de situatie niet. Vrijdag lag ik pas om half 4 in bed maar moest zaterdag de taart maken. Wekker gezet op 10 uur en met veel te weinig slaap tegen 11 uur aan de slag gegaan. Moest een taart van 20 cm en een meptaartje maken, al met al tot half 5 bezig geweest (en toen moest ik de troep nog opruimen).
Zaterdagavond personeelsfeestje gehad en lag tegen half 3 in bed. Met de besteller (een collega) afgesproken dat hij om 1 uur de taart op zou halen zondag dus weer een wekker gezet. Door de hoofdpijn van de kater was ik om 11 uur uit bed. Vriendlief was mee opgestaan maar die ging om 12 uur toch maar terug. Ik wou ook mee maar dat kon natuurlijk niet.
1 uur.... niks
half 2..... niks
2 uur.... niks, toch maar eens bellen! Ging wel over maar uiteindelijk voicemail

half 3 komt mijn vriend uit bed met de vraag hoezo ik niet terug naar bed was gekomen. Inmiddels brak ik bijna af van vermoeidheid en mijn kater en ik begon me toch wel zorgen te maken. Niks voor mijn collega om niks te laten horen en zijn vriendin kreeg ik ook niet te pakken...
3 uur, nog steeds niks.....
Kwart over 3 gaat de telefoon, wat denk je! Ze hadden de verjaardag afgeblazen en meneer was terug naar bed gegaan. Alleen ff vergeten mij dus ook af te bellen....
Heb ik dus godverdomme het hele weekend te weinig slaap gehad en wekkers gezet voor een taart die gisterenmiddag na 4 uur opgehaald is en die nu in de vriezer is verdwenen omdat de verjaardag nu pas eind januari gevierd wordt

En het ergste, geen excuses uit zichzelf, nee ik moest er over beginnen dat het toch wel erg bagger was. Ik ben er verdomme nog kwaad over! Had gisteren kaartjes voor een concert van Johan en ben dus door al dat gezeik niet kunnen gaan omdat ik zo moe was
Sorry hoor, moet ff m'n frustraties kwijt
Miauw
Op
dinsdag 21 juni 2011 21:42 schreef Jajong het volgende: I stand corrected; ik zou nooit vreemdgaan, behalve als mijn vriendin zo dom zou zijn als Lips.