Jij hebt meer tijd gehad om tot zo'n verzameling te komen.quote:Op woensdag 18 november 2009 10:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
Kun je doen, maar ik ben bang dat ik je nog kan toppen ook![]()
Het is niet mijn verzameling, maar die van m'nquote:Op woensdag 18 november 2009 10:14 schreef Dementor het volgende:
[..]
Jij hebt meer tijd gehad om tot zo'n verzameling te komen.
Ik vind juist dat het goedkoper wordt sinds iedereen overal zijn collectie zelf aan het verzamelen is.quote:Op woensdag 18 november 2009 10:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nah.... verder is ie wel lief, dus ik vind het de moeite niet
Hoewel het natuurlijk wel zijn schuld (en alleen zijn schuld) is dat wij een godsvermogen moeten neertellen voor films en spelletjes hè![]()
* Leandra denkt er nog ff over![]()
Jaquote:Op woensdag 18 november 2009 10:15 schreef HiDiHo het volgende:
Iemand Fast & Furious (2009) al gezien
of Batman ?
En? was het wat?quote:
Dat ligt aan jou. Ze hebben je door en ze zijn langzamerhand je internet aan het afsluiten.quote:Op woensdag 18 november 2009 10:19 schreef Dementor het volgende:
Das best veel voor een rood kruisje.
Batman was wel aardig, F&F stelt weinig voor, maar als je autoliefhebber bent kun je die ook wel uitzittenquote:Op woensdag 18 november 2009 10:19 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
En? was het wat?
en Waterworld is ook op DVD volgenns mij
Help.quote:Op woensdag 18 november 2009 10:21 schreef Noek het volgende:
[..]
Dat ligt aan jou. Ze hebben je door en ze zijn langzamerhand je internet aan het afsluiten.
Ik heb de rooie. Met oa LL Cool J, Babyface en Karin White.quote:Op woensdag 18 november 2009 10:17 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik vind juist dat het goedkoper wordt sinds iedereen overal zijn collectie zelf aan het verzamelen is.
Vroeger vond ik het veel duurder. 41,95 legde ik neer voor dit:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Cc, deze heb jij toch ook?
quote:Op woensdag 18 november 2009 10:22 schreef MeraViglioSa het volgende:
het brughondje leeft nog![]()
http://www.telegraaf.nl/b(...)d_leeft__.html?p=2,1
Ik las het gister al ergens bij het kommentaarquote:Op woensdag 18 november 2009 10:22 schreef MeraViglioSa het volgende:
het brughondje leeft nog![]()
http://www.telegraaf.nl/b(...)d_leeft__.html?p=2,1
Goede kwaliteitquote:Op woensdag 18 november 2009 10:24 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik heb de rooie. Met oa LL Cool J, Babyface en Karin White.
En met:
Oh ja ik ook volgens mij.quote:Op woensdag 18 november 2009 10:24 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik heb de rooie. Met oa LL Cool J, Babyface en Karin White.
En met:
Geweldig meekwelen met Superwoman.quote:Op woensdag 18 november 2009 10:29 schreef Noek het volgende:
Oh ja ik ook volgens mij.
Die met superwoman. Ja, die heb ik, met Karyn White. Dat was mijn favoriet.
quote:
Nu wel naar wens?quote:
Goed ontbijt lust ik altijd welquote:
Morgequote:
Ik ga straks boodschappen doen dus ik kijk wel even, maar als ze d'r weer niet is zou een repo saai zijnquote:
Het weer is niet best hé, ik denk dat je meissie op stal staatquote:Op woensdag 18 november 2009 11:04 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik ga straks boodschappen doen dus ik kijk wel even, maar als ze d'r weer niet is zou een repo saai zijn
Zo'n flanellen?quote:Op woensdag 18 november 2009 11:13 schreef Laysa het volgende:
Het waait haaaaaaaaaaard![]()
Zo ff de stad in een pyama scoren
Ik zie op de radar dat er net een grote bui over de wadden is gegaanquote:Op woensdag 18 november 2009 11:13 schreef Laysa het volgende:
Het waait haaaaaaaaaaard![]()
Zo ff de stad in een pyama scoren
En bijpassende fluffy sloffen.quote:
Die zijn lekker warmquote:
Dat too!quote:
De tetten van Cc.quote:Op woensdag 18 november 2009 11:21 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Waarover heb jij gedroomd vannacht?
Mijn enige slechte eigenschap.quote:
Alweer?quote:
Kost weinig moeite toch?quote:Op woensdag 18 november 2009 11:24 schreef Laysa het volgende:
dan laat ik het maar zo....ik zal vanaf nu zo nu en dan een extra foutje neerzetten
Heb je er niets van gemerkt dan!?quote:Op woensdag 18 november 2009 11:25 schreef Copycat het volgende:
En Ian: was die droom leuk? Ook voor mij?
Volgens mij speelde het zich af op een weilandquote:Op woensdag 18 november 2009 11:25 schreef Copycat het volgende:
[..]
Kost weinig moeite toch?
En Ian: was die droom leuk? Ook voor mij?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |