Ik wil eerst 50 worden en daarna ga ik terugtellen.quote:Op woensdag 18 november 2009 09:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Altijd dat gezeik over oud zijn....
Iedereen wil oud worden, niemand wil oud zijn
Als t tegenzit werkt het ook zoquote:Op woensdag 18 november 2009 09:33 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik wil eerst 50 worden en daarna ga ik terugtellen.
wat een mooi stukje Leandra en het is zo waar, kippenvel kreeg ik toen ik dit las.quote:Op woensdag 18 november 2009 09:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als t tegenzit werkt het ook zo
Mijn opa overleed toen mijn zoon een baby was, en opa was toen zo dement als een deur..... en veel verschil tussen mijn baby en m'n opa was er op t laatst niet meer.
Ze hadden zelfs de zelfde reflexen; als je je hand in zijn hand legde dan kneep hij erin, terwijl hij al buiten bewustzijn was.
Ergens was dat heel mooi![]()
En als ik toen geen baby had gehad, dan had ik me waarschijnlijk niet gerealiseerd dat de eerste reflexen de laatsten zijn...
Mooi gezegt, zelfs de zindelijkheid is (vaak) hetzelfdequote:Op woensdag 18 november 2009 09:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mijn opa overleed toen mijn zoon een baby was, en opa was toen zo dement als een deur..... en veel verschil tussen mijn baby en m'n opa was er op t laatst niet meer.
Ze hadden zelfs de zelfde reflexen; als je je hand in zijn hand legde dan kneep hij erin, terwijl hij al buiten bewustzijn was.
En als ik toen geen baby had gehad, dan had ik me waarschijnlijk niet gerealiseerd dat de eerste reflexen de laatsten zijn...
*mooiquote:Op woensdag 18 november 2009 09:37 schreef Leandra het volgende:
De nieuwe Harry Potter in HD.quote:Op woensdag 18 november 2009 09:49 schreef HiDiHo het volgende:
Ik wil wat downloaden, iemand suggesties?
ff mijn nieuwe 64-bit P2P programma testen
Echt....Harry Potterquote:
Grapjasquote:
Tuurlijkquote:Op woensdag 18 november 2009 09:54 schreef Dementor het volgende:
[..]
Hooo, maar ik vind dat echt leuk.
Ik was al even aan het zoeken, er zijn alleen TS versies.quote:
Daar kijk ik niet naar.quote:Op woensdag 18 november 2009 09:59 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik was al even aan het zoeken, er zijn alleen TS versies.
Nee daarom, ik wil ook alleen volledige DVD versiesquote:
Heb ém al!quote:Op woensdag 18 november 2009 10:03 schreef Noek het volgende:
Super Mario op de wii komt vrijdag!
[ afbeelding ]
http://en.wikipedia.org/wiki/Pirated_movie_release_typesquote:Op woensdag 18 november 2009 10:04 schreef Leandra het volgende:
Wat zijn R5 en TS versies??![]()
Jullie spreken een taal waar ik niets van snap.... nou voel ik me bejaard
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |