abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 18 november 2009 @ 11:52:29 #1
267282 iggyinthehouse
the man from outta space
pi_74810937
Ik ben op zoek naar recepten van Amerikaans eten. Ik vraag me altijd af wat ze eigenlijk eten daar. In tvseries zie je weleens lekkere dingen voorbijkomen, maar weet niet zo goed hoe klaar te maken.
Er is nu een nieuw boek uit van Jamie Oliver over Amerika, maar wie heeft nog meer (lekkere) recepten voor mij? Het maakt eigenlijk niks uit wat...

Bedankt!
  woensdag 18 november 2009 @ 11:55:59 #2
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_74811051
1. Pak gewoon Europees eten
2. Doe er een laag deeg overheen
3. Gooi het 5 minuten in de frituur
4. Serveren met te veel saus en een liter cola
pi_74811079
quote:
Op woensdag 18 november 2009 11:52 schreef iggyinthehouse het volgende:
Ik ben op zoek naar recepten van Amerikaans eten. Ik vraag me altijd af wat ze eigenlijk eten daar. In tvseries zie je weleens lekkere dingen voorbijkomen, maar weet niet zo goed hoe klaar te maken.
Er is nu een nieuw boek uit van Jamie Oliver over Amerika, maar wie heeft nog meer (lekkere) recepten voor mij? Het maakt eigenlijk niks uit wat...

Bedankt!
Wat wil je dan nou precies?
Amerika is namelijk behoorlijk groot, en dus zijn er ook verschillende culturen die verschillende dingen eten
Every war is different, every war is the same.
pi_74811089
quote:
Op woensdag 18 november 2009 11:55 schreef BasEnAad het volgende:
En dat is natuurlijk gewoon bullshit
Every war is different, every war is the same.
  woensdag 18 november 2009 @ 11:59:18 #5
217438 Stije
Heb jij dat ook wel eens?
pi_74811171
roadkill?
Vandaag Is Mijn Lievelingsdag!!
pi_74811183
Yams. Het is de manier waarop je het klaarmaakt waardoor het Amerikaans wordt (zie de eerste drie bereidingswijzen).
  woensdag 18 november 2009 @ 12:01:13 #7
217438 Stije
Heb jij dat ook wel eens?
pi_74811249
quote:
. To prevent confusion, the United States Department of Agriculture requires that sweet potatoes labelled as "yams" also be labelled as "sweet potatoes".[1]

yams is dus zoete aardappel ....aardappel is inderdaad amerikaans maar is niet een gerecht ...zoete aardappel is ook geen gerecht
Vandaag Is Mijn Lievelingsdag!!
pi_74811310
Groot land, Amerika... Er zit een verschil van dag en nacht tussen het eten in het noorden en in het zuiden van Amerika. (op de grote fastfoodketens na, natuurlijk)
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_74811420
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_74811428
pi_74811839
ik zal al op de bacon stuffed pizza burger te wachten in dit topic

voor meer pareltjes: http://thisiswhyyourefat.com/
  woensdag 18 november 2009 @ 12:21:05 #12
180739 Qebbel
Stewardesbisch!
pi_74811907
Ik ben ook fan van de Amerikaanse keuken, maar ze bestaat inderdaad wel voor het grootste deel uit wereldgerechten en verschilt ook per streek. Ik ben vooral fan van het ontbijt met bagels, pancakes, muffins, scrambled eggs, wafles, granola, etc, etc. Is in principe gewoon te koop in NL en er zijn gemakkelijk recepten te vinden. Zie bijv deze site: mrbreakfast.com

Je hebt natuurlijk ook een scala aan andere zoetigheden als cheesecake, brownies, pumkin pies, donuts, sweet pretzels (hmmmmmmmmmmmmm!), etc. Ook makkelijk recepten op te sporen via google.

De typisch Amerikaanse hoofdgerechten bestaan voornamelijk uit vlees en aardappels. Maar natuurlijk ook veel mexicaanse invloeden. Het probleem hierbij is, dat je dit lastig in NL kunt namaken, zoals zij het doen, omdat de kwaliteit van de producten heel anders is. Hun vlees met name is zo veel beter dan hier!! En zij hebben andere aardappels, meel en meer van dat soort dingen. Wij hebben bij uitstek veel beter brood! Maar hier is bijv een site met veel recepten: gretchencooks.com

Edit: bij sommige grote supermarkten (XL) verkopen ze Amerikaanse producten. Ook kant en klare mac en cheese bijv. Best lekker!
Als kunst volmaakt is, is de wereld overbodig.
Wees wie je bent, maar accepteer ook anderen!
pi_74811960
Wat zoek je voor recepten?
Snacks
Junk food
euhhh dat was het wel zo'n beetje
I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Let us leave, no trace of tears upon our dead faces
  woensdag 18 november 2009 @ 12:27:43 #14
264516 Waldkorn
Daar zit wat in
pi_74812115
Tex Mex baby!
stom
pi_74812158
quote:
Op woensdag 18 november 2009 12:02 schreef Jordy-B het volgende:
Groot land, Amerika... Er zit een verschil van dag en nacht tussen het eten in het noorden en in het zuiden van Amerika. (op de grote fastfoodketens na, natuurlijk)
inderdaad

http://www.smulweb.nl/zoeken/?type=recepten&keuken_id=B
Je moet de lat hoog genoeg leggen om eronder door te kunnen
If life gives you lemons make lemonade
Behind every bitch there is a man who made her that way :)
Suikertaartje heeft altijd gelijk
  woensdag 18 november 2009 @ 12:34:52 #16
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_74812339
Nachos with beef, beans and cheese!
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_74812364
1. maak een nederlands gerecht
2. vermenigvuldig de aanbevolen hoeveelheid vlees per persoon met 10
3. klaar
zo niet, dan toch
pi_74812553
Green Bean casserole
http://www.campbellkitchen.com/recipedetail.aspx?recipeID=24099

Zoete aarappel gecarameliseerd met bastaardsuiker en met Marshmellows
http://www.epicurious.com(...)ith-Marshmallows-813

Een kalkoen met stuffing
http://www.foodnetwork.co(...)ng-recipe/index.html

typisch Amerikaanse maaltijd tijdens Thanksgiving en erg lekker!. Al zul je moeite hebben met het vinden van sommige ingredienten
pi_74812669
pi_74812706
Chicken pot pie is ook erg lekker.. is volgens mij wel een zuidelijk gerecht (zuidelijk VS dus).

http://allrecipes.com/Recipe/Chicken-Pot-Pie-IX/Detail.aspx

In het zuiden eten ze ook wel eens Fried Okra als bijgerecht.

http://allrecipes.com/recipe/fried-okra/detail.aspx

Cornbread is heeeeerlijk als bijgerecht (ook zuidelijk)

http://www.myhomecooking.(...)orn-bread-recipe.htm
pi_74813784
quote:
Op woensdag 18 november 2009 12:19 schreef Salatrel het volgende:
ik zal al op de bacon stuffed pizza burger te wachten in dit topic

voor meer pareltjes: http://thisiswhyyourefat.com/
Krijg er verdorie honger van.
"A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje
pi_74813887
Rudolph van Veen ( ) is voor Taste of Life ook naar wat Amerikaanse plaatsen geweest...

Las Vegas
San Fransisco
Memphis
New York deel 1
New York deel 2

Naast de afleveringen staan er recepten, vaak makkelijk en toch lekker. Heb deze specifieke recepten niet gemaakt, maar heb vaker de mexicaanse en arabische gemaakt, en ik vind het echt een aanrader...!
pi_74814133
http://cookstr.com en http://foodgawker.com bevatten veel gerechten.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_74814260
ik heb bij de slegte een prachtig boek gekocht over amerikaans eten, het heet:
steven raichlen's BBQ USA. 425 fiery recipes from all across America/
probeer het eens daar en anders misschien bij bol.com, tweedehands boeken.
  woensdag 18 november 2009 @ 14:02:19 #26
267282 iggyinthehouse
the man from outta space
pi_74815319
quote:
Op woensdag 18 november 2009 12:21 schreef Qebbel het volgende:
Ik ben ook fan van de Amerikaanse keuken, maar ze bestaat inderdaad wel voor het grootste deel uit wereldgerechten en verschilt ook per streek. Ik ben vooral fan van het ontbijt met bagels, pancakes, muffins, scrambled eggs, wafles, granola, etc, etc. Is in principe gewoon te koop in NL en er zijn gemakkelijk recepten te vinden. Zie bijv deze site: mrbreakfast.com

Je hebt natuurlijk ook een scala aan andere zoetigheden als cheesecake, brownies, pumkin pies, donuts, sweet pretzels (hmmmmmmmmmmmmm!), etc. Ook makkelijk recepten op te sporen via google.

De typisch Amerikaanse hoofdgerechten bestaan voornamelijk uit vlees en aardappels. Maar natuurlijk ook veel mexicaanse invloeden. Het probleem hierbij is, dat je dit lastig in NL kunt namaken, zoals zij het doen, omdat de kwaliteit van de producten heel anders is. Hun vlees met name is zo veel beter dan hier!! En zij hebben andere aardappels, meel en meer van dat soort dingen. Wij hebben bij uitstek veel beter brood! Maar hier is bijv een site met veel recepten: gretchencooks.com

Edit: bij sommige grote supermarkten (XL) verkopen ze Amerikaanse producten. Ook kant en klare mac en cheese bijv. Best lekker!
Thanks! Dit sorrt dingen zoek ik dus. De mexicaanse invloeden vind ik
pi_78077790
quote:
Op woensdag 18 november 2009 12:45 schreef Trusten het volgende:
[ afbeelding ]
Hier is ook een tv serie van, vanavond weer op tv
"This is your life and it's ending one minute at a time." - Tyler Durden
"Sand is overrated. It's just tiny, little rocks." - Joel
pi_78079562
Ik heb bij een buffetrestaurant in Amerika, Golden Corral, een toetje gegeten waar ik soms nog van droom. Het was een soort cake met vanillepudding, slagroom en bananen. Oeh, als ik daar toch een goed Nederlands recept van zou kunnen krijgen (buitenlandse ingrediënten zijn de halve tijd niet te vinden in NL).
pi_78186841
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 22:44 schreef _Arual_ het volgende:
Ik heb bij een buffetrestaurant in Amerika, Golden Corral, een toetje gegeten waar ik soms nog van droom. Het was een soort cake met vanillepudding, slagroom en bananen. Oeh, als ik daar toch een goed Nederlands recept van zou kunnen krijgen (buitenlandse ingrediënten zijn de halve tijd niet te vinden in NL).
Ik denk dat jij Banana-Vanilla pudding hebt gehad. Wordt inderdaad veel gegeten in de USA. Voor mij ook vaste prik iedere keer dat ik bij familie op bezoek ben daar

zoiets als dit maar dan met slagroom:

http://www.cooks.com/rec/view/0,199,150191-229201,00.html

Is hier op zich ook wel te maken, maar ze gebruiken er specifieke koekjes voor die hier moeilijk te krijgen zijn, Vanilla Wafers:

http://media.photobucket.(...)yxoxo18/vanillaw.jpg

De koekjes hebben een beetje weg van lange vingers maar dan iets zachter waardoor het lekkerder is in de pudding.
pi_78211712
Wij keken op vakantie in bed naar Food Network ( ik vind dat zo fascinerend, alleen maar kookprogramma's, de hele dag ), o.a. Diners, Drive-ins and Dives, waar ze allerlei fastfoodtenten met echt lekker, goedbereid snackvoer langsgaan. Aanrader! Echt Amerikaans, maar niet te ranzig.
pi_78247366
Hallo allemaal,
Eerste post,lurk al mee sinds BB1,

Maar foodnetwork.com is super

Ben vaak in de US of A,en deze zender staat non-stop aan.
Ook mexicaanse recepten zijn super.

Groetjes,

Wendus
pi_78346051
Ik ben zelf een fan van de Cajun kitchen (Louisiana), daar zijn op internet veel recepten van te vinden.
  dinsdag 23 februari 2010 @ 15:35:35 #33
150083 Barcaconia
ºº [[[[] []]]] ºº
pi_78346350
quote:
Op woensdag 18 november 2009 12:46 schreef jeoff het volgende:
Chicken pot pie is ook erg lekker.. is volgens mij wel een zuidelijk gerecht (zuidelijk VS dus).

http://allrecipes.com/Recipe/Chicken-Pot-Pie-IX/Detail.aspx

In het zuiden eten ze ook wel eens Fried Okra als bijgerecht.

http://allrecipes.com/recipe/fried-okra/detail.aspx

Cornbread is heeeeerlijk als bijgerecht (ook zuidelijk)

http://www.myhomecooking.(...)orn-bread-recipe.htm
Ik zal binnenkort die Chicken Pot Pie eens maken.
[b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
[b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
pi_78347186
Chicken pot pie kan best lekker zijn. Neem niet zo'n goedkoop stuk kip, maar roast je eigen

En als goed Southerner eet ik natuurlijk ook Okra, maar dan geroerbakt en niet deep fried. Ik ga nog een keertje een gumba maken met ze. Probleem met okra is, dat als je het te lang bakt, het heel erg slijmerig kan worden
  woensdag 24 februari 2010 @ 17:12:34 #35
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_78399631
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 15:56 schreef devzero het volgende:
Chicken pot pie kan best lekker zijn. Neem niet zo'n goedkoop stuk kip, maar roast je eigen

En als goed Southerner eet ik natuurlijk ook Okra, maar dan geroerbakt en niet deep fried. Ik ga nog een keertje een gumba maken met ze. Probleem met okra is, dat als je het te lang bakt, het heel erg slijmerig kan worden
Een ander voorbeeld van wereldkeuken dus, want Okra is hartstikke Afrikaans (wel lekker overigens). Volgens mij zijn er weinig dingen die echt "Amerikaanse" keuken zijn, het zijn vooral veel Afrikaanse, Mexicaanse, Italiaanse en Joodse dingen met een Amerikaanse twist.
Dat boek van Jamie Oliver is echt een aanrader trouwens!
Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
  woensdag 24 februari 2010 @ 17:13:47 #36
150083 Barcaconia
ºº [[[[] []]]] ºº
pi_78399704
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 17:12 schreef Hik het volgende:

[..]

Besteld Goede tip.
[b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
[b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
  woensdag 24 februari 2010 @ 17:42:10 #37
138800 compier
This is Spartaaaaaaaa
pi_78400883
Biscuits and gravy voor ontbijt!! gister nog gehad
Mijn usericon is mede mogelijk gemaakt door wonderer.
Live from Sparta MO
JOE-ES-EE!!
pi_78401322
quote:
Volgens mij zijn er weinig dingen die echt "Amerikaanse" keuken zijn, het zijn vooral veel Afrikaanse, Mexicaanse, Italiaanse en Joodse dingen met een Amerikaanse twist.
Alleen kom je dan op de vraag uit wat nou wel en niet authentiek is; bijvoorbeeld, horen tomaten niet thuis in "echte" Italiaanse keuken omdat ze geïmporteerd zijn uit Zuid Amerika?

Dat boek van Jamie zal ik ook eens in de boekwinkel bekijken
pi_78477946
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 17:42 schreef compier het volgende:
Biscuits and gravy voor ontbijt!! gister nog gehad
Heerlijk! Of zo'n oldtimer breakfast bij Cracker Barrel:
Pancakes met vruchtentopping. Scrambled eggs met kaas, bacon, Hashbrowns
En dan tot 8 uur 's avonds geen honger meer hebben
  vrijdag 26 februari 2010 @ 13:54:27 #40
45648 D1
Religieus spookrijder
pi_78479368
Gister nog pancakes met maple syrup gemaakt. Heerlijk
Far better it is to dare mighty things, to win glorious triumphs even though checkered by failure, than to rank with those poor spirits who neither enjoy nor suffer much because they live in the gray twilight that knows neither victory nor defeat.
  vrijdag 26 februari 2010 @ 16:01:18 #41
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_78484057
quote:

[..]

Een ander voorbeeld van wereldkeuken dus, want Okra is hartstikke Afrikaans (wel lekker overigens). Volgens mij zijn er weinig dingen die echt "Amerikaanse" keuken zijn, het zijn vooral veel Afrikaanse, Mexicaanse, Italiaanse en Joodse dingen met een Amerikaanse twist.
DUH,
Dan mag de rode peper zeker ook niet tot de aziatische keuken worden gerekend, de tomaat niet tot de Italiaanse en de spercieboon niet tot de franse, de aardappel niet tot de Nederlandse, de Paprika niet tot de Hongaarse?
Komt namelijk allemaal uit Amerika, net als de Mais, de cacao etc etc
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  vrijdag 26 februari 2010 @ 16:04:37 #42
49641 Individual
Meet John Doe...
pi_78484202
quote:
je bent in de war met Schotland.
reset
  zaterdag 27 februari 2010 @ 03:36:35 #43
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_78511308
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 16:04 schreef Individual het volgende:

[..]

je bent in de war met Schotland.
Schotland was toch: neem alle onderdelen van een schaap waar veel mensen hun twijfels over hebben en stop deze in andere onderdelen van een schaap waar mensen hun twijfels over hebben?
Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
pi_78514054
Smelt kaas, gooi er gekookte macaroni doorheen.

Mac & Cheese!

Ik heb een Amerikaanse vriendin die alleen dit kan koken. Telkens als we bij haar gaan eten, eten we dit. Meer fantasie zit er niet in...

Meestal koken wij dus...

[ Bericht 29% gewijzigd door #ANONIEM op 27-02-2010 11:07:49 ]
  zaterdag 27 februari 2010 @ 14:59:20 #45
49641 Individual
Meet John Doe...
pi_78520459
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 03:36 schreef Hik het volgende:

[..]

Schotland was toch: neem alle onderdelen van een schaap waar veel mensen hun twijfels over hebben en stop deze in andere onderdelen van een schaap waar mensen hun twijfels over hebben?
Dat. En dan batter eromheen en in het frituur. Serieus, ik heb deep fried Haggis gezien!
reset
pi_78520952
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 15:26 schreef Karzai het volgende:
Ik ben zelf een fan van de Cajun kitchen (Louisiana), daar zijn op internet veel recepten van te vinden.
Is inderdaad heel erg lekker

Wat ik super vond was clam chowder, een soort soep met sint jacobsschelpen
Heb het in Europa nog nergens gezien en in de VS staat het op het menu van veel restaurants.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_78521134
quote:
heel adrem/scherp! Oh en TS houd er rekening mee dat je gewicht snel zal toenemen.
Yvonne schreef op maandag 31 oktober 2011 @
13:59:43 in DEF SC #282 aan AchJa & Co
Vanaf hier en nu stopt het in DEF én op FOK!
Ik wil hier een normale SC zonder gebitch!
pi_78521362
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 15:18 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Is inderdaad heel erg lekker

Wat ik super vond was clam chowder, een soort soep met sint jacobsschelpen
Heb het in Europa nog nergens gezien en in de VS staat het op het menu van veel restaurants.
Gewoon zelf maken! Heerlijk!
  zaterdag 27 februari 2010 @ 15:40:48 #49
49641 Individual
Meet John Doe...
pi_78521481
en dan nu ontopic: mijn favoriete 'Amerikaans' eten is de Tex Mex variant van New Mexico.

Mijn oma maakt de beste enchiladas en taquitos van de wereld!

Het gros van het Amerikaanse eten is goedkope bagger, maar er is ook superkwaliteit. Kleine porties zijn ook zeer zeldzaam trouwens.

De beste steak die ik ooit heb gegeten was in Texas. Het was zelfs ietsje beter dan Argentijns en dat wil wat zeggen!
reset
  zaterdag 27 februari 2010 @ 18:04:49 #50
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_78525435
Kortzichtige reacties over de fast food cultuur van de Amerikanen.

In Louisiana en omstreken heb je de Creoolse cuisine, en da's super Soul Food:

Confidence through competence
pi_78525477
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 18:04 schreef Stereotomy het volgende:
Kortzichtige reacties over de fast food cultuur van de Amerikanen.
Ik denk allemaal mensen die nog nooit in de VS zijn geweest Je hebt er absoluut geweldig lekker eten wat niets met fastfood te maken heeft. Heb er oa ook heerlijke alligator gegeten
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_78525821
TVP, want ik ga eind april 3 weken naar het zuidwesten van de USA en wil natuurlijk weten wat me qua keuken daar te wachten staat. Tot nog toe ben ik alleen in NY en Miami geweest en de keuken daar is vrij Europees, hoewel ik in NY vaak catfish bestelde, gegrild met honing en dat was heerlijk. Hier nooit gezien op een kaart (blijkt meerval te zijn) En in Miami waren de porties echt huge! Ik ontbeet daar bv met kwark en vers fruit en ik kreeg echt een slaschaal vol. Idioot!!

Maar nu dus 3 weken de driehoek Las Vegas, LA en San Francisco..........ben ook van plan om leuke etenswaren te kopen in de supermarkten daar. Van die dingen die we hier niet hebben. Vind ik altijd zo leuk! Ben dol op buitenlandse supermarkten. Zo had ik laatst in Egypte chips met spaanse peper en citroen. Superzuur en pittig, maar best lekker.

Dus als iemand nog Amerikaanse Food tips heeft, graag!!!
pi_78525908
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 18:06 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik denk allemaal mensen die nog nooit in de VS zijn geweest Je hebt er absoluut geweldig lekker eten wat niets met fastfood te maken heeft. Heb er oa ook heerlijke alligator gegeten
ik was in Florida en daar had je alleen het zelfde (fast)food langs de wegen. Ik heb niks anders gezien dan:

- McDonalds
- Burger King
- Wendy's
- Denny's
- Chillie's
- Chinees (wel erg lekker; de Sesame Chicken met Lo Mein en egg roll )
- Hungry Howie (grappige naam )
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_78526086
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 18:21 schreef FutureFairytale het volgende:

ik was in Florida en daar had je alleen het zelfde (fast)food langs de wegen. Ik heb niks anders gezien dan:

- McDonalds
- Burger King
- Wendy's
- Denny's
- Chillie's
Want in Nederland staan de goede restaurants met lekker eten ook allemaal langs de snelweg?
  zaterdag 27 februari 2010 @ 18:40:13 #55
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_78526386
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 18:27 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Want in Nederland staan de goede restaurants met lekker eten ook allemaal langs de snelweg?

Confidence through competence
pi_78526856
Cootje, ik vond de supermarkten die wij in de VS hebben gezien niet zoveel bijzonders - veel grote verpakkingen, heel veel ...'flavored' spul (cheese flavored spread, maple flavored syrup etc). Whole Foods Market, de organic supermarktketen, heeft heel veel erg lekker en vers spul, en ook zeer beheurlijke kant-en-klaar. Je kunt er ook ontbijten en lunchen. Relatief duur, natuurlijk, maar ik vond het wel te doen.
  zaterdag 27 februari 2010 @ 20:40:50 #57
138800 compier
This is Spartaaaaaaaa
pi_78531006
restaurantketen Outback Steakhouse is ook super!

20oz T-bone steak!!
Mijn usericon is mede mogelijk gemaakt door wonderer.
Live from Sparta MO
JOE-ES-EE!!
  zaterdag 27 februari 2010 @ 21:16:42 #58
49641 Individual
Meet John Doe...
pi_78532354
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 20:40 schreef compier het volgende:
restaurantketen Outback Steakhouse is ook super!

20oz T-bone steak!!
QFT
reset
pi_78532710
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 18:21 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

- McDonalds
- Burger King
- Wendy's
- Denny's
- Chillie's
Dan heb ik medelijden met je!! Want er zijn ook in Florida restaurants met geweldig lekker eten (hoewel Chili's absoluut geen fastfood, en best goed te eten is). Soms moet je dan wel net even buiten het meest touristische gebied zitten.

overigens is Sesame Chicken of General's chicken inderdaad

[ Bericht 2% gewijzigd door jeoff op 27-02-2010 21:43:58 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')