Ik denk allemaal mensen die nog nooit in de VS zijn geweestquote:Op zaterdag 27 februari 2010 18:04 schreef Stereotomy het volgende:
Kortzichtige reacties over de fast food cultuur van de Amerikanen.
ik was in Florida en daar had je alleen het zelfde (fast)food langs de wegen. Ik heb niks anders gezien dan:quote:Op zaterdag 27 februari 2010 18:06 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik denk allemaal mensen die nog nooit in de VS zijn geweestJe hebt er absoluut geweldig lekker eten wat niets met fastfood te maken heeft. Heb er oa ook heerlijke alligator gegeten
Want in Nederland staan de goede restaurants met lekker eten ook allemaal langs de snelweg?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 18:21 schreef FutureFairytale het volgende:
ik was in Florida en daar had je alleen het zelfde (fast)food langs de wegen. Ik heb niks anders gezien dan:
- McDonalds
- Burger King
- Wendy's
- Denny's
- Chillie's
- Chinees (wel erg lekker; de Sesame Chicken met Lo Mein en egg roll)
- Hungry Howie (grappige naam)
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 18:27 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Want in Nederland staan de goede restaurants met lekker eten ook allemaal langs de snelweg?
QFTquote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:40 schreef compier het volgende:
restaurantketen Outback Steakhouse is ook super!
20oz T-bone steak!!
Dan heb ik medelijden met je!! Want er zijn ook in Florida restaurants met geweldig lekker eten (hoewel Chili's absoluut geen fastfood, en best goed te eten is). Soms moet je dan wel net even buiten het meest touristische gebied zitten.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 18:21 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik was in Florida en daar had je alleen het zelfde (fast)food langs de wegen. Ik heb niks anders gezien dan:
- McDonalds
- Burger King
- Wendy's
- Denny's
- Chillie's
- Chinees (wel erg lekker; de Sesame Chicken met Lo Mein en egg roll)
- Hungry Howie (grappige naam)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |