Ik denk dat ie m gepiraat heeftquote:Op woensdag 18 november 2009 10:06 schreef Noek het volgende:
[..]
Yatnee!
Hoe kan dat dan?
Met je ninja-edit jongen!![]()
Maar ist wat?
Ik moet hem nog spelen.quote:Op woensdag 18 november 2009 10:06 schreef Noek het volgende:
[..]
Yatnee!
Hoe kan dat dan?
Met je ninja-edit jongen!![]()
Maar ist wat?
Hij merkt het vanzelf wel als er straks rook uit zijn wii komtquote:
Succes!quote:Op woensdag 18 november 2009 10:10 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Hij merkt het vanzelf wel als er straks rook uit zijn wii komt
Nah.... verder is ie wel lief, dus ik vind het de moeite nietquote:
Ik zal voor de gein dan even een foto maken van onze legale film, game en muziekcollectie.quote:Op woensdag 18 november 2009 10:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nah.... verder is ie wel lief, dus ik vind het de moeite niet
Hoewel het natuurlijk wel zijn schuld (en alleen zijn schuld) is dat wij een godsvermogen moeten neertellen voor films en spelletjes hè![]()
* Leandra denkt nog ff![]()
Kun je doen, maar ik ben bang dat ik je nog kan toppen ookquote:Op woensdag 18 november 2009 10:12 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik zal voor de gein dan even een foto maken van onze legale film, game en muziekcollectie.
Jij hebt meer tijd gehad om tot zo'n verzameling te komen.quote:Op woensdag 18 november 2009 10:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
Kun je doen, maar ik ben bang dat ik je nog kan toppen ook![]()
Het is niet mijn verzameling, maar die van m'nquote:Op woensdag 18 november 2009 10:14 schreef Dementor het volgende:
[..]
Jij hebt meer tijd gehad om tot zo'n verzameling te komen.
Ik vind juist dat het goedkoper wordt sinds iedereen overal zijn collectie zelf aan het verzamelen is.quote:Op woensdag 18 november 2009 10:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nah.... verder is ie wel lief, dus ik vind het de moeite niet
Hoewel het natuurlijk wel zijn schuld (en alleen zijn schuld) is dat wij een godsvermogen moeten neertellen voor films en spelletjes hè![]()
* Leandra denkt er nog ff over![]()
Jaquote:Op woensdag 18 november 2009 10:15 schreef HiDiHo het volgende:
Iemand Fast & Furious (2009) al gezien
of Batman ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |