abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78525477
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 18:04 schreef Stereotomy het volgende:
Kortzichtige reacties over de fast food cultuur van de Amerikanen.
Ik denk allemaal mensen die nog nooit in de VS zijn geweest Je hebt er absoluut geweldig lekker eten wat niets met fastfood te maken heeft. Heb er oa ook heerlijke alligator gegeten
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_78525821
TVP, want ik ga eind april 3 weken naar het zuidwesten van de USA en wil natuurlijk weten wat me qua keuken daar te wachten staat. Tot nog toe ben ik alleen in NY en Miami geweest en de keuken daar is vrij Europees, hoewel ik in NY vaak catfish bestelde, gegrild met honing en dat was heerlijk. Hier nooit gezien op een kaart (blijkt meerval te zijn) En in Miami waren de porties echt huge! Ik ontbeet daar bv met kwark en vers fruit en ik kreeg echt een slaschaal vol. Idioot!!

Maar nu dus 3 weken de driehoek Las Vegas, LA en San Francisco..........ben ook van plan om leuke etenswaren te kopen in de supermarkten daar. Van die dingen die we hier niet hebben. Vind ik altijd zo leuk! Ben dol op buitenlandse supermarkten. Zo had ik laatst in Egypte chips met spaanse peper en citroen. Superzuur en pittig, maar best lekker.

Dus als iemand nog Amerikaanse Food tips heeft, graag!!!
pi_78525908
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 18:06 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik denk allemaal mensen die nog nooit in de VS zijn geweest Je hebt er absoluut geweldig lekker eten wat niets met fastfood te maken heeft. Heb er oa ook heerlijke alligator gegeten
ik was in Florida en daar had je alleen het zelfde (fast)food langs de wegen. Ik heb niks anders gezien dan:

- McDonalds
- Burger King
- Wendy's
- Denny's
- Chillie's
- Chinees (wel erg lekker; de Sesame Chicken met Lo Mein en egg roll )
- Hungry Howie (grappige naam )
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_78526086
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 18:21 schreef FutureFairytale het volgende:

ik was in Florida en daar had je alleen het zelfde (fast)food langs de wegen. Ik heb niks anders gezien dan:

- McDonalds
- Burger King
- Wendy's
- Denny's
- Chillie's
Want in Nederland staan de goede restaurants met lekker eten ook allemaal langs de snelweg?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zaterdag 27 februari 2010 @ 18:40:13 #55
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_78526386
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 18:27 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Want in Nederland staan de goede restaurants met lekker eten ook allemaal langs de snelweg?

Confidence through competence
pi_78526856
Cootje, ik vond de supermarkten die wij in de VS hebben gezien niet zoveel bijzonders - veel grote verpakkingen, heel veel ...'flavored' spul (cheese flavored spread, maple flavored syrup etc). Whole Foods Market, de organic supermarktketen, heeft heel veel erg lekker en vers spul, en ook zeer beheurlijke kant-en-klaar. Je kunt er ook ontbijten en lunchen. Relatief duur, natuurlijk, maar ik vond het wel te doen.
  zaterdag 27 februari 2010 @ 20:40:50 #57
138800 compier
This is Spartaaaaaaaa
pi_78531006
restaurantketen Outback Steakhouse is ook super!

20oz T-bone steak!!
Mijn usericon is mede mogelijk gemaakt door wonderer.
Live from Sparta MO
JOE-ES-EE!!
  zaterdag 27 februari 2010 @ 21:16:42 #58
49641 Individual
Meet John Doe...
pi_78532354
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 20:40 schreef compier het volgende:
restaurantketen Outback Steakhouse is ook super!

20oz T-bone steak!!
QFT
reset
pi_78532710
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 18:21 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

- McDonalds
- Burger King
- Wendy's
- Denny's
- Chillie's
Dan heb ik medelijden met je!! Want er zijn ook in Florida restaurants met geweldig lekker eten (hoewel Chili's absoluut geen fastfood, en best goed te eten is). Soms moet je dan wel net even buiten het meest touristische gebied zitten.

overigens is Sesame Chicken of General's chicken inderdaad

[ Bericht 2% gewijzigd door jeoff op 27-02-2010 21:43:58 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')