Dat je nog heel veel kachels mag plaatsen!quote:Op woensdag 18 november 2009 09:28 schreef Noek het volgende:
[..]
Oh ja kut.
Nmns, feli met je 69e verjaardag!
[ afbeelding ]
Het wordt steeds ouder, daar zal ie blij mee zijnquote:Op woensdag 18 november 2009 09:28 schreef Noek het volgende:
[..]
Oh ja kut.
Nmns, feli met je 69e verjaardag!
[ afbeelding ]
Altijd dat gezeik over oud zijn....quote:Op woensdag 18 november 2009 09:30 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Het wordt steeds ouder, daar zal ie blij mee zijn
Ik wil eerst 50 worden en daarna ga ik terugtellen.quote:Op woensdag 18 november 2009 09:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Altijd dat gezeik over oud zijn....
Iedereen wil oud worden, niemand wil oud zijn
Als t tegenzit werkt het ook zoquote:Op woensdag 18 november 2009 09:33 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik wil eerst 50 worden en daarna ga ik terugtellen.
wat een mooi stukje Leandra en het is zo waar, kippenvel kreeg ik toen ik dit las.quote:Op woensdag 18 november 2009 09:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als t tegenzit werkt het ook zo
Mijn opa overleed toen mijn zoon een baby was, en opa was toen zo dement als een deur..... en veel verschil tussen mijn baby en m'n opa was er op t laatst niet meer.
Ze hadden zelfs de zelfde reflexen; als je je hand in zijn hand legde dan kneep hij erin, terwijl hij al buiten bewustzijn was.
Ergens was dat heel mooi![]()
En als ik toen geen baby had gehad, dan had ik me waarschijnlijk niet gerealiseerd dat de eerste reflexen de laatsten zijn...
Mooi gezegt, zelfs de zindelijkheid is (vaak) hetzelfdequote:Op woensdag 18 november 2009 09:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mijn opa overleed toen mijn zoon een baby was, en opa was toen zo dement als een deur..... en veel verschil tussen mijn baby en m'n opa was er op t laatst niet meer.
Ze hadden zelfs de zelfde reflexen; als je je hand in zijn hand legde dan kneep hij erin, terwijl hij al buiten bewustzijn was.
En als ik toen geen baby had gehad, dan had ik me waarschijnlijk niet gerealiseerd dat de eerste reflexen de laatsten zijn...
*mooiquote:Op woensdag 18 november 2009 09:37 schreef Leandra het volgende:
De nieuwe Harry Potter in HD.quote:Op woensdag 18 november 2009 09:49 schreef HiDiHo het volgende:
Ik wil wat downloaden, iemand suggesties?
ff mijn nieuwe 64-bit P2P programma testen
Echt....Harry Potterquote:
Grapjasquote:
Tuurlijkquote:Op woensdag 18 november 2009 09:54 schreef Dementor het volgende:
[..]
Hooo, maar ik vind dat echt leuk.
Ik was al even aan het zoeken, er zijn alleen TS versies.quote:
Daar kijk ik niet naar.quote:Op woensdag 18 november 2009 09:59 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik was al even aan het zoeken, er zijn alleen TS versies.
Nee daarom, ik wil ook alleen volledige DVD versiesquote:
Heb ém al!quote:Op woensdag 18 november 2009 10:03 schreef Noek het volgende:
Super Mario op de wii komt vrijdag!
[ afbeelding ]
http://en.wikipedia.org/wiki/Pirated_movie_release_typesquote:Op woensdag 18 november 2009 10:04 schreef Leandra het volgende:
Wat zijn R5 en TS versies??![]()
Jullie spreken een taal waar ik niets van snap.... nou voel ik me bejaard
Ik denk dat ie m gepiraat heeftquote:Op woensdag 18 november 2009 10:06 schreef Noek het volgende:
[..]
Yatnee!
Hoe kan dat dan?
Met je ninja-edit jongen!![]()
Maar ist wat?
Ik moet hem nog spelen.quote:Op woensdag 18 november 2009 10:06 schreef Noek het volgende:
[..]
Yatnee!
Hoe kan dat dan?
Met je ninja-edit jongen!![]()
Maar ist wat?
Hij merkt het vanzelf wel als er straks rook uit zijn wii komtquote:
Succes!quote:Op woensdag 18 november 2009 10:10 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Hij merkt het vanzelf wel als er straks rook uit zijn wii komt
Nah.... verder is ie wel lief, dus ik vind het de moeite nietquote:
Ik zal voor de gein dan even een foto maken van onze legale film, game en muziekcollectie.quote:Op woensdag 18 november 2009 10:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nah.... verder is ie wel lief, dus ik vind het de moeite niet
Hoewel het natuurlijk wel zijn schuld (en alleen zijn schuld) is dat wij een godsvermogen moeten neertellen voor films en spelletjes hè![]()
* Leandra denkt nog ff![]()
Kun je doen, maar ik ben bang dat ik je nog kan toppen ookquote:Op woensdag 18 november 2009 10:12 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik zal voor de gein dan even een foto maken van onze legale film, game en muziekcollectie.
Jij hebt meer tijd gehad om tot zo'n verzameling te komen.quote:Op woensdag 18 november 2009 10:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
Kun je doen, maar ik ben bang dat ik je nog kan toppen ook![]()
Het is niet mijn verzameling, maar die van m'nquote:Op woensdag 18 november 2009 10:14 schreef Dementor het volgende:
[..]
Jij hebt meer tijd gehad om tot zo'n verzameling te komen.
Ik vind juist dat het goedkoper wordt sinds iedereen overal zijn collectie zelf aan het verzamelen is.quote:Op woensdag 18 november 2009 10:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nah.... verder is ie wel lief, dus ik vind het de moeite niet
Hoewel het natuurlijk wel zijn schuld (en alleen zijn schuld) is dat wij een godsvermogen moeten neertellen voor films en spelletjes hè![]()
* Leandra denkt er nog ff over![]()
Jaquote:Op woensdag 18 november 2009 10:15 schreef HiDiHo het volgende:
Iemand Fast & Furious (2009) al gezien
of Batman ?
En? was het wat?quote:
Dat ligt aan jou. Ze hebben je door en ze zijn langzamerhand je internet aan het afsluiten.quote:Op woensdag 18 november 2009 10:19 schreef Dementor het volgende:
Das best veel voor een rood kruisje.
Batman was wel aardig, F&F stelt weinig voor, maar als je autoliefhebber bent kun je die ook wel uitzittenquote:Op woensdag 18 november 2009 10:19 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
En? was het wat?
en Waterworld is ook op DVD volgenns mij
Help.quote:Op woensdag 18 november 2009 10:21 schreef Noek het volgende:
[..]
Dat ligt aan jou. Ze hebben je door en ze zijn langzamerhand je internet aan het afsluiten.
Ik heb de rooie. Met oa LL Cool J, Babyface en Karin White.quote:Op woensdag 18 november 2009 10:17 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik vind juist dat het goedkoper wordt sinds iedereen overal zijn collectie zelf aan het verzamelen is.
Vroeger vond ik het veel duurder. 41,95 legde ik neer voor dit:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Cc, deze heb jij toch ook?
quote:Op woensdag 18 november 2009 10:22 schreef MeraViglioSa het volgende:
het brughondje leeft nog![]()
http://www.telegraaf.nl/b(...)d_leeft__.html?p=2,1
Ik las het gister al ergens bij het kommentaarquote:Op woensdag 18 november 2009 10:22 schreef MeraViglioSa het volgende:
het brughondje leeft nog![]()
http://www.telegraaf.nl/b(...)d_leeft__.html?p=2,1
Goede kwaliteitquote:Op woensdag 18 november 2009 10:24 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik heb de rooie. Met oa LL Cool J, Babyface en Karin White.
En met:
Oh ja ik ook volgens mij.quote:Op woensdag 18 november 2009 10:24 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik heb de rooie. Met oa LL Cool J, Babyface en Karin White.
En met:
Geweldig meekwelen met Superwoman.quote:Op woensdag 18 november 2009 10:29 schreef Noek het volgende:
Oh ja ik ook volgens mij.
Die met superwoman. Ja, die heb ik, met Karyn White. Dat was mijn favoriet.
quote:
Nu wel naar wens?quote:
Goed ontbijt lust ik altijd welquote:
Morgequote:
Ik ga straks boodschappen doen dus ik kijk wel even, maar als ze d'r weer niet is zou een repo saai zijnquote:
Het weer is niet best hé, ik denk dat je meissie op stal staatquote:Op woensdag 18 november 2009 11:04 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik ga straks boodschappen doen dus ik kijk wel even, maar als ze d'r weer niet is zou een repo saai zijn
Zo'n flanellen?quote:Op woensdag 18 november 2009 11:13 schreef Laysa het volgende:
Het waait haaaaaaaaaaard![]()
Zo ff de stad in een pyama scoren
Ik zie op de radar dat er net een grote bui over de wadden is gegaanquote:Op woensdag 18 november 2009 11:13 schreef Laysa het volgende:
Het waait haaaaaaaaaaard![]()
Zo ff de stad in een pyama scoren
En bijpassende fluffy sloffen.quote:
Die zijn lekker warmquote:
Dat too!quote:
De tetten van Cc.quote:Op woensdag 18 november 2009 11:21 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Waarover heb jij gedroomd vannacht?
Mijn enige slechte eigenschap.quote:
Alweer?quote:
Kost weinig moeite toch?quote:Op woensdag 18 november 2009 11:24 schreef Laysa het volgende:
dan laat ik het maar zo....ik zal vanaf nu zo nu en dan een extra foutje neerzetten
Heb je er niets van gemerkt dan!?quote:Op woensdag 18 november 2009 11:25 schreef Copycat het volgende:
En Ian: was die droom leuk? Ook voor mij?
Volgens mij speelde het zich af op een weilandquote:Op woensdag 18 november 2009 11:25 schreef Copycat het volgende:
[..]
Kost weinig moeite toch?
En Ian: was die droom leuk? Ook voor mij?
Rugklachten ftlquote:Op woensdag 18 november 2009 11:26 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Grote tetten, worden die nóg groter bij zwangerschap?
Arme Cc
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |